Hey meiden. Ben laatste dagen niet zo in een schrijfstemming. Ben nogal moedeloos over dat klote zwanger worden. Wil jullie wel even een virtuele knuffel geven. @Tat *duimduimduim*
Ik heb ook voor jou gedanst!!! Tjonge dat was ècht gaaf, beetje verdrietig dat we nu afscheid moesten nemen... En dat wachten wachten wachten, het is niet anders, maar wel heel erg k*t! Ik hoop dat het niet voor niks is!!! *duim hier ook!* Alex, knuffel meid, probeer de moed niet te verliezen, je gaat toch direct voor nog een ronde?? Probeer niet weg te zakken, je ging na omstandigheden 'zo lekker' volgens mij! Heb je nog iets leuks om je op te verheugen? Hoe is het met je poezels? Kon ik maar wat voor je doen... Voor jullie allemaal trouwens...
Lieve Alexandra, ik snap je zo goed lieve meis... Ik sluit me aan bij Jippie, ik hoop dat je de moed en het vertrouwen weer durft te vinden om door te gaan. Ik gun het je zo ontzettend hard!! Net als de andere meiden hier!!!
jaa gaaf he Faithless. Ik heb ze toen op Pinkpop gezien jaren geleden toen ze net doorbraken. Wat was dat een vet optreden! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Lieve Alex, ook in sluit me aan bij de meiden. Probeer de moed niet te verliezen. Ik weet dat dit zo veel makkelijker gezegd is dan gedaan en ook ik worstel er dagelijks mee, maar hou hoop! Krijg je deze ronde weer een TP? Hoeveel cryo's had je nog ook alweer? *knuf*
Hey lieve meiden. Even een klein stukje copy+paste van het andere hok: Op FM zoals verwacht nog weinig te zien. Dinsdag weer terug. Wanhopig, moedeloos, vechtend tegen tranen. Zal het ooit lukken? "Moed houden" zei ze tegen me. "Heb geduld." Ja... al bijna 3 jaar ja... Vannacht een droom gehad dat ik nog één dag te leven had. Toen viel het op z'n plek: ik heb nooit een kind gekregen omdat ik te kort zou leven om er voor te zorgen. Ik wilde mijn laatste dag genieten, maar wilde ook mijn uitvaart regelen. Ik heb er zo'n naar onheilspellend gevoel aan overgehouden... @Tat Ik heb nog 3 cryo's in de vriezer en ja deze ronde meteen weer een tp. Heb jij nog last van je buik? Wat leuk dat je naar Faithless gaat! @all Jullie is liev!
Alex dromen zijn om je te trainen om met moeilijke situaties om te gaan. Je hebt dus goed getraind. Je kan het aan! Zolang de vriezer nog niet leeg is. Laten we het hoofd niet hangen!!!! Wie weet dat het voorjaar je wat wil helpen. Ik denk dat het echt niet uitgesloten is voor jou! Hier met thee op de w8bankt. Ben ook moedeloos (voor zover je dat zo mag noemen). Ik hoop dat iedereen van ons voor 2012 in de roze zone zit! MOet toch kunnen of niet?
ja, het is weinig opbeurend maar een jaar is lang. En misschien als die gyn's nou ook eens de handen uit de mouwen steken dat we een heel eind komen. Wij worden pas na een jaar geholpen. Ik hoop dat het niet meer nodig is. Maar eigenlijk ga ik er van uit dat ik daar gewoon weer zit in Januari. Een jaartje voor de statistiek zullen we maar zeggen. Ik moet trouwens zeggen dat ik wel slordig begin te worden. Vergeet bijna oja eisprong. En dan heb ik echt zoiets van Nee he, we moeten weer, Lets get over with it. Maar ja, het voordeel is ik ben er niet te erg mee bezig. Maar of dat nou een goed ding is? ik vraag het me af.
Wij hebben maandag weer een gesprek bij de fertiliteitsafdeling. Ben benieuwd... We willen eigenlijk vanaf juli hulp. In mei is het een jaar na de miskraam. Ik hoop zo dat ze hiermee akkoord gaan (of eigenlijk hoop ik nog veel meer dat het niet meer nodig zal zijn..). Maar Elba, moeten jullie het 2 jaar zelf proberen?
