30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, wachten is erg he! Dat vind ik ook. Maar met ivf is het nog erger omdat je niet eeuwige pogingen hebt. Dat vind ik een vervelend idee. Grappig dat de hormonen en de punctie jouw mee vielen. Heb jij ook iui met hormonen gehad? Merkte je veel verschil met ivf?
    En dat optijd spuiten daar maak ik me ook druk om, ik ben zo'n vergeetachtigerd.

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik heb 3 keer eigen cyclus gehad, met pregnyl, daar werd ik een beetje raar van op de maag, niet misselijk, maar ook geen zin in eten, verder geen last

De 4e keer met clomid, daar werd ik blij van, vrolijke hormonen noemde ik die:D
    De 5e en 6e keer in het UMCG met iets anders, ik kan er echt niet meer op komen wat, zal het later es opzoeken... Maar daar werd ik wel een beetje down van.

Decapeptyl voor IVF weinig last, geen opvliegers oid, beetje warmer, maar dat was lekker, ik ben een kou kleum;)
    Puregon ook weinig/geen last, behalve dan van mijn eierstokken die nogal groot werden...Dat voel je.
    De Lutines moet vaginaal worden ingebracht, dat vond ik toch wel smerig. Ik dacht eerst ach maandverbandje, waar maak je je druk om, maar je voelt de hele dag afscheiding, en ook in bed voel je je niet zo sexy meer... Dus rustige weekjes tussen de lakens:p.

Nou volgens mij was dat wat ik geprobeerd heb:D. Met een paar weken kan ik je vertellen wat progynova voor mij betekend ;) Ik ben al bijna de ervaringsdeskundige-hormoon-apotheek:D!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey bieb.. wat fijn dat je het zelf kwam vertellen en wat goed dat het al wat beter met je gaat. Blijft natuurlijk een enorme tik denk ik..

@vruchtbaarheidsbehndelingen ed.. ik heb de gyn vandaag verteld dat ik het na al die jaren even voor gezien houd. ik gaf hier al aan dat het allemaal niet zo lekker ging en we hebben de belissing genomen dat het pauze tijd is.. eind dit jaar zien we wel weer..
    Maar voor nu wil ik van het productiebedrijf weer naar de zinderende zomernachten;)

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames, hier even heel kort een berichtje van mij (heb niet bijgelezen, sorry:)).
    Vanmorgen nekplooi en uitslag combi gehad. Alles zag er goed uit! (Ik zal jullie de details besparen, als je wel wil weten doe maar PB, maar niets hoeft, snap best dat dit voor jullie eigenlijk helemaal niet leuk is!!!).

Hier verder nog steeds best heel erg moe... Dus voor nu even:

Knuffels voor iedereen en hopelijk tot snel als mijn energie weer terug is!!!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey Knuf dat is super nieuws!! MiniKnuf doet het dus helemaal goed! Ze zeggen toch dat de energie rond deze tijd weer een beetje terugkomt?? Hoop voor jou dat dat snel mag gebeuren, voor nu moet je het maar even doen met de energie die je heb, even wijs inzetten dus! Je kreeg het nu ook iets rustiger toch??

Wie weet wanneer Sas weer terugkomt? Even nieuwsgierig...

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Bieb, kan me voorstellen dat je graag weer zo'n test wil en dan nu eindelijk helemaal goed. Eind juni weer gesprek, dat eeuwige wachten word je gek van...

7. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.036
    113
    Vrouw
    Nanette, even een pauze voor jullie dus! Hopelijk helpt het!

Bij mij is IUI-3 ook mislukt, had ik hier geloof ik nog niet gemeld. Nu een ronde niks doen. Als het volgende maand nog kan voordat het ZH vakantie houdt doen we nog 1 IUI poging, anders gaan we eerst ons dossier opvragen en naar een ander ZH.
    Want ik heb een nieuwe baan per 1 september, dus dan kunnen de behandelingen ook dichterbij huis plaats vinden, wat fijn is voor mijn man. Kan hij gewoon thuis gaan produceren ipv in het ZH.

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He, bah zwaai wat jammer dat het mislukt is. Niet leuk. Hoe zo doen ze niks in de vakantie? Was je wel tevreden over dit ziekenhuis?

Nanette, wat een moedig moeilijk besluit. Alle respect. Maar wat lastig. Maar ja, zinderende zomernachten das ook welkom natuurlijk. En wie weet?

