thanks elba & Jippiejee! Het ging goed. Er was 1 emmy niet goed ontdooid, maar de 2e gelukkig wel en ze hebben een 10cellige TP. En dan nu dat ellendige wachten weer. Ik begrijp dat jij, jippiejee, een samenlevingstest krijgt? En elba, moet jij jezelf gaan insemineren? Vergeef me dat ik niet van iedereen helemaal op de hoogte bent Nanette, al enig duidelijkheid? Dat wachten en de onzekerheid maakt het het zwaarste vind ik. Knuffel voor jullie allemaal!
@Nanette: kan het me wel voorstellen hoor meis. En je mag er af en toe ook helemaal klaar mee zijn! Ook ik heb (meeredere keren) op het punt gestaan er helemaal mee te stoppen, maar ook ik kan dat (nog) niet. Dikke knuffel! @Elba: zaterdag ochtend kan nog best op tijd zijn geweest hoor! Ik zou de moed nog niet opgeven. Verder over het setje van de gyn, als je er geen goed gevoel over hebt zou ik inderdaad zoals iemand al voorstelde het nog eens uit proberen als het minder kritisch is! Is het trouwens nog wel een beetje vol te houden op je werk?? @Jippie: spannend hoor, moeten jullie daarna lang wachten op de uitslag? @Tat: dat was vast even schrikken, dat er 1 niet goed ontdooit was. Hadden ze ze anders beide terug geplaatst?? De duimen draaien op volle toeren hoor! Nu weer dat ellendige wachten... Wij wachten met je mee hoor. @Hier: vanavond ineens enorme steken laag in mijn buik. Sloeg echt dubbel. Lopen, zitten, liggen niets was fijn. Duurde ongeveer een half uurtje, nu nergens meer last van..... Je zou er haast iets van denken Ik zit op het wachtbankje met een enorme berg choclade en een bak thee! Iemand anders ook????
Guilty Zullen we het bankje morgen even in het zonnetje zetten?! Ze zouden er trouwens sowieso maar 1 terugplaatsen, maar de 1e mislukte dus. Streng beleid voor je 35e, maar 1. Alleen heb ik nog 3 enkele en rest zit per 2 ingevroren (ik had een beetje een grote oogst met mijn punctie..) Maar het schijnt dat als er 3 of 4 TP mislukken ze wel overgaan op 2 TP. Ik heb trouwens ook 2 keer zo'n enorme steek gehad! Ging toen bijna van mijn houtje van de pijn. Wat het was, weet ik tot op de dag van vandaag nog niet. Mijn vermoeden is alleen wel dat het toen mijn 1e eisprong was na mijn zeer pijnlijk punctie met hyperstimulatie als gevolg. Misschien niet zo vreemd dat het toen overgevoelig was. Rustig aan doen maar hoor Knuffel.
Ik heb ook geen idee. Het zat wel in de "regio" waar ik ook zo'n enorme pijn had met de HSG. Ach, het zal wel niets betekenen (en ik stop mijn kop weer lekker in het zand). Maar fijn was het niet, auw.... Gelukkig nu nergens meer last van (wel af en toe een klein prikje, maar da's niet erg). Nog 1 dagje werken en dan een dag vrij, is misschien wel even lekker ja.... Ik ga mijn bedje opzoeken, alvast weltrusten voor de late(re) kippies!
@knuffel.. ik ga voor een mega zwangerschapssteek bij jou.. wat zou dat fijn zijn! @tat.. nog geen duidelijkheid,maar ik heb ook niet getest.. Denk eigenlijk toch dat ik niet zwanger ben..
@Knuffel, ze hebben de enkele eerst ontdooit, maar de 1e ging dus mis en hebben ze een nieuwe moeten pakken. Ja, hele mooie score en voorraad voor mij. En ja wie weet moet het straks per 2. Alhoewel een meerling zwangerschap ook weer risico's met zich meebrengt.... Rust maar even lekker uit. Ik had net ook weer een beetje een weeig gevoel in mn onderbuik. Maar dat is de afgelopen maanden echt een hele gevoelige streek in mijn lichaam hoor. Spannend Nanette...ik duim toch voor je!! pfff, zit nu naar die vrouw uit harlingen te kijken van 62 die net een kind heeft gekregen! Ik weet echt niet zo goed wat ik daarvan moet vinden hoor...
@all.... ik heb hier het eerste bruin gezien..Dus vandaag zal oma wel komen.. Ben niet verdrietig hoor! Eerder een soort van opgelucht, ik wist dat ik niet zwanger (meer?) was. Dan is ongesteld zijn de beste optie
oh Nanette, wat jammer Toch fijn dat je niet langer in onzekerheid hoeft te zitten, want dat is vaak nog erger. dikke knuf!
kippetjesNOD: 08-02 -sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje 12-03 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje 22-03 -Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje 23-03 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 22-2e kindje 29-03 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje 30-03 -Knuffel-35 jaar-ronde16-1e wondertje 01-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje 03-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje 16-04 -Marjolein-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje ??-?? -Eternity-31 jaar-ronde 12-1e kindje-IVF traject ??-?? -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 28-03: Marjolein afspraak fertiliteitsafdeling 30-03: Kloko afspraak fertiliteitsarts 31-03: Nanette afspraak Spaarnezh ivm verkleving Nanette, voor jou dus nu ook eindelijk duidelijkheid. Zal niet meevallen meis, ondanks dat je er al geen vertrouwen meer in had. Knuffel voor jou!
