30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,448
    1,036
    113
    Female
    Jippie, fijn dat het goed getimed lijkt te zijn!

Leo, dat klinkt inderdaad goed. fijn dat het allemaal is meegevallen. En ook wel leuk dat ze foto's gemaakt hebben, zodat je het zelf ook kan zien! Nu afwachten was je de 22e te horen krijgt

2. Jeetje Kloko, ik word hier zo moedeloos van :(En boos... Hoe lang willen ze mensen laten aanmodderen, waarom kunnen ze zich nou niet inleven in mensen. Ik kan er met mn hoofd niet bij... Ik vind het heel erg voor jullie dat jullie niet geholpen worden. Ik schreef het laatst ook al, ze willen dat je vroeg begint met kindjes omdat op latere leeftijd de risico's toenemen en de kansen op een zwangerschap afnemen. als ze je zo door laten gaan, kom je in die groep terecht. Ik vind het echt onterecht dat ze jullie zo behandelen. Is 22 rondes niet genoeg??? Heb er geen woorden voor. Helaas veel herkenning hier. Ik zit erover te denken als ze ons niet willen helpen om voor een 2nd opinion te gaan. Is dat mss iets voor jullie?

Jippiejee, dat klinkt goed!! Hopelijk past het zo allemaal toch precies in elkaar! En spontane seks??? Vraag me af of iemand dat hier nog kent:cool:

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Kloko, Dat is niet wat je graag wilde horen.. Je moet nu dus op een negateive SLT gaan hopen om hulp te krijgen? Rare situatie... Dikke knuf meis... k*tzooi...

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Dat is zeker een rare situatie...Ook voor jou een knuffel Kloko!

Ik hoop hier dat ik het het bij het goed eind heb, het wordt op het randje denk ik, maar wil eigelijk niet verzetten naar morgen, ik kan gewoon niet even wat later komen op het werk, zou er tussenuit moeten knijpen en dus mijn directe collega bijna wel inlichten ik ben gewoon erug slecht in smoesjes vertellen:).

Mogen we trouwens ook 2 dagen achter elkaar sex-en? Of is de test dan niet meer betrouwbaar?

5. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    tat, gelukkig heb je dan nog een voorraadje in de vriezer. En mooi dat je meteen doormag. Dat scheelt weer. Ik zal voor je duimen.

Het is toch wat Leonieke en Marjolein, De een heeft alles maar dan half en de ander heeft misschien alles in aanleg dubbel. Konden ze dat nou niet beter verdelen! Hoop toch dat jullie allebij spoedig een fijne zwangerschap zullen hebben.

Kloko het is wat, w8ten toch augustus. Alsof dat uitmaakt. Ik vind dit vreemd. Wachten ze in het buitenland ook zo lang?

Hier is de moed me in de schoenen gezonken. M'n Bmm zat laag en dat heeft de afgelopen 12 x een bezoek van oma tot gevolg gehad dus ik ga er van uit dat ik haar de komende dagen. Hopelijk vlug ga treffen (dan hebben we dat maar gehad) Ik ga alvast pijnstillers en always klaar leggen, (leuker kunnen we het niet maken, rot toch op). Ik moest zeggen. Ik was meteen wel down na die bevinding. Kon ik maar janken, klaar. Maar ja, ik zit gewoon wat langer te balen, en dan zit het hormonaal ook niet mee he. Dat vind ik zo ironisch. Het je weer een ronde te verwerken gaan je hormonen je ook nog eens zitten pesten en ben je futloos en moe. Bah. Dus bedankt voor het hopen. Maar goed, volgende ronde beter. Ronde 13 klinkt toch niet zo gelukkig.

Sterkte met de slt. jippee, hoeveel willen ze jullie er laten doen? Is het hun hobby ofzo. daar wordt je toch tureluur van!

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    dank u.
    Aan de stand van de bm zou je normaal gesproken niet kunnen opmaken of je al dan niet zwanger bent. Daar zit ook wel wat in, want dan zouden ze wel bm voelen ipv bloedtesten... Ik hoop dat je gewoon ongelijk hebt en dat oma helemaal niet op de stoep staat. Ronde 13...opzich niet erg, 13 is mijn geluksgetal, maar dat heeft bij mij helaas geen suc6 gehad. (Misschien bij 2x 13;)?)

7. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ik hoop het ook maar ik vrees grote vrezen.

8. eternity79

eternity79 Niet meer actief

kippetjesNOD:
    08-02 -sonja79-32 jaar-ronde veel!-1e kindje

12-03 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje
    22-03 -Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje
    23-03 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 22-2e kindje
    29-03 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje
    01-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje
    03-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje
    16-04 -Marjolein-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje
    27-04 -Knuffel-35 jaar-ronde17-1e wondertje
    ??-?? -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009
    Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje

Afspraken:
    28-03: Marjolein afspraak fertiliteitsafdeling
    30-03: Kloko afspraak fertiliteitsarts
    31-03: Nanette afspraak Spaarnezh ivm verkleving
    18-04: Knuffel afspraak gyn (plan de campagne??)

