Dank dames! Als ik nou eens zwanger kon worden van jullie enthousiasme : D zit ook op m'n tel dus dat lijstje doe ik morgen even...met of zonder goed nieuws... Oh jippiejee, zag je post pas net..meid wat spannend! Ik duim weer voor jou! Morgen meer nieuws..
bweeeeh, witter dan wit.... Maar misschien dat de test gewoon niet goed gegaan is (hoe krijg ik dát voor elkaar zou je denken) want het controlestreepje was amper zichtbaar...toch vreemd. Temp. was wel gestegen weer vanmorgen... voel me heel dubbel. Zeker omdat ik gisteravond ook nog eens kreeg te horen dat een goed vriend van me papa wordt (de eeuwige vrijgezel) en ik gun het hem hoor, zo erg, maar mezelf ook... waarom lukt het ons gewoon niet?! Gaat het ons überhaupt ooit lukken?!
kippetjesNOD: 27-04 -Knuffel-35 jaar-ronde18-1e wondertje 12-05 -Lobi-31 jaar-ronde 19- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 12-05 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 23-2e kindje Tevens mijn verjaardag!! 21-05 -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 XX-04 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje XX-04 -Jippiejee-31 jaar-ronde 22-1e kindje XX-04 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje XX-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje XX-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 02-05 -Tat-34 jaar-sinds okt 10 in ICSI traject, bezig vanaf juni 2009 Afspraken: 27-04 Jippiejee 1e IUI 28-04 Nanette belafspraak gyb 02-05 Lobi 1e afspraak bij het Geertgen 18-05 Nanette hysteroscopie, verwijdering verkleving juni Knuffel start IUI Zo, hoop dat ik het goed gedaan heb...
Tat wat ontzettend rot. En die gedachtes en gevoelens kan ik me zo goed voorstellen... Vooral als je dan om je heen hoort dat er weer iemand zwanger is (of papa wordt). Je wilt zelf ook zo ontzettend graag. Ik hoop dat het alle meiden hier heel snel gegund is. Als je naar de lijst kijkt, word je daar gewoon niet vrolijk van, het is tijd voor roze!!! Maar als de controlelijn amper zichtbaar was, vraag ik me inderdaad ook af of het wel goed gegaan is... Is het een test waar je overheen moet plassen of de test erin moet steken zeg maar? En heb je nog meer testjes in huis?
nee, geen testen meer Lobi. Ikzal vanmiddag even moeten bijhalen. Het was zo'n predictor vroeg test. Heb even rondgelezen hier en niet iedereen is over die test te spreken geloof ik. Maar ik heb zo'n onderbuikgevoel dat ik die extra test niet nodig heb. Pfff, hoe snel je je weer zo ontzettend k%*(* kunt voelen weer, bweeeh! Het ging zo goed de afgelopen paar weken.
Nee inderdaad, die testen zou ik ook niet zo vertrouwen geloof ik. En het rottige is dat kwaaltjes van een zwangerschap zo kunnen lijken op het ongi worden. Ik hoop heeeeel hard voor je dat het toch zo mag zijn deze ronde. (maar kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent, had ik gisteren)
Oh Tat, ook weer lekker waardeloos... Hoop voor je dat het een ^*^%% test was, want moet je daar nou ook mee in huis meis??? Niet weer kopen dus! Maar goed ik zou ook wel weer uitgetest zijn na zo'n teleurstelling. Nog even de kiezen op mekaar dan maar weer.. Wachten-wachten-wachten...