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh Zwaai, dat is echt balen! Had zo gehoopt dat IUI voor jou wat beter uit zou pakken! Hoop voor je dat je nog even 1 poging kan doen voor de vakantie.

@de rest, ben even niet geweest want ik heb het een beetje druk met ons PUPPY!!!! Zaterdag een boxerpup gehaald en ze houdt ons lekker bezig, hihi!! Zoooooo leuk!!

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    HOi Jip, wat leuk een pup! Veel plezier!!!

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    raar he, ik vind het gewoon moeilijk voor te stellen dat het een keer lukt. Ik denk elke ronde het is hem toch niet. Ook om mezelf een beetje te beschermen tegen de teleurstelling.
    Maar ik ben ook wel een beetje bang voor als het lukt omdat ik de vorige keer zo'n ellendige postnatale depressie heb gehad.

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zo, daar ben ik weer eens. Heb een stuk terug gelezen...
    Nu maar hopen dat ik niemand oversla!

Echt wel!!! (ook al is mijn reactie wat laat:))

@Bieb: hoe is het nu? Die vermoeidhied kan goed door de narcose komen. Daar heb ik "altijd" wel lang last van.

@Adriana: de start van de MMM hebben wij een beetje over ons heen laten komen. Als de plannen eenmaal concreet worden heb je nog best veel tijd om overal echt in te duiken (tenminste, dat was onze ervaring).

@Elba: kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet hoor. Je zou zo graag willen dat het anders gegaan was! En zelf bescherming herken ik heel goed. Ik dwing mezelf nu gewoon om te praten over de zw-schap. Ik "ontkende" het een beetje onder het mom van: als het dan nog misgaat doet het niet zo'n pijn... (yeah right, alsof dat werkt....)

@Jippie: jij hebt echt al bijna alle hormen gehad:(:(. Hoop zo dat jullie puppy er "snel" een baasje bij krijgt!

@Nanette: wat stoer dat je voor jezelf hebt gekozen. Ik hoop dat de rust op dit vlak zorgt voor meer rust en "genieten" op alle andere vlakken!!!! (laat wel heel af en toe even iets van je horen, anders gaan we ons zorgen maken....)

@Zwaai: he bah... Geen 3 maal is scheepsrecht dus....:(:x

Volgens mij mis ik er een paar???

Hier inmiddels op de 13 weken. De meesten krijgen dan weer energie, bij mij werkt dat helaas andersom:(:(. Ach, komt vast goed.
    We hebben het nu ook op het werk en aan de "rest van de wereld" verteld... Nu is het dus echt;);). Ik heb nu wel weer wat rustiger gelukkig, maar op het werk is het zo bere druk, daar blijft het voorlopig echt wel aanpoten. Maar goed, ga wel kijken hoe ver ik kom...
    Ik hoop er vanaf nu weer wat vaker te zijn in ieder geval!

Dikke knuffels van mij!!!

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Knuf, Bedankt, En wat stoer dat je het iedereen verteld hebt! Wat vervelend van je energie. Ach je hebt een excuus en luisteren naar je lichaam. Heb je genoeg ijzer? Hopelijk wordt het snel beter. Sterkte!!!! En nu gauw naar bed!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Meiden, sorry voor de lange afwezigheid.

Elba, haha, ik vind 30 echt een rot leeftijd. Ik denk dat 31 minder oud klinkt op de een of andere rare manier. Iedereen verklaart me voor gek hoor maar ik baalde er zo van dat ik 30 werd. Ineens zo snel, der-tig....pffff. We krijgen 15 juni de uitslag. We moeten nog 10 dagen geduldig afwachten... En ja, ik ken dat ook. Heb je een positieve test, sta je er 10x naar te kijken en geloof je het nog niet en in je achterhoofd denk je... ach, mocht het zo zijn, dan is het toch weer over straks. Ik heb altijd het gevoel gehad dat het bij mij niet vanzelf zou gaan. Zeker de laatste paar jaren. Raar he.

