30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nou, het laatste KLEINE beetje hoop ik ook weg want ik had net een HEEL klein beetje bloedverlies. Nog niet doorgezet dus maar goed, dan weet je wel hoe laat het is. Meteen kliniek gebeld want ik had een afspraak staan op 14-9 voor evt echo of voortgangsgesprek en die kon ze verplaatsen naar 7-9. Kon niet eerder ivm vakantie arts. Maar dat is exact 2 weken na vandaag dus dan gaat een tp in september hem niet meer worden. Oktober it is, I guess....

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Jordan
    Je was er al vanuit gegaan dat het niet was gelukt, maar toch weer even slikken als het echt zeker is he. *knufs*
    Ook jammer dat ze omwille van een voortgangsgesprek niet de volgende tp in sept willen doen, maar op zich is een rustmaand na een verse tp ook wel goed. In mijn zkh houden ze dat sowieso aan. Je lijf heeft toch wat te verduren gekregen na zo'n stimulatieronde.
    In oktober duimen we weer verder voor je 1e cryo. :)

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ja dat is het ook. Je wilt er niet aan toegeven maar toch is het heel even slikken. Gewoon toch jammer. Maar duidelijkheid is toch ook wel HEEL fijn. :) Ik denk dat een maandje rust wel goed is ook. Voor mijn lichaam maar ook voor ons samen. Toch wel een rollercoaster geweest met dat spuiten, punctie, afwachten... Op naar oktober :)

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Sh*t Jordan, je gaat er al wel wat vanuit, maar dan toch ècht niet gelukt. Bah wat vervelend allemaal hè... Ik vond duidelijkheid ook erg prettig hoor, als het dan toch niet zo is wil ik het ook maar zo snel mogelijk weten!

wbt terugplaatsing ook in mijn ziekenhuis moest je zowieso een maand rust ivm tot rust komen van je lichaam, dus ik denk dat dat ook door het gesprek komt. de beide cryo-rondes konden wel direct achter elkaar aan.

Ik hoop dat je toch een fijn weekend mag hebben!

lfs

5. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,445
    1,031
    113
    Female
    Ik ben weer terug van vakantie:
    Jordan, balen dat het niet gelukt is bij jullie! Sterkte!
    Jippie, jij gaat weer bijna beginnen zie ik!
    Alex, fijn dat je een datum hebt, hopelijk komt het daarvoor spontaan. Sterkte nog even! (moest wel lachen om jou opmerkingen over "smeltende walrus en waggel-eend met olifantenvoeten"

Elba, jij succes dinsdag! Hopelijk een mooi kloppend hartje! Ik duim!

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, lekker ontspannen, veel gefietst, lekker uit eten geweest. Helaas vandaag wel ongesteld geworden :( en moet zeggen dat dat harder aan komt dan de afgelopen maanden. Het komt toch ook omdat iedereen altijd zegt "ga lekker op vakantie, laat het los, dan komt het goed". Ook al wist ik allang dat dat helaas niet de oplossing is, had ik nu toch ook de hoop dat het wel zo zou werken. En daarbij zijn wij dinsdag 28-8 3 jaar getrouwd en dat betekend dat we in 3 jaar tijd maar 1x het geluk mochten hebben zwanger te raken. We gaan nu al het 4e jaar in dat we het proberen en dat geeft ook een vervelend gevoel... balen dat we de vakantie op deze manier afsluiten... snik
    Nu nog 1 ronde niks en dan daarna weer IUI'en, maar nu dus niet omdat ik eerst even mijn proeftijd door moet. Begin 3 september met m'n nieuwe baan...

6. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    He Jordan, Wat onwijs balen zeg van je tp!!!!! Zie het anders als een proef ronde en dan nu het echte werk ofzo. Maandje rust misschien goed maar het duurt zo lang he. Die artsen op vakantie, tis wat. Kon het niet bij een ander? Succes he!!!

Zwaaistaart, ja dat snap ik dat het extra balen is zo na de vakantie en 3 jaar is ook niet niks! Poeh echt lang. Maar het gaat vast lukken, alleen wanneer he. Misschien werkt de vakantie nog even door en is het de volgende IUI raak! Ik hoop het echt voor je! Zet hem op!!

