30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanDewi de rondes dat jij geen eisprong had, had je toen wel lichamelijke tekenen zoals vs, veranderende baarmoedermond etc? Want dat had ik namelijk wel...

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    lieve lobi.. De testen zijn natuurlijk niet altijd safe..
    Ooit gelezen van een gyn die zei dat ze bij sommige mensen niet goed wewrken...
    Maar misschien mag je een ronde bloedprikken van de gyn

@mvd.. ik was gisteren al weer weg voor ik je post zag:)
    MAar gisteren was eht wel leuk.. Alleen mijn auto vond van niet.. Dus stond ik met 2 kids langs de snelweg:(

3. Nanette dank voor t meedenken. Maar ik heb heel lang testen gebruikt en toen deden ze t wel altijd. Vandaar dat t raar is dat t nu niet positief was. Maar morgen zal ik t eens bespreken!

Tat hoe is t met jou?

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even een kort berichtje van mij. Ik heb getest en....... Die gaf een tweede streep! Eigenlijk heel snel al! Het is heel onwerkelijk.

Maar nu ben ik echt heel erg verkouden, moet heel erg hoesten (tot overgeven aan toe). Ik heb enorme ongi krampen dus ben bang dat het daardoor mis zal gaan. Misschien zo toch de HAP maar even bellen.

5. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Whaaaaaa knuffel... gefeliciteerd.... kon ook niet missen met die temp.... ongi krampen zeggen niks he.... en een verkoudheid ook niet.... bloedverlies met stolsels dat is foute boel.... maar daar gaan we niet vanuit .... dus kruip op die roze wolk dit is gewoon een plakbeeb... Joehoe.....

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,449
    1,036
    113
    Female
    Knuffel!!!!!! wat goed!! Gefeliciteerd! En ik hoor inderdaad vaker dat mensen kramp hebben de eerste weken van de zwangerschap. Spannend de tijd. Ik hoop zo dat het blijft zitten!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    knuffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
    wow meis
    Ik dacht het al!!!!!!!!!!!1enorm gefeliciteerd!
    (foto van de test?:p_)
    en de krampen enz horen er bij hoor!!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Me too!!!! Wat nou, slechte zwemmers! ;):D
    Gefeliciteerd meis! :)

9. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Knuffel: super joh! En dat zo vlak voor de eerste IUI, echt fantastisch! Gefeliciteerd!

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bedankt dames, voor alle felicitaties!
    Het is nog niet echt doorgedrongen hier hoor!
    En door het hoesten veel kramp, dus blijf voorlopig nog wel even broekloeren denk ik...
    Speciaal voor Nanette:

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Mooie test hoor! :)

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    wow knuffel! Dat ziet er goed uit joh! Jeetje, wat gaaf!!

Ik ben even niet geweest... was echt even weer een dalletje in gekukeld. Baal er zo van dat het me niet eens lukt om een emmie te laten nestelen... :(
    Vrijdag zkh bloed laten prikken en toen ik belde werd er bevestigd wat ik al dacht...niet zwanger. Wilde toenmet mn FA praten, maar dat kon niet volgens de ietwat onvriendelijke dame aan de tel. Dus toen ik vroeg of ze een terugbelverzoekje kon maken, zei ze bot dat ik dan maar in het tel. spreekuur had moeten bellen (was al 2 uur daarvoor) Maar dat ging niet, want ik kon juist nu pas bellen voor mn bloeduitslag (muts!!) Zo flexibel als een stalen deur was ze, bah. Nu ben ik volgende week op vakantie en moet ik dan maar bellen... lekker handig weer.

Lobi, heb jij al een positieve test? Ik heb eigenlijk ook nooit een pos. ovutest in mn handen gehad. Heb ook zo'n vaag vermoeden dat die niet werken bij mij.
    Sporten zou trouwens geen invloed moeten hebben hoor op je cyclus.

Nanette, hoe gaat het met jou?

Jippiejee, hoe gaat het wachten je af?

