30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja we zijn ontzettend nieuwsgierig naar hoe ons uk eruit ziet... tuurlijk! :D Maar belangrijkste is gezond zijn inderdaad.
    Het is echt nog steeds een gek idee hoor, dat ik straks een kindje heb.

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, tuurlijk wil je dat hij/zij er is. Die laatste weekjes is echt aftellen.

He, jordan, goed dat je het allemaal hebt doorstaan. 4 is in elk geval wat. En het gaat om de kwaliteit. En ik hoop dat die gewoon toppie, toppie is en meteen raak! En de rest moet het hoofd maar even koel houden in de vriezer. Goed gedaan hoor! Zet hem op met wachten straks. Spannend hoor!!!!

Ik zou met 6 weken een echo krijgen zei de gyn maar de assistent vond dat veel te vroeg en die heeft het op 8 nog wat gezet, brrrrr. Ik vind het toch wel spannend. Ook omdat je toch ook best wel eens over mk's leest maar goed. So far, so Good.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Alex, ja lijkt me ook wel een rare gedachte. Leuk maar ook raar, onwerkelijk. Denk dat het pas doordringt als je het in je armen hebt. Hihi. Wat me overigens ook geweldig lijkt... :) Bijna jij! ;)

Elba, als de gyn het zegt, heeft de ass dat dan niet gewoon zo te doen? En ik dacht ook wel dat 6 wkn standaard is. Kun je niet ff bellen of ze het toch niet naar voren kunnen schuiven? Hihi. Wie weet. En als het jou gerust stelt, daar gaat het om toch? :) Hier morgen de dag. Daarna met nichtje van 4 naar het strand. Zin in, leuk grietje. :)

4. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hey meiden, hoe is 't met jullie?

@Jordan
    Hoe hebben de eitjes het gedaan? Hoeveel cryo's heb je nu?

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hello ladies, hier ben ik ook weer eens.
    Ben door allerleir redenen waar ik jullie niet mee lastog zal vallen een tijdje uit de lucht geweest, maar nu weer "in the air" zeg maar...

Heb ik nog veel gemist? Het grote nieuws van Elba heb ik meegekregen. Hoe is het nu Elba? Is er al een beetje besef?

En hoe is het met de rest? Op de wachtbank/de verplichte rust/de gewenste rust/in de "hormoon-spuit"-fase of in welke fase dan ook?

en hoe is het met mini-Alex???

Dikke knuffels voor jullie allemaal!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey mensen ik ben weer terug van vakantie..
    Heerlijk aan de kust..
    36 graden en de zon..
    Het was zo leuk!
    Ondertussen is mijn kleine grote meid op vakantie jarig geweest en die is nu dus 5..
    Werd die ochtend wakker en rent naar mij toe...
    "Mama mama ben ik al groter?? Past mijn jurkje nu wel? Ik ben nu 5"

Elba elba elba elba elba..
    Wat zie ik nu..
    Ji bent zwanger!!1
    Geweldig geweldig geweldig..

Lexie.. Deze zit wel lekker bij je he;) Voel je je nog goed?

En verder hoe is het met iedereen?

7. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, ook ik ben weer thuis. Hoe is het met jullie?

Jordan al een tp? Ik hoop het zo voor je, en op kwaliteit he!!!

Alex, redt je het nog of heb ik al iets gemist.

Nanette, hoe is het met jou. Gefeliciteerd met je meisie! Was het niet confronterend voor je? Ik hoop gauw op een plakkerd voor jou, want volgens mij is 6* naar beneden afgerond en je bent al zo lang bezig, het wordt echt wel eens een keertje tijd!!!!!

