30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tat, wat ontzettend Kl^#%te zeg:( Vind het heel erg voor je. Je wordt zo heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop... Ik wens je heel veel sterkte en bovenal natuurlijk een gezond kindje toe!

Elba, ik herken het wel, al die dingetje die je voelt of denkt te voelen. Je kan jezelf echt helemaal gek maken... Nog even geduld meis!!:cool:

Hier vandaag naar t ziekenhuis geweest. Woensdag hoor ik of ze ons willen helpen, maar ik vrees het ergste. Maar we hebben besloten dan voor een 2nd opinion te gaan. Ohw ik hoop zo dat het eigenlijk helemaal niet nodig zal zijn en we heel snel natuurlijk zwanger mogen zijn!!!

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Dank je wel marjolein :)
    Succes deze week meis! Hoop dat je de duidelijk krijgt die je verdiend! Dikke knuf

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Kiekeboe, ben ik weer!

@Tat: he bah. Balen meid. "Gelukkig" mag je wel meteen door en is de vriezer nog "goed gevuld".
    @Elba: die laatste week is zo herkenbaar. Ik had deze maand ook een berg klachten!! Maar helaas, temp ingestort en bruin gespot...
    @Nanette: zo kort oma??? Ik ben jaloers hoor, bij mij meest een dag of 7.. Hoe is het trouwens met de huis-hooligan??:D:D
    @marjo: balen dat het niet gelopen is zoals jullie raag wilden..

Hier dus ook game-over deze maand. Over 2 weken naar degyn terug, da's rond mijn eisprong dus die maand gaat vast ook verloren... Ach, die ene maand meer of minder zal ook vast het verschil niet meer maken...

Knuffels liggen er weer voor wie er 1 wil!!

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    F*ck!
    Wel fijn dat je direct nog een keer mag! Hopelijk dan iets meer suc6!
    Knuf Meis

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    aaaaah, meiden, het zit ons ook echt gewoon NIET mee hè... Marjolein slecht gesprek, temp Knuffel tot een dieptepunt en oma bij Tat,
    WANNEER KOMT ER NOU EENS ROZE IN HET HOK??????????????:cool:

Groepshug...

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat vind ik ook!!!!!!
    Het zou toch een keer moeten lukken bij iemand?? Zo helpen we alle statistieken wel om zeep hoor!

Edit: ik zie dat er voor jou weer een drukke periode aankomt:p:p:p

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    dank jullie wel lieverds!! Ik hoop dat het ons allemaal gauw eens gegund is!!!!
    *pikt een knuffeltje, maar staat ook klaar om uit te delen* :D

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Och meid, wat klote weer! Bah bah bah! Dikke knuffel van mij.

9. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ik help het je hopen! Pfff wat een gedoe he....

10. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ja maar we zitten ook wel met alle probleemgevallen bij elkaar in een hok he ;)

Wij zijn de zielige kipjes!!! :(

11. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Degene die op roze gaat wordt toch uit het hok gekicked? :p
    (Ik bied me aan om uit het hok gekicked te worden, haha!)

12. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Hahaha!

Nou meid, allle hoop op jou nu! *duimduimduim*

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hey hey ben ik werer..

@tat.. jakkes.. wat vreselijk meis!

@all.. ik denk dat we ditt hok kunnen omdopen naar tussen hoop en wanhoop..
    Het is gewoon slopend om elke keer weer te hopen en dan hoppa toch weer niet. Doet emotioneel een hoop met een mens..

@knuffel.. mijn menstruatie was dit keer inderdaad erg kort.. 3,5 dag.. Maar dat is alleen maar fijn;)
    En mijn huishooligan is nu een tuinterrorist..
    Zodra het zonnetje gaat schijnen leeft ze buiten..
    Gisteren pas binnen om 17.30.. was ze nog des duivels dat ze na het eten niet weer naar buiten mocht.. Want andere grote kinderen mochten dat wel en die vond ze ook leuk..
    Zucht..
    (we hebben voor huis en achterhuis aangrenzend een speeltuin.. ideaal!!!)

