Jordan, Makkie an hoor, jij bent er ook nog. Maar wel lief dat je dat allemaal doet. Ben benieuwd naar dat voortgangsgesprek. Hopelijk alles goed. Zwaai, zet hem op deze ronde!!!! en anders IUI, daar is toch ook niets mis mee! Vind ik ook hoor, rustig aan! Jippee, ja dat kan ik me voorstellen, dat je extra druk voelt. Tís lastig. Wat vind je man zo moeilijk dat hij even pauze wil? Ik bedoel jij hebt het meeste circus aan je lijf. Maar goed je bent samen. Zet hem op. Ik duim gewoon dat het raak is!!!!! Alex, Jeemig, wat heb jij het goed gedaan zeg! Heel stoer. Gelukkig kan je nu naar huis. Weten ze al wat het was, dat het zo raar ging? Hier alles goed behalve mijn rug. Maar dat gaat ook de komende tijd niet goed komen vrees ik. Ik heb wel wat meer vertrouwen, na de 8 weken echo. Met 12 weken weer en dat gewoon met 20. 10 weken is wel heel fijn, al zit ik met 10.5 pas op een kwart want vorige keer was ik 42,5 weken zwanger (dat kan blijkbaar in sneek, ik dacht dat ik een sluf kreeg). Ik hoop dat ik jullie (alex nu even uitgezondert en knuffel ook) lekker aansteek!!! Succes!
Elba, balen van je rug, maar heerlijk dat je wat meer vertrouwen hebt nu. Blij voor je!!!! Hihi, dat rennen is een beetje ik maar stiekum denk ik ook dat het daardoor soms wat makkelijker 'vergeten' is. Wij hebben inmiddels een voortgangsgesprek gehad. Over van alles gesproken maar het belangrijkste is dat we tóch meer onderzoeken zullen krijgen. Mijn arts vond 4 embryo's van de 9 eicellen toch ook wel erg weinig plus icm met mijn vmk'en die ik gehad heb wil ze toch verder kijken. Er zijn 10! buisjes bloed geprikt om mijn bloedstollingswaarden te onderzoeken. Daar krijg ik binnenkort uitslagen van en er is een doorverwijzing naar het LUMC, afdeling klinisch genetisch centrum voor een genetisch onderzoek. Y-chromosomen onderzoeken enzo om vast te stellen/ uit te sluiten of wij een grote kans hebben op een kindje met grote afwijkingen. Misschien dat mijn lichaam het daarom afstoot namelijk. Dus weer opnieuw de spanning in hihi. Ik mag voor tp cryo in oktober maar we hebben besloten eerst de onderzoeksuitslagen af te wachten voordat we verder gaan.
Poeh, Jordan, wat heftig, al die onderzoeken. Maar misschien wel nuttig. Better safe then sorry. Zal voor je duimen. En ik hoop dat de volgende tp raak is en dat dit een proef tp was zegmaar. Zet hem op en gewoon lekker hollen hoor. Dat lijdt af.
Jordan, wel goed dat ze verder gaan onderzoeken en ik kan me goed voorstellen dat je je kostbare cryo's even bewaard! Hoe is het met de anderen? Jippie, hoe ver ben jij voor deze IVF behandeling? Mijn vriendin is dinsdag bevallen van een zoon. Ik was eventjes heel verdrietig, maar nu vind ik het vooral heel erg leuk en ben ik heel nieuwsgierig. Helaas heeft mijn vriendin 2 liter bloed verloren omdat placenta niet los kwam, dus ze is nog te moe om bezoek te ontvangen én is de baby ook nog erg klein (2400 gram bij 40weken) dus zijn ze ook nog in het ZH...
Hoi Zwaai, sterkte voor je vriendin. Fijn dat je toch blij kon zijn. Maar ik begrijp je dubbele gevoelens ook. Gek genoeg heb ik het ook nog wel eens als iemand heel zorgeloos zwanger is en was geworden. Hoe staat het trouwens met jouw pauze?
mijn (onze) pauze is bijna voorbij. Ik moet rond 25 september weer ongesteld worden, als dat zo is, waar ik wel vanuit ga, gaan we weer starten. Wanneer krijg jij weer een echo? En willen jullie tzt weten wat het wordt?