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier moest ik wel een klein beetje om lachen hoor...

Het is weer een en al ellende hier in het hok...
    Misschien dat de lente ook weer wat goed nieuws komt brengen????

10. Nou meiden, mijn gyn heeft ook gebeld. Ze willen ons niet gaan helpen. Ook niet na 2 jaar. Ze schatten de kans dat ik nu binnen een jaar zwanger ben op 59% en na 2 jaar 51% (als gevolg van het feit dat ik dan een jaar ouder ben). Dus ze denken dat ze met hulp dat precentage niet kunnen verhogen. Wel mogen we over een half jaar terugkomen, voor een gesprek. Niet dat ze ons dan willen helpen, maar meer omdat ze wel begeleiding willen bieden. Nou dat doen we dus niet. Ik ga morgen mn dossier opvragen en een 2nd opinion regelen. En daarna ga ik het laten rusten..

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    ooh marjolein wat een %$*nieuws!!! Zo vreselijk frustrerend is dat, bah!!! Hele goed dat je nu in elk geval voor ee 2nd opinion gaat. Niet de strijd opgeven maar juist nu verder gaan!
    Dikke knuf, ook voor de rest van de dames omdat jullie het zo verdienen!

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,448
    1,036
    113
    Female
    Marjolein, wat stom zeg! Gaat toch nergens over. Zij hebben echt niet in de gaten wat het met je doet, als het niet lukt om zwanger te worden/te blijven. Lekker die statistieken, maar daar hebben we niks aan.
    Sterkte!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    he meiden..
    't is weer geen vrolijk nieuws wat ik lees..
    Ondanks de vinding van geurend maandverband!

Kloko en marjo..wat moet er gebeuren voor ze je wel gaan helpen begin ik te denken...

Elba.. bm laag wil niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent..
    Dus ik houd moed tot oma er is..

Jippie... knufff voor jou..
    en knuf ook weer een nieuwe ronde in.. bleghhh

Morgen mag ik naar spaarne ziekenhuis..Ik hoop dat zemij/ons verder kunnen helpen..
    Jullie horen het wel;)

14. Nanette, dat vraag ik me inderdaad ook af... Maar goed, we gaan vol goede moed weer verder!

En jij morgen... spannend!! hoe laat mag je? Alvast heel veel succes!!!

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Nanette: wil je nog een handje lenen voor morgen??? Je mag die van mij wel mee hoor!!! Succes, en lekker door vragen hoor!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik wil alle handjes lenen die jullie missen kunnen;)
    maar ik ga er wel heel hard in knijpen hoor!

17. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Marjo, Wat ongelofelijk belachelijk. Ze weten gewoon niet wat jouw bijzondere situatie voor consequenties geeft. Ik vind het echt belachelijk. Heel goed dat je voor een 2nd opinion gaat. Moet je wel het ziekenhuis slim kiezen. Misschien kan iemand hier je daarbij helpen. Sterkte!!

Nanette, zet hem op morgen.

18. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    O, ik las net dat je daar al mee bezig was met orienteren. In het andere hok. Doen ze in het geertgen ook ICSI?
    Ja, ik woon wel te ver weg maar toch, ik vroeg het mij af.

19. Nanette heel veel succes vandaag!! Hier heb je ook mijn handje!!

Elba ik weet eigenlijk niet of ze dat bij t Geertgen doen. Je zou eens op de site kunnen kijken? (zit nu vanaf mn tel dus kan zelf lastig kijken)

20. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    even een snelle reactie van mij..
    Later lees ik terug en reageer ik ook, maar ik moet zo nog vergaderen (blegh)

Vandaag een rare dag...
    Half 9 in de auto en om 11.00 waren we in eht spaarne.
    Eerst een echo gehad die liet zien dat ik ong in het midden van mijn cyclus zit. Verder een klein vleesboompje.. Maar dat is niet erg begreep ik. Geen andere afwijkingen met de echo te zien.
    Om een uur of 12 konden we bij emanuel terecht. Zijn voorstel is polikl. hystr. en dan als het klein is ter plekke verwijderen en anders later terug voor narcose ed.
    Daar gingen we mee accoord. (is wel een extra keer rijden,maar dan ga ik in ieder geval niet onder zeil zonder dat het nodig is)
    Daarnha heb ik hem gevraagd of hij meer onderzoeken wil doen dan het protocol voorschrijft. Maar ook hij gaf aan dat ze niets verder kunnen betekenen.
    Dus al met al weer wachten;) en nu op 18 mei

Share This Page