Gister 1e echo gehad. Wat vond ik het spannend, ik ging bijna van m'n stokkie. Ze was zo lang stil. Maar alles bleek goed te zijn er was iets van een hartje te zien. En nog wel wat maar eigenlijk zag ik gewoon niet zoveel en haalde ik hoofd en staart door elkaar. Als je geen kenner bent... Maar goed alles goed dus. Wat vond ik het spannend. En nu heel blij. Maar toch de vingers nog ietsie pietsie gekruist tot de volgende echo. ja je staat er toch naief in he. Maar goed we waren dus wel blij. Ik vraag me af wanneer ik het aan iedereen zal vertellen. Wat zouden jullie doen?

Alex, ow jouw banner, hou je het nog? Heb je al ontsluiting? Ligt de baby goed? Zet hem op he!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Fijn dat je echo goed was ElBa..
    Jordan heb je al meer bloedverlies gehad?
    Kunt er gek van worden tussen hoop em vrees he.

8. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,445
    1,031
    113
    Female
    Alex, ik zie dat je bevallen bent! Gefeliciteerd! mooie naam ook! Geniet ervan. Gaat alles goed?

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier even een hele dikke knuffels voor alle doorzetters hier!
    Weet dat ik aan jullie denk en net zolang hier blijf "knuffelen" tot iedereen op roze staat!!

Jullie zijn toppers, die tegenslag na tegenslag toch weer door vechten!!
    SMAK!!

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    hé het hokje is nog in de lucht, ik had een paar dgn geleden nog gedacht dat ik dit stoffig hok maar even weer moest opzoeken en afstoffen, fijn dat het al is gedaan, scheelt weer een hoop schoonmaakwerk:D!

11. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Heeee Alex gefeliciteerd!!!!! Super joh!!!

Hee jip, hoe gaat het met de stimulatie? Doen ze hun best! Ik hoop dat die ene goeie erbij zit!!!!!

12. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Hey lieve kipjes. Ik probeer telkens een stukje te schrijven en dan komt er weer wat tussen. :p
    Even gauw: ik en Merlijn maken het goed en ik ben in de wolken met hem. Ik ben nu nog in het zkh maar mag hopelijk vandaag naar huis. Ik kom zsm even het hele verhaal vertellen en een foto uploaden.
    Voor nu even een hele dikke knuffel aan de mmm kipjes!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hi Alex, leuk dat je even weer komt buurten! We snappen best dat je even andere dingen aan je hoofd hebt dan reageren hoor:D! Komt vanzelf wel weer! Ik hoop ook dat je vandaag je poppie mee naar huis mag nemen! Dat zou fijn zijn! Knap je lichaamlijk ook alweer op?

wbt mijn stimulatie; ik mag morgen weer naar het ziekenhuis voor de eerste echo en dan begin ik eigelijk pas echt met de stimulatie, eerst een tijdje iets gespoten om in een soort overgang te komen zodat mijn eigen hormoonhuishouding op zijn gat komt te zitten en dan als alles rustig lijkt op de echo vanaf morgen een spuitje erbij voor de stimulatie. Dus morgen begint het weer echt voor mij.

@Elba, gaat alles goed met jou? Al vertrouwen in de zwangerschap? Last van klachten? Alweer bijna 10 weken, super zeg!

14. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Nog even copy/paste van mijn bevallingsverhaal zoals ik het op mijn Facebook heb geplaatst;