Ja, 2 jaar omdat het de 2e is. Bij de 3e drie jaar denk ik. Bij tijd en wijlen vind ik het echt frustrerend. Als vriendinnen zwanger zijn of 2e kindjes krijgen of babys hebben. Ai dan denk ik ik loop achter of ik hoor er niet bij (ik weet het het klinkt idioot.) Ik hoop dat ze jullie ook serieus gaan helpen tegen die tijd (of dat het niet nodig is). Ik zou erop aandringen dat het voor jou gewoon belangrijk is dat je niet te oud bent tijdens de zwangerschap. Dat elk jaar misschien wel meer risico's geeft. (is misschien helemaal niet zo strikt, maar ze mogen gewoon wel eens over de brug komen vind ik). Tis wel goed voor je rekenkunst he, 2 weken + je datum=... en dat elke maand. Ik geloof dat we er slimmer van worden
Ja tis echt frustrerend he. In mijn omgeving ook. Zelfs ook veel vriendinnen waarvan de oudste jonger is dan mijn dochter. Dan moet ik wel even slikken hoor.. Mijn ha zei ook dat ze je bij een 2e wel 2 jaar laten wachten. Op die manier lijkt t wel alsof het eerder een nadeel is dat je al een kindje hebt dan een voordeel. In mijn situatie inderdaad, ik heb behoorlijk verhoogde kansen op miskramen, dus als het al eindelijk eens lukt moet het ook nog maar eens goed gaan. ik hoop gewoon heel erg dat we nu een gyn krijgen met empathie en ons wil helpen vanaf juli. Dan zijn we ruim anderhalf jaar bezig, is helemaal niet zo gek vind ik zelf
Elba, wat raar dat jullie 2 jaar moeten proberen... Wij werden ook nu voor de 2e na een jaar geholpen... Marjo, ik heb vandaag ook weer van 2 (mannelijke) collega's gehoord dat ze een 2e kindje verwachten. De een heeft een kindje van net een jaar en de ander van 1,5 jaar... Dewi is gewoon minimaal 4 als ze een broertje of zusje gaat krijgen. Best frustrerend! Ik heb al de hele week een half griepje hangen. Niet echt koorst, alleen wat verhoging maar wel met pijnlijke holtes. Hopelijk kan ik van het weekend lekker bij slapen en voel ik me daarna weer wat beter! Een dikke knuffel voor iedereen en alle ellende
Wij hebben hier thuis allemaal een kort lontje. Er hoeft maar wat te gebeuren en dan--> snauw. (ik doe zelf ook mee hoor dat wel) Mvd, dat vind ik ook zo vervelend dat het verschil met je oudste steeds groter wordt. Het heeft natuurlijk ook voordelen. Maar ja, ik had dat ook eigenlijk anders in mijn hoofd. Maar nu moeten we maar blij zijn met hoe het komt. En ik denk dat ze jou meteen hebben geholpen vanwege je eisprong. Maar dat probleem heb ik niet. Dus zeggen ze zoek het maar effe lekker zelf uit. Kom over een jaar maar weer terug (soms denk ik wel had ik maar wat meer maandjes gelogen in januari, hmmm slecht, dat schrijf ik niet) Maar ja als het toch dit jaar nog raak is dan heb ik niets gezegt, alleen je weet niet hoe het geweest zou zijn als je wel geholpen werd. Ik was al heel jong ongesteld, misschien is de boel bij mij wel iets verouderd wie zal het zeggen? En Marjolein, inderdaad een beetje empathie kan je wel gebruiken. Als je dan toch vaker een miskraam hebt, moet het niet telkens een jaar duren voor je zwanger bent. Dan gaat het wel erg lang duren allemaal en wordt het er niet beter op. Volgens mij is zo'n afwachtende gyn houding ook typisch iets nederlands.
Daar zit misschien wel iets in... ik heb inderdaad geen eisprong. Maar anders zouden we na een half jaar verdere stappen ondernemen was de afspraak met de gyn. Ik hoop dat je gewoon toch snel zwanger mag raken en niet nog een jaar hoeft te wachten!
hoe is het verder met iedereen hier? Het blijft de laatste tijd zo stil in dit hok! Hier gaat het z'n gangetje.. Oma was na 4 dgn weer op de bus en richting elders.. verder geen echt nieuws Donderdag moet ik naar Haarlem, begin wel een beetje zenuwachtig te worden!
hoi ladies, wilde even zeggen dat het niet gelukt is met de cryo. Vanmorgen ongi geworden Was toch niet jouw oma he Nanette?! Nee geintje. Baal natuurlijk ontzettend en buiten dat ik erg toch van schrok vanmorgen ben ik ook verdrietig, Zo bellen met het zkh of ik meteen verder mag... hoe kan zo iets natuurlijks nou toch zo moeilijk zijn?!
Jeetje Tat, wat balen!!!!! Heb je nog eskimo's liggen? Ik hoop dat je vlot weer door mag. Ja het is inderdaad raar dat moeder natuur soms zo'n raar spelletje met ons speelt. Waar hangt het vanaf of je meteen door mag? Ik hoopte toch zo dat het deze keer raak zou zijn voor jou, dan was je lekker van dat gedoe af. Hier probeer ik mijn hoofd koel te houden. Nog 1 weekje. Ik vind het laatste weekje toch altijd het ergst want je gaat dan allerlei signalen interpreteren. Maar goed ik heb puistjes en das nooit een goed teken volgens mij. Ik heb de laatste dagen ook last van een schimmeltje, Ai. En verder alle andere signalen die je voor een menstruatie maar ook anders kan interpreteren maar goed dat was vorige cyclus ook. Dus of ik ben zwanger (kans is klein, of er komt een menstruatie from hell aan, en daar heb ik zo/n hekelaan zoon slopende menstruatie, maar goed het is niet anders).Dus een kwestie van het hoofd koel houden dan maar. Maar ow, das zo lastig.
Elba, ik heb gelukkig nog 3 enkele cryo's. Rest is per 2 ingevroren. Heb inmiddels gebeld en mag gelukkig meteen door. Wat erg dat je zelf ook zo in onzekerheid zit nog...vreselijk he! Elk krampje en steekje voel je en analyseer je. 1 van de meiden in een ander topic zei: ging er maar gewoon een lampje branden he! Of als je 1 bepaald gevoel hebt dan weet je dat het raak is. denk aan je deze week!