Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Maar we gaan nou weer verder kletsen want ik heb niks te lezen hier en ik verveel me dus kom maar op met de verhalen. Knuffels voor iedereen
Hé Bieb, wat nu balen van het mooie weer, zitten de kipjes allemaal buiten, zonder laptop en dus weinig geklets op zp... Ik moet zeggen dat ik ook niet veel te melden heb. Ik heb het huis een voorjaarsbeurt gegeven en zat even uit te blazen voor de TV. Ga je morgen nog iets leuks doen? Het gaat volgens mij echt heul mooi weer worden.
Bieb, ik vind jou stoer! Zo, dat wilde ik even zeggen! Nou, dan zal ik de spits afbijten en je leesvoer bezorgen. Allereerst ben ik gewoon aan het werk en het is stil en ik ben hyperrrr.... HEEL naar hahaha want ik ben in een ren je rot modus en kom er maar niet vanaf! Verder... Ik ben altijd HEEL regelmatig ongesteld, en nu 2 dagen overtijd. En aangezien gisteren de winkels dicht waren en ik nog een ovulatietest had liggen heb ik die ingezet om te kijken (die dingen schijnen ook HCG te meten)... maar ja, daar heb je weinig aan natuurlijk want werkt 'ie dan nog steeds als een ovutest of is dikke lijn toch iets... Maar goed, ik kreeg een mooie lijn te zien maar die was net niet zo dik als de controlelijn dus ja, geen duidelijkheid. Dus ben ik in de pauze naar de Etos gesjeesd (in het winkelcentrum waar ook collega's rondlopen dus ik heb door de Etos geslopen alsof ik op een 'secret mission' was) en heb een Etos test gehaald want de Clearblue schappen waren leeg. Dus ik netjes gewacht tot ik echt naar de wc moest. Niet veel water gedronken enzo omdat ik normaal 2 liter per dag naar binnen giet. Op dezelfde 'secret agent' manier naar de wc gesniekt...wat denk je, doet die stomme test het niet. Dus ja, ben nog steeds geen steek verder. Hahaha. Gelukkig heb ik er 2 dus ik kan nog een x aan de gang straks...
Jippiejee nou hier in het zuiden is het warm maar bewolkt dus dan kan je gewoon achter je pc. Maar goed geen nieuws is goed nieuws toch ook. Jordan oh jeetje zeg dat zijn nou verhalen die ik wil horen alleen dan wel dat de test het moet doen. Had je ook geen controlestreep dan? En wat een secret missie en dan zeg jij dat ik stoer ben. We zijn gewoon stelletje stoere meiden bij elkaar. Nou ben heel benieuwd naar je volgende missie. Mijn volgende missie is morgen boodschappen doen met biebman en dan lekker op het wagentje hangen en biebman mag alles tillen en op de band zetten en inpakken en thuis uit pakken dus dat vind ik ook wel heel stoer....
Yeah, boodschappen doen... Laat je maar lekker verwennen door Biebman! Ik heb ineens verschrikkelijk zin in BBQ 'en!! En dat gaan we ook doen ook!!! (morgen dan hè...) Wij vinden het leuk om met z'n tweeen te barbeknoeien, kunnen ook goed samen werken hij aansteken ik klaarzetten, hij doet drinken en binnen een uur zijn we klaar, whahahaha, doen we ook wel es gewoon midden in de week, als avondeten zeg maar... Dus wij gaan het BBQ seizoen hier morgen openen!! @Jordan;Tjonge wat maak jij het ineens spannend zeg... Dat zal me toch wat wezen... Wel balen van die stomme test, moet je weer urine sparen.. Je zal wel lekker geconcentreerd aan het werk zijn denk ik hihi... Laat je het ons gauw weten?? We zijn iets nieuwsgierig hier...