Woensdag ochtend naar het zkh gekomen voor het inleiden van de bevalling. Methode 1, het "ballonnetje" mislukte, want de baarmoeder lag te diep. Over op methode 2, hormoontabletten en afwachten.
    Om de twee uur aan de ctg. Hele dag geen noemenswaardig resultaat. Vincent 's avonds alleen naar huis, want dit ging nog wel even duren. Prima, kan hij lekker slapen, kijk ik nog even naar Nederland Kiest. Boem, daar kwamen opeens de weeën, en niet zo'n klein beetje ook, en dat om de minuut. Toch maar even afwachten want het kan een valse start zijn en Vincent kan wel wat slaap gebruiken, dus ik bel hem nog niet uit bed. Anderhalf uur later zegt de verpleegkundige dat ik mijn man wel kan bellen, want ik zou niet meer slapen die nacht, en alleen is maar alleen. Vincent weer terug, mij assisteren met een warme douche op mijn onderrug ter verlichting. Na een paar uur is het duidelijk dat ik dit niet de hele nacht zonder pijnstilling ga trekken, want amper tijd om op adem te komen. Het wordt een ruggenprik. Even infuusje prikken. Naald raakt een klep in de ader, mislukt. Andere plek, mislukt. Ik hou vocht vast, dus het is slecht te zien. De anesthesist doet het wel. Dat gaat goed. Dan de ruggenprik, die gaat niet goed, ondertussen gaan de weeën gewoon door en ik moet doodstil blijven zitten. Beetje paniek. Even bijkomen en later nog een keer proberen. Ik verman mezelf en in mijn hoofd herhaal ik de mantra 'stil stil stil'. Gelukt. Kwartier later ben ik een ander ( want pijnvrij) mens. We hebben weer lol. Best leuk, bevallen. De nacht lekker soezend doorgekomen. Volgende dag krijg ik weer gevoel in mijn benen, maar vooral in mijn rug. Een vreselijke pijn tussen mijn schouderbladen, zomaar ineens. Een positie vinden waarin het draaglijk is, is moeilijk te vinden.
    Ondertussen schiet het niet op met de ontsluiting en blijf ik hangen op 6 cm. De gyn besluit een echo te maken. Het wordt duidelijk dat Merlijntje niet door het bekken gaat passen. Sorry, dit wordt een keizersnede. Goed, het is niet anders en de ruggenprik kan zo weer opgespoten worden dus ik ben "bij" als de baby geboren wordt. Ik wordt naar de voorbereidingskamer voor de ok gereden. Vincent mag een sexy blauw pak met idem mutsje op. Artsen zijn vrolijk en grappen er op los. Ik grap vrolijk mee. Totdat de ruggenprik opnieuw wordt opgespoten. SEVEN HELLS!!! Mijn rug!!! De anesthesist schrikt van dit mysterie, want de pijn zit boven de prik. Deze pijn was ondraaglijk en dus moest ik onder volledige narcose. Ja prima, toe, maak me weg! Verlos me van die pijn! Elke seconde duurt een minuut terwijl alles in gereedheid wordt gebracht. Eindelijk val ik in slaap... en word ik wakker in de wetenschap dat ik moeder ben geworden. Ik ben duf en slaperig, maar vecht ertegen. Waar is mijn kind? "Hij maakt het goed" zegt een arts in groen pak. Gelukkig. En nu wil ik hem zien. Het duurt nog zeker een uur voordat ik eindelijk word opgehaald. Eerst zie ik Vincent, die me bijpraat en verteld dat hij de geboorte op camera heeft. Merlijn lag op de kinderkamer, want hij had wat koorts, net als ikzelf. Voor de zekerheid ligt hij in de couveuse, want een infectie zou niet goed zijn. Het moment dat ik hem zie begin ik te huilen. Hij herkent me en kijkt me onderzoekend aan en geeft zich aan me over in vol vertrouwen. Hallo mijn lieve kleine Merlijn, welkom op de wereld.

15. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Ego
    Gisteren lekker thuis gekomen. De poezels meteen snuffelen aan dat nieuwe wezentje in huis en besloten dat ze het nog een beetje eng vinden. :p
    Voor het eerst een echte zware nacht gehad. Merlijntje had wat darmkrampjes en had veel troost nodig. *geeuw* Maar verder vooral intens genieten van dit heerlijke wonder en ook van mijn lief die toch een geweldig lieve en betrokken papa is. Ik mag mij gelukkig prijzen en dat doe ik dan ook. :)

@Jippie
    Even aangenomen dat het op de echo er rustig uitzag: ik duim weer voor deze nieuwe ronde met nieuwe kansen!

@Jordan, Nette en Saskia
    Tijdje niks van jullie gehoord... Hoe gaat het?

@Zwaaistaart
    Zomermaanden weer bijna voorbij... ben je weer langzamerhand toe aan het vervolgen van de MMM-rataplan?

