30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Knuff, sterkte met de situatie!

Hier even update. Vanmorgen MCKinderwens geweest. Heel vriendelijke vrouw alleen ben ik haar naam vergeten. Hoezo blond? Ik heb direct bloed geprikt. Mijn man moet nogmaals potje inleveren. Zij gaf aan dat naar aanleiding van deze onderzoeken kán blijken dat IUI nog mogelijk is maar ze liet duidelijk doorschemeren dat het waars. toch meteen IVF gaat worden. Over 3 wkn zijn alle uitslagen binnen, krijgen we de uitslagen en een startgesprek. Gaat super snel allemaal nu. Ben benieuwd maar heb er een goed gevoel bij :) wel heel anders dab ziekenhuis in ieder geval.

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Knuffel, alles op zijn tijd, doe rustig aan en gil af en toe gewoon maar even een kreet door het hok!!

@Jordan, dat klinkt beter, ze nemen het serieus! Hoe komen ze toch op het idee, nog een half jaar zelf proberen.... Ik hoop voor jullie dat IUI nog een optie is, maar als het geen kans heeft dan is het zonde tijd! Rookt je man ook? Grote kans dat er dan nog wat te verbeteren valt, zo niet tja dan is het niet anders. Maar ik denk wel dat je bij MCK dan beter zit!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja denk ik ook wel. Echt veel rustiger. Nemen er echt de tijd voor. Mijn man rookt niet. Nooit gedaan ook. Drinkt sporadisch, nooit drugs gebruikt. Misschien wat gezonder eten maar dat is het wel denk ik. :) Ik hoop ook nog ff hard op IUI maar wat je zegt, als het geen zij heeft dan IVF. :) wanneer mag jij weer?

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he lieve meiden.. ik ben jullie niet vergeten hoor.. dat kwwam ik melden:)

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wij jou ook niet Nette hoor;)!

@ Jordan, ik zit te wachten op mijn menstruatie, dat is vast al snel, hoewel ik niet precies weet hoe mijn lichaam reageerd op zo'n overdosis hormonen van de afgelopen maand. Maar goed dan mag ik beginnen met het innemen van pille, zodat ik geen eisprong krijg maar wel dik bm slijmvlies zodat er een mooi nestje ontstaat voor ons cryo'tje! Ik heb wel weer zin om een kansje te wagen!

Ik heb trouwens wel steeds bm krampjes, alsof het maar niet wil beginnen en ben heeeel moe, er is me zelf al even door mijn hoofd gesschoten zal ik misschien..... Maar ik maak me maar geen illusies, ik vind het wel een beetje apart omdat ik dit al wel meer dan een jaar niet meer heb gedacht. Ik ga maar van oma uit!

P.S. BBQ was weer super!! Gaan we hopelijk weer vaak doen dit bbq seizoen! Ik vind het gewoon zo gezellig en knus met z'n tweetjes en de beestjes om ons heen:)!

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Jordan, waar was dat eerst waar ze het zo rooskleurig afschilderde? Is toch raar hoor als ik Alex bericht zo lees. Gelukkig nemen ze je bij mck wel serieus.

Ik zit ook lekker te wachten, en vroeg me ineens af hoe dat ook alweer bij ons zat. Volgens mij had mijn man 30 tot 40 % bewegelijk, maar ik moet dat eens nakijken. Hij had in elk geval genoeg. Maar hoeveel. Je vertrouwt zo op wat ze zeggen. Schrik wel van het verschil tussen de klinieken.

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dames, even kort een "ego"-berichtje van mij.

Lees ik overal dat de energie weer terug komt richting de 12 weken, bij mij is alle energie echt wel. Ben helemaal op...
    Heb een hele drukke week gehad (schoonmoeder, werk en dan ook nog een leuk feestje gisteren), maar nu dus echt op. Ben doodmoe, maar kan niet slapen:(:(.
    Dus alles maar even rustiger aan gaan doen denk ik (nou is dit weer voor mij ook niet echt top, maar goed daarover klaag ik niet, ben veels te blij met mooi weer:D).

