Nou das dan lekker makkelijk van je werk! Mooi! Enne die bank is niet spannend hoor, ik geloof er echt niet meer in op de natuurlijke manier, trouwens ook zonde van die bibberende koude cryo-tjes die op hun beurt zitten te wachten
Dat is wel heeeeeeel ernstig..... Maar dit is gewoon dom, dit wist ik wel!!!! *is heel hard aan het bedenken hoe ze zich hier nog uit kan redden*
Moet dat dan vaak op een onhandige tijd? Ik hoop dat dat wat mee wil vallen. Weet iemand hoe het trouwens zit met die ivf vergoeding die gaat veranderen?
Nee sorry Knuf, daar lul je je niet meer uit ! Je kan voor me nog een extra shotje HCG sparen voor de volgende maand! Misschien maak je dan nog iets goed. *(zwangerschapshormonen maakt je ook vergeetachtig, daar maak je nog niet zo handig ge(mis)bruik van)*
Ja dat heb ik ook een beetje, wij doen deze ronde ook natuurlijk, maar hebben ook zoiets van waarom, is moeilijk gemotiveerd te blijven. Wordt weer een routine beurt denk ik.
Bij ons waren de metingen altijd vroeg in de ochtend. Maar de dag van de IUI zelf duurt gewoon best een tijdje. Het opwerken duurt even, dus uiteindelijk ben je ruim 2 uur van huis of zo... En die vergoeding verschilt denk ik per verzekeraar, maar dat weet ik niet zeker. Net zoals er verzekeringen zijn waar je oneberkt IUI kan krijgen en andere gaan tot 6 keer.
Nee niemand weet dat nog, nu is het nog maar 1 IVF vergoeding in 2013 vanuit de basisverzekering. oa Freya is nog in onderhandeling. Maar ik knijp hem ook wel een beetje. Ik weet niet zeker of wij 3 keer in 1 jaar kunnen waarmaken, nu nog 4 cryo's dan zitten we in september. Hoop natuurlijk niet dat het 3 keer nodig is mja. We moeten afwachten, misschien dat er 2 worden vergoed vanuit een aanvullende verzekering???????? Ik blijf iig voorlopig nog wel flink aanvullend verzekerd, je weet maar nooit...
Wat een ellende die verzekering. Weten jullie welke onbeperkt IUI vergoeden? En welke goed zijn voor Ivf? trouwens ik vind dat je in een traject niet ineens van perspectief kan veranderen qua vergoeding. Trouwens, hoe overleven jullie de wachtkamer. Ik vind dat altijd zo zenuwslopend, iedereen is zo sacherijnig.
Ik geloof dat zilveren kruis onbeperkt IUI vergoed?? (Bieb weet ervan, die had het er een paar dagen geleden nog over!!)Wbt IVF eerst moet de regering weten wat er in het basispakket komt voordat de verzekeringen met een aanbod/verzekering komen. Volgens mij kunnen ze zelfs tegen ons zeggen dat in 2013 de derde niet meer wordt vergoed, ook al zit je al in het traject... We wachten maar af... Hey trusten meiden, ik ga maar es slapen, moet morgen vroeg weer op!!!
Ik lees net elders van Bieb haar mgl. bbz en dat ze geopereerd moet worden... Wat vreselijk nieuws, ik weet niet of je dit leest Bieb, ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen, het is zo niet eerlijk het was zo mooi je verdiende die banner! Ik hoop dat de operatie wel meevalt en dat je er lichaamlijk iig gauw weer bovenop bent. Nogmaals sterkte
Oh neeeee! Bieb... Wat een vreselijk nieuws... Heel veel sterkte, ik hoop dat de operatie meevalt. *knufs*
ik heb vreselijk moeten lachen om het gesprek op de vorige pagina's.. mijn dochter snapte er niks van.. Maar bij bovenstaande opmerking heb ik echt luid op gelachen
Hoi even ego update, Ik ben uiteindelijk dinsdag om 18.00 geopereerd. Het vruchtje zat in mijn eileider die was dik en vol met stolsels en bloed en gescheurd. Dus we waren er op tijd bij. Mijn eileider is nu weggehaald. Ik heb nu het meeste last van mijn wond. dus ik hoop dat dat snel geneest. Dikke knuffel voor jullie
*slik* Meis het zit je ook niet meer he..... *hele dikke mega knuffel* Weet echt ff niks te zeggen.......... Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Ow, bieb wat erg, wat ben jij toch flink. Jeemig, das echt niet leuk zeg. Brrr. Sterkte! En is geen ego update, wij willen toch ook graag weten hoe het met je gaat. Je mag best je verhaal kwijt. Zet hem op! Hoe nu verder met 1 eileider minder? STerkte.
Lieve Bieb, ik hoop niet dat ik voor mijn beurt heb geschreven, maar ik zag geen banner meer bij je en ik vond je stil, dus vandaar even op onderzoek geweest op zp. Ik vind het zo erg voor je. En dan ook nog de eileider weg, het zit ook echt niet mee. Je bent ('klinkt') altijd zo nuchter en positief. Ik hoop ook dat je wond snel geneest ook die op je ziel, littekens zullen wel blijven... Beterschap... (enne nee ik vind dit ook echt geen ego update hoor!!)