@Kloko, bij jou bijna geen beweging, bij mij helemaal niets, misschien daarom, er zat niks 0 nada beweging meer in die rakkers.... @Leonieke, nee ga niet nog een keer vragen, ik wist dat er wel verschillend over wordt gedacht, maar de overtuiging van de gyn ;('Nou, dat is een duidelijke indicatie voor IUI' -> Pakt papieren...) Is overtuigend voor mij. Voor de test was hij nog niet persé voor direct IUI. @MVD, Ja oma is er vast morgen of evt donderdag en dan gaat het beginnen, brrrr... Wel spannend maar ik sta er wel achter nu, ik zie ook totaal niet tegen de IUI zelf op hoor, alleen het idee wekte verzet in mij op. Blijft een raar idee als Jippieman (hij hoeft van mij er alleen maar de eerste keer bij te zijn) misschien wel helemaal niet aanwezig was bij het verwekken van zijn kind maar ja het is niet anders...wel maf.
jippie ook voor jou gaat het spannend worden meis!! Ik hoop dat iui voor jullie de oplossing blijkt te zijn. kloko.. raar inderdaad dat een neg test niet voldoende is om een conclusie te trekken maar een positieve test wel. Alle uitslagen zijn allemaal zo dubbel he.. want als er iets gevonden wordt is er de hoop dat er ook een oplossing is, maar als er niks gevonden wordt is de hoop zo groot dat het binnen afzienbare tijd toch nog gaat lukken MvD.. lief lief lief meiske. jij kent je lichaam het beste van allemaal, maar rond de 4e zwangerschapsweek beginnen je borsten ook zeer te doen. Dus ik ben pas overtuigd dat het oma is als ze bij je aan gaat bellen (kijkt oma vermanend en boos aan.. "als je het maar laat, rot mens!")
Lief!!! Dank je! Mijn borsten deden bij Dewi inderdaad ook pijn en bij mijn mk ook. Beide keren een andere pijn... dit is alleen toch meer het gevoel van voor oma. Maar ik ben met je eens, mijn hoop vervliegt altijd pas als ik echt ROOD zie!
dat snap ik wel. En weetje; dat is ook een goed teken.. je hebt duidelijk vertrouwen in de expertise van de behandelend arts.. Dat is belangrijk en fijn!
tja je moet toch iemand vertrouwen hè, er zijn zoveel ideeen en opvattingen dat je op een gegeven moment gewoon moet zorgen dat je je eigen koers blijft varen. De uitslag verbaasde mij ook niet, had ik eigelijk verwacht. Ook omdat mijn moeder met hetzelfde probleem zat is het niet heel raar. Hoe gaat het met jou? Heb je al een idee wat te doen? Ook moeilijk hoor, je weet met dit soort dingen pas achteraf of je goed heb gekozen... Hier zit ik trouwens met toegeknepen bm, probeer oma nog even binnen te houden, zodat ik lekker in het weekend naar de gyn kan, dan hoef ik ook niet te werken, hihi!
verdikkie een omowitte test willen we niet! (rationeel heeft jippie 100% gelijk, maar dat neemt niet weg dat we fel fel fel roze willen.. ook op8 dpo!)
Ik denk zelf dat ik op 9 DPO zit. Mijn 1e test was donkerder dan de 2e dag en de 1e dag had ik 's avonds weer redelijk wat ei pijn. Ik wordt altijd 10 DPO ongesteld dus ik zit wel net 1 dag voor NOD...Overigens testte ik bij Dewi ook pas rond 5 weken positief, dus ik hou moed zolang ik geen rood zie. Net alleen wel gehoord dat een andere meid van een forum waar ik al jaren schrijf wel positief getest heeft. Gister al van een vriendin gehoord dat ze weer zwanger is... het is weer een zware week
MvD, ik sluit me wel bij Jippiejee aan.. want... je LF was de laatste keren dan wel kort.. je weet niet hoelang hij deze keer is, of had kunnen zijn... Gemiddeld genomen is testen op 8dpo errug vroeg..! *hoopt verder, want kijk je temp!*
Ik hoop inderdaad ook dat mijn temp zo mooi hoog blijft, dat houdt zeker moed!! 36,9 is hij volgens mij ook nog nooit geweest...
Spannend! Best een momentje dan om te tempen 's morgens he? Ik heb nachten dat ik de hele nacht die temp omhoog lig te dromen..
Vannacht letterlijk gedroomd dat ik mijn thermometer kwijt was.. paniek! En tadaa... 37.2.. Je kunt het proberen.. Ik droom vannacht wel voor jou..
Dank je!! Als ik mijn thermometer kwijt ben weet ik wel waar ik hem kan vinden... Dewi wil tegenwoordig ook regelmatig haar temperatuur opgenomen hebben *oeps*
Haha... tja ze zien alles... En hoe leg je dat nu uit tegen zo'n grietje zonder dat de hele buurt het weet...
Bedankt iedereen, voor de raad. Dat had ik zo nodig he. Dat verandert toch weer mijn blik op de zaak. Inderdaad, als het raak is heeft het zo moeten zijn. Er voor gaan dus. Mvd, Wat spannend. Ik hou nooit zo van spannend maar dat is gauw vergeten als het raak is. Ik zal duimen. Sluit het niet uit. Dat wachten het moet maar je hebt er niets aan. Je temp kaartje is mooi, maar ik wil je geen valse hoop geven. Hou vol!!! Kloko, mooi dat alles goed is!!! Je hebt wel de goede instelling denk ik. Jippeejee, fijn dat de arts zo kordaat was in zijn besluit. Maar wat vertel je me nou hoeft jippeman maar een keer een potje in te leveren (zeg maar ) en kan je daar meerdere keren mee IUIen? Ik begrijp je wel dat het raar is ja om van andere zo te lezen. Ik heb nog wel een thermometer over hier. En ik kom uit Friesland ja, dus Tilburg is wel heel ver ja. Maar mijn vader woont in Eindhoven en die kan oppassen en daar kan ik slapen. Is een hele happening maar het kan. Alex, leuk dat jij ook theater zo leuk vindt. Is zo'n opleiding niets voor jou? Ik ga partime doen 2 dagen in de week. Trouwens mijn school doet heel moeilijk met het tekenen van de lerarenbeurs formulieren. Daar baal ik van, want het scheelt veel geld. Maar ja, ze zouden een keer niet moeilijk doen. Stomme rector. Is er bij jouw trouwens een vacature voor scheikunde voor 2 dagen op jouw school, Nanette?