kippetjesNOD: 27-04 -Knuffel-35 jaar-ronde18-1e wondertje 10-05 -Jippiejee-31 jaar-ronde 24+ 1e IUI, 1e kindje 12-05 -Lobi-31 jaar-ronde 19- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 12-05 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 23-2e kindje Tevens mijn verjaardag!! 21-05 -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 XX-04 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje XX-04 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje XX-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje XX-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje 02-05 -Tat-34 jaar-sinds okt 10 in ICSI traject, bezig vanaf juni 2009 Afspraken: 27-04 Jippiejee 1e IUI 28-04 Nanette belafspraak gyb 02-05 Lobi 1e afspraak bij het Geertgen 18-05 Nanette hysteroscopie, verwijdering verkleving juni Knuffel start IUI
kippetjesNOD: 27-04 -Knuffel-35 jaar-ronde18-1e wondertje 02-05 -Tat-34 jaar-sinds okt 10 in ICSI traject, bezig vanaf juni 2009 10-05 -Jippiejee-31 jaar-ronde 24+ 1e IUI, 1e kindje 12-05 -Lobi-31 jaar-ronde 19- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 12-05 -MamaVanDewi- 32 jaar- ronde 23-2e kindje Tevens mijn verjaardag!! 21-05 -Nanette--33 jaar-2e kindje-ronde veel! 5 mk vanaf jan 2009 XX-04 -Mykelti-32 jaar-ronde 20-ma in ronde9/19-1e kindje XX-04 -Kloko- 28 jaar-ronde 21- 1e kindje XX-04 -Saskia33-34 jaar-ronde 21-1e kindje XX-04 -Elba- 30 jaar-ronde 13-2e kindje ??-04 -Alexandra-34 jaar-bezig sinds juni 2008-ICSI traject-1e kindje Pauze -Bieb-31 jaar-ronde te veel-1e kindje Afspraken: 27-04 Jippiejee 1e IUI 28-04 Nanette belafspraak gyb 02-05 Lobi 1e afspraak bij het Geertgen 18-05 Nanette hysteroscopie, verwijdering verkleving juni Knuffel start IUI
Tat, wat balen van je witte test!!! Heb je al een nieuwe gedaan, of ben jij wel van het afwchaten? Ik hoop dat het gewoon aan de test lag, maar je zult vast ook wel net zo vaak als ik een witte test in handen hebben gehad de afgelopen 2 jaar... Balen zeg!! Ik heb je er trouwens tussen gezet op de lijst op datum volgorde... Die met de xx waren al verlopen data. Ik verwacht nog steeds een ei binnenkort. Hopelijk ziet mijn tempkaartje er deze maand beter uit dan afgelopen maand. Ik voel zowel links als rechtsonder al weer de hele dag steekjes. Hopelijk zit er toch ergens ook echt een eitje in dit keer!
He bah Tat! Eerst een temp stijging en dat dit.. En dan ook nog dat nieuws van die vriend (voor hem wel leuk, maar je had dat zelf zooooo graag gewild). Bah, bah, bah.... Nog maar een extra knuffel (wordt je niet zwanger van, maar helpt misschien heel even).
Ik wordt er zelf ook een klein beetje zenuwachtig van.... Maar mijn hoofd blijft echt roepen dat het niet raak is! Misschien in het weekend een testje wagen...
Tat, hoe gaat het nu met je? Heb je nog een testje gedaan? MamavanDewi, hopelijk snel een pos ovutest. Rottig is het he... Knuffel....ga eens HEEL SNEL een test doen!!
Thanks voor jullie lieve woorden, ladies, was gisteren echt even van slag. Nu nog steeds eigenlijk maar nog wat in onzekerheid... Heb geen test meer gedaan Lobi. Kreeg gistermiddag al wat last van wat donkere afscheiding en nu steeds meer. Voor de zekerheid met het zkh gebeld. Moet wel doorgaan met utro. Temp was dan ook nog steeds hoog vanmorgen en als het vandaag niet helemaal doorbreekt, toch even langs komen voor een bloedtest. Ik wil geen valse hoop krijgen daarvan dus ga er gewoon van uit dat het weer mislukt is Ik wacht de ochtend dus nog even af en ga anders even langs het zkh. FA zou de hele dag aanwezig zijn en ze maakt gelukkig graag tijd voor me. Maarre Knuf...dat ziet er goed uit!! Die van mij is ook zo hoog, alleen zit ik aan de utro, dus logisch, maar jij niet!! Jeetje wat zou dat fijn zijn meis! Zijn al die knuffeltjes toch ergens goed voor Jippiejee, hoe voel jij je nu op het wachtbankje? Gek gevoel zeker? MvD, ik hoop op een mooi ei voor je!! Doe je er ovu testen bij? Thanks voor het aanpassen van het lijstje. Met al die kleurtjes ertussen valt het soms niet mee het lijstje aan te vullen
He Tat, wat rottig zeg... Van de utro word je normaal gesproken niet ongesteld toch? En houdt de utro je temp ook hoog? Ik hoop zo hard voor je dat het je toch goed nieuws mag krijgen. Stel je gaat langs het ziekenhuis, wanneer krijg je dan def de uitslag? Wel lief van je fa dat ze zo meedenkt en meeleeft!