@Jippie Voel je al wat???? En warneer kunnen "we" testen? Heb hier ook ja ja nog steeds en winterdeken (300gr) liggen heb je daar nog steeds belang bij??? Zo ja dan kan ik hem ff wassen en eventueel naar je opsturen? Of een keer een date maken als je dat leuk zou lijken natuurllijk Heb ook nog een grootgemaasde vliegendeken heb je er wat aan??? Ik doe er niks meer mee maar vindt het zonde als het ligt te vergaan in de kast! Dus als ik jou er blij mee kan maken ben ik ook blij En paardje het lekker warm Knuff
hmmm ik zie wel een heel licht streepje! Duurde het lang voor dat streepje verscheen? Spannend! (zou toch wat zijn he)
Even gluren.... @Elba en Jippiee spannende tijden dus weer.......fingers crossed!!! @Nanette al gereageerd. @Knuff, he bah, toch weer wat onzeker.....tja meis, dat zal nog een tijdje blijven.........helaas.......beterschap. @Jordan, jee jou geduld wordt op de proef gesteld zeg. Iedereen die ik verder vergeten ben van de "oude garde" knuff!!!!
Nanette, Wat super!! Gefeliciteerd! Spannend hoor. Voelde je al iets, dat je dacht testen maar? En even voor het beebje: Blijven plakken, goed vasthouden en blijven zitten, das een goed besluit!!! Hier gewoon saai wachten, wachten, hoort erbij.
Trouwens nanette, heb jij een keizersnede gehad? Of een vastzittende placenta? Ach het doet er niet toe, zeker als deze goed blijft zitten.
hahaha elba wat ben je enthousiast ik ben nog wat behoudender hoor. Er staat zeker een roze streep, maar ik heb gekke dingen gezien qua testen. Dus we wchten even donderdag af. Zou zo mooi zijn als er een baby zat.. pff durf het bijna niet te hopen.. -bijna. ik durf dat gewoon niet te hopen. Ik heb inderdaad een manuele placentaverwijdering gehad. Hij zal helemaal vergroeid in de baarmoeder. Schijnt een heidens karwei te zijn geweest om die los te krijgen. En laatst hebben ze allemaal weefsel met poliepen uit mijn baarmoeder gehaald. Dus hopelijk ijn de omstandigheden nu beter voor een eventuele innesteling.. Mensen hebben jullie het vandaag ook zo koud? Ik had echt een super mooi pakje aan.. voelde me zo sexy.. Denk zet in op een gezellige avond *grijns* Maar ik heb het zo steenkoud dat ik dikke slobsokken van boven heb gehaald, een vest en een broek (ja gisteren weer gevonden) heb aangetrokken..
Ja, het was heel koud, wat een ellende is dat soms he in nederland. Ik hoop voor je dat die noem het maar even schoonmaakactie, geholpen heeft. Ik denk het eigenlijk wel. Zou zo goed kunnen dat dat de boel belemmerde en dat het nu weer goed is. Dus ik heb meer hoop dan ooit voor je! Zo'n manuele placenta verwijdering kan de boel wel eens wat rommelig maken geloof ik, en das minder voor innestelen. Maar dat is nu weer toppie, toppie. Dus: Go for it! Ik begrijp best dat het spannend is en dat je het niet durft te hopen. Nou ik hoop wel voor je, doe jij de rest maar Het lijkt mij werkelijk enorm lastig zo na 6*. Maar goed nooit geschoten (nou ja, jullie hebben wel vaak geschoten denk ik maar toch) is altijd mis. Dus waarom niet. Zet hem op, sterkte in deze spannende tijd. Is school al wat rustiger?
om die zin moest ik zo vreselijk lachen.. Maar op school is het nu juist mega druk. Nog 2 week lesgeven en dan de vergaderweek. bovendien hebben we een verhuizing. We gaan naaar een nieuw gebouw, dus daar moet ook een hoop voor worden gedaan.. Hoe voel jij je nu?
Ik voel niks bijzonders en daar baal ik een beetje van maar goed het is nog vroeg. Gewoon geduld en soms moet je meer pijlen op je boog hebben. Om maar in schiettermen te blijven.
Elba, even ee hart onder de riem.... Ik voelde ook bijzonder weinig, maar bij ons was het toch echt in 1 keer IUI raak!!!!! Vanmorgen nog bij de VK geweest om te horen of het echt wel waar is, en het lijkt er toch echt op...
Knuff gaat goed he!!! Nanette koud??? Hmmmm.......*nee hoor ik hoop niet voor je...grijns * Elba zag ik dat je ongie was geworden? Dikke knuff meid.
nee toch elba? Dat kan toch nog niet.. Dat zou toch veel te snel zijn.. of ben ik nou een beetje in de bonen? @goofke.. ja dat zou mooi zijn
Knuf, mooi zo!!! Fijn dat te weten, dat alles goed is. Ja, tis gewoon nog te vroeg om iets te kunnen zeggen. Ik merk wel dat ik het nu veel spannender vind, dat ik de hele tijd denk. Voel ik iets. Alleen m'n borsten worden steeds slapper nu zo na de pregnyl. is wel normaal geloof ik. Ja, in ronde 28 denk je, nee het zal wel niet maar nu heb je toch een beetje hoop en dat maakt het wachten wat ongeduriger. Nee hoor nanette, ik ben niet ongesteld. Zou wel wat vroeg zijn. Ik weet niet wat normaal is maar ik denk 14 dagen na de iui. Zo staat m'n banner ook. Wanneer ga je weer testen? Vrijdag?