Hier alles ok. Wel zere rug, echt zeer brak. Maar volgens mij verder alles ok. Want gevoelige (.)(.) en misselijk als ik niets in mijn maag heb. En dan weer honger maar geen trek. Heel wispelturig. Maar goed. Verder nog even geduld tot de echo.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ja het was wel confronterend, maar dat doet er niets aan af dat ik erg blij voor je ben..
    Mijn *zijn inderdaad naar beneden afgerond, dit zijn de mk en ma die door een gun zijn vastgesteld. Verder zijn we gewoon gestopt met tellen.
    Ik denk dat de kans op een tweede bij ons niet echt reëel meer is en we proberen steeds meer aan dat idee te wennen..

9. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Nette
    Nog gefeliciteerd met je meiske! En wat fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!
    Ik snap dat je probeert aan het idee te wennen dat een 2e er niet in zit, maar ik heb nog zo veel hoop voor jou... De vraag is natuurlijk of je daarvoor weer in die mmm-achtbaan wil stappen en dat moet wel goed voelen natuurlijk.

@Elba
    Och wat een geduld moet jij toch uitoefenen voor je eerste echo. Ik zou gek worden! Maar gelukkig heb je lekker duidelijke zw.schapstekenen. ;)

@all
    Dikke knuffels!

@ego
    Hier alles goed. Ik oefen afwisselend voor smeltende walrus en waggel-eend met olifantenvoeten.
    Gisteren zijn we de warmte ontvlucht en op het kantoor van m'n lief gaan zitten, want daar is airco. Vandaag gaan we er weer naartoe. Ik kan al niet zo goed tegen warmte en nu dus al helemaal niet. ;)
    Gek genoeg viel ik gister op kantoor bijna flauw. Misschien door de sterke temp. schommeling ineens. Wel weer een teken dat mijn bloeddruk dus weer goed laag was, was die was afgelopen woensdag ineens 20 punten hoger dan normaal. Jaja, hoe raar kan een lichaam doen he. ;)

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hey meiden, ik heb helemaal geen melding gekregen van jullie berichtjes. Vond het al zo lang stil. Hihi.

@Alex 3 cryo's en 1 tp. Deze week testen... Spannend :) Jij bent vandaag uitgerekend he. Hoe gaat het met je?

@Nanette Nog gefeliciteerd met je dochter! :)

@Elba wanneer krijg jij je echo?

@Knuffel hoe gaat het met jou?

Ik mag deze week testen. Ik ben veel misselijk, opgeblazen buik en dan met name de avonden is dat het ergst, maagzuur, hoofdpijn, pijnlijk (.)(.) met schitterende aders erop, pukkeltjes rug borst kin.... had ik tijdens mijn vorige (kortstondige) zwangerschappen ook maar ik verheug me nergens over na die lading hormonen van de afgelopen weken hihi. In ieder geval heb ik morgen de laatste Utrogestan pillen en volgens de dame van de kliniek mag ik dan morgen testen, 12 dagen na tp. Dacht dat het 14 dgn na tp was dus weet nog niet of ik durf, ook al ben ik zo nieuwsgierig...keuzes keuzes ;)

Hoe gaat het met de overige meiden?

11. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jordan
    Spannend! De dagen tussen de bevruchting en de tp mag je van die 14 dagen aftrekken, dus 12 dagen na tp is voor jou een reële testdatum hoor. :) Ik ga heel hard voor je duimen en hoop hier morgen een positief bericht te lezen!

Met mij gaat alles nog goed. De warmte was natuurlijk niet fijn, maar gelukkig is 't nu wat minder warm. Ik ben er klaar voor. :)

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh Jordan, dat gaat lekker snel zeg! Wow, laat het maar even weten morgen ben ook heeeeel nieuwsgierig!

Alex, je bent er klaar voor???? Laat maar komen dan!!! Zet em op!! Knuf!!

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow wat spannend Jordan. Ik durf haast niet te duimen!!!

Sterkte Alex. Leef met je mee, wat een hitte!

Hier eerste echo volgende week dinsdag. Spannend!!!! Mag ik nog wat klagen over rugpijn? Wordt er soms radeloos van, hoe moet dat nou de komende weken. Morgen maar de fysio bellen.

