30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jippie
    Ik duim weer voor je woensdag!

@Elba
    Inderdaad zoals Jippie zegt, de naald er iets langer in laten zitten. Welk hormoon spuit je? Ik had kant-en-klare Decapeptyl spuitjes die geen bubbeltjes hadden.

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He fijn Jippie, ik hoop op goed ontdooien voor woensdag! Zou toch mooi zijn. Moet je voordat je een tp krijgt vaak naar het ziekenhuis?

Gister bij het prikken mezelf een schram bezorgd. Bij het er uit halen bewoog ik een beetje waardoor ik nu een schrammetje heb waar ik prikte. Wel spuit langer laten zitten dus dat ging goed. Maar er was wel weer een luchtbelletje, pff tis wel een beetje ingewikkeld. Hebben jullie ook dat de plek waar je geprikt hebt een beetje hard is nog van de vloeistof? Ik spuit met fostimon. Verder merk ik er weinig van.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    elba.. ik vind dat zelf prikken behoorlijk stoer meis!

jippie.. een spannende week voor jou.

Hier is het rustig.. Merk dat ik op alle fronten even afstand neem (dus ook minder op zp zit) Dat betekent niet dat ik jullie ben vergeten!!!!!
    Maar het is wel een stuk rustiger in mijn hoofd aan het worden en dat is goed voor mij (en mijn gezinnetje)

Volgende week van woensdag tot vrijdag op kamp met school..
    Dus ook voor mij een drukke week (en voor mijn man;) moet hij alles eens echt alleen doen:p)
    Maandag een studiedag en dinsdag een ouderavond. Zaterdag heeft mijn dochter een balletuitvoering en zondag viert mijn schoonmoeder haar verjaardag..

Man o man at een week in het vooruitzicht.. ben blij als hij voorbij is als ik eerlijk ben;)

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

5. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Nette
    Fijn dat het wat rustiger in je hoofd wordt en ik denk dat die drukke week voor de boeg zeker voor afleiding zorgt. ;)
    Wat leuk dat je dochter aan ballet doet! Wel foto's maken van de uitvoering hoor. Ik deed vroeger ook aan ballet en ik heb helaas geen foto's van mijn uitvoering toen. Zo jammer...

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.035
    113
    Vrouw
    Elba, knap dat je zelf aan het spuiten bent!
    Als er een klein beetje lucht mee ingespoten wordt is dat inderdaad niet erg hoor! (Even ter vergelijk: als mensen bloedverdunning moeten spuiten, moet je zelfs een luchtbel mee inspuiten)
    Een klein belletje kan dus echt geen kwaad!

Jippie, spannend voor jullie weer! Ik duim voor jullie!

7. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Nette, fijn dat het wat rustiger wordt. Rust is goed! Is vast ook goed voor als je wel weer aan de bak wilt qua kinderwens. En wij vergeten jou ook niet.

Jippie, thanks voor de tips. Vanavond maar weer eens proberen. En nu in alle rust. Gister hadden we bezoek en heb ik het stiekum boven gedaan. Das toch niet zo relaxed.

Jeetje alex jij gaat ook als een trein zeg! Mooi zo!!!! augustus duurt niet meer zo lang.

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, ik moet vroeg naar bed en zo en niet stressen. Dat vind ik zo lastig maar van de accupunctuur moet ik echt meer energie op bouwen wil ik kans maken op een zwangerschap.

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nou Elba, dan weet je het hè, nu is het even ELba tijd!;)

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Elba tijd! Mooie tijd is dat! Trouwens werkelijk met dat spuiten alles wat een keer mis kan gaan gaat mis. Heb ik gister bij de zuiger weer om hoog duwen let ik niet op, spuit er zo een hele straal vloeistof uit. Zo zonde. Ik hoop dat het meer lijkt dan het was. Maar echt hoe dom kan je zijn! Ik moet gewoon nog even wennen en handigheid krijgen. Valt niet mee hoor. Trouwens houden jullie ook een soort rode plekjes over na het prikken? Gaan die weg? Je moet de naald er toch wel helemaal in doen?
    In elk geval bedankt voor de steun en hulp alvast.

Jip weet je al hoeveel cryo's ze terug gaan plaatsen? of gaan ontdooien?

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Als er 2 goed ontdooien krijg ik er twee terug!

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.035
    113
    Vrouw
    spannend jippie!

Elba, spuiten is ook niet makkelijk! Maar oefening baart kunst!

Ik wordt morgen terug gebeld door acapunctuurpraktijk om 1e afspraak in te plannen.

Jordan, jeetje dat is schikken, zo;n kettingbotsing! Sterkte!

Saskia, hoe is het met jou eigenlijk?

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mooi zo jippee, dat hoop ik dan! Ik duim voor je en dan lekker een tweeling! Schiet lekker op! (ik weet dat het veel werk is maar toch, je doet nu ook veel werk ja toch!).

Ben met m'n man bij de haptonoom geweest omdat we over de heftige dingen niet goed kunnen comuniceren. Hij vind het eigenlijk niks maar de haptonoom vindt juist dat hij meer moet praten omdat hij anders zichzelf en mij in de kou laat staan. Best heftig allemaal maar wel goed want met m'n vorige bevalling was er zoveel mis gegaan en ik had een postnatale depressie gekregen en daar hebben we nooit goed over kunnen praten. En das toch beter van wel. Ik wil graag steun van hem die ik dan niet krijg en dat is dan best moeilijk. Ook als er bijvoorbeeld stress is op mijn werk. Sorry voor dit ego bericht.

