30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Niet meer werken knuf, rustig aan dan maar. Sterkte!!!

Zwaai, sterkte met wachten!!!

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.445
    1.031
    113
    Vrouw
    Balen Knuffel, maar kan je wel wat langer bewust genieten van je buik. Of werkt dat niet zo? Sterkte in ieder geval!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Knuffel, hoe gaat het nu, met niet meer werken?

Hoe gaat het met de andere meiden?

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Even kort berichtje (nog aan het werk en druk :)) maar net de uitslag binnen van het chromosomenonderzoek. Alles is in orde. Ik ben zó blij en opgelucht. Ik verwacht volgende week vrijdag mijn menstruatie dus dan kan ik bellen en kan ik hopelijk nu over een week of 3 weer een cryo laten terugplaatsen :)

5. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Super Jordan, das fijn. Goed nieuws. Nu 3 weekjes wachten. pff, wachten, wachten. Zet hem op en dan weer aan de bak! Succes! Hopelijk gaan deze cryo's zich prima voelen in de winter!.

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.445
    1.031
    113
    Vrouw
    Hé, ik had echt een reactie acher gelaten... nou nog een keertje dan:
    Jordan, wat fijn dat de uitslagen goed zijn! Nu op naar de volgende terugplaatsing!

Ik heb morgen weer FM, dag 13 van cyclus. Net ovulatietest gedaan en nog geen streepje te zien. Dit bewijst wel echt dat ik in Amersfoort 3x veel te vroeg geïnsemineerd ben. Daar was IUI steeds op basis van de echo;s en viel op dag 10 en dag 11.
    Ben benieuwd hoe groot eitjes morgen zijn.

7. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik hoop dat je nu wel op het goede moment geinsemineert wordt met alle gevolgen van dien !!!;)

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Zwaai, vandaag je fm2 zie ik. Ben benieuwd hoe die is. Hoe ging het de 29ste? En hoe voel je jezelf verder?

Elba, hoe voel jij je? :)

En hoe gaat het met de andere meiden?

Hier nog 2 dagen voor ms maar ik had vorige week woensdag wat oud bloed verlies via afscheiding (smakelijk) 2 avonden en echt nihil en sinds het weekend heb ik maagzuur en misselijkheid. Maar goed, het zegt niks dus ik wil mezelf ook niets wijs maken ;) Rustig afwachten dus t/m vrijdag :)

Liefs!

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.445
    1.031
    113
    Vrouw
    Toch wel spannend dan he Jordan! Zou wat zijn als je nu zwanger blijkt te zijn!

Ik heb inderdaad FM meting gehad.
    Maandag waren er 4 eitjes te zien, teveel van het goede dus.
    Advies: minder hormonen spuiten en woensdag weer terug, in de hoop dat 1 of 2 eitjes zouden stoppen met groeien.
    dus gister weer terug voor echo, zitten er 5 follikels! Veel te veel dus.
    Er is gistermiddag vergaderd hoe nu verder. Advies: doorgaan met lagere dosering en dan vrijdag weer terug.
    pfff wat een gedoe! Als er dan nog steeds 5 ongeveer even grote zitten, dan houdt het op. Evt kunnen ze dan nog een punctie doen en er 3 wegzuigen, maar dit gaat mij te ver.
    Even gevraagd of ze er dan niet beter IVF van kunnen maken, maar dat was niet verstandig, omdat de hoeveelheid follikels daar dan weer te klein voor is...
    Morgen dus weer naar ZH en dan hoor ik het wel...

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Lieve meiden kwam even langs vliegen om jullie allemaal een dikke knuffel te brengen! Ik denk aan jullie en duim nog steeds heel hard!

Dikke knuff Hex

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Zwaai: genieten van de buik doe ik zeker hoor! En nu bewuster dan voor het thuis zitten. Nu mijn verlof officieel ingegaan is voelt het wel "prettiger". Nu ben ik "terecht" thuis. Hoe is het afgelopen met de FM en de eitjes? Wat gaat er gebeuren of is er nu (weer) een maand verloren gegaan.

@Jordan: wat een goed nieuws van de onderzoeken!

Hoe is het met de rest van de dames hier??

Ik wordt almaal dikker en dikker, maar dat schijnt erbij te horen:p:p. De laatste loodjes!!
    Dikke knuffels voor allemaal en ik vind dat het hoogtijd is voor weer eens wat roze hier!!!