Nou mijn vlag hangt ook uit Elba....en halfstok ;)

Sorry voor wie ik ben vergeten. ben niet zo actief geweest de afgelopen dagen, omdat mn hoofd er even niet naar stond. Vanaf morgen dus een midweekje naar de Ardennen met de schoonfamilie dus zal ik echt even uit de lucht zijn. Ik hoop op veel goed nieuws trouwens ladies, wanneer ik weer terug ben! :)

13. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Even speciaal voor Knuffel:
    GEFELICITEERD!!! Wat tof meissie!!! :D ;)
    En wat een SUPERtest!!! :)

*knufffffff*

14. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    Waaaaahhh, ik kom even hier induiken om je te feliciteren...wat een mooie roze streep!!!
    Super gefeliciteerd!!!!

15. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Knuffel, gefeliciteerd, wat super, eindelijk in dit hok weer eens felicitaties. He, he, wat super. Ik hoop zo op een plak beeb voor je. Ik ben ook heel verkouden geweest met mijn zoontje in het begin. En hij heeft er niets aan over gehouden. Dus dat zegt niets. Maar toch sterkte met het broekloeren. Ik heb er alle vertrouwen in! Nogmaals gefeliciteerd!

Tat, dat is wel te begrijpen ja, dat je dipt na zo'n verhaal. Wat een stom wijf aan de telefoon. Echt heel bizar. Kon je niet later terug bellen als zij pauze had ofzo? Ja het zou wel leuk zijn als er een emmy zou blijven zitten. Maar soms is het als of een bm het nog moet leren ofzo. Ik hoop het heel erg voor je dat het de volgende keer wel raak is. Krijg je innestel hormonen?

Hier een brakke elba, keel pijn en opgezetten klieren in nek en hoofd. Kan hem bijna niet bewegen. Dit is echt een leraren kwaal, in de vakantie, hop ziek. Nou goed, ik zit in mijn eerste pauze maand van de 4, brrrrrrrrrrrr. Laat nu al die griepjes ect maar komen. Als ik daarna maar weer fit ben.

Het kindje van mijn vriendin dat net geboren is met heel veel gebreken. Blijft wel leven, het is heel sterk. Alleen het heeft vele handicaps. Ik vind het zo lastig voor haar en weet niet zo goed wat ik moet doen. Heb nog geen geboorte kaartje of haar life gehoord. Ze zit in een Ronald mc Donald huis. Volgens mij is dat best eenzaam. Misschien kan ik volgende week wel langs. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Het kan geen kleertjes over het hoofd (want het heeft een heel raar hoofd), maar goed ik zal wat voor haar uitzoeken het was heel klein 42cm. (sorry hoor voor dit nare verhaal). Het schijnt heel zeldzaam te zijn. De meeste gaan namelijk veel eerder al dood.

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0

KNUFFEL!!!! YEAH!!! Eindelijk weer wat roze in het hok, geweldig meid!
    Ik vond je temp ook wel heel verdacht, maar soms is oma zo'n kreng...

Ben wel een beetje jaloers natuurlijk;)!

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    @ Elba, moeilijk wat te doen voor je vriendin, maar wat je ook doet het is altijd beter dan niks doen! Het is haar kindje (jongetje of meisje?) Dus wat je ook geeft als kado het is vast goed! Mag je ook knuffeltjes op die afdeling meenemen? Dat is misschien nog een idee??? Sterkte ermee...

18. Knuffel gefeliciteerd!!!!

Tat heel begrijpelijk meis... En dan ook nog te woord gestaan door zo'n verschrikkelijk kreng. Wat ontzettend rot voor je. Ik hoop dat je toch weer hoop mag krijgen en dat die hoop heel snel beloond mag worden!!

Elba wat een heftig verhaal toch van je vriendin.. Is t een goede vriendin? Ik zou ook zeker iets laten horen, ik weet bijna wel zeker dat ze dat fijn vindt! Mensen weten vaak niet wat ze moeten zeggen en gaan het dan vaak uit de weg. (Was bij Luna*) ook zo. Ik zou ze denk ik feliciteren. En zeggen dat je graag hun kindje wilt komen bewonderen. Ondanks hoe ie eruit ziet, zij zien vast het mooie in hem! Is het hun eerste kindje?

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

Helemaal mee eens..!
    Sterkte Elba.. Het is ook moeilijk om 'het juiste' te doen en te zeggen.. maar je vriendin zal je dankbaar zijn..wat je ook doet!

20. Hee Leo!:)

Share This Page