@Kloko: wat fijn dat alles er goed uitzag! En ik ga duimen dat je de volgende ronde meteen met de IUI mag beginnen. Heb je nu nog las van de narcose of niet meer? Ik hoop dat de "rest-klachten" snel verdwijnen! Hier heeft het ziekenhuis niet afgebeld, maar na ruim een kwartier wachten in de wachtkamer kneep ik 'm toch wel een beetje. Gelukkig kon het vandaag wel doorgaan. Laat ik zeggen dat het "niet fijn was" (da's dan wel meteen de understatement van de eeuw denk ik). Maar goed het is voor een goed doel (maar ik hoop echt dat dit niet meer hoeft). Gelukkig zag alles er goed uit! Eileiders zijn open, dus goed nieuws! Nu onderuit op de bank, even niet veel doen lijkt me het beste (en op advies van de gyn). Voor wie wil: er liggen knuffels voor de uitdeel
Mooi zo Kloko, en knuffel ook geholpen, das super. Alex hoe is het met jou? Wanneer ga je testen of ga je niet testen? Ja, marjolein, das wel heel echt balen. Dat het nooit meer een echt ontspannen tijd kan zijn omdat je vanalles en nog wat kan overkomen.
Knuffel fijn dat het goed gegaan is en de uitslag ook goed was! Elba, ik heb me er bij neergelegd. Het resultaat is nu het enige dat nog telt, de weg ernaartoe mag me gestolen worden. (als nu het resultaat maar eens lukte...)
mensen ha was een beetje jammer verhaal.. Uiteindelijk alleen d zelf moeten halen (Zucht) en de rest moet ik aa de gy voorlegge van hem. Hij vond de ttnri ook wel laag, maar aagezien ik iet otstolt ben mag dat gewoon.. Maar hij zei wel dat ik met de gyn moet overleggen of die lage waarde een hinderis in de zw zou zijn. B12 moest ik gewoon maar suplementen blijven nemen.. zolag de waarde in het bloed goed wordt is het goed, op welke wijze we er ook kome volges hem. mijn ha is goed en lief.. maar vandaag had ik netzo goed thuis kunnen blijven
Kloko, gelukkig dat alles goed was. knuffel, wat een gedoetje zeg maar het is weer achter de rug gelukkig. mvd, oh nee he meis. PCOS is niet leuk kan je er alles over vertellen bah bah en nog eens bah. Maar goed in de mmm zat je al. en de rest hoe gaat het???
He Bieb, hoe is het met jou???? Tijdeje geleden dat je hier was! het begint nu weer een beetje bij te trekken hier gelukkig. Kloko, hoe is het met jou na gisteren?
I fourth that. Ja, jullie hebben gelijk! Het resultaat is wat telt. Hoe cru het ook klinkt. En dus. Kom maar op met die resultaten En fijn dat de onderzoeken goed zijn afgelopen, plaatsvonden en de uitslag goed was!
Kloko, wat fijn dat je uitslag goed was en dat jullie nu snel kunnen beginnen met IUI! Knuffel, balen dat je er toch wel pijn van hebt gehad... gelukkig is het nu weer achter de rug. Wanneer heb je nu je gesprek met de gyn? Nanette, balen dat je ha niet iets aan de vitaminen wil doen. Hopelijk werkt de gyn wel mee!! Wanneer heb je weer een afspraak? Ik heb ook goed nieuws! Eindelijk vandaag een positieve ovu test Nu maar hopen dat er dit keer een echt ei springt... Ik ben benieuwd!
Knuffel, fijn dat alles wat beter aanvoelt nu. MvD, joehoe een positieve test!!! hopelijk over 2 weken nog een keer hier gaat het wel aardig. Vooral veel last van mijn rechterschouder. Heel raar en naar gevoel, maar met PCM wel goed te onderdrukken. verder wel moe, dus zo op tijd mijn bedje weer in. Gelukkig nog 3 dagen vrij om bij te komen en dan maandag weer werken hoop ik. Alex, hoe is het met jou?