Trouwens het prikken ging goed gister, he, he eindelijk.

Zwaai, succes bij de accupunctuur. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.

14. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Elba
    Jammer dat het voor je man zo moeilijk is om te communiceren, is vast ook niet leuk voor hem. Staat hij na het 1e bezoek aan de haptonoom wel open ervoor? Het is ook wel erg belangrijk om in een MMM-traject met elkaar te blijven praten. Goed dat de 1e stap is gezet.

@spuiten
    Ik had foolproof spuitjes die je alleen nog maar leeg hoefde te drukken. Ik had ook wel rode plekjes erna, maar die trekken gauw genoeg weg.

@Jippie
    Is het in jouw zkh beleid dat je altijd voor 2 cryo's mag kiezen? In mijn zkh mag je alleen 2 cryo's teruggeplaatst krijgen als je 35+ bent, of als er al 3 mislukt zijn. Jij bent jonger dan 35 toch?
    Anyways, wel fijn dat het mag natuurlijk. :D
    By the way, als er 1 niet goed zou ontdooien, dan duurt het maar een uurtje om een nieuwe te laten ontdooien. Enige nadeel daarvan is dat ze dan niet meer de tijd hebben om te kijken of het zich gaat delen. (Was dus bij mijn laatste tp het geval. ;))

@Saskia
    Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat?

@all
    Dikke knuffel!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    die deelde zich het liefste in zijn veilige plekje lex;)

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Haha, we zullen nooit weten of die het is geweest. :p (Maar ik heb zo'n gevoel van wel. :))

17. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hey dames,

Jippiejee succes morgen met de TP!
    Nanette: fijn dat stapje terug meer rust geeft.
    Zwaai: hoop voor je dat acupunctuur je zal helpen. Weet je al wanneer je mag.
    Elba: vervelend dat je man zich zo moeilijk kan uiten. Hopelijk hebben jullie allebei wat aan zijn bezoeken aan haptonoom. En fijn dat het prikken wat beter gaat.

Hier weinig nieuws op MMM front. Volgende cyclus gaan we voor laatste cryo TP uit IVF 2. Verder vandaag eerste gesprek gehad met psycholoog (eerste indruk goed, aardige vrouw). Begrijp al uit mijn eerste kennismakingsgesprek dat ik mijn emoties blokkeer (maar dat wist ik zelf ook al wel). Ben verder er iets minder mee bezig omdat er een goedaardige tumor bij mijn zwager is vastgesteld en de behandelingen in ons ziekenhuis zijn (dus logeren ze vaak bij ons). Is allemaal heftig.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoiii meiden,

Jippie, morgen veel succes.

Elba, wat goed dat het spuiten beter gaat. En dat jullie praten over het kunnen praten. Hoop dat het jullie helpt!

Zwaai wanneer kun je voor accupunctuur?

Hoop niemand te vergeten maar moet het even kort houden :( Vanmorgen fysio geweest. Wervels en spieren in m'n rug zijn gekneusd. Heb wat ribben gekneusd nek is licht gekneusd maar wel het minst erg van alles. Mag niet werken (moeilijk voor een workaholic haha) want ik mag niet lang zitten. Moet lopen en liggen en mag kort zitten. Mag niet tillen of bukken. Pfff. Heb oefeningen meegekregen dus hoop snel weer meer te kunnen. Vrijdag sowieso naar MCK voor de uitslagen. Zo benieuwd. :)

Nogmaals succes morgen Jippie!

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, sterkte Jordan met alles, spannend vrijdag. Valt niet mee trouwens zo'n ongeluk! Sterkte nogmaals. Ben heel benieuwd voor vrijdag.

Jip succes morgen!!

Sas, goed dat je naar de psych bent. Ach soms ontkom je er niet aan. Zet hem op! Ook met de laatste tp, je weet maar nooit.

Ja, ik hoop dat m'n man nog eens wil naar de haptonoom, want ja zo'n medisch traject is ook niet niks dus als er een tegenslag is, is het wel fijn als we wat aan elkaar hebben. En dat is het nou juist bij ons. Als er niets is is het prima, maar staan we onder druk dan hebben we het lastig. Geldt voor iedereen natuurlijk maar wij decommuniceren zeg maar met alle frustraties van dien.

20. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.035
    113
    Vrouw
    Elba, fijn dat t prikken goed ging! En goed dat jij en je man proberen de communicatie te verbeteren. Is inderdaad wel belangrijk.
    Jippie, succes morgen!
    Saskia, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de psycholoog. Sterkte met je zwager!
    Jordan, goed dat je naar de fysio geweest bent! en goed luisteren he, anders ben je er alleen maar langer zoet mee! Rustig aan!

Ik ben terug gebeld maar in de praktijk die op het oog had is de woensdag (mijn vrije dag) net de lastigste dag. Nu dus een nummer gekregen van iemand die vaker in die praktijk werkt. Die ga ik morgen dus maar bellen, eens horen wat zij te vertellen heeft.
    Wordt vervolg....

Deel Deze Pagina