30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spannend Bieb! Ben heel benieuwd wat de internist te zeggen heeft... Maar laat ze het nu maar eens goed uitzoeken! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent!

2. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    KippetjesNOD:
    08-02-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje
    05-03-Elba- 30 jaar-ronde 12-2e kindje
    07-03-Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje
    09-03-Saskia33-34 jaar-ronde 20-1e kindje
    10-03-Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-1e kindje
    12-03-Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje

19-03-Nanette-33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009
    20-03-Marjolein-31 jaar-ronde 16- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    22-03-Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje
    23-03-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 22-2e kindje
    29-03- Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje
    30-03-Knuffel-35 jaar-ronde16-1e wondertje
    ????? -Eternity-31 jaar-ronde 12-1e kindje-IVF traject
    ????? -Tat76-34 jaar-ICSI traject, bezig sinds juni 2009, gaat voor 2e cryo TP

Afspraken:
    28-02: Eternity intake gesprek voor IVF
    08-03: Kloko kijkoperatie ivm mogelijke verklevingen
    08-03:Tat76 afspraak gyn voor mogelijke TP
    09-03: Knuffel HSG
    16-03: Mykelti gyn MCA
    11-03:Jippiejee afspraak gyn
    14-03:Bieb afspraak internist31-03: Nanette afspraak Spaarnezh ivm verkleving
    18-04: Knuffel afspraak gyn, plan de campagne, poging 2??

3. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Oh gelukkig quote gaat wel bijna goed.
    Ik zal even laten zien hoe het er dan uitziet bij een macbook.

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    oh nee dat lukt niet dus ik kan het niet laten zien maar het is heel ingewikkeld.

5. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Ja zat er helemaal doorheen bij de ha...
    Ik zei ook echt ja en ik wil al 2,5 jaar zwanger worden en dat lukt ook al niet. Misschien drukken mijn darmen wel mijn baarmoeder en eierstokken helemaal weg.
    Maar dat kon niet zei hij.
    Maar ben zeer benieuwd.

6. Dat lijkt me ook onwaarschijnlijk. Maar mss heeft het wel iets te maken met de miskramen, weet jij veel... In ieder geval fijn dat je nu een verwijzing hebt en dat ze je gaan onderzoeken want dit schiet niet op zo!

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Bieb
    TP was een eitje. Heb tot nu toe nooit last gehad van een tp.

Ik kan me voorstellen dat dat gedoe je heel onzeker maakt. Je gaat toch naar dingen zoeken om te verklaren waarom het maar niet lukt. Je zoekt dan misschien in de verkeerde richting, maar blind vertrouwen op wat de experts zeggen is ook niet altijd de juiste manier. Je zou zo graag iets ontdekken waar je wat mee kan he. Waar je zélf wat mee kan vooral...

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Knuffel wat een K*T nieuws zeg.... Maar ja de kwaliteit van de zwemmers kàn heel erg verschillen. Heeft knuffelman nog dingen gedaan/gehad die invloed hebben? Hoe dan ook er zijn nog wel oplossingen, ik hoop dat deze ook uitkomst voor jullie kan bieden.

@ all, het wordt steeds een klein beetje drukker hier in het hok, leuk/gezellig! Ook Bieb weer wat vaker hier! Ik heb je best wel gemist, maar kan me voorstellen dat je zo nu en dan een time out nodig heb!!

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    alex.. een geweldige zin
    De terugplaatsing was een eitje..
    en ik maar denken dat het een cyro was:p

@bieb.. maar ik geloof wel dat het met elkaar te maken kan hebben. Lichamelijke problemen en niet zwanger worden/blijven...
    Laat de artsen maar denken wat ze willen.. wij weten wel beter;)
    (heeft stiekem de hoop dat door haar hernia haar lichaam de zwangerschappen geen kans gaf)

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Het één sluit het ander niet uit :p
    't Was ook een zaadje. :D

11. C78

C78 Niet meer actief

Bieb, wel fijn dat je de 14e gelijk al terecht kan bij de internist. Hopelijk vind hij iets wat je pijn kan verhelpen...

