knuf wat een knaller./. Heerlijk zo'n test zeg! En het is je gegunt na al dat wachten meis! @elba.. wat moeilijk meis, ik zou het allemaal ook niet weten..