Saskia, wat jammer dat er zo weinig overbleven en dat de 2 die zijn teruggeplaatst ook van een matige kwaliteit waren. Toch hoop ik wel voor je dat het tóch lukt en als het lukt dat je het nog wel even laat weten natuurlijk. Jammer dat je hier gaat stoppen maar ik snap het heel goed. Ik hoop dat jullie eruit komen wat jullie verder gaan doen. Een pittige beslissing. Wij hebben gezegd dat als het na 3 pogingen niet lukt, we ermee stoppen maar ja, ik heb ook ooit geroepen dat ik NOOOOIT aan IVF (ICSI) zou gaan beginnen... Heel veel succes met het maken van de beslissing!!!! Liefs! Zwaai, hoe gaat het daar? En Alex, Jippie? Knuffel hou je het nog vol?
Hoi lieve meiden. Ik ben een beetje terughoudend om hier te schrijven omdat het hier toch een 'safe haven' moet zijn voor kippetjes die nog steeds niet zwanger zijn. Ik denk wel aan jullie en blijf ook af en toe een blik in het hok werpen om te zien hoe het met jullie gaat. @Jordan Lief dat je aan me denkt. Met mij gaat alles goed en met de kleine ook. Heel veel succes deze nieuwe ronde. Bijna weer follikelmetingen? @alle andere kippies Heel veel succes en sterkte voor hen die het nodig hebben. Knuffel van mij!
Heyyy Alex!!! Goed om te lezen dat het goed met jullie gaat! Ik praat nu voor mezelf maar vind het leuk hoor om te hoe het gaat met jullie. Ik start (gelukkig) niet met een nieuwe poging. Heb nog 3 cryo's in de vriezer dus er gaat er nu 1 terug deze cyclus (als hij of zij goed ontdooit natuurlijk ) Knuffel!!
Hoi Iedereen, Ik was hier een tijdje niet, druk, druk, en ik hoopte op goed nieuws. Maar helaas. Wat balen zeg!!!! Valt niet mee. Mocht je wel doe het zelven met die 6 follikels? Raar hoor weer aan de pil. Hopelijk doet het z'n werk. En voor de nog komende follikels;"Rustig aan het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit!" Hopelijk nemen ze het serieus. Saskia, Jeetje wat een ellende zeg. Zomaar ineens 3 pogingen voorbij. Kom jij in het eicel donatie straatje terecht? Poeh, valt niet mee zeg. Zet hem op. Dit is wel een heel vervelend scenario! Jordan, succes met je nieuwe tp!!! Zet hem op tptje!!!! Hier alles ok, wel wat kwaaltjes en bijholte ontsteking maar de 20 weken echo was goed, alles normaal zeg maar. Dus ik ben heel blij (voelt wel gek om te melden na de voorgaande verhalen). ik hoop dat ik jullie aansteek! Niet met de bijholte maar met de zwangerschap en densnoods alle twee als dat laatste er maar bij zit!
Jordan, spannend dus de komende tijd! Hopelijk ontdooid de cryo goed? Alex, ik vind het ook helemaal niet vervelend als jij hier meld hoe het gaat! Jij bent juist het goede voorbeeld! Elba, Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. wel balen van je bijholteontsteking. weten jullie of jullie een zoon of dochter gaan krijgen? Jippie, ik hoop dat het met jou ook goed gaat en helpt het om even wat afstand te nemen. Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad om te kijken of m;n eierstokken weer helemaal rustig waren door de pil en dat was gelukkig zo. Nu wachten op menstruatie en dan kunnen we opnieuw een 5e poging IUI gaan doen. Ben benieuwd! maar wel met lagere hoeveelheid hormonen...
Gelukkig zwaai, alles rustig, op naar ronde 5, en eitjes hou je goed!Hoe is jullie sperma kwaliteit, altijd goed? of gemiddeld of wat minder? Hoop dat ze deze maand goed geoefend zijn in raak zwemmen! We krijgen een jongentje maar das eigenlijk geheim.
Leuk elba! Ik houd mijn mond hoor jullie hebben ook al een zoontje toch? Kunnen ze over een tijd lekker samen met de auto's en de lego spelen zaad is gelukkig altijd goed. Dus dat is fijn. Laatste keer was er na opwerken 11miljoen over wat geinsemineerd is.
Ik kom even knuffels strooien!!!! Ik blijf voor jullie duimen hoor!!! Hier is het einde in zicht, wordt morgen ingeleid. Voor jullie allemaal een heeeeele dikke knuffel en in het bijzonder voor Saskia en Jippie!!!
