*haalt even kop uit zand* Ik moest vanmorgen testen, had geen zin in teleurstelling maar ik moet straks ziekenhuis bellen. Hij was weer es negatief.:x Bah ben zo zat van die teleurstelling en het is zoooo moeilijk om te geloven dat het ooit gaat lukken, kan me het gewoon niet voorstellen ooit een positieve test in handen te hebben. Dit wordt een baaldag *steekt kop maar weer in het zand*
Lieve jippiejee, ik begrijp helemaal hoe je je voelt (heb je nu niks aan). Wil je een hele dikke virtuele knuffel geven.
@Jippiejee Ik weet hoe moeilijk het is om hoop vast te houden en dat het onvoorstelbaar is dat het ooit gaat lukken. Het lijkt wel alsof dat einddoel steeds onbereikbaarder wordt... en tóch biedt elke nieuwe ronde weer een nieuwe kans. Hang in there! Dikke knuffel voor jou. @Saskia Tegen jou wil ik hetzelfde zeggen. En ook een dikke knuffel.
Jippie wat balen zeg! Ik weet niet zo goed wat ik verder kan zeggen. Heel veel sterkte weer! Saskia, voor jou ook! Ik heb 11 juli afspraak voor intake gesprek in ZH dichterbij. Komt al wel professioneel over hoe het nu al gaat met de afspraak. Prettig gevoel. Én niet onbelangrijk: ze hebben in dit ZH de fertiliteitspoli helemaal losgekoppeld van de gynaecologie, dus nooit meer tegelijk met dikke buiken in de wachtkamer!
ach jippie.. dat is ook weer een tik.. Een knuf voor jou meis en natuurlijk ook voor sas.. Heb ergens anders getikt dat mij vroeger was voorgehouden dat zwanger worden leuk zo zijn.. right!
Jaa, over die illusie ben ik ook wel heen. Misschien voor sommige maar ook voor heel veel niet. Jippee wat !@#$&*()_()(&*(&^^$%, balen zeg. Denk aan jou! Dikke knuf. Ik hoop toch wel voor je voor die ene keer een beetje extra geluk! en ook voor jou saskia. Brrr, het valt niet mee en wat duurt het lang voor jullie!!!!Zet hem op!
Lieve jippie...... helaas kan ik niet meer voor je doen dan je een hele dikke knuffel geven! GVD wat balen zeg! En dat is dan nog zacht uit gedrukt bah!
Dank jullie wel allemaal jullie=lief! Hier gaat het wel, was niet eens zo'n K-dag gister. Zijn 's avonds lekker uit eten gegaan. Ik heb het UMCG gebeld, mag direct door. Dus wachten tot ik ongesteld word (ik ben nu gestopt met hormonen met die hormonen word je zowieso niet ongesteld) En dan op CD1 mag ik diect weer beginnen met het slikken van progynova. We gaan er weer voor! @Hex Lief van je die deken, maar als je er iemand anders blij mee kunt maken is dat beter. Ik heb zelf nog een deken nieuw (en nog steeds ongebruikt) gekregen bij de trailer en ik heb ze tegenwoordig 's winters zonder dek staan zodat ik ze makkelijker naar buiten kan doen, ook als het wat regent. En dat bevalt eigelijk heel goed! (2e jaar afgelopen winter) @Sas, waar 'zit' jij nu? Ik kan het even niet uit je banner/handtekening opmaken. (misschien heb ik wat gemist hoor..)
Jippiejee: fijn dat je weer meteen door mag gaan. Ik heb morgen weer eerste echo en verwacht tp laatste cryo uit deze poging (als cryo goed ontdooit) begin volgende week.
oh ok, jij doet in eigen cyclus hè, das ook wel fijn lijkt me, hier hele kast vol pillen, maar ze doen in UMCG niet anders geloof ik. Ergens viind ik het ook wel een fijn idee dat mijn lichaam het niet zelf 'doet' omdat ik daar nu niet meer zoveel vertrouwen in heb, maar dat is volgens mij eigelijk kul hoor maar ik heb wel een langere lf zo. Succes i.i.g., het wordt tijd voor een cryo succes! (duim-duim-duim)
@Goof: ja gaat gelukkig best goed hier! En een beetje in de bonene, Elba ongi.... Echt niet dat duurt nog minimaal 9 maanden @Nanette: tja, het begint te dagen. Dacht al dat ik te veel snoepte. En euhm.... hnet is donderdag..... Nog getest? @Elba: tuurlijk is het rete spannend! Maar ja helaas zit er niets anders op dan rustig afwachten.... Maar kijk naar mij, alles kan! En 14 dgn na IUI is heel normaal (hangt ook af van hoelang je LF altijd is) @Jippie: oh nee meis. Getver de gatver. Je klinkt opzich wel positief, maar dat zal ook de struisvogel in jou wel zijn. Een hele dikke knuffel! @Sas: voor jou ook een dikke knuffel. Mijn duimen staan nog steeds in overdrive! @Alex: besef begint te komen nu, vertrouwen...... soms. De tijd doet een hoop. @Zwaai: fijn dat goede gevoel. En helemaal fijn dat het apart is van de gyn! Dames ik hoop echt van harte dat jullie stuk voor stuk allemaal de moed houden om door te vechten voor jullie wondertjes!!!
saske.. ik blijf ng wel duimen voor je hoor! Knuffel.. nee nog niet.. ik durf niet zo goed, bang voor de teleurstelling. Heb heel erg het gevoel dat ik toch ongesteld ga worden
Even update: vanmorgen weer met mijn tasje plas J naar het ziekenhuis. Moest wel lachen toen ik de potjes uit het tasje haalde zag ik dat door de warmte sommige potjes er uit zagen als troebel appelsap J. 2 follikels (10 en 15 mm) dus vanmiddag word ik gebeld hoe nu verder. Of doorgaan met in potjes plassen en dan maandag weer echo of al een afspraak voor de TP. Belde Sasseman dat er wel 2 follikels waren en dat we zelf ook maar moesten gaan klussen (krijgen we straks een drieling J), zegt hij: goh dat is niet zo best hè zo weinig follikels .Mannen. Ik zei tegen hem: Lieverd dit is geen gestimuleerde cyclus, dit is mijn normale cyclus dus ben zeker niet ontevreden over 2 grote follikels .O ja .
Gniffel, tja ze zijn er wel, maar er niet helemaal bij hè... Ik vind het wel schattig! Maar tjee ja dat is ook zo, in de weer met de plasjes, ook wel een gedoe... Dus jullie gaan voor een drieling, lijkt me prima! Wel maandag dus nog voor een echo en ik hoop dat een tp datum! Voor een gestimuleerde zal het wel heeeeel slecht zijn, maar nu prima!! You Go Sas! Hier ongesteld, dus morgen weer aan de progynova en dan gaan we weer. Had papieren in de bus. Zag bovenaan de brief staan; Aanwezig 2 embryo's Oei, slik, ja inderdaad de laatste 2 alweer...