Bieb, kun je ook als secret agent een pak melk pakken. Achter de koelingen langs kijken enzo. Maakt boodschappen doen ineens veel leuker Jippie, wij zijn ook bbq junks alleen onze buurman (80) is er nooit zo van gecharmeerd, ik moet hem vertellen dat we gaan bbq'en hahahahahaha. Nou, updateje maar meteen, ik heb nog een test gedaan (omdat ik inderdaad uitermate geconcentreerd en gemotiveerd ben, ahem) en die was wel heeeel vaag. Maar ja, het is dan ook middag, had alweer wat water gedronken dus ja... Nog steeds geen duidelijkheid. Ik zal de foto bijvoegen maar zwangerschapspag. verkleind hem en daardoor wordt het pixelmania en en eigenlijk zie ik er zelf HELEMAAL niks meer van maar goed, het gaat om het idee natuurlijk (en om de mijn geweldige hand die erbij op de foto staat) In ieder geval, missie voor vanavond: Stad in, testen scoren. Heb ik wat te doen het weekend hahaha. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!!
Oh jaja nee zie ook nog niks... Ik wil kruidvat testen dus ga die maar even scoren vanavond en dan morgenochtend wil ik een test zien met 2 strepen... Dus.... Ja maar dan moet ik bukken en achter palen verstoppen en langs rekken rennen en en en.... Ja dat lukt dus nog niet... Dus ik hang voorlopig even op de wagen en roep wat ik hebben wil ook wel leuk eigenlijk... En dan steeds neeheej ik wil die kijken hoe de mensen reageren haha. Nou wordt spannend morgen.
Ehm, nou ja mooie vingers hoor!!! Dat heb je mooi op de foto gezet! Maar nee sorry ik zie hier niks op... Morgenvroeg maar even met ochtendurine dunkt me! Ik hoop op meer duidelijkheid voor je morgen!!
hihi, ja ga dat maar doen dan! Misschien naar een winkel waar niemand je kent en dan lekker bestellen!! (zorg wel dat Biebman deel uit maakt van de grap, anders komen jullie straks nog met ruzie thuis..)
Bieb, hahaha, zo is het ook leuk. Wij doen altijd vervelend in de supermarkt, ik pak dan bijv. koekjes en dan roept mijn man keihard, HEY laat die koekjes eens dicht, we moeten ze nog betalen hoor. Dat soort grappen. Gegarenadeerd succes, iedereen staart je aan! Nee op die foto zie je er ook niks van, en in real life moet je ook wel ff goed kijken, dun penstreepje. Ik ga dus inderdaad morgen opnieuw testen maar vond mijn vingers zo schitterend op de foto staan dat ik voornamelijk dat wilde delen. BBQ ze Jippie en shop ze Bieb!
Bieb, jeetje wat rot hoe dat gegaan is zeg (zacht uitgedrukt) Je komt inderdaad over als een sterk iemand (ook al "ken" ik je nogn niet zo goed) Jordan, spannend! Ben benieuwd naar test morgenvroeg! Jippie, hoe is het met jou?
Met mij wel goed hoor! Lekker rustig, ik was liever in 1 keer door gegaan maar nu we verplicht pauze hebben neem ik het er maar van! We hebben een puppy gereserveerd en daar kijk ik wel naar uit. Hij (nou ja zij) moet nog geboren worden, dus als het meezit er er voldoende teefjes zijn komt ie eind volgende week ter wereld! We hebben niet zo goed ons best gedaan met klussen. Dus erg veel kans op een zwangerschap is er niet. (zowieso niet maar goed...)Als ik een vroeg ei heb gehad nog wel kans maar bij een laat ei niet, we waren een beetje lui! Hoelang moet jij nog wachten???
Jippiejee, wat leuk een puppy!! Wat voor ras? En al een naam bedacht! Ik wil later als ik groot ben ook een hondje! Wachtweken gaat tot nu toe goed, maar is dan ook pas de 3e dag hihi. Zondag wordt ik 30, dus dat gaan we maar vieren, ondanks dat ik eigenlijk op mijn 30e al 1 en liefst 2 kindjes had gehad... nu maar vieren dat mijn man en ik nog steeds happy zijn samen én we in een heerlijk huis wonen. Dus direct ook maar de housewarming van gemaakt.
@Bieb Jij bent een topwijf. Dat wilde ik ff kwijt. Veel plezier in de supermarkt. @sneaky Jordan Jij maakt het lekker spannend zo! Haal gewoon lekker Kruidvat testen, 2 voor 5 euro. Die zijn heel gevoelig. Ik duim voor je! @Jippie Ohh wat een leuk vooruitzicht! Hoeveel weken moet de pup zijn voordat je 'm mee mag nemen? @Zwaaistaart I feel ya. Ik had ook al moeder willen zijn op mijn 30e. Maar een fijn huwelijk is ook zeker een feestje waard! Ik denk dat heel veel mensen dat niet kunnen zeggen. @ego Hier alles z'n gangetje, dus geen sappige roddels of drama's te delen. Saai he.
Hier update van Sneaky Jordan.... KV 2 voor 5 was overduidelijk en negatief. Zelfs geen twijfel lijntje ofzo. Maar ook nog steeds geen enkele aanwijzing op een aankomende ongesteldheids aanval om het maar zo te noemen dus maandag maar ff de gyn bellen, kijken wat die denkt. Nu ga ik racen,moet naar de bday van m'n nichtje. Zwaai, alvast gefeliciteerd! Geniet van je dag! Dikke knuffel!
Oh Jordan wat balen zeg.. Maar goed ook nog geen teken van ongie. Veel plezier bij je nichtje. Jippiejee hoe was je bbq? Ben ik ook echt fan van heerlijk vind ik dat. Volgende week maar weer. Hoop ik. Alexandra, bah zeg wat ben jij saai... Lekker hoor. Geen zwetende mannen meer in je badkamer? Zwaaiataart oh echt 30 jeej. Ik vind het nog steeds leuk ouder worden ben benieuwd wanneer dat omschakeld ben nu 33. En housewarming je gaat het druk krijgen dus. Veel plezier... Nou ik heb boodschappen gedaan was helemaal niet druk dus niet veel mensen hoorde me. Maar ben wel heel moe nou. Dus ik ga maar weer op de bank hangen en tennis kijken...
@Bieb: ook hier een knuffel. En ego???? Welnee, doe niet zo gek!! Boodschappen doen is ook reuze vermoeiend hoor, op de bank jij @Jippie: een puppy!!! Wat leuk joh!! Wanneer komt ie (als alles goed gaat)?? En hoe was de eerste BBQ van het seizoen? @Zwaai: alvast van harte gefeliciteerd!!! Ondaks dat je het plaatje liever anders gezien had wens ik je toch een hele fijne dag!! @Alex: saai betekent meestal wel dat alles goed gaat. Dus ben blij dat jij zulk saai nieuws komt brengen @Jordan: hmmm, balen joh. Nooit leuk een witte test, maar zeker niet als je denkt dat je iets gezien hebt! Ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft... Hier alles op zich wel goed. Voel me vandaag niet heel bijzonder, maar denk dat de hormonsters daar de reden van zijn. Ik reageer niet zo veel, maar lees wel alles hoor! Energie ontbreekt een beetje... Dikke knuffels voor iedereen!!!!
Nog geen BBQ gedaan:x... We vonden het weer toch niet mooi genoeg, verplaatsen nu naar maandag.. Als alles goed gaat komt puppy met 9 weken, ze mogen met 8 bij de moeder weg. (aaaah arme moeder hond eigenlijk hè...) Met een week worden ze geboren... We gaan voor een boxerpup, Jippieman vindt ze geweldig en ik ach, als ze maar lief zijn en een goed karakter dan maakt het me niet uit hoe ze eruit zien, ik vind het wel oké... We willen wel graag 1 met stamboom want we willen zelf als ze een jaar of 2 is ook een keer een nestje... Lijkt me zo gaaf!! @ Knuffel, mooi lekker hormonsters goed zo!! Lekker zwanger zijn jij! @Bieb jammer dat het zo rustig was, heb je niet kunnen keten...Wel wat lekkers gekocht?? Even verwen voedsel?? @Jordan, das niet leuk, wat kan je lichaam je toch foppen hè, bah... Was zo mooi geweest. @Alex, lekker hoor zo rustig vaarwater, lekker van genieten!
Oh en Zwaai allvast gefeliciteerd meis!!(ik ben bang dat ik het morgen anders vergeet) Dat gevoel had ik ook hoor, elke verjaardag wil ik op de rem gaan staan ik wil niet kinderloos ouder worden, zucht, het is niet anders en hoeveel maakt het eigelijk ook uit, op je 30e of op je 35e het zijn maar getallen ik voel me nog jong... Dussssss; LEKKER VIEREN DIE VERJAARDAG!