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Alex, kan me er iets bij voorstellen met deze temperaturen. Het kan nu echt ieder moment zover zijn. :)

Jippie, hoe gaat het met jou?

Elba, dat is zeker spannend. Ben erg benieuwd joh! :) En tuurlijk mag je klagen. Balen die rugpijn. Hoop dat de fysio helpt.

Nou, getest, vannacht om 4 uur omdat ik al vanaf 3 uur wakker lag en moest plassen hahaha. Ondanks de kwaaltjes (die ik me niet verbeeld en er echt zijn) gaf mijn test helaas een negatief aan. Heel even dacht ik een mega vaag lijntje te zijn maar ik heb het er maar bij gelaten. Had ook geen zin mezelf helemaal gek te maken met een oneindige staarsessie, kan net zo goed zo'n inlooplijntje zijn geweest. Ik ga er maar vanuit dat deze ronde als mislukt kan worden beschouwd. Als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben doe ik nog wel een x een testje. In ieder geval vanmorgen de laatste Ustrogestan gehad. Jahoe. :)

15. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jordan
    Meh, toch weer een teleurstelling he, zo'n nega test, ook al heb je nog wel een sprankje hoop...
    Even ervan uitgaande dat het deze ronde echt niet raak is, mag je dan meteen weer verder of moet je een ronde rust nemen?

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hè getver Jordan, das wel flink balen zeg, die kwaaltjes geven dan toch net iets meer hoop hè. Je kan inderdaad iets later de test nog es over doen, mocht je nog niet ongesteld zijn dan. Sterkte het is gewoon een enorme teleurstelling, ook al reageer je voor mijn gevoel wel heel rustig. Je hebt nog cryo's over, dat is wel prettig!

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Alex, echt meh inderdaad hahaha. Maar we hebben nog 3 op de reservebank en ik hooooop heel hard dat het met 1 van deze 3 wel wil lukken. Ik denk dat het ook negatief blijft, had de hele middag zo'n buikpijn die ik ook exact heb als ik ongesteld ga worden (een paar dagen voor meestal) dus ik heb zo'n voorgevoel.... We hebben 14 september een afspraak bij MCK om bij positief een echo te krijgen en bij negatief een voortgangsgesprek te hebben maar als het negatief is ga ik wel bellen om het naar voren te halen, als het aan mij ligt gaan we maar meteen verder. Nu hopen dat zij er dan ook zo over denken hahaha.

Jippie, ja met die kwaaltjes denk je stiekum wel... Laat het ergens goed voor zijn. Haha. Maar weet je wat het is, ik durfde er geen seconde echt volop op te hopen. We hebben al een aantal keren meegemaakt dat het fout ging met zwanger zijn en dan sta je er toch sceptischer in ofzo. Voor mijn zusje is dat bijvoorbeeld best lastig te begrijpen, dat ik er vrij 'laconiek' over praat. Zij is zwanger van nummer 4 en zegt dan, ja maar je bent toch wel verdrietig? Het was toch super geweest als het goed ging. En tuurlijk was het super geweest maar ja, het is hoe het is, op naar een nieuwe kans. :) Hoe gaat het met jou?

Liefs!

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Alex, hoe gaat het daar?

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Beeb blijft zitten waar die zit. Als ie er woensdag niet is word ik ingeleid. Het is fijn om een einddatum te hebben en als ie toch uit zichzelf komt is het mooi meegenomen. :)

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Wow, super spannend. Komt ineens dichtbij nu he. Ik ga echt aan je denken woensdag, mocht je beeb er dan nog niet zijn ;) Kan me voorstellen dat het fijn is een einddatum te hebben, weet je wat meer waar je aan toe bent, zeg maar :)

Nou laatste loodjes. Succes en ik denk aan je!

Knuffel!

Deel Deze Pagina