Mykelti, Je temp is weer mooi omhoog gegaan vandaag trouwens! Ik blaas nog een paar daagjes voor je door..!
@Saskia, jij kan wel een knuffel gebruiken denk ik, wat kl*te voor je meis... @Sonja; YEAH dat lijkt me duidelijk!!!!!!!! Dat geeft ons weer moed! Gefeliciteerd meid!
Bedankt allemaal voor jullie steun. Ik hoor morgen wel wat er gezien wordt, maar ik hoor nog niet wat dat betekend qua behandeling. Daarvoor ga ik morgen maar vast een afspraak maken (mag eigenlijk pas na operatie, maar daar ga ik natuurlijk niet op wachten) Zodra ik weer kan laptoppen laat ik het jullie weten!
kippetjesNOD: 08-02-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 12-03-Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje 19-03-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 20-03-Marjolein-31 jaar-ronde 16- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 22-03-Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje 23-03-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 22-2e kindje 29-03- Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje 30-03-Knuffel-35 jaar-ronde16-1e wondertje 01-04-Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje 03-04-Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje ????? -Eternity-31 jaar-ronde 12-1e kindje-IVF traject Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 08-03: Kloko kijkoperatie ivm mogelijke verklevingen 16-03: Mykelti gyn MCA 11-03:Jippiejee afspraak gyn 18-03: Knuffel afspraak gyn, plan de campagne, poging 2?? 31-03: Nanette afspraak Spaarnezh ivm verkleving
hoi ladies! Moet veel bijlezen zie ik! @Kloko Veel succes meid! @Sonja Ziet er goed uit..! @ Alexandra Heftige docu, pff. Gisteren even gekeken. Moeilijke discussie over wel of niet vroeg kinderen krijgen. Beetje moeilijk als geen relatie hebt in die periode en pas, zoals ik, je liefde op je 30e tegenkomt, nietwaar? Trouwens ook nog even gevraagd over die cryo's die per 2 de vriezer zijn in gegaan. Daar kon ze me totaal geen uitleg over geven! Zij geven alleen de spelregels door van het LUMC en het LUMC wijkt daar dus eigenhandig weer vanaf. Vreemd verhaal. Ze zullen dus waarschijnlijk ook niet al te streng zijn met het terugplaatsen van 1 of 2 voor je 35 of 36e dan lijkt me. Maar zeker iets om (hopelijk) volgende week bij mijn TP naar te vragen. Hoe gaan deze dagen voor jou nu? Vandaag afspraak in het ziekenhuis gehad voor FM. Zit toch een mooie van 14mm tussen. Bloedonderzoek voor schildklier viel netjes in het referentiekader. Eigenlijk geen steek verder dus of PCO en schildklier met elkaar te maken hebben. Goed, volgende stap is op zoek naar eisprong. Ben benieuwd of die ovu testen nu wel werken....
Dag lieve meiden, Gisterenavond een heel verhaal via mijn mobiel geschreven, had hij het niet opgeslagen dus nog maar een keer. Na diverse navragingen ( tot aan de fertiliteitsverpleegkundige aan toe) of ik toch echt zwanger was, is het nu een beetje bezonken. Ik ben inderdaad nu bijna 4 weken zwanger. Ik en mijn man kunnen het nog steeds niet geloven. Het is natuurlijk nog pril, alleen onze ouders en beste vrienden weten het. En jullie natuurlijk. Ik heb de afgelopen maanden echt wel veel aan jullie gehad. Ik heb de afgelopen maand weinig van mij laten horen, gewoon omdat ik druk was met werk, ze zeggen toch wel omdat je er niet mee bezig bent is het gelukt.... Ik ga er niet vanuit dat dit het geval is, waar ik wel vanuit ga is dat mijn man en ik allebei gewoon lekker in ons velletje zitten. En dat is een groot pluspunt. Ik heb tot nu toe niet echt klachten, maar puzzelstukjes vallen nu in elkaar. weeig gevoel in de ochtend bij het wakker worden, emoties om niets, geen eetlust, heel erg moe zijn en ontzettend vergeetachtig tot het irritante aan toe. Maar voor de rest nergens last van Ik hoop dat ik nog wel regelmatig mag komen kijken hoe het met jullie gaat... Veel success allemaal en wie weet wordt 2011 HET JAAR! Dat is het voor mij tenslotte ook geworden. Dikke knuffel aan jullie allemaal!
Nou, ik ben weer thuis, maar zonder geopereerd te zijn! Baal er echt zo van. Zou om 2 uur aan de beurt zijn, om half 4 werd ik eindelijk gehad. Dus toen was ik blij dat ik toch naar de ok mocht. En toen werd ik om half 5 weer terug gereden en werd dus verteld dat het niet door ging ivm spoedgevallen! Maar ze konden weer niet vertellen wanneer ik dan gepland kan worden. Dus dat hoor ik morgen. Baal er echt zo van!!!
Inderdaad, als je je grote liefde pas op je 30e ontmoet heb je niks te kiezen. Ik weet er alles van. Als het LUMC zo vaag doet dan zullen ze inderdaad niet al te strikt zijn met hun eigen regels. Zou me er geen zorgen om maken. Voor mij wordt het nu een beetje spannend. Donderdag mijn NOD. Ben bang en hoopvol tegelijk. Waarom zou je je eisprong niet met ovutests kunnen vinden? Maar waarom ovutests gebruiken eigenlijk? In het zkh bepalen ze die eisprong toch met FM en bloedonderzoek, anders kunnen ze ook geen tp doen. Of heb ik iets gemist?
@Sonja Een voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap. Natuurlijk mag je blijven komen hier. @Kloko He bah wat balen! Stel je je er helemaal op in en is het voor niets geweest. Heel erg vervelend voor je. *dikke knuffel*
Kloko wat ontzettend balen zeg!! Kan me voorstellen dat je er (even) helemaal klaar mee bent... Je stelt je er toch op in en ook hoop je hierna weer verder te kunnen en nu sta je nog steeds op hetzelfde punt. Knuffel voor jou!
Kloko, Dat meen je niet meis... Jemig wat knudde... helemaal vanwege het juiste moment in je cyclus.. hoop echt dat je morgen ofzo nog kan..
@ kloko Balen, zeker als het zo op het laatste moment wordt afgeblazen @Sonja Wat een fijn nieuws! Laten we idd hopen dat 2011 het jaar gaat worden. @Alexandra Ik heb eerder die testen gebruikt, voordat ik de MMM in ging en toen kreeg ik nooit een positieve test. Ziekenhuis doet geen bloedonderzoek bij mij, maar maakt gebruik van die testen..? Ik weet ook niet wat het standaard beleid is eigenlijk? Ze hebben vandaag een meting gedaan en zit op 14mm. Zou dus dit weekend ongeveer moeten ovuleren en moet daarom vanaf vrijdag testen.
Dat MEEN je niet.... dat is dan mooi knudde zeg, ik baal met je mee meis. Waardeloos. Kan er niks anders van zeggen.
owww kloko.. verdorie! Ik snap wel dat er spoedgevallen zijn, maar toch niet als jij op tafel ligt.. verdikkie!