@Elba: moedige beslissing hoor (dat tijdelijk even stoppen). Ik hoop dat jullie dan na die 4 maanden heeeel snel aan de beurt zijn, dat hebben jullie dan zeker verdient! En ik ben het Nanette eens hoor, het is niet zo dat jullie pas begonnen zijn, dus niets zeggen zou hier ook denk ik het advies zijn (zijn we nu heel slecht, nee toch) En wat schrik voor je vriendin zeg! @Jippie: jeetje zal wel schrikken geweest zijn. Jullie gaan uiteindelijk niets zeggen? Ik hoop dat er snel meer duidelijk is, dit lijkt me ook niet echt prettig. En hoe laat mogen jullie morgen?? Ik zal vast voor je duimen. @Lobi: dat nieuws van je broer geeft de burger moed! Dat zijn de verhalen waardoor wij hier weer moed krijgen nietwaar? @Hier: niet veel nieuws. Ik denk dat oma eerdaags wel m de hoek komt kijken. Lichte kramp soms en gewoon het: "nope, weer niet gelukt" gevoel...
Knuf dat ziet er goed uit. Maar wil je natuurlijk niet gek maken. Zou wel mooi zijn weer wat meer roze in het hok!!!! Want jullie weten het he. Jullie moeten het doen de komende 4 maanden!! Bedankt voor de bemoedigende woorden. Wat mij betreft gaan die 4 maanden snel voorbij. He, Lobi, dat is een mooi verhaal van je broer en zijn vriendin! Dat geeft moed. Maar nu ben jij nou eindelijk ook wel eens aan de beurt hoor! Tis leuk bij andere maar het is nog leuker bij jezelf (zei de egoist). Hier maar eens wachten op dat oude vrouwtje. Ik weet toch al dat ze komt. En inderdaad bedankt voor jullie advies. Hier gaat een slotje op de mond dan maar.
IUI achter de rug, zit nu op het wachtbankje. Meneer van lab erg onder de indruk van Jippieman zijn zwemmers, veel en snel, 2,4 miljoen na wassen als ik het goed heb, nu maar hopen dat ze elkaar vinden en lief vinden. Technisch gezien was het appeltje eitje, maar de spanning was hier in huis voelbaar, waardoor de sfeer niet beter werd . Jippieman kruipt in zij eigen wereld en ik wil graag een beetje romantiek, niet echt combineerbaar zeg maar. Maar ik om er vlak voor zijn optreden er echt wat van te zeggen leek me ook niet handig ivm weigering van essentiele onderdelen. Gelukkig begon de sfeer halverwege de autorit weer een beetje terug te komen. Hij heeft het later goedgemaakt met een bloemmetje en veeeeeel kusjes
zo ik kom ook weer even langs! ik ben ook al even niet geweest. Gebeurd ook even weinig, alleen maar wachten wachten wachten...temp is tot op vandaag ook nog steeds hoog, maar zit dan ook nog steeds aan de bolletjes. Dus alles wat ik anders voel, of juist eigenlijk niet, wijd ik dan ook daar aan. We wachten maar gewoon weer verder. Hoe gaat het hier? Knuffel jij hebt nog steeds een hoge temp! Dat is goed! Je zit gem op 31 dagen cyclus. Spannende dagen dus! Jippiejee, jij vandaag weer naar zkh geweest toch? Hoe is dat gegaan? Zeker goed nieuws Lobi. De zus van een goede vriendin heeft ook 2 ICSI kindjes gekregen en na de 2e voelde zich zo vreemd en bleek toen ook op de natuurlijke manier zwanger te zijn geworden, terwijl die kans echt miniem was (chemo bij man) Maar hoe leuk en fijn ik het ook vind om te horen, dat zijn zij en ik ben ik. Mijn lijf werkt simpelweg anders dan dat van een ander, maar het geeft uiteraard wel hoop. Fijne avond!