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.445
    1.031
    113
    Vrouw
    Nou, bij mij is het dus einde verhaal voor deze poging.
    Er werden op de echo nu 6 follikels gezien! (of 5 en een cyste, maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen) Dit was dus veel te veel. wij hadden al besloten dat een punctie geen optie voor ons was (dit wil ik pas doen als de eitjes ook bevrucht worden, dat is een gevoel)
    Daarbij hadden ze op de echo de twijfel of de eisprong niet al geweest was. dit kunnen ze dan aan baarmoederslijmvlies oid zien.
    Maar omdat het nu zo'n zooitje is in mijn buik moet ik vanaf vanavond de anticonceptiepil slikken, 1 strip. dit voelt zoooooo tegenstrijdig. Maar ik denk dat het wel goed is, wat ze nu gaan doen.
    Door de pil moet alles tot rust gebracht worden. Dan krijg ik op laatst dag van de strip een echo, zodat ze kunnen zien of de cyste ook weg is (aangezien de vorige cyclus er mogelijk ook een cyste zat)
    Ik heb gevraagd of het nog wel zinvol is om door te gaan met IUI, maar dat vonden zij wel.
    En na de pilstrip mogen we wel weer direct door met nieuwe IUI behandeling, als alles rustig is.
    Heel verhaal weer...

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Zwaai, hoe gaat het nu met je? Wat klote zeg dat deze poging nu gestaakt wordt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet voor een punctie gaat en al helemaal nu het allemaal onduidelijk is of je eisprong al is geweest. Maar inderdaad, verwarrend allemaal zo. De pil tijdens een tegenstrijdige behandeling. Hopelijk gaat volgende poging een stuk soepeler meis!

Knuffel, vervelende bijkomstigheid, dat dikker worden. Maar aan de andere kant zie je het dan ook wel steeds duidelijker en dat is toch ook wel HEEL leuk! En het gaat zo snel joh! Morgen al 35 weken. Het lijkt pas 2 maanden terug toen je vertelde dat je zwanger was. Hihi.

Hexje, hoe gaat het met jou?

Hier, vrijdag is mijn nichtje geboren. De 4de kleine van mijn zusje. Ze heeft nu 2 meiden en 2 jongens. Gelukkig alles goed gegaan. Ze is geboren via een keizersnede. Alles erop en eraan, zo mooi :) Verder zou ik vrijdag ongesteld moeten zijn geworden maar niet dus. Dus ik heb zaterdag een test gedaan die, zoals ik wel al verwacht had, negatief was maar inmiddels nog steeds helemaal niets dus nu weer rustig afwachten tot het dan wel een keer komt zodat ik kan doorbellen voor een tp.

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.445
    1.031
    113
    Vrouw
    Jordan, is menstruatie al doorgezet? En gefeliciteerd met je nichtje!!

met mij gaat t wel oke. Heb wel wat last van de pil, maar dat is maar tijdelijk ws.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Zwaai, dank je wel. Menstruatie nog steeds niet doorgezet. Als het nog lang genoeg uitblijft dan wordt het pas een tp in 2013 want rondom kerst doen ze geen tp'en. :) We gaan het meemaken hihi. Ohh ik ben dus niet de enige die last heeft van de hormonen in de pil. Hoeveel dagen moet je nog?

16. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.445
    1.031
    113
    Vrouw
    Inmiddels wel doorgezet?
    jippie, ik ben wel beni hoe het met jou/jullie gaat!

Hier nog 1 weekje aan de anticonceptiepil. Gelukkig heb ik er niet zo veel last meer van...

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Bijna klaar, gelukkig. :) Hier nog steeds niets. Sinds gister wel knallende buikpijn dus wie weet. Vandaag 2 weken overtijd.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Heeehe, ongesteld. Ik heb gebeld en 27 november eerste voortgangsecho en de 25ste beginnen met ovulatietesten. Heb er zin in :) Fijn weekend!!!

19. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Knuffel: succes met de laatste loodjes.

20. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hier niet zoveel te melden. We hebben de derde IVF-poging gehad. Er zijn 10 eicellen gevonden, 8 werden bevrucht, op de dag van de terugplaatsing waren er maar 4 goed genoeg. 2 zijn teruggeplaatst en de andere 2 bleken de dag erna niet goed genoeg te zijn om in te vriezen. Eind deze week zit onze derde IVF poging er dan ook helemaal op (we geloven niet meer in de twee teruggeplaatste embryo's want die waren niet veel beter).
    Dan maar eens rust en kijken of we eigenlijk nog wel verder willen gaan. Als we verder gaan zal dat niet in Nederland zijn.
    Ik was hier al niet zo actief meer en ik zal dat verder ook niet meer zijn. Heel veel liefs en succes voor jullie allemaal.

Deel Deze Pagina