30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hè bah Nette: wat verdrietig weer, eerst die hoop na een positieve test en dan nu weer dat verdriet. Gatver.

Jippiejee: fijn dat je ongesteld bent geworden (klint raar...), want dan kan je weer verder.

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    aaaarg, om gek van te worden, omdat je toch nèt een beetje meer hoop hebt hè.... Bah, dikke knuffel meis!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ja raar hè, maar wel fijn!;):D

4. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,446
    1,033
    113
    Female
    Balen Nette!
    Jippie, krijg je dan nu ook 2 cryo's teruggeplaatst als ze allebei goed ontdooien? of nu 1 voor 1?
    Saskia, wat een goede zo met de urine of niet. Succes maandag!
    Elba, kan jij de spanning nog een beetje aan?

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ja wel weer 2! Zijn we er wel snel doorheen zo...
    Dat is afgesproken bij de intake, ze doen, tenzij je zelf anders wil, 1 topembryo of twee niet-toppers, een cryo is zowieso geen toppertje dus krijg ik twee.

Ik vind het wel prettig, het risico op een tweeling is niet zo groot en de kansen iets hoger! (per cyclus dan hè niet in totaal)

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Saskia: ik heb er nog steeds beeld bij hoor met je boodschappen tas:D:D En wat zijn mannen soms ook heerlijke wezens, geen idee hebben waar het nu over gaat;);). Nog even geduld dus...
    @Jippie: snel die ouwe tang weer de deur uit! En laatste keer voor nu. Maar he, dat zou zomaar de juiste kunnen zijn!!!! (ik blijf wel [positief hoor!!!)
    @Nanette: he get meis... Dikke knuffel!
    @Zwaai: zomaar even een knufffel:p

Hier vandaag gewerkt. Dan merk je pas hoe zo'n griep erin hakt. Maar goed, heb het overleefd;). Verder weinig nieuws. Nog 1 week werken en dan: op naar Frankrijk met onze "nieuwe" vouwwagen!

Knuffels voor iedereen!!!

7. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    He Nanette, wat balen. Dat zag ik echt niet aankomen. Wat een ellende!!!! Dikke knuf voor jou!

Jippie jij kan weer verder mooi zo!!

Sas, tasjes plas, geweldig ga zo door! Goed gedaan hoor.

Hier helaas een gniepig vrouwtje over de vloer. Helaas. Duurde jullie IUI cycli ook zo kort 25 dagen?
    Weet je wat ik het gekke vond toen ik dus zag dat ik ongesteld was was ik ook opgelucht, omdat ik het wachten zo erg en spanned vond. Zoiets van he, he, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik vond dat zo raar. Ik had dikke tranen verwacht maar dat viel dus mee. Alsof ik ook een beetje bang ben zwanger te worden, niet gek na een postnatale depressie maar toch. Ik vind het zo raar. Het wachten vond ik wel erg vreselijk. Steeds in mijn borsten knijpen, dingen in je buik voelen, de hele tijd, zou het wel zou het niet. Maar ik voelde me al zo brak, ik dacht steeds of het komt van zwanger of ik wordt ongesteld. Het deed me soms ook minder slapen. Dus ik vond het een opluchting maar dat dan weer zeer verwarrend, Ik durf bijna niet te zeggen aan m'n man dat ik het zo voel. Die was heilig overtuigd dat het gelukt was.

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Elba, das wel k*t zeg, ik herken je gevoel wel een beetje hoor! Net alsof je jezelf iets wijs probeert te maken. Duidelijkheid vond ik wel oprecht fijn, maar het gevoel van 'misschien wil ik ook wel niet zwanger worden ken ik ook. Sterker nog op de dag van de terugplaatsing zat ik me in de wachtkamer ineens af te vragen of ik eigenlijk wel zeker weten kinderen wil:)?)... Slaat nergens op, mar schoot me zo ineens door het hoofd, komt gewoon omdat we teveel tijd hebben om over zoiets stoms na te kunnnen denken;).

Sterkte, misschien komt er nog wel een naschok, hormonen kunnen ook rare dingen doen, labiel maken, maar ook heel sterk en nuchter...

lfs

9. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Dank je jippie, Ja, ik geloof dat ik nu ook besef dat ik best wel baal en verdrietig ben dat het niet gelukt is. Ik ben wel eens bang dat ik me dan aanstel. Mijn man is er toch wat laconiek over ook over de spanning. Hij voelt dat niet zo. Maar goed het zou ook wel heel erg mazzel zijn als het in een keer raak was.

Ja, raar ja die gedachtens. Gewoon onzin, komt inderdaad dat je er zoooooooo veel tijd voor hebt om van alles te denken.

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Elba getver... Ik had zo gehoopt dat je net als bij mij aan 1 keer IUI genoeg zou hebben. Een dikke knuffel en de emoties zullen nog weleens op en neer gaan. Stop ze niet weg, en als je ze thuis niet kan delen kom je dar hier maar doen!!!

11. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    We gaan gelijk door IUIen, ik heb al gebeld. Morgen weer prikken. Gek genoeg heb ik alleen het idee, dat die ronde hem ook niet wordt. Maar ja, ik ben geen helderziende gelukkig.

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,446
    1,033
    113
    Female
    Balen elba!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @elba.. ik denk ook dat het voor de mannen anders is, die hoeven de hormonen niet te delen en die sturen toch een groot deel van onze emoties aan. Plus dat het in ons lichaam gebeuren moet. Daar zit toch een (voor mij dan) factor van gevoel van falen in.

Knuf weer helemaal fit?

Wij zijn hier druk aan het klussen (het huis, niet in de slaapkamer:p nou ja...;))het knapt allemaal wel op.. maar wat een werk

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even snel, wij krijgen een zoon!!!!
    Morgen meer, nu snel naar bed.
    Knuffels

15. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Gefeliciteerd Knuffel, wat super!!!!!

Ja dat is volgens mij ook echt anders ja, die hormonen en dat faal gevoel en dat ongewisse van wat is er dan. Waarom lukt het niet. Succes met klussen trouwens Nette. Ik zou wel eens mogen gaan opruimen, want hier liggen ook nog vele klussen.

Trouwens het ziekenhuis heeft weer zitten kneuzen met de medicijnen. Naar de verkeerde apotheek gestuurd en die apotheek heeft voor het gemak maar niets besteld. Schiet lekker op. Gelukkig had ik nog wat op voorraad maar dat schiet lekker opzo. Daar kan ik zo kwaad van worden. Zat ik weer een middag aan de telefoon om alles te regelen.

16. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,446
    1,033
    113
    Female
    wat leuk knuffel! Gefeliciteerd met je knuffelzoon!
    Balen Elba, dat je gedoe had met de medicijnen. Is het nu wel geregeld?
    Jippie en saskia, hoe is het met jullie?

17. saskia33

Knuffel: een zoontje, super!!!

Elba, succes weer deze nieuwe ronde, hopelijk geen verder gezeur over medicijnen.

Zwaaistaart: hoe gaat het met jou?

Vanmorgen cryo TP gehad en nu weer wachten.....was ons beste embryo achteraf, voor invriezen maar 7-cellig, maar super ontdooit en al een morula (veel-cellig) geworden in een paar uurtjes.

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Saskia
    Wat goed! Ik ga nu heeeeel hard voor je duimen!!!!

@Knuffel
    Ook al een zoon, leuk hoor!

@Elba
    Wat een gedoe met die medicijnen. Gelukkig heb je 't nog kunnen regelen anders had je dus wel een probleem gehad.

19. saskia33

Jeetje Alex: wat gaat het hard zeg nog maar 6,5 week. Hoe gaat het met je nu het zo'n warm benauwd weer is? Is het een beetje uit te houden?

20. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ja de tijd is echt omgevlogen sinds ik er vertrouwen in kreeg met 20 weken! Warme weer is nog te doen met een ventilator aan, maar lekker slapen zit er niet in. (Heeft ook te maken met een in de weg zittende buik.) Wat ik 's nachts tekort kom haal ik dan overdag wel weer in. :) Ik wil ook zeker niet klagen want ik ben dankbaar om het mee te mogen maken!

Share This Page