Hmmm, ook hier blijkt maar weer: mannen zitten toch echt heel anders in elkaar dan vrouwen! Maar wel leif dat hij het goed gemaakt heeft! Wat fijn dat alles zo goed ging, dat maakt het misschien net iets minder "medisch".... (als je begrijpt wat ik bedoel...). Dames, bedankt voor het blazen, mee-kijken enz... Ik laat me ook nog niet gekmaken hoor, verwacht siekem toch echt dat oma komt. Heb wel klachtjes die zouden kunnen duiden op, maar die kunnen met hetzelfde gemak duiden op oma (alleen die temp..). @Tat: wanneer is jou NOD (of had ik dat recent al eens gevraagd solly)...
ja tat.. wanneer mag jij testen.. Het is allemaal zo spannend he! Voor jou ook knuffel.. want voor de termijn is je temp zo goed.Ik ga je niet gekmaken hoor! Maar ik hoop het zo voor je!
Thanx!!!! Ik hoop het ook wel een beetje voor mij hoor, maar mijn verstand zegt gewoon wat anders.... Laten we voor de verandering nog maar eens wachten En als oma mij wel vind, dan bij 1 van jullie niet hoor!!!!
kippetjesNOD: 27-04 -Knuffel-35 jaar-ronde18-1e wondertje XX-04 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje XX-04 -Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje XX-04 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 22-2e kindje XX-04 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje XX-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje XX-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje XX-04 -Marjolein-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 ??-?? -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 27-14 Jippiejee 1e IUI juni Knuffel start IUI Euhm... deze lijst komt van blz 63 en is van 30 maart. Ik wilde 'm een beetje op schonen maar wist niet zo goed hoe en waar te beginnen... Willen jullie 'm zelf weer even aanpassen/aanullen??? Of laten we de lijst voor wat het is??
Ik had er volgens mij nog geen antwoord op gegeven denk ik... ik zit morgen op 14 dagen na eisprong en 10 dagen na tp, dus willen morgenochtend een testje er tegenaan gooien...toch spannend. Verwacht er toch aan de ene kant niks van. Kan het alleen maar meevallen toch
Ow, da's dus toch ook wel heel erg spannend!!! Laat je het wel weten???? En inderdaad, in dit soort gevallen werkt de struisvogel politiek vaak heel goed! Ik zag trouwens dat jij helemaal niet in de lijst staat... Hoeft natuurlijk ook niet, maar mag wel hoor
ik vergeet die lijst altijd.. stom he! Zal hem zo gelijk even aanpassen! @tat.. wat vreselijk spannend.. @knuf wanneer ga jij testen? duimen draaien hier voor jullie beide
kippetjesNOD: 27-04 -Knuffel-35 jaar-ronde18-1e wondertje 21-05 -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 XX-04 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje XX-04 -Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje XX-04 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 22-2e kindje XX-04 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje XX-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje XX-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje XX-04 -Marjolein-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 27-14 Jippiejee 1e IUI 28-04 Nanette belafspraak gyb 18-05 Nanette hysteroscopie, verwijdering verkleving juni Knuffel start IUI
Tat en knuffel, wat spannend... Als jullie nou morgenochtend allebei eens positief testen!!! Zou iemand mij id lijst aan kunnen passen? Vanaf mn foon is niet handig. Nod is 12 mei en weer een ronde verder dus. Dank u!
kippetjesNOD: 27-04 -Knuffel-35 jaar-ronde18-1e wondertje 12-05 -Lobi-31 jaar-ronde 19- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 21-05 -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 XX-04 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje XX-04 -Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje XX-04 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 22-2e kindje XX-04 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje XX-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje XX-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 27-14 Jippiejee 1e IUI 28-04 Nanette belafspraak gyb 02-05 Lobi 1e afspraak bij het Geertgen 18-05 Nanette hysteroscopie, verwijdering verkleving juni Knuffel start IUI Ik ga nog niet testen hoor, zeker niet voor het weekende. Misschien zaterdag, leuke dag toch koninginnedag (EN de verjaardag van Hexje!!!). Maar duimen kan zeker geen kwaad (mijn dumen draaien over uren voor Tat).
kippetjesNOD: 27-04 -Knuffel-35 jaar-ronde18-1e wondertje 12-05 -Lobi-31 jaar-ronde 19- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 12-05 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 23-2e kindje Tevens mijn verjaardag!! 21-05 -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 XX-04 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje XX-04 -Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje XX-04 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje XX-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje XX-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 27-04 Jippiejee 1e IUI 28-04 Nanette belafspraak gyb 02-05 Lobi 1e afspraak bij het Geertgen 18-05 Nanette hysteroscopie, verwijdering verkleving juni Knuffel start IUI