kippetjesNOD: 08-02 -sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 12-03 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje 20-03 -Marjolein-31 jaar-ronde 16- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 22-03 -Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje 23-03 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 22-2e kindje 29-03 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje 30-03 -Knuffel-35 jaar-ronde16-1e wondertje 01-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje 03-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje ??-?? -Eternity-31 jaar-ronde 12-1e kindje-IVF traject ??-?? -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 16-03: Mykelti gyn MCA 11-03:Jippiejee afspraak gyn 18-03: Knuffel afspraak gyn, plan de campagne, poging 2?? 30-03: Kloko afspraak fertiliteitsarts 31-03: Nanette afspraak Spaarnezh ivm verkleving Mezelf er weer bij gezet.
Mag je meteen weer door alex? Ik heb ma m'n 2e cryo tp...best zenuwachtig weer. Zal eens kijken of ik mezelf weer terug op de lijst kan krijgen stond er net met veeel pijn en moeite op, haha heb van de week pregnyl gehad en was super pijnlijk, ook de dagen erna. Heee moet er wat voor over hebben he...
ik denk dat als je het vaker dan 1x per week gaat doen, dat je er dan in ieder geval wel een buikje van krijgt hihi
Hallo dames, ik kom ook weer eens zwaaien!! Ik heb jullie ernstig verwaarloosd, sorry! Hier geen nieuws, zit weer "rustig" op het wachtbankje. Tea anybody??
Ja ik gá gewoon meteen door want ik wil (nog) niet aan de antidepressiva. Ik voel me daar gewoon op dit moment net iets te goed voor. Oh spannend voor jou maandag! Ik ga heel hard voor je duimen! Ja die Pregnyl is venijnig he, maar niks vergeleken bij een punctie.
Hahaha! fijn dat je meteen door kan! Zou ik ook doen hoor. Pas je goed op jezelf? dit keer was ie heeeeel pijnlijk zelfs en heb er ook 3 dagen goed wat ongemak van gehad in m'n buik. Niks in vergelijking merry die helse punctie natuurlijk. Het zonnetje gaat dit weekend schijnen dames! Zin in!!
Tat, spannend weer dus vanaf het weekend!! Buikje, tsja die heb ik ook wel, maar die vulling.... die is toch wel belangrijk! Meiden, ik heb wel goed nieuws!!! Ik heb een ei gehad deze maand
he mensen.. wat is het hier rustig.. Waar zijn jullie allemaal??? We hebben toch niet stiekem een leven buiten zp he?? Dat hadden we niet afgesproken
haha... ik heb alleen maar ellendig nieuws... Ik heb een beroerde nacht gehad en voel me nu niet lekker. Ik heb ook buikpijn dus zal vandaag wel echt ongesteld gaan worden. Mijn temperatuur is ook nog verder gedaald... Iemand anders beter nieuws??
nope, hier ook buikpijn, slaperig en ik laat vanalles weer uit mijn handen vallen. Ook nog een rot humeur en vaak naar de WC voor de grote boodschap en oh ja pijn in (.)(.) is vandaag weg (heb ik altijd een dag of wat) Kortom bij mij niet de vraag òf oma komt, maar meer wanneer, vandaag of morgen. p.s. ik weet het zeker dus dit zijn ècht geen mogelijke positieve kwaaltjes, maar heeeeel herkenbaar en duidelijke oma kwaaltjes voor mij... Balen van je temp MVD.....:x zullen we dan maar weer genieten van het mooie weer?