Hallo dames, daar was ik weer. Een lekker vakantie gehad in Frankrijk, maar nu weer met de voetjes terug in het "echte leven". @Sas: oh nee, wat enorm balen dat het (weer) niet gelukt is.... Heb er geen woorden voor, maar weet dat ik aan je denk! (Ben kwijt of jullie nog een cryo in de vriezer hebben, sorry) En wat goed dat je voor jezelf een en ander eerst uitgezocht wil hebben, voor jezelf opkomen hoor een ander doet het niet! @Jippie: nog voordat je zwanger bent is "ie" al dwars... Dat zou best een blijvertje kunnen zijn! Hoe lang nog wachten op duidelijkheid? (Ik hoop dat je de stimulatie ronde helemaal niet ingaat en de energie nog een tijdje wegblijft door die eigenwijze cryo die een beeb wordt!!!!!) @Zwaai: Nee niet oma... Gatver... Confronterend, een jaar na curretage... En dan ook nog zo'n verjaardag. Dikke knuffel! @Nanette: ben je nu lekker op vakantie?(en ik ben trots op je dat geen test gekocht had....) @Jordan: zelf geprikt! Stoere vrouw!! @Alex: wat ben je al ver Ik hoop dat ik niemand gemist heb!!! Dikke knuffels voor allemaal (en nog steeds geld, als jullie mijn banner vervelend vinden gewoon zeggen, kan 'm makkelijk weghalen!!)
Dit "verdiende" wel even een apart berichtje! Gefeliciteerd!!! Jemig, zo lang wachten, en dan na een ronde waarin je het helemaal niet verwachtte!!!! Helemaal top! *Voor de andere dames, om deze reden "moeten" jullie moed houden. Dikke knuffel*
Elba! Yesssssssssss gefeliciteerd meid. Wat heerlijk voor je. Helemaal blij hier van je berichtje. Fijne vakantie natuurlijk maar dat gaat je nu zeker lukken. Dikke knuffel.
Knuffel, gaat goed he. Echt blij voor je hoor. Ik heb geen last van je banner. Juist een vrolijk gezicht toch. Ik ben sinds zaterdag ook aan de Puregon. Eerste dagen Deca had ik veel hoofdpijn gister was ik ineens een paar uur heel misselijk maar hoofdpijn en misselijkheid zijn nu weg. Vannacht werd ik wakker van een soort trillend gevoel afgewisseld met een tikkend gevoel rechts in mijn onderbuik. Zo'n vaag gevoel. Kon er niet door slapen. Nu moe en nog wat zeurderig gevoel rechts maar verder gaat het wel ok. En een leuk weekend gehad, niet alleen maar geklaag vanuit hier dus hahahaha. Hoop dat jullie ook een leuk weekend hadden!
Ik heb nog geen vakantie hoor! Heb wel weer een stomme negatieve test gehad, bah niks aan zwangerschapstesten.
Hoihoi, ik ben er wel hoor. Niks te melden. Ben weer lekker bezig met naaldvilten. Lekker burgerlijk. @Jippie Blegh, niks aan zo'n nega test. 't Zou verboden moeten worden! Hou je de moed er wel een beetje in? @Jordan Hoe voel je je? Nog kunnen slapen? Had je nog iets leuks gedaan 't weekend?
mmmm, tja ik weet niet, zit nu op een punt dat ik me echt niet meer kan voorstellen dat het ooit nog gaat lukken, maar ben ook niet helemaal in paniek ofzo... Ik heb ook nog geen traan gelaten een soort berusting ofzo, zal ook wel door de pillen komen denk ik hoor, ben moe, maar stabiel zeg maar.... (zal met een paar dgn wel in janken uitbarsten denk ik...)
Hee Jippie, bluh. Negatieve testen zijn stupid! Balen joh. Het zal idd wel aan de pillen liggen hoor. En als het er vd week toch uitkomt dan is het huilbuitje ook welkom. Alex, heb stukkie van je blog zitten lezen. Nog niet helemaal gezlezen maar leuk geschreven hey ik ben uiteindelijk nog in slaap gevallen en vervolgens niks meer gevoeld. Ik ben wel doodmoe. En die opvliegers. Men, ik lijk wel in de overgang hihi. Het weekend heb ik zaterdag mijn bday gevierd. Morgen ben ik echt jarig. 31... Pfff, ga gewoon werken hoor hihi.
@Jippie Het is ook moeilijk voor te stellen als je al zo lang alleen maar teleurgesteld bent. Ik ken 't gevoel. (Eerlijk gezegd, ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat ik nu bijna een kindje in mijn armen mag houden.) Elke nieuwe kans is er weer één, hou dat jezelf voor, ook al duurt het nog zo veel rondes. Een pauze inlassen kan ook goed zijn om weer frisse moed te vergaren. (Even de tijdsdruk loslaten, hoe dubbel ook.) Ik blijf hoop voor jou houden, want ik weet dat het zomaar opeens kan lukken! En dat geldt natuurlijk ook voor de andere kippies. *knufs*
Ik heb al heel lang geen nieuwe blog meer geschreven, maar met zo'n happy ending is dat niet erg. Ik weet niet of ik morgen online ben, dus alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! *smak smak smak*
Pauze, nee nog even niet hoor, heb het idee dat we het nog wel aankunnen en ik ben eigelijk ook zo zat van de onzekerheid, worden we nu wel of niet ouders. Ik wil het gewoon weten, 3 jaar van ons leven in onzekerheid (en ik weet dat dat nog niet eens heeeeel lang is voor mmm'ers..) ik heb het gevoel van stilstaan in het leven, ook wel even lekker voor bezinning, maar het wordt op een gegeven moment weer tijd voor in de toekomst kijken en plannen maken en dat is nu juist wat niet goed gaat als je niet weet hoe het gaat lopen. (en dat is natuurlijk ook gewoon het leven) We zien wel wat er na deze ronde gaat gebeuren, misschien hebben we dan wel adempauze nodig. Maar voor nu gaan we in 1 keer door!
Zijn net geweest voor de echo. Het ligt op schema zei ze. Rechts 3 follikels en links 6 die al goed op formaat zijn. Ook wat kleinere follikels dus misschien groeien er nog een paar door de komende 3 dgn want zondag heb ik nieuwe echo en waarschijnlijk dinsdag of woensdag punctie!
Da's alvast heel mooi! Mag je echt heel tevreden mee zijn en helemaal als er nog een paar mee gaan doen! Hoe groot waren de kleinere follikels?