30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Nee, ik doe het grotendeels op mijn eigen hormonen, krijg bij een folikel van 18mm een spuit pregnyl, ivm met timing doen ze dat hier. Nou ja ik vind het best. Als er na 3 keer geen resultaat is dan gaan we wat met hormonen in de weer...

Waarom moeten jullie tot juni wachten, is er een wachtlijst

aaahghhh computer doet stom, ik heb geen vraagteken meer...

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Geen vraagteken meer, als dat nou ook zou beteken dat je dus geen vragen meer had:D:D:D

Nee voor IUI is bij ons geen wachtlijst. De gyn wilde eigenlijk na de HSG van 1,5 maand geleden een half jaar wachten... Dit omdat het vrucjtbaarheids bevorderend zou zijn. Ik vond het een beetje zonde omdat het effect van de IUI dan voorbij zou zijn als we met de IUI begonnen. In plaats van na de zomer mocht ik bij hoge uitzondering nu in juni beginnen. En hier standaard met hormonen... Ik vind het wel verarrend hoor, zoveel verschillende ziekenhuizen, zoveel verschillende regeltjes.

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    ? computer opnieuw gestart ???? daar is het vraagteken weer, hihi.

Knuf, wel stoer trouwens dat je je niet zomaar heb laten wegsturen hoor!!! Goed zo kippie!

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Haha heb je vragen nu ook weer terug????:p:p
    En stoer, tja een beetje wel misschien:cool::cool:. Maar vond echt dat ik na ruim een jaar na de MK wel ergens "recht" op had. (Ik weet natuurlijk wel dat dat niet zo is, maar je snapt me vast)

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Nou ja juni is het ook al gauw, hoop voor je dat het dan ook niet meer nodig is, doe nog maar even jullie best zal ik zeggen, het kan geen kwaad om nog een kansje te benutten..

En ja ik snap je hoor!

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh, we gaan de kans ook vast wel proberen te benutten hoor! We hebben deze maand ok weer vol ons best gedaan..
    Misschien helpt de dreiging wel een beetje;);)

Knuffelman is trouwens stiekem wel een beetje trots (van 98% slecht naar 81% slecht). Haha, net een vent!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Goed zo, knuffelman!!
    Doet hij er ook wat voor of laat hij er wat om?? Dan heeft hij in ieder geval eer van zijn moeite!

8. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    oh jippioejee...je blijft gek genoeg maar je grenzen bijstellen gaandeweg. Misschien ook wel omdat het alternatief zo definitief is en (voor mij dan) geen optie.
    Je krijgt hoop van andermans verhalen, maar je leest genoeg om met beide benen op de grond te blijven. Al die gevoelens liggen zo dicht bij elkaar, hoop/vrees, blijdschap/verdriet, onzeker en dan weer vastberaden... hou op schei uit!
    I just go with the flow...

lieve knuffel, tuurlijk ben je uit het veld geslagen. Ik ging ons eerste gesprek in met het idee dat we nog een paar IUI pogingen zouden krijgen en bij ons werd het meteen ICSI...BOEM, that's it, kans op een zwangerschap zomaar verminderd naar 3 pogingen...uuuh ok...Natuurlijk zit daar nog wel wat nuances in natuurlijk, maar ik zag dat op dat moment echt niet!
    Vanaf dat moment probeer ik niet teveel vooruit te denken uit zelfbescherming en het te nemen zoals het komt. En jammer genoeg ga ik daar soms ook nog steeds wel eens mee op mn giegeltje :( Door schade en schande...

dikke knug voor jullie hoor!

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    knug...?! soort van samensmelting van hug en knuf :D

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hij vind zelf van wel haha.
    Draagt niet meer die stakke boxers, drink veel minder vaak en drinkt ook minder koffie.
    Of het echt geholpen heeft??? Geen idee, maar baat het niet, dan schaadt het niet zllen we maar zeggen...

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het gekke is dat ik juist gerekend had op ICSI. En die IUI is helemaal zo gek niet, maar dat was bij mij gewoon niet opgekomen en al helemaal niet pas na de zomer...
    Ik kan me wel voorstellen dat jullie het idee hadden dat de kansen ineens wel heel veel kleiner werden.
    En op je giegeltje gaan... herkenbaar. Maar ik denk voor iedereen wel, zo moeilijk!

En een knug vind ik ook lekker hoor:D:D

12. C78

C78 Niet meer actief

Nanette, balen van je omo test.... Knuffel!

Knuffel, ik kan me voorstellen dat je met je mond vol tanden zat bij de gyn... Hier hanteren ze ook een half jaar na HSG. Ik heb wel medicijnne gekregen en daar proberen we het nu mee, dan na volgende ronde (= half jaar na HSG) gaan we verder voor IUI.
    Hopelijk blijft de score voor jullie voorlopig op 81% staan, dan maak je nog wat kans met de IUI!

Jippie, ik denk ook dat je er vanzelf wel ingroeit. Elke keer zet je weer een klein stapje (of grote stap) verder. Het blijft moeilijk, maar er is niet echt een goed alternatief...

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    even kopie pasten
    Vanmiddag toch maar gehaald en gelijk gedaan..

Van de kv..
    En de pest is.. er verscheen gelijk een wazig streepje (krijg hemniet op de foto, daar is hij te licht voor en inmiddels is de test geel opgedroogd, dus nu is het de moeite niet meer)

Maar omdat ikmet de test aan het klooien was geweest (urine ging er vreemd door, soort van in 2 delen)- voor de zekerheid de andere ook gedaan met een vergelijkbaar resultaat..

Dus dat is dan ook maar negatief..
    want deze wazige dingetjes heb ik wel vaker en dan komt mijn menstruatie vaak toch door..

Laat ik proberen eerlijk te zijn tegen mijzelf:
    Ikzit na mijn nod.. als ik zwanger was had ik op de kv zeker een duidelijk waarneembare streep moeten hebben..
    zucht...

Knuffel.. waardeloos zeg.. Ze moeten eens nadenken die mensen..
    Zo'n hoge opleiding en dan zo dom..
    beetje jammer

14. C78

C78 Niet meer actief

Oh, Nanette, wat balen zeg!!!
    Jij hebt elke keer van die vage streepjes wat dan weer op niets uitloopt. Balen zeg!!

X

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    tja.. wat doe je er aan;)

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    K . . Nanette, dat is dan ook weer knap waardeloos...:(

17. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    oh Nanette, wat kl$&&%$ weer :(

18. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ow, Nanette, wat een waardeloze streepjes. Ik hoop voor je dat het toch goed nieuws is uiteindelijk. (ik heb bij mijn zoontje ook een heel vaag streepje gehad eerst) Maar goed wil je geen valse hoop geven en je kent je eigen lichaam en situatie toch het beste. Wat balen. Heel veel sterkte. Lijkt me te spannend.

19. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Knuffel en Tat, ik snap het helemaal als je iets anders krijgt voorgesteld dan je dacht dan is dat schrikken. Zou ik ook hebben.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    weet je elba.. het probleem is dat ik zo langzamerhand mijn lichaam niet meer snap..
    Of nee dat zeg ik fout.. Op dit gebied vertrouw ik mijn lichaam niet zo goed meer;)

Anyway..
    Oma is er nog steeds niet en ik heb niet getest vandaag!
    Als ze er morgen nog niet is proberen we het nog eens

Share This Page