Knuffel, er komt nu bij jullie dus ook redelijk wat vaart in. Wel fijn dat er actie ondernomen wordt en jullie allebei onder de loep worden genomen!

12. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ja, nanette, dat ken ik ik denk dat ook wel eens, dat doordat ik last heb van mijn rug mijn lichaam een zwangerschap geen kans geeft. Maar of het zo is?

Het hier zoiets van laat oma maar komen.

13. shadee

shadee Actief lid

Nov 10, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet zeker of ik dat hier al had gedaan maar wil anders wel nogmaals mijn ervaring delen. Ook ik was door alle verhalen echt super zenuwachtig! Lag echt te beven op die tafel en dat is best lastig met je benen wijd zonder steunen voor die benen met een eigen leven. Eendenbek en klemmetje voelde ik vrijwel niets van en ging goed. Het inspuiten deed echt even goed pijn maar dat is echt maar eventjes! Daarna voelde ik me heel snel weer goed. Twee dagen daarna beetje menstruatie achtig gevoel. Ondanks die 10 seconden pijn moet ik zeggen dat het me is meegevallen.
    Succes en sterkte!!!

*ga nu verder met bijlezen*

14. shadee

shadee Actief lid

Nov 10, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben weer bij maar door het vergiet met overdreven grote gaten dat in mijn hoofd zit, ben ik het grootste deel al weer kwijt...
    Heb een aantal ziekenhuisbezoeken en uitslagen voorbij zien komen. Hoop toch zo dat we allemaal snel van die vervelende bezoekjes af zijn. Sterkte ermee allemaal!

Alex een tp!!! Ik duim mijn duimpjes blauw voor je!!!!!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    mensen even plakken vanuit het andere hok

De huisarts belde net.. was een deel van mijn bloedonderzoeken binnen b12 was 286 (aangezien ik supl. slik eigenlijk heel laag bedacht ik mij later) en vit d was te laag. Dus nu maak ik een afspraak met hem over de waarde van D en hoe we dat aan gaan pakken..
    Weet eigenlijk niet of er een link is met d en zwangerschap..

16. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,446
    1,033
    113
    Female
    Nanette, wat je het beste kan vragen is colecalciferol. Dat is een drankje wat je elke maand moet nemen. Daarmee kan het beter worden aangevuld dan met tabletjes. Tabletjes kan je na bv 3 mnd wel gaan slikken, als het eenmaal op peil is.

hier is oma langzaamaan aan het vertrekken, maar veel haast heeft ze nog niet:p

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank je wel voor het delen van je ervaring. Dat helpt mij door die nerveuze dagen heen:):). Ik hoop dat het bij mij ook mee zal vallen.
    Ik ben blij te lezen dat iedereen weer een beetje richting het positieve gaat, ondanks die niet altijd even positieve verhalen. De moed erin houden is stap 1 houd ik mezelf maar voor!

Knuffels liggen klaar voor een ieder die er behoeft aan heeft:D:D:D

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hmmm, dat weet ik ook niet. Van D weet iik eigenlijk niets. Van B wel wat (spuit zelf iedere maand bij), maar Mykelti is de echt goeroe;), die heeft vast een antwoord voor je!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ahhh dat neem ik mee naar mijn afspraak volgende week:D
    Dank u!

20. C78

C78 Niet meer actief

Nanette, vervelend dat je vitaminen niet allemaal hoog genoeg zijn.
    Ik weet toevallig van een collega met een chronisch vitamine D tekort dat het eten van avokado's erg goed helpt. Ze eet er nu elke dag 1 en hoeft dan geen medicatie meer. Ze zei ook dat de tabletten nooit zo goed werken omdat je lichaam daaruit niet goed de vitamine kan opslaan.

Wanneer krijg je je andere uitslagen?

Share This Page