@Elba
    Schiet lekker op, bijna die mijlpaal bereikt! Maar 't voelt zeker nog steeds heel eng he? Hopelijk kun je je gauw overgeven aan het grote genieten.

@Knuffel
    En, heb je al wat buik te showen? Ben je al ver met alle voorbereidingen? Hoe voel je je?

@all
    Dikke knuffels!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Wat een verhaal weer Alex, prikkelende ogen, je schrijft toch echt geweldig, maar ik ben blij dat je je mmm boek niet hebt kunnen afmaken:D! Te weinig voor een boek! (Te veel voor een mens...)
    Hoe je de kennismaking omschrijft, snif, (Ja dat wil ik ook!!!) Probeer lekker je rust te pakken, zo gauw je even de kans krijgt! Je moet gewoon heel erg op jezelf en je gezin passen, jullie even op de eerste plaats en dan de rest!

Hier was inderdaad de echo goed en we gaan weer een poging doen. Jippieman zag het een paar weken geleden even niet meer zitten toen de brief van het ziekenhuis voor de start kwam, dus we hebben besloten hierna even te stoppen, ook als er evt. cryo's zijn. Brengt ongewild wel wat extra druk met zich mee voor mij (als het nu niet lukt wordt ik dit jaar wrschl. niet meer zwanger, pfffff weer een jaar voorbij....), maar ja we moeten het samen doen! Eerst maar ff positief denken voor de komende poging, het moet toch ook wel een keer WEL goed kunnen gaan!!

17. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,445
    1,031
    113
    Female
    Alex, wat een verhaal zeg! Maar wat een trots klinkt eruit zeg! Hopelijk knap je snel op van de keizersnee. En geniet lekker van elkaar!!

Jippie, spannend weer een nieuwe poging! En ik kan me voorstellen dat het een naar idee is om een pauze in te lassen, maar inderdaad, jullie moeten het wel samen doen.

Elba, jeetje, 10 weken alweer! Dat gaat snel!!
    Jordan, Nette en Saskia, ik ben ook benieuwd naar jullie!

Wij gaan deze maand voor de laatste keer zelf een poging doen, omdat ik gister met mijn nieuwe baan begonnen ben (vermoeiend!!!) Heb eind deze week m'n eisprong. Er vanuit gaande dat ik nu niet zwanger raak, hebben we dus de 1e week van oktober weer een IUI poging... Heb er zelfs wel weer zin in.

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    @Zwaai, doe maar goed jullie best, hoop dat het mag lukken voor de volgende IUI! En anders maar weer een volgende reeks IUI's, 't is helaas niet anders!

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Alex: welkom thuis, zowel thuis-thuis, als hier thuis:D:D. Wat een bijzonder verhaal, maar ergens past het dan ook wel weer helemaal bij jou/jullie. Ik hoop dat het elke dag een stukje beter gaat!

@Jippiejee: fijn dat jullie weer verder mogen. En even rust is misschien wel een goed plan. Jullie moeten er alle twee weer vol voor kunnen gaan. Ik ga heel hard duimen dat een volgende tp niet nodig is en dat de verse tp een blijvertje is!!

@Zwaai: wie weet wat deze maand voor wonder brengt, maar anders de volgende IUI in het vooruitzicht. Dat je er wer zin in hebt is een goed teken lijtk mij! Ik ga duimen!

Hier gaat alles zijn gangetje! Meiden ik hoop van harte dat jullie allemaal ook dit bijzondere wonder mee mogen gaan maken!!

Dikke knuffels voor allemaal!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Jaaa daar is ik weer ff snel!

Alex! Gefeliciteerd mama :) Gaat het goed met jullie?

Jippie, hoe doen ze het bij jou?

Ik hou het voor nu nog even kort, het is zo'n gekkenhuis. Onwijs druk op werk, broer van vriend van ons overleden, neef van mijn man inmiddels wel uit zhuis gelukkig en oma heup gebroken oh ja en hoogzwanger zusje moet het 3 weken zonder husband stellen die moet op oefening in het buitenland. Vlieg van hot naar her dus met weinig tijd :)

Tot snel he ;)

Knuf!

Share This Page