Ja we willen wel weten wat het wordt en maandag hebben we weer een echo. Fijn dat de pauze bijna voorbij is. Al hoop ik dat het stiekum raak is. Wie weet....
Thanks for asking, hier gaat het prima ik heb een 4 cellig toppertje teruggekregen en ben nu aan het broeden! Er waren 6 bevruchtingen dus 5 gaan een dagje weer in het stoofje en als ze het goed doen mogen ze in de vriezer, morgen mag ik bellen hoeveel. Ik had het al wel in het andere 'hok' verteld, maar nog niet hier, het is ook zoooooo rustig hier.... Maar goed zwaai haar pauze is bijna voorbij en misschien komen er wel meer kipjes terug 'van vakantie' dan kom ik ook weer vaker langs! En Elba al gauw weer een echo, super gaaf, dan zit je ook voorbij de 12 weken, lijkt me wel een fijne mijlpaal!
Ik ga voor je duimen jippie! En zou fijn zijn als er ook nog cryo's zijn! Weet je dat al? mijn pauze is voorbij, ben vandaag ongesteld geworden, dus ga morgenvroeg bellen om 1e echo in te plannen en dan zaterdag weer starten met spuiten...
@Zwaai, 'fijn'dat je weer beginnen mag (toch?) Pauze is ook wel es lekker, maar als je dan toch bijna zover bent, kom maar op dan!! Succes met je doorstart meis! @all, 3 cryo's in de vriezer, dus nog wat voor later! Had liever wat meer gehad, maar goed dat is misschien ook een beetje hebberig, ben blij dat we dit trio nog achter de hand hebben! oh ja ik zou me volgende keer weer 'spontaan melden, was even vergeten hier ook te posten!
Haai, haai, Hoi Jip, ik duim voor je. Lekker broeden. en als je HCG nodig hebt, ik steek je graag aan! De echo was goed, Gelukkig. Al zag ik er zelf niet veel aan. Maar goed mooi nieuws.
Had al in 'het grote' hok gepost. Ik ben lekker broeden, maar zo moeilijk te geloven dat het ooit gaat lukken, pffff, zal van mijn stoel vallen als het gelukt is hoor.... De spannendste week gaat weer in, even weer doorbijten....
Lieve meiden, Ik ben jullie echt niet vergeten hoor. Het is echt zo vreselijk druk met werk en daarom heen dat als ik 's avonds laat thuis kom ik zo moe ben dat ik op de bank neerplof of mijn bed in duik en daar houdt het dan mee op. Denk veel aan jullie en hoop dat het snel rustiger wordt dan kom ik snel weer bijlezen Dikke knuffel!
@Elba: wat ga je goed joh! Ik ben blij voor je! @Jordan: fijn dat ze nog toch verder gaan kijken! En kan me wel voorstellen dat je dan eerst de uitslagen wil afwachten, maar lijkt me ook wel heel erg moeilijk op "verplichte/vrijwillige" pauze. @Zwaai: hier ook nog even: waar "staan" jullie nu? (ben het echt helemaal kwijt, sorry...). Oh, lees het net... Weet je al wanneer jullie mogen/kunnen starten? @Jippie: wanneer mag jij aan de test? Zal toch niet heel lang meer duren nu (voor mijn gevoel dan..). Hier alles goed. Ben erg druk en erg moe... Geen handige combi... Maar alles voor een goed doel. Dames weet dat ik voor jullie allemaal blijf duimen dat jullie dit wonder mee mogen maken!! En daar stop ik domweg niet mee tot iedereen op roze staat!! Gisteren hebben Knuffelman en ik overigens nog wel iets anders heel speciaals gedaan
OOOOOOOOH KNUFFEL!! Zag het nu pas!! Van harte gefeliciteerd KNUFFELS! Dus nu ben jij mevrouw knuffel?! Wow super, maar wel jammer dat we niet waren uitgenodigt, hahahaha!
Knuffel, gefeliciteerd!! Zat dit al langer in de planning? Of snel gepland? jippie, wat shit dat je t gevoel hebt ongesteld te worden... Knuffel voor jou!
@Knuffel Gefeliciteerd!!!! Heel veel geluk samen! @Jippie Ik had in het andere hok al gereageerd. Dikke knuffel!