14. Ja echt he... Volgende hok moeten we maar het zielige kippenhokje noemen, want het schiet ECHT NIET op hier!! Zucht...

Ik heb trouwens altijd maar een menstruatie van ronde de 2 dagen. Heeft ook zn voordelen, een halve baarmoeder;)

Knuffel, ongi definitief doorgebroken?

Elba, ik blijf ook heel hard voor jou duimen!!!!!

15. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,447
    1,035
    113
    Female
    bah, bah, bah, ronde 22 is hier ook begonnen!!!! Baal er van!
    Had stiekem toch een beetje hoop dat er een superzaadje zou zijn die zou zorgen dat mij eitje bang werd en ik morgen bij de fertiliteitsarts niet zou hoeven praten over IUI enzo, maar over wanneer ik de eerste echo zou mogen krijgen...........
    reageer morgen ofzo weer op jullie...

16. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Heh wat k$#%& zeg! Ronde 22 alweer.... *dikke knuffel*

17. C78

C78 Niet meer actief

Tat, Knuffel en Kloko... wat balen dat jullie nu allen ook weer verder moeten voor een volegnde ronde :(

Marjolein, heel veel succes morgen!!

Ik ben een beetje afwezig geweest de afgelopen dagen. Ik zit niet echt lekker in mijn vel.
    Sinds gister ben ik weer volop aan mijn dieet bezig. Ik was al weer 2 kilo aangekomen. De dietiste raadde me sterk aan te zorgen dat ik onder een BMI van 32 blijf. Als ik over 2 maanden in aanmerking wil komen voor de IUI zal ik ook wel weer het juiste gewicht moeten hebben.
    Verder gaat het op het werk ook even niet zo lekker en is Dewi sinds het weekend ziek....

Eind van de week verwacht ik weer een ei en over een week of 2 zal ik weten of ik nog in 2011 een kindje mag krijgen... Ik ben het afwachten weer even zo zat deze maand!

18. kloko, wat verschrikkelijk balen meis... Kan me voorstellen dat je zo gehoopt had dat het gesprek niet nodig zou zijn en je op de valreep toch zwanger zou zijn. Een knuffel voor jou en hopelijk hebben jullie morgen een positief gesprek en mag je weer veel hoop krijgen!

MamavanDewi, wat rot zeg. Ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit en je meisje snel weer beter is!! En dan ook nog problemen op je werk. Soms lijkt het wel allemaal tegen te zitten he... knuffel ook voor jou!

19. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    shit balen Kloko!! Je moet het van steeds dieper halen he, om maar weer positief te blijven en maar door te gaan. Hier een heel groot hart voor onder je riem en een dikke knuf!! Succes morgen.
    MvD, snap ik dat je soms even tot jezelf moet komen en ook met de dagelijkse bezigheden aan de gang bent. Het is zoveel ook!

Dikke knuf voor jullie allemaal!!

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik heb een probleempje, ik heb het gevoel dat er een eitje zit te plagen, maar ik heb pas vrijdag mijn slt.... Maandag hebben we het nog gezellig gehad, maar we zouden eigelijk moeten wachten tot donderdag avond. Nu ben ik bang dat we dan net achter het eitje aan zijn, pfff en wat nu dan? Ik ga vanmiddag een ovu testje doen, maar ik ken mezelf best goed. Ook weet ik niet precies hoe lang na mijn posi ovu test het eitje ook daadwerkelijk springt, volgens mijn grafiek van eerder soms wel de 2e dag na posi test. grrrr kan mijn lichaam niet gewoon even een maandje iets rustiger aan doen, de eieren schieten er maar uit, helaas steeds zonder suc6. Dus moeten we maar 2 dagen achter elkaar zodat we nog kans maken maar de test misschien minder goed lukt? of toch gokken dat het eitje nog even blijft groeien? Had ik maar een echoapparaat hier;)....

Share This Page