Elba, leuk om je weer te lezen en helemaal leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat met je. Ik hoop dat je ons inderdaad aansteekt (en zoals je zegt niet met die bijholte hahaha). Gelukkig dat de echo goed was. Oh Zwaai, spannend joh. Hopen dat die menstruatie snel komt dan kun je weer door. en ik hoop dat de cryo goed ontdooit. Al dat afwachten Knuffel, gisteren ingeleid. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat meid. Jammer, lees je berichtje net te laat anders had ik je nog HEEEEEL veel succes kunnen wensen maar bij deze alsnog dan en hopelijk snel leuk baby nieuws. Zet hem op!! Ik heb vanmorgen echo gehad. Gisteren ovulatietest lag zo dicht bij positief dat ik ging twijfelen maar toch was het teststreepje een super heel klein beetje lichter dan de controlestreep (moet even donker of donkerder zijn). Bij de echo zat een follikel van ca. 14 mm doorsnee dus ze zei 'of het is een overblijfsel van je eisprong maar ik geloof echt dat je eisprong nog moet komen'. Heb nu van die smiley ovulatietesten gekocht bij MCK en ga door met testen. Zij verwacht over 2 á 3 dagen dat ik een positieve test heb. Als hij positief is moet ik bellen en krijg ik 5 dagen later de tp. Mocht hij maandag nog negatief zijn krijg ik weer een echo. Als dan blijkt dat mijn eisprong toch al geweest is, dan is het voor deze cyclus jammer maar helaas en op naar de volgende, als het ei nog niet gesprongen is gaan ze verder kijken en misschien moet ik dan Pregnyl toedienen. Nou ja, afwachten maar
O, Spannend Jordan, Ik denk dat je ei nog moet komen en dat het wel goed komt deze cyclus. Ik zal voor je duimen. Zet hem op. Wat een gedoe he, die testjes ect. Ik vond dat ook lastig om die strepen te interpreteren.
Wie heeft al nieuws van Knuffel??? Was te laat om toi-toi-toi te wensen, maar heb nu al een paar keer tevergeefs gekeken naar baby-nieuws. Morgen kijk ik weer, hoop wel dat alles goed gaat met lieve knuffel, knuffel-man en mini-knuffel!
Oei, knuf, spannend. Hoelang heb jij pauze Jip? Mijn zus gaat trouwens ook ivf doen. Hoeveel last hebben jullie van de medicijnen? en van welke het meest? Zij gaat in januari beginnen. Hebben jullie tips?
Jippie, hoe gaat het nu met jou? En Knuffel, al nieuws? Zo super benieuwd. Elba, spannend zeg van je zus. Van de medicijnen had ik persoonlijk niet enorm veel last. Wat moeïg en emotioneel maar verder geen bijzonderheden. Wel zijn sowieso mijn laatste 2 cycli uitgerekt naar exact 6 weken ipv de gebruikelijke 4 weken. Even ego hoor. Beetje verdrietig. Vanmorgen nog steeds negatieve test dus voor echo langs geweest daarnet en...eisprong gemist. Shit shit shit. En nu zit er ook nog een kerstsluiting tussen dus als ik pech heb mis ik daardoor de volgende cyclus ook. Hoe hard ik ook niet wilde huilen heb ik dat toch net ff goed gedaan. Nu weer op het werk dus tandjes bijten maar ik baal er zo van. Naast de al gemiste 3 maanden kunnen we er weer 1 en misschien zelfs 2 bij op tellen. Volgende cyclus krijg ik meer echo's en moet ik Pregnyl prikken als de folikkel groot genoeg is.
Jeemig Jordan, dat zit niet mee zeg. Tuurlijk mag je huilen, je ziet de tijd gewoon voorbij trekken. Das toch vervelend! Die stomme kerst stops, moedeloos wordt je ervan! Wat balen. Nu maar concentreren op andere dingen en dingen die je niet mag als je zwanger bent (dat hielp mij, al was de lol er natuurlijk ook wel snel vanaf). Zet hem op! Good things come for those who wait is toch het motto! Hopelijk geeft je stop een goede frisse kans en is het dan meteen raak! Het is je gegund!!!!
Even een berichtje van mij: vrijdag 30 november om 17:15 uur is onze zoon Cas Storm geboren. Hij was 3720 gram en 52 cm. Het was een redelijk snelle en heftige bevalling. Na 2 nachtjes zknhs (Cas wilde niet drinken) zijn we gisteren thuis gekomen. Het drinken gaat nog steeds moeizaam maar komt uiteindelijk vast goed! Knuffels van een verliefde Knuffel!!
Van harte gefeliciteerd Knuffel!!! Wat een leuke namen heeft hij gekregen! Geniet lekker van jullie mannetje. Liefs
KNUFFEL!! SUPER GEFELICITEERD!! Vervelend vn dat drinken, maar komt inderdaad vast goed! Heerlijk genieten nu! En een prachtige naam!! (je maakt het me nu wel moeilijk als het nog gaat lukken hier en het wordt een jongetje......Cas was toch ook wel 1 van onze kanshebbers!!)