30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hey meiden,
    terug van IUI,rechts folikel van 16mm (en een kleintje aan de andere kant,die toch niks wordt), morgenavond/nacht pregnyl (23/24 uur) en woensdagmiddag ong. 13.00uur IUI, SPANNEND!!!!!!!!!!
    oh en ik zit op dag 10, ben vrij snel met eieren broeden zeg maar:D

fijne paasdagen nog!!

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mooi zo Jippie!! Woensdag: check..! Ik duim voor je!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    thanx Leo!
    Zit net mijn berichtje te lezen, maar ik was dus net terug van de echo ipv de IUI natuurlijk, pfff nog een B-tje in de war geloof ik:D

4. C78

C78 Niet meer actief

Jippie, wat goed!!! Fijn dat je ei zo snel is :D

Tat, wanneer is jouw NOD? Wannneer mag je testen?

Ik moet echt weer gaan beginnen met temperaturen en van de week maar weer gaan ovutesten. Ik ben benieuwd...

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jippiel.. nu duimen we voor een kei van een ei!

@knuffel.. gisteren net ongi geworden;) bijna een week te laat.. dus nu contact zoeken met zh om de verwijdering van de verkleving uit te stellen:(

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik duim voor een gezellig ei, die graag samen met een zaadje wil zijn!! èn enthousiaste zwemmers natuurlijk:D!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    huh, Nanette, uitstellen van operatie? Waarom? (ik ben niet helemaal up-to-date hoor, excuus...)
    Wel weer K van Oma zeg...:x

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jippie: wat goed meid, toch een deal kunnen sluiten met de paashaas???:D:D:D Nog een paar nachtjes dus en dan is het zover...
    @MvD: voor jou weer drukke tijden voor de boeg dus;);)
    @Nanette: he bah.. Maar een week "overtijd" dus... Wat kan een lijf toch raar doen. Wanneer stond de operatie op de planning dan??

Wat een heerlijke dag vandaag!
    Alleen hadden de buren een verjaardag, wat een herrie zeg... Even rustig een boekje lezen was er niet bij zeg maar;);). Nou ja, morgen weer een kans..
    Ben alleen bang dat knuffelman ziek aan het worden is. Starks maar preventief aan de paracetamol, koorts kunnen we nu niet hebben..

9. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Haai Nanette, wat balen zeg. Bijzonder flauw van oma. Ik had gehoopt de pagina te openen en felicitaties te zien. Wat een strop! Dit is niet leuk meer zo!

Tat, ik hoop het voor jouw dat het een plak cryootje is met lente gevoelens! Die ook wel eens van een tulp wil genieten! En dat je je andere cryoos voor volgende kindjes kan gebruiken (of hoe zeg je zoiets);)

Hier trouwens, weer slinkende fop tieten. Ik ben benieuwd hoelang oma nog de hort op is. Maar als het het zelfde type is als bij nanette, dan kan het dus wel even duren. Maar als je haar tegenkomt stuur haar maar hier naartoe.

Trouwens, wat ik wel helemaal niks vind is dat de komende maanden tot het einde van de zomer, allerleid vriendinnen en buren zijn uitgerekend. Sorry dat ik het zeg, maar dat wordt wel even een pittige tijd voor mij. Ik heb al kadoos op voorraad hoef ik die niet meer te kopen. Hoef ik het alleen in te pakken. Even tandjes op elkaar dan maar.

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Trouwens wij overwegen om alles de komende 4 maanden in de hold te zetten. Vanwegen het eerste jaar van mijn opleiding. Tis toch selectie en het zou fijn zijn als ik zonder al te veel uitval het eerste jaar door kwam. Al weet je het natuurlijk nooit. Het is wel lastig zo'n hold stand maar misschien wel verstandig. Ik begrijp dat het een beetje raar is voor dit forum. Maar daarom ben ik des te blijer als het bij een van jullie raak is. Moet toch eens gebeuren. Kan toch niet zo blijven. We moeten de score wat omhoog gooien!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    we doen ons best elba;)

Maar on the hold.. ergens snap ik het wel.. aan de andere kant denk ik "meis weet wat je doet.."
    of vind je het stom dat ik dat zeg?

