Nanette die acties van jou herken ik wel hoor!! (En daar hoef ik niet eens ongesteld voor te zijn...) Knuffeltje gaat t alweer wat beter met je?
@Nanette: het gaat inmiddels iets beter met mijn schouder, dus wil maandag eerst overleggen met de manueel/fysio voordat ik de prik ga halen (zit er ook niet zo op te wachten..) @Marjo: is die dame een medium of zo?? Als jij denkt dat zij wat voor je kan betekenen zou ik zeker een briefje schrijven!! Verder hier een leuke dag gehad, maar wat gesjouw door het hele land zeg. Auto uiteindelijk in Almelo gekocht. Da's vanaf hier best een eind. Voordeel was: we waren vlak bij Hex, dus daar een bakkie gedaan en de meiden de fles gegeven. (ik de 1, Knuffelman de ander en Hex haar handen even lekker vrij!! Win/win situatie dus )
kippetjesNOD: 08-02-sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 27-02-MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 21-2e kindje 27-02-Jippiejee-31 jaar-ronde 21-1e kindje 01-03-Knuffel-35 jaar-ronde15-1e wondertje 02-03- Kloko- 28 jaar-ronde 19 - 1e kindje 05-03-Elba- 30 jaar-ronde 12-2e kindje 09-03-Saskia33-34 jaar-ronde 20-1e kindje 12-03-Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje 19-03-Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 ????? -Eternity-31 jaar-ronde 12-1e kindje-IVF traject Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Pauze: Marjolein-31 jaar-ronde 16- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 Afspraken: 17-02: Kloko HSG onderzoek 21-02: Marjolein belafspraak gyn 23-02: Kloko afspraak gyn, plan maken 28-02: Knuffel afspraak gyn, plan de campagne?? 28-02: Eternity intake gesprek voor IVF 01-03: MamaVanDewi Gyn uitslag progesteron van 1e ronde Clomifeen bespreken 16-03: Mykelti gyn MCA 11-03:Jippiejee afspraak gyn 31-03: Nanette afspraak Spaarnezh ivm verkleving Ik heb mezelf van deze lijst afgehaald kippies *knufffffff* @ all
een heerlijk gevoel he karine @marjo.. fijn dat je er weer bent! ik miste je al.. @knuffel owwwwww coole bak!!!!!!! en wat gaaf bij de twins.. hoe was het in huize heks?
Ik vind m zelf ook helemaal te wauw. Heerlijk materialistisch haha. Bij Hex was alles goed! De meiden groeien als kool (maar zijn stiekem toch nog wel heel klein hoor).
Wow ik kom na lange tijd weer eens binnenwandelen en zie gewoon een nieuw deel! Dat dit deel maar heel veel geluk mag brengen voor jullie allemaal!!!!!! Jullie begrijpen vast dat ik niet alles bij ga lezen dussss zijn er nog dingen die ik moet weten? Zag wel eventjes een zwangere voorbij flitsen. Wat goed nieuws! Gefeliciteerd!!! En ik zag iemand in hetzelfde schuitje zitten als ik en volgens mij was je naam Kloko. Erg toevallig allemaal want ook wij hebben een brief gekregen van het ziekenhuis dat onze afspraak verzet is. Lieve meiden ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is?! En hier even een korte update van mij: Vorige week weer ongi geworden maar heb er voor het eerst geen traantje om gelaten. Ik heb het een beetje een plekje kunnen geven dat we de mm in moeten al is het af en toe nog wel moeilijk. Komende week de hsg en als die goed is mogen we van de gyn direct daarna al starten met iui. Ben erg zenuwachtig voor de hsg maar goed, alles voor het goede doel he! Het is wel fijn om een soort van doel te hebben en niet meer rond te draaien in de onderzoeken. Ik kijk uit naar de eerste iui al vind ik het natuurlijk wel heel erg spannend en hou ik er rekening mee dat de eerste keer niet direct raak zal zijn.
@knuffel; leuk auto'tje! @nanette: oh, dat heb ik ook vaker als ik ongi ben. (of als ik 't net moet worden) Dan kan ik echt zo onredelijk chagrijnig zijn!
Shadee, wij hebben beetje ;t zelfde probleem als ik het zo zie. Ik heb ook vijandig baarmoeder slijmvlies. Afgelopen donderdag HSG gehad en zou dus komende woensdag afspraak hebben voor uitslag daarvan en bespreken wat er nu zou gaan gebeuren. Maar dat is nu dus even afwachten, omdat ik die brief heb gekregen...
Hoe is de hsg gegaan? Was je zenuwachtig? Wij hebben woensdag uitslag van proefopwerking en daarna hsg. Gelukkig stond er in onze brief alleen maar dat het gesprek met de gyn een uurtje eerder is gezet dus niet zo erg. Balen zeg dat je nu langer moet wachten op de uitslag want je wil natuurlijk maar 1 ding en dat is zsm beginnen!
@Marjolein: en al gebeld?? @Shadee, ik vond HSG niet fijn (logisch) maar minder erg dan ik het gedacht. Zat er wel met zweethandjes, maar gelukkig was de fertiliteitsarts erg prettig, vertelde precies wat ze deed. Vloeistof inspuiten was het vervelendst, maar door goed op mijn ademhaling te letten was het te doen. Mijn man heeft vanmorgen gebeld met het ZH en iemand had een fout gemaakt, omdat de uitslag van HSG er nog niet zou zijn. Maar dat klopt natuurlijk niet. Dus nu zorgt een andere assistente dat ons dossier alsnog besproken wordt vandaag of morgen en dan kunnen we woensdag gewoon komen. Gelukkig!
Hey kippies! What gebeurt? Ik ben even niet meer bij geloof ik.... Ik moet nog een stokje uitzoeken in het nieuwe hok, wel een knus hokje hoor . Hier lekker druk met van alles en nog wat, dus lekker afleiding wat zwanger worden betreft, ik geloof trouwens weer niet dat het gelukt is deze maand hoor, hebben hulp nodig ben ik bang. Naja nog 20 dagen en dan horen we wel van de gyn hoe verder. Ben benieuwd. Oh ja en ook nog grieperig hier, verkouden, koud en hoesten, nou das dan ook weer lekker... Greetz!!
@jippie.. hmmm griepig.. hmmmmm @kloko. fijn dat de uitslag er is,... maar wel slordig hoor! @marjo.. en en en en en ?
Misschien ga ik nu iets doms zeggen, maar ik wil het toch zeggen. wie weet het ik er iemand mee. ik lees dat er best veel mensen zijn die veel miskramen hebben gehad. nu is het zo dat ik Coeliakie heb (beter bekend als glutenintollerantie). Bij onbehandelde coeliakie is 1 van de symptomen onvruchtbaarheid. Mijn maag-darm-lever-arts heb ik natuurlijk helemaal uitgehoord over zwanger worden en coeliakie. Hij geeft aan dat mensen met veel miskramen altijd getest moeten worden op coeliakie, omdat de achterliggende reden zou kunnen zijn. Dit is niet betweterig bedoelt, maar ik wilde het toch even melden. hopelijk vinden jullie dat niet vervelend. Al help ik er maar 1 iemand mee, dan zou ik heel blij zijn!
Kloko, juist fijn dat je die info deeld!! Succes woensdag! Jippie... je had hier wat geschreven (ik vroeg net in het andere hok hoe het ging ) Beterschap in elk geval! Spannend dus eigenlijk nog deze maand! Op de rand van de verdere mmm... Zo zet je elke keer weer een stapje en rol je er vanzelf in. Ik schreef in het andere hok ook al, maar zal het hier ook nog zetten. Met mijn temperatuur gaat het erg goed, dus de clomid lijkt in elk geval wel wat te doen. Zaterdag heb ik bloedgeprikt en morgen mag ik voor de 2e keer. Helaas gaat het verder wat minder. Ik heb sinds zaterdag verschrikkelijk last van mijn hormonen en kan om alle kleine dingen in huilen uitbarsten. Ik merk echt een enorm verschil met hoe ik me voelde voor mijn eisprong. Dat is echt het nadeel van wisselwerking van hormonen die nu versterkt wordt...