Jippie, Wanneer mag je weer? Bij jou viel de IVF dus wel mee? Het spuiten lijkt me best vreemd. Vroeger was ik als de dood voor naalden, nu alleen nog voor bloedafname, maar het lijkt me zo raar om mezelf te prikken. Ik vraag me ook echt af wat de 'side- effects' zijn van de hormonen. Ik hoor van een aantal vrouwen dat ze aardig zijn aangekomen dus ik ben stiekum wat kilotjes aan het dumpen dan valt het straks misschien wel mee hahahaha. Ook die punctie klinkt niet prettig als ik er over lees maar goed, ik maak me er maar niet TE druk om want misschien kan ik toch gewoon aan de IUI óf valt het allemaal hartstikke mee en zit ik mezelf voor niets gek te maken :D En een pup, hoe gaat het ermee? Leuk :) Ben allergisch maar zou wel een Franse Bulldog willen. Zo grappig.

Nanette, Wat goed en knap dat jullie die keuze gemaakt hebben. Ik begrijp het heel goed. Het is super belangrijk dat de basis (= jullie 2) helemaal goed blijft en al dit gedoe vreet flink wat tijd en energie...oh ja, en stress. Hoop dat het jullie helpt.

Knuf, goed om te lezen dat het met mini-jij goed gaat!

Zwaai, He mislukt, wat balen zeg :( Hoop dat het andere zh. fijner voelt voor jullie. En gefeliciteerd met je nieuwe job natuurlijk!

Zo, hoop dat ik niemand vergeten ben want heb volgens mij al weer een aardige lap tekst zitten tikken. Hier gaat het goed. Beetje zenuwen voor volgende week vrijdag. Gelukkig druk druk druk @ work dus dat zorgt voor een goede dosis afleiding maar ja, af en toe schiet het toch ff je hoofd door. :)

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jordan, afleiding is goed. Spannend hoor vrijdag! Ik hoop dat het op wat voor manier dan ook snel raak is. En dertig is niks hoor! Is piep jong.

Ik ben naar de accupunctuur geweest en ik heb druppels en kruiden en moet rustiger aan doen, meer slapen minder stressen maar hoe doe je dat? Iemand tips? Overigens als iemand weet waar oma uithangt, stuur maar! Ze moet toch komen.

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Elba, oma al langs gekomen? Hoe lang ben je nu overtijd? Wel beetje spannend. :) Zo gisteren genoeg afleiding gehad hoor. ben aangereden, was kettingbotsing. Ik stond al stil maar achter me ging het niet goed, achter mij klapte 3 auto's op de man achter mij en die knalde weer tegen mij aan. Ik stond al stil en had mijn rem ingetrapt daardoor gelukkig geen schade bij mijn voorganger maar ik kreeg de klap dubbelop dus ze dachten dat m'n nek was gebroken (ja echt serieus, pffff) dus ik met nekkraag om, infuus in m'n arm (tegen misselijkheid) in de ambulance naar 't ziekenhuis. Foto's gemaakt enzo maar gelukkig niks gebroken. Wel goed gekneusde nek- en rugspieren en misschien dus een whiplash maar ja, was weer een adventure EN een avondvullend programma. Ben nu aan het werken maar zo denk ik toch maar naar huis, spierpijn! Dus ja, weer genoeg extra te regelen en daardoor, genoeg afleiding alleen wat rigoreus haha.

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    euhmmm elba.. ben je nog overtijd?

jordan.. wat een schrik meis. houd jezelf goed in de gaten he.. een whiplash is niet niks!!!
    (beter dan een gebroken nek, maar toch)

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Elbaaaaaa, waar beeeen je nou???

Verder wel weer heel stil hier... Iedereen op de wachtbank???

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jeeej jordan, wat een schrik. En een gekneusde nek. Wat een ellende gelukkig leef je nog. Zet hem op. Goed dat jij remde!!!

Nee, ik ben niet overtijd, zal m'n banner veranderen. Ik ben in m'n nieuwe ronde en heb gister voor het eerst geprikt. Ging niet zo goed. Ik prikte op een gevoelig plekje, en er bleven wat druppels over en die kwamen er uit en ik kreeg een lucht belletje niet uit het spuitje. Maar goed. Wel geprikt, dat wel. Tis nog wat wennen.

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Elba, auw net een pijnlijk plekje, even wennen dus..
    Ik had ook wel es dat er weer wat drupjes terug kwamen. Het naaldje heel eventjes langer laten zitten wil nog wel es werken!

Jordan:$ dat is wel even schrikken zeg. Gaat het nu al een beetje beter? Vast wel veel spierpijn..

Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest, krijg woensdag terugplaatsing als de cryo-tjes goed ontdooien:D! Spannend weer!

Deel Deze Pagina