30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Goed idee!! Het weer is gelukkig wel fijn vandaag :D

Die kwaaltjes zeggen toch ook nooit wat... ik ben sinds woensdag ook al met vlagen elke keer erg misselijk.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @jippie en mvd.. MAar oma is er nog niet.. dus er is nog hoop toch??

Hier is oma nog steeds niet geariveerd.. Ik snap er werkelijk de ballen niet van..
    Misschien na het weekend voor de zekerheid nog maar eens testen...
    we'll see

3. C78

C78 Niet meer actief

Oma is gearriveerd... Ik zal haar hier goed verzorgen deze maand, zodat ze niet naar jullie hoeft!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    stom mens!

Oké oma ik leg het nog 1 keer uit:
    Bij tienermeisjes, drugsverslaafden, moeders met een complete gezinswens, net bevallen vrouwen en iedereen die denkt dat je kinderen alleen hoeft te voeden zonder op, bent u van harte welkom..
    Bij ons NIETTTTTTTTTTTTTTT
    (duidelijk nu?)

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Balen MvD!!!!!!!! :x :x :x

Go Nette... Go Nette... Go Nette :D :D :D

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    mmmm ik ken mezelf helaas te goed, ze is er namelijk:x!

Zo kunnen we samenlevingstest 'plannen' 1 april, geen geintje....:(

Maar wat was het lekker weer hè....:) en mijn humeur is ook weer beter, er zit iets in die hormonen vlak voor oma komt waar ik (en vele met mij geloof ik) 3 dagen een enorm k*t humeur van krijg, boos verdrietig chagarijnig, kortom geen aangenaam gezelschap...:)

Ik hoop nog wel voor jou Nette...

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Goed gesproken! Nu maar hopen dat het doordringt in die grijze cellen van terror granny!

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Alex: (nog) niet beginnen met de antidepressiva, dat klinkt alsof je je dus iets beter voelt ! Al is het maar een klein beetje, ook dat is weer een stapje de goede kant op! En waneer ga jij weer voor een meting?? Of heb ik iets gemist e is dat niet " de volgende stap":):).
    @Chinees: ik ben ook dol op babi-pangang en ik maar denken dat dat helemaal niet goed voor je is *proest*
    @Tat: heel veel succes morgen. Nou ja, succes klinkt een beetje vreemd maar je snapt me vast wel;). Ik ben begonnen met duimen voor een plakkerd!
    @MvD: wat een goed nieuws van je ei, maar wat een %^&(^%&I-nieuws van oma. Stom mens
    @Nanette: een leven naast ZP???? ik zou niet durven:):););) Weet je al wanneer je weer een testje gaat wagen?
    @Jippie: he bah, heeft ze jou ook al gevonden! Getverderrie... EN PMS, je bent niet de enige hoor;);) (ik vind natuurlijk dat ik er geen last van heb, Knuffelman denkt daar soms toch anders over :D:D).

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    ik reageer hier de laatste tijd wat minder, maar dat komt omdat het op een ander forum even wat zwaarder is. Daar wordt iedereen maar zwanger en ik zit nog steeds te wachten...

Het duurt nu al zo lang voor ons. Mijn geduld is op!! Ben ook wel een beetje gespannen voor de afspraak met de fertiliteitsarts volgende week. Ik ben er bang voor dat ze me weer voor een half jaar ofzo naar huis sturen. Maar dat wil ik dus echt niet! Ik wil gewoon graag starten met IUI. Ik vind dat de negatieve samenlevingstesten genoeg reden daarvoor zijn...
    Hopelijk morgen weer wat lekkerder in mijn vel..

(ik weet wel dat hier meiden zijn die nog langer wachten, dat is al helemaal niet eerlijk!)

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He bah, wat naar voor je dat je niet lekker in je velletje zit!
    Het is dan ook helemaal niet leuk, zeker niet als anderen om je heen wel zwanger worden... maar, vlak je eigen 21!!!! rondes niet uit hoor meis! Dat is nogal wat.
    Over de fert-arts, ik hoop voor jullie dat ze jullie niet weg stuurt om nog langer zelf te proberen. Ik denk dat jullie wel "recht hebben" op iets meer dan dat, maar ja in de medische wereld weet je het ooit heleaal. Hebben ze er de vorige keer niets over gezegd?? Ik zou zorgen dat je beslagen ten ijs komt (vragen duidelijk voor jezelf op een rijtje enzo). En goed doorvragen, als er dan iets "onverwachts" uit komt, weet je in ieder geval waarom dat zo is... Aan de andere kant, misschoen valt de reactie wel reuze mee, en willen ze wel een volgede stap zetten!
    Ik ga voor je duimen volgende week!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @knuffel en jippie.. Ik denk dinsdag oid als oma nog niet om het hoekje komt kijken..
    De goede hoop maakt mij alleen een beetje labiel;) Ik wete nml dat het niet realistisch is te verwachten dat de test positief is... maar ik hoop het toch opmdat ik nog steeds niet ongi ben.
    Daar en tegen hoop ik het ook weer niet omdat langzaam stijgend hcg bij mij altijd (echt 100% score) eindigt in een mk of ma..
    Dus ik zit zo langzamerhand tegen het janken aan;)
    Ik ben er zo klaar mee.. zo vreselijk klaar mee...

@kloko.. ik snap je wel hoor meissie.. jullie zijn ook vreselijk lang aan het proberen al..
    En het gaat er niet om wie langer bezig is!!!
    Het is jou/jullie net zoveel gegunt!
    kussss

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Dank je wel knuffel! Het is toch weer spannend hoor.
    en begrijp precies hoe je je voelt hoor kloko. Het maakt niet uit hoe lang je bezig bent, zolang het niet vanzelf gaat en iedereen om je heen er maar aan hoeft te denken en al zwanger is, is het heeeeel moeilijk om positief te blijven. Bij mij moet het ook van diep komen, steeds meer. Ik ken niet je hele voorgeschiedenis, maar ben het met knuffel eens. Zorg dat je alles op papier hebt staan en vraag of je ze kan of mag bellenmocht je nog vragen hebben. Ik merkte dat ik soms weer met meer vragen buiten stond, dan toen ik naar binnen ging.
    Succes meis!

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He, tat, hoe was je tp?Zie het in je lijstje staan.

Nanette, Ik hoop gewoon op het sunnyside scenario, kom het is lente.

Hier een beetje down and out van m'n werk. Dus maar even terug trekken en rondhangen op zp. Volgens mij hebben m'n man en ik mijn ei gemisd deze keer. Volgens mij was het vrijdag middag/ avond (eerder dan verwacht). En mijn man was vrijdag nacht 2 uur thuis. Ik sliep al en toen ik even wakker werd ben ik het vergeten te vragen en hebben we het zaterdag ochtend maar gedaan. Volgens mij volslagen waardeloos. Baal ik dus wel een beetje van. Maar ja.

Oja, ik heb van de gyn spuitjes met slangentjes gekregen. En ik vind ze volkomen waardeloos met inbrengen. Details zal ik jullie besparen. De gyn zegt dat het beter is maar ik heb grote vraagtekens omdat alles er zoon beetje meteen uitloopt. Hoe veel rondes zouden jullie wachten en dan weer met de old school spuitjes aan de slag gaan?

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Spannend Tat, weer op de wachtbank! Ging het terugplaatsen goed?

Elba, oh wat balen dat de timing slecht was, volgende keer gaat het misschien beter met de gyn zijn 'spulletjes' 's avonds blijft het ook vast beter zitten als je erna gaat slapen. Een eitje is nog wel iets langer te bervruchten, dus niet helemaal kansloos volgens mij, afwachten maar weer....

Jippieman heeft even een date geregeld voor 31 maart, 1 april dé test der testen.... Hij had een vrije dag en dat belt wat makkelijker dan dat ik van het werk zou moeten bellen. Alleen heeft hij niet gevraagd van hoe of wat, gelukkig heb ik jullie nog;)!

Wie o wie kan mij vertellen wat we moeten doen en vooral wanneer. Ik heb om 8.30 de afspraak, kunnen we dan gewoon het 's avonds:)D)gezellig maken, of moet het 's morgens (:cool:) moeten we hievoor een paar dagen rust hebben? En welke Cyclusdag was het bij jullie?

Ik hoor graag ervaringen!!!!

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Dit waren ook mijn woorden zondag, heb er zelfs aan gedacht (en tegen Jippieman gezegt) om de handoek maar helemaal in de ring te gooien, maar dat kan ik ook weer niet.... Wat K*T hè, die teleurstellingen en verdriet...

16. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Nanette, knuffel voor jou
    Jippie, wij moesten de avond van te voren vrijen. Dan vragen ze de volgende dag heel leuk, en hoe laat was het? dus nadien even op de klok kijken hoe laat het is;)
    Het doel is volgens mij juist zien of de "jongens" het overleven bij jou tot de volgende dag. Het gaat er dan om hoe goed ze nog bewegen.

Ben benieuwd wat er uit komt!
    En heb je nou een afspraak op 31 maart en op 1 april?
    Oja, in ons boekje stond ook dat de man 3 dagen onthoudingsplicht heeft...
    op deze pagina kun je het boekje lezen met de uitleg, dan moet je wel even bij de F kiezen voor orienterend fertiliteitsonderzoek

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat is een moeilijke elba.. omdat ik geen ervaring heb met zelfinseinatie..
    Hoe vaak breng je in rond je eisprong?
    Als je het vaker dan 1 keer doet kun je misschien afwisselen?

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    thanx! Nou dat moet lukken! We hebben immers al veel geoefend;). 1 april is de test de de 31e de voorbereiding...

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    oh ja Kloko, als ik jou was zou ik ook proberen te sturen naar de IUI, de testen zijn gedaan en niet voor niks! Succes en misschien hoef je ook helemaal niet zo je best te doen en komen ze zelf met dit plan!

20. C78

C78 Niet meer actief

Elba, Zou je niet de spullen van de gyn nog een keer uit kunnen proberen op een minder critsch tijdstip van de maand? Om de werking nog een keer te testen?
    Als je er dan nog geen goed gevoel bij hebt zou ik het gewoon weer op de voor jullie oude vertrouwde manier doen...

Jippie, ik heb er geen ervaring mee dus kan je verder ook geen tips geven...

Nanette, je houdt het nog wel spannend zeg! Balen dat je zo in onduidelijkheid blijft zitten. :(

Deel Deze Pagina