30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Knuffeltje! Gefeliciteerd meis. Nu lekker genieten en goed voor jullie allebei zorgen. Hopen dat het drinken snel beter gaat! Knuffels!!!

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Twee, Cassen, moet toch ook wel kunnen. Anders wat vind je van de naam Wout?

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Lieve meiden, allemaal een heel gelukkig 2013. Dat alle meiden die er zo hard op hopen nog zwanger mogen raken, de meiden die zwanger zijn dit jaar een mooie beeb in hun armen mogen sluiten en de meiden die inmiddels een kindje op de wereld hebben gezet ook een super gezond en gelukkig jaar tegemoet gaan!

Liefs!

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Iedereen hier een vruchtbaar jaar toegewensd!

Jordan ik hoop voor jou dat je cyclus snel start!!!! En dat het dan snel raak is!! Sterkte met wachten. Wat duurt dat lang he!!! Zet hem op! Hoe waren de feestdagen, is toch altijd lastig met zo'n prangende wens.

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja hoop het ook hoor. Dat wachten is niet mijn sterkste kant hahahahaha. Feestdagen is goed gegaan. Vorig jaar en 2 jaar daarvoor een vmk gehad rond de feestdagen maar nu gelukkig van gespaard gebleven. Rustig aan gedaan en maar niet teveel bij stil gestaan. Jij leuk gehad? Hoe voel je jezelf?

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Nee, wiens goede kant is wachten wel na 3 jaar dan wordt het gewoon wel eens tijd. Wat een gedoe dat ze je eisprong gemist hadden, ongelofelijk. Maar goed vrijdag nieuwe cyclus, hopelijk geen geintjes dan dat je dan weer later ongesteld wordt ofzo. Daar had ik wel eens last van. Heel irritant. Maar dat je mk's hebt gehad is niet leuk maar wel een goed teken toch? Ik hoop voor je dat het deze cyclus raak is. Waarom niet.
    Hier alles prima.

Deel Deze Pagina