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hier weer iets ongelooflijks, ik heb ècht altijd wat bijzonders...:x
    Belt de huisarts vanmiddag met de uitslag van een bloedonderzoek, ik wilde voor de zekerheid even weten of ik bloedarmoede heb ivm vermoeidheidsklachten, dacht dat het wel te maken had met de spanning ivm onze vruchtbaarheidsproblemen, maar om andere dingen uit te sluiten mocht ik van de huisarts bloedonderzoek, ook direct even voor borrelia (ziekte van lyme) omdat ik wel es een teek heb gehad. Bijkt dat ik toch dubieus verhoging heb en dus mogelijk lyme. normaal wordt er over 4 week nog es geprikt, maar nu ik voor IUI ga wist de huisarts het ook niet meer. Heb maar een printje van de uitslag gevraagt en die neem ik nu morgen maar mee voor overleg met de gyn. Lekker handig weer qua timing.... Lijkt me toch niet dat ze het om zoiets knulligs afblazen? Of zal ik niks zeggen, als ze het weten voelen ze zich misschien wel verplicht om er wat mee te doen. Ikzelf denk dat het gewoon een storm in een glas water is, labfout of iets dergelijks, ik wil zooooo graag morgen wel IUI.... oh had ik nu maar nooit laten testen....:(

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he jakkie jippie..
    Maar het is wel goed om daar naar te kijken hoor.. want lyme is geen kattenpis meis!!!!!
    Gelijk mee aan de slag gaan..
    BEter nu uitsluiten en bezig zijn dan zwanger de complicaties krijgen..
    ik snap je teleurstelling wel hoor!
    Ik zou ook kei kei kei kei kei hard janken..

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Update;
    Jippieman komt net thuis, vertel ik mijn verhaal, zegt ie oh ja dat had ik ook vorig jaar, volgens hem echt geen probleem, gewoon antistoffen door ooit een tekenbeet, maar geen lyme...hij hoefde er ook niet voor behandeld worden...
    pffff kan ik weer slapen vannacht:)

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jippee, wat balen. Zelf weten of je wat zegt. Ik snap dat je heel graag die iui wil! Ik hoop zo voor je dat het niets is!

Nanette, dat mag je wel zeggen hoor. Maar het is maar 4 maandjes op de hold. Dat moet toch kunnen, denk ik dan. De veroudering in 4 maanden, zou toch meevallen hoop ik. Al heb ik het er ook best moeilijk mee. Maar het is gewoon veel beter voor mijn opleiding. Dus 4 maanden het slot erop. M'n man wil er overigens niets over zeggen tegen de gyn. Dus in augustus komt hopelijk gewoon de kijkoperatie. Ik wil het op zich wel zeggen. Maar goed als hij het niet wil, dan so be it. En even bikkelen tussen alle zwangere vrouwen en pas bevallenen.

Al heeft een vriendin van mij een week geleden een rolstoelkindje gekregen met verminderde hersenfuncties. Ach, ik vind het zo naar voor haar. Pats, in een klap een heel ander leven. Weg roze wolk maar zorgen. Dat is dan in eens iets heel anders. Alles is zo relatief.

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    o gelukkig jippee,

ik blijf natuurlijk op de hold hier hangen. Want eigenlijk wil ik natuurlijk ook zwanger worden en wil ik jullie verhalen niet missen. En heb ik een plek nodig voor het luchten van mijn dubbele gevoelens.

17. Elba ik snap het wel.. Als je kon kiezen wist je het wel, maar moet je nu je hele leven on hold zetten voor iets dat maar niet wil lukken... En mss dat t straks door deze pauze wel gaat lukken... Mn broer en zn vriendin zijn er net achtergekomen dat ze zwanger zijn, tussen twee ivf's in. Dat geeft hoop!!!

Wat verschrikkelijk van je vriendin... Is het een jongen of een meisje en wisten ze t al tijdens de zwangerschap? Wat heftig zeg...

18. Jippie hopelijk valt t allemaal mee! Kan me voorstellen dat je wel enorm geschrokken bent..

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Lobi, wat geweldig voor je broer en vriendin, ongelooflijk! Super zeg!

En @ Elba, ik snap het ook hoor, vind het ook super knap van je, ikzelf zou dat heeeeel moeilijk vinden. Maar ik snap het ook wel, realistisch gezien maken die 4 maandjes ook echt niet uit!!
    Wat rolstoel kindje betreft, wat erg zeg, daar hoop je altijd maar op dat dat je niet overkomt hè, tjonge dan gaat je leven om...

Ja rust is hier weder gekeerd, Jippieman zei al, waarom heb je me niet eerder gebeld??? Had ik je eerder gerust kunnen stellen, oh ja dat was een goed idee geweest haha;) zeker een beetje in de war van de zwangerschapshormonen...

(nog een galgenhumor grapje van mij vanmorgen tegen Jippieman, 'zal ik een zwangerschapstestje doen, heb ik ook es een positieve test:)...(door pregnyl))

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jippiei dat is goed nieuws:D fijn dat je man dat wist..

Elba ik zou ook niks zeggen, dan willen ze het uitstellen terwijl je in alle eerlijkheid al lang genoeg bezig bent..
    mijn advies
    "slotje op het ei dan ook maar op de mond;)"

Deel Deze Pagina