Al ben ik er even niet, mijn duimen staan nog steed op standje hoog!!!:p:D;)

Voor nu dikke knuffels voor iedereen en ongetwijfeld tot snel!!!

8. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.036
    113
    Vrouw
    Jippie hoe is het met jou?
    Knuffel, sterkte met de vermoeidheid en alles wat er nog meer bij komt!

Ik ben ongesteld geworden:(. Echt balen! Maar heb er niet om hoeven huilen deze ronde.... Ik merk dat ik al zo veel minder hoop heb dat de 1e 2x. We lassen nu een pauze in en gaan dan ws op zoek naar ander ZH.
    Wie heeft ervaring met ZH rondom Arnhem?

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    aaaaah nee, zwaai, dat is goed K*t meis. Erg hè dat het al went na 2 keer mislukt. Waarom een ander ziekenhuis? Ik zit helaas niet in die regio, had je graag wat tips gegeven... Voor nu eerst sterkte en lekker weer nieuwe energie verzamelen in de 'pauze' nog vakantie in de planning???

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh ja met mij... Ik ben ook (bijna) ongesteld. Had al een beetje bruin verlies, dus morgen zal het wel echt komen! Alleen ik ben er blij mee. (Tenminste ik had niet op iets anders gerekend, daar was ik wel blijer mee geweest als ik 'per ongeluk' toch zwanger was...) dus vanaf morgen beginnen met een cryo-cyclus:)

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dames, voor iedereen een dikke knuffel.
    Als alles volgens plan verloopt heb ik het na woensdag een stuk minder druk, ik dan weer mee te komen kleppen!!

Voor nu dus even knuffelssssss

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he verdorie jippie en zwaai..
    klote menstruatie ook

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Knuffel, over de 12 weken!!! YES Wat een geweldige mijlpaal!:D

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja knuf.. de eerste grens is er!

Weet iemand ook hoe het met bieb gaat?

15. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ja dat weet ik wel.
    Het gaat heel goed. Ben alleen nog snel moe en als ik te veel doe dan voel ik het nog wel. Ik heb alleen heel erg dat ik steeds denk " oh anders was ik nu 8 weken zwanger geweest en dat doet ook best pijn" Maar verder gaat het wel. Het moeilijkste is weer wachten tot eind juni hebben we gesprek over hoe nu verder. Maar ik heb nu weer positieve testen gezien dus ik wil weer... En dan dat het eindelijk goed gaat.

Jeeej knuffel, jij bent over de 12 joepieeee ga je het nu vertellen tegen iedereen?

Dikke knuffel... Voor iedereen

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jippie & Zwaai Wat jammer :(

Jippie, beter dat je er geen rekening mee had gehouden, benieuwd wat komende weken je gaan brengen!

Zwaai, balen joh, ik weet geen zhuizen in omg. Arnhem. Heb we gehoord over een universitair zhuis in Utrecht waar ik positieve verhalen over heb gehoord verder niet. Hoop dat je snel iets vindt waar je jezelf beter door voelt.

Knuffel, 12 weken grens over. Lekker hoor. Jammer dat het nu wat onrustig is bij jullie maar dat komt wel weer goed, kun je straks helemaal 'to the max' genieten van je zwangerschap :)

Bieb, nog gespioneerd in de supermarkt? Blij te lezen dat het goed gaat me je en dat je er weer zin in hebt. :)

Hier gaat het goed maar heb het ook wel moeilijk. Man heeft vandaag z'n potje weggebracht, ben zo benieuwd wat er uit komt. Bij mij gaan ze toch ook testen of ik geen overgang hormoon heb zitten. Er is al eerder getest of ik in de overgang zit/vervroegd ga maar daar kwam toen (gelukkig) uit dat het niet zo was, bij de kliniek geven ze aan dat ze heel precies kunnen zien of er zelfs niet al 1 of ander stofje zit wat er toch wat mee te maken heeft. Ik heb namelijk sinds ca. een jaar de laatste 2 weken van mijn cyclus (dus vanaf mijn eisprong) onwijs last van nachtelijk zweten, je raakt er flink wat vocht mee kwijt maar dat is dan ook het enige positieve er aan. Hihi. Ze vonden het daar toch ook wel vreemd dus ben ook daar erg naar benieuwd. Zo super spannend allemaal.

Verder had ik me ingelezen (en beetje ingesteld) op IUI maar nu IVF toch ook wel een steeds grotere mogelijkheid wordt ben ik daar ook over gaan lezen en ik vind het best eng eerlijk gezegd. Zo tegenstrijdig. Wil zo graag mama worden maar dit is ook zo heftig, wat je allemaal van je lijf verlangt zeg maar. Klinkt misschien beetje stom maar dat is echt waar ik nu maar mee in mijn hoofd zit te malen. En eigenlijk hebben wij dat gevoel allebei wel dus dat scheelt wel. Maar ja, toch heftiger dan ik had verwacht :)

17. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Zwaai, is dusseldorf een optie? of is dat heel ver weg? In duidsland kunnen ze wel meer! Wat balen trouwens en ik kan me voor stellen dat je steeds minder hoop hebt. Maar goed hoop is niet nodig, er hoeft alleen een embryootje in je te gaan groeien. Had de apotheek nog geen pregnyl? Kun je niet naar een andere apotheek?

Knuffel gefeliciteerd! Ga je het nou iedereen vertellen of wist iedereen het al omdat je iui doet en mensen meeleefden.

Jippie wat balen, is toch altijd vervelend. Brrr. Mag je meteen verder?

Jordan, dat kan ik me voor stellen dat ivf wel heel heftig is zo ineene. Het lijkt mij ook zo'n eng idee dat dan het proberen ook eindig is. Maar er zijn er meer die het doen en met goed resultaat en dat mag erook zijn. Gewoon op je eigen tempo gaan. Wat goed trouwens dat ze eerst alles goed onderzoeken. Heb je een regelmatige cyclus? Hou oud ben je? (wat een inpertinente vraag).

Hier kijk ik eigenlijk wel naar de IUI uit, maar goed nog een week en een dag en dan komt oma (als het goed is of niet goed eigenlijk). Maar ik vrees deze ronde toch ook weer niet zwanger te zijn.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Elba, hoop voor je dat het uitblijft hoor, hihi. Maar anders kun je weer lekker door. Is ook wel zo prettig!
    Mijn cyclus is exact 28 dagen (met hier en daar een fail zoals afgelopen maand was ik ineens 1 week en een dag overtijd maar ja) en ik word over 2 maanden 31.
    De gynaecoloog was na de kijkoperatie in januari wel erg te spreken over hoe alles eruit zag dus als het daar aan ligt moet het de eerste keer gewoon raak zijn (positief blijven toch hahaha).

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, das niet zo oud. en met een regelmatige cyclus, hoop ik gewoon dat jij je geen zorgen hoeft te maken. Wie weet kan een zomer ivfje wel? Succes! Wanneer krijg je de uitslagen? Ik ben trouwens 32 maar gek genoeg vind ik dat dan wel weer oud.

Trouwens ik heb dat ook Zwaai, dat ik me niet kan voor stellen dat het wel lukt. En dan ben ik ook nog eens bang dat het niet lukt omdat ik het me niet kan voorstellen. Bovendien ga ik allemaal excuses bedenken waarom het nog niet lukt. Nee toen was het te druk dus das logisch en toen was ik verkouden en toen.....Er is altijd wat te bedenken waarom het niet zal lukken of gelukt is. Maar uiteindelijk kom je daar ook niet verder mee. En omdat ik steeds iets bedenk ben ik zo bang dat het nooit lukt. Tot zover het wanhopen. Want blijft nog steeds nooit geschoten is altijd mis.

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik vond IVF eigelijk heel erg meevallen, ik geloof wel dat als je vanuit de IUI gaat het maar een klein stapje is. Ik zag ook erg op tegen de bergen hormonen, maar ik had er nauwlijks last van. Het was meer even goed opletten wat je wanneer moest spuiten. De wachtweken waren wel akelig, ik doe nog liever 2 keer de voorbereiding met punctie dan weer die zenuwslopende weken, helaas was het resultaat van alles ook derpimerend!

Deel Deze Pagina