30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ja he. Dacht ook dat het wel goed was. Ook blij dat het er ook weer niet teveel zijn haha. Ik weet niet hoe groot de kleinste was maar de grootste waren 13 mm. Ze moeten 15 zijn vertelde zij.

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Die grote follikels kunnen nog wel even doorgroeien tot 18mm ongeveer, en de kleintjes maken dan hopelijk nog even een groeispurtje zodat ze ook mee kunnen doen. Ze zullen bij de punctie de kleinere follikels ook gewoon aanprikken wss, want ze maken altijd nog een kansje.

Tegenwoordig bestaat er ook In Vitro Maturatie (IVM), waarbij onrijpe eicellen worden geoogst en buiten het lichaam verder rijpen, maar helaas wordt dit nog nauwelijks toegepast.

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Yeah! Jordan you go girl! :D Prima score, zeker als er nog een paar kleintjes mee gaan doen!

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Tja het voelt goed, das wel belangrijk denk ik. Weer ook niet of ik er nog direct een ronde aan vast kan plakken hoor, maar wie weet is dat niet nodig....;)

5. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.032
    113
    Vrouw
    Jordan, fijn joh!

Jippie, daar heb je gelijk in, dat je het moet doen als het goed voelt!

Ik ga pas in oktober weer verder. Deze maand ging nog niet ivm werk, volgende maand niet baan, dus in proeftijd, dus geen goed plan om dan te starten (ook al weten ze wel dat ik hier mee bezig ben)
    Dus oktober weer. Vind het ook wel prima!

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Zwaai, even rust dus voor jou.

Jippie, jij bijna weer starten he, nieuwe ronde.

Ik heb net 2e echo gehad. Goed door gegroeid allemaal. Rechts 5 grote 1 kleinere (van 8 mm die kleine), links 7 grote dus 12 of 13 goede follikels (grootste 23 mm geloof ik). Vanavond hcg shot en dan dinsdag ochtend de punctie.

7. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.032
    113
    Vrouw
    Spannend Jordan! En dan hopelijk ook voldoende bevruchte eicellen. Hoe voel je je nu bij de hormonen? Veel last bijwerkingen of valt het je mee?

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    De hormonen vallen me achteraf wel mee. Alles bij elkaar heb ik met name last gehad van opvliegers en vermoeidheid. Het prikken bleef wel een drama. Deed het iedere avond maar vroeg me steeds opnieuw af waarom ik het ook alweer deed. Hihi. Gisteren Pregnyl en daar had ik vanmorgen wel een bijwerking van. Ochtendmisselijkheid in zo'n mate dat het ontbijt van korte duur binnen was. Niet bij stil gestaan maar het is HCG dus het schijnt normaal te zijn haha. Verder...zenuwen voor morgen, pfff... :)

9. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @jordan
    Heel veel succes morgen!!! Hoe laat moet je? Ik zal voor je duimen en je positieve energie sturen. ;)

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel :) x Ik moet er kwart over 9 zijn voor infuus en om half 10 mag ik op de pijnbank hihi. Ik hoop dat je positieve energie aankomt dan ga ik hem goed gebruiken! :) Liefs.

11. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.032
    113
    Vrouw
    Succes vandaag!

12. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jordan
    Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu een heleboel potentiële cryootjes hebt... Ben erg benieuwd!

@Saskia
    Hoe gaat het met jou? Je bent zo'n stil kippetje... geeft niet, maar ik denk wel aan je!

@Elba
    So far so good? Al een beetje aan 't idee gewend?

@Knuffel
    Alles goed met jou en beebje?

@Jippie
    Moet je alweer bijna voor follikelmetingen?

@Nette
    Weet eigenlijk niet hoe lang jij op vakantie zou gaan. Hopelijk ben je nu onwijs van je vakantie aan het genieten!

@Zwaaistaart
    Jij eigenlijk nog vakantieplannen?

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Jordan, misschien te laat, maar ik wil je toch nog even suc6 wensen!!!

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jordan, hoe was het? succes. Las dat je follikels erg hun best hebben gedaan en dat jij je kranig hebt geweerd top! Ik stuur al het roze dat ik over heb naar jou toe!! Succes! En natuurlijk ook naar de andere hier die het goed kunnen gebruiken. Ik hoop ook voor jullie dat jullie snel zo'n dubbele streep zien. Want het is jullie ook zo gegund! Hoeveel pregnyl IE's krijg je met ivf? ik vond 5000 al heel verwarrend. Voel je je toch een beetje anders van.

Jippee, hoe is het met jou? Waar ben jij in de stimulatie? Ook voor jou hoop ik nieuwe ronde nieuwe kansen. Moedig voorwaards, goed hoor!

Alex, jij bent ook bijna over de houdbaarheids datum heen super hoor!!

Hier alles goed. Ik vind het wel spannend of het goed gaat, maar so far so good. Al was ik bij de huisarts vanmorgen vanwege pijn in mijn benen snachts en hij dacht dat ik ischias had. Dus dat is lekker. Maar gauw aan de slag met de fysio en me niet te veel zorgen maken.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks voor de succesjes :) Punctie is gedaan. Vond het toch wel pijnlijk maar omdat het niet continue pijn was viel het mee mbt wat ik had verwacht. Napijn is wel heavy. Kan amper lopen en zitten doet ook zeer. Ff in de gaten houden vannacht maar. 9 eitjes hadden ze én goed zaadcellen dus nu...afwachten :)

Elba, Pregnyl was 10.000. Wanneer krijg je echo?

Jippie. Zwaai, Alex en de rest hoe gaat het daar?

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jordan
    Da's een mooie opbrengst. Nu hopen dat ze allemaal bevruchten en gaan delen. *duimduim*
    Wel vervelend dat je zo erge napijn hebt. Anders wat pijnstillers innemen?

Hier gaat ie verder goed hoor. Ik ben er klaar voor. ;)

17. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.032
    113
    Vrouw
    Jordan, Fijn dat het goed gegaan is en er 9 eitjes gevonden zijn! Hopelijk heb je snel geen pijn meer.
    Wanneer hoor je of ze bevrucht zijn?

Elba, fijn dat het goed gaat, hopelijk kan de fysio je helpen. Wanneer krijg je de eerste echo?

Alex, ben zo benieuwd naar jou beeb!

Jippie en Saskia, hoe is het met jullie?

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Update: er zijn er 4 overgebleven. Morgen wordt er 1 teruggeplaatst en krijgen we meteen te horen of de overige 3 goed genoeg zijn om in de vriezer plaats te nemen :)

Alex, komt dichtbij nu he voor jou. Gaat snel ineens.

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jordan
    Jammer dat er maar 4 over zijn, had toch op ietsje meer gehoopt voor je. Maar goed, als de andere 3 goed genoeg zijn voor de vriezer is het nog steeds een resultaat waar je tevreden mee mag zijn.
    Morgen de wachtbank op meid... spannend!

Ja, hier gaat het heel snel. Ik klaag uit principe niet, maar beeb mag nu echt wel komen van mij. ;)

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja zo denk ik ook maar. Vind het best wat afvallers maar als die 3 wel de vriezer in gaan ben ik al helemaal blij. En ik kan me er iets bij voorstellen dat je beeb er nu wel uit mag. Ben je ook erg benieuwd hoe de kleine jullie er uit ziet? Belangrijkst is natuurlijk een gezond kindje maar zou het me ook afvragen hoe het zou zijn :) Nou nog ff... ;)

Deel Deze Pagina