@Tat: oh, dus het ziekenhuis doet het inerdaad zoals ik "bedacht had". Klinkt wel heel logisch! Uitrusten kan ik morgen, lekker een dagje vrij! Kom maar op met die zon. Ik had net weer een paar steekjes, maar niets vergeleken met gisteren. Hoe is het met jou weeige gevoel? Weer weg, of nog steeds aanwezig?? En die vrouw van 62, tja ook ik weet het niet zo goed.. @Nanette: evengoed een dikke knuffel!
Nanette, wat balen dat het toch niet raak is... Wel eindelijk duidelijkheid, maar verkeerd nieuws... knuffel!! Ik ben vandaag weer met de Clomid begonnen! Hopelijk deze maand weer raak. Het zou bijna wel moeten. Met Dewi heb ik in april positief getest en vorig jaar april heb ik een mk gehad. Decemberkindjes zijn weggelegd voor mij (Dewi kwam wat eerder...) Achja, doe mij dan nu dat kerstkindje maar! Ik wil gewoon zwanger zijn Dan krijg je weer leuke opmerkingen dat je het toch wel onhandig gepland hebt een kindje rond de feestdagen...
@ Knuffel Weeïg gevoel is vrijwel verdwenen. Heel af en toe nog een trekkerig gevoel links onderin mijn buik (wat gek is, want rechts was mn eisprong, maar ik weet dat links erg verstopt zit) Tja het is wachten nu. Elk plopje of steekje voel je en zit je te analyseren. Ach ja, merk wel dat ik kalmer ben dan mijn 1e keer TP. @MvD Ja verkeerd gepland...grrrr ze moesten eens weten! Enne, boogschutters zijn écht leuke mensen (ik kan het weten )
@plannen: ja als je met iedere poep en scheet zwanger bent valt er te plannen.... Gelukkig hebben de meeste menesen geen ide... @Tat: wat fijn dat je rustiger bent nu... Maar dat van die plopje s e.d. is denk voor iedereen wel herkenbaar, dus bij jou heel logisch lijkt me! De bevruchting is tenminste een feit. Spannend hoor! Nou, kom maar op met die zon, ik ben vrij vandaag!
Hoi Knuffel, Ik houd de vingers crossed voor jouw. Je kaartje ziet er ook goed uit. zou toch mooi zijn? Dus ik ga ook voor de zwangerschaps steek! En het zelfde geld voor jouw Tat!!!!! Fijn dat je iets relaxter bent. Voor het resultaat maakt het niets uit. Maar het is zo veel fijner voor jezelf! MvD, ja, het wordt weer eens tijd dat jij zwanger wordt. Dus ja, deze maand, goed idee! Zet hem op Ja, tat, wij doen aan inseminatie omdat penetratie niet gaat. Balen maar is nou eenmaal zo. En Knuffel, het is te doen op mijn werk maar ik ben er niet heel blij mee. Ik word gewoon niet zo serieus genomen, das jammer. Ik heb een hele tijd niet last gehad van hyperventilatie, en dat komt weer een beetje terug door dat gedoe en daar baal ik wel van. Je voelt je zo beroerd tijdens een aanval. In meer of mindere mate. En ehh, staan die chocolaatjes nog op de wachtbankt? hmm lekker in het zonnetje. Ja, dat vind ik ook zo'n goeie over dat plannen. Inderdaad wij hebben niet veel te plannen. Ja met een speling van 4 tot 10 jaar misschien. Vriendinnen van mij zeggen ook ja je kunt het niet plannen. Maar zij zijn binnen 1 x zwanger. Dan denk ik echt, hou je kop, jij kunt het wel plannen. En wij kunnen ook niet plannen/kiezen hoeveel kinderen je krijgt, ik bedoel eer dat je aan nr 2/3 of 4 of 5 toe bent ben je misschien alweer te oud of denk je laat maar met die behandeling. Wij moeten gewoon maar blij zijn met wat je krijgt. Ik weet dat dat stom klinkt maar soms is dat moeilijker dan het lijkt.
nou wij dachten zo.. januari is zo koud met een baby febr. ben ik zelf jarig dus dat niet handig maart dan loopt het jaar eigenlijk net en is het lente april.. ja die hebben we nog open.. mei.. eventueel juni.. niet zo lekker.. dan kun je niet op vakantie,met een baby is niet handig juli en augustis zijn vakantiemaanden.. dat kun je je kind niet aandoen dan jarig september..tja nog steeds kans op late augustus baby oktober.. is mijn man jarig.. november.. wel koud,maar kan.. ;t kan december nee niet mogelijk.. Dus wij hebben een klein gaatje voor april stomme planners
Wij gaan ook voor een december kindje!! Kunnen we mijn moeder's, de ouders van mijn man, de broers van mn man, mijn schoonzusje's, mijn dochtertje's, mijn stiefvader's en mijn verjaardag samen vieren! Met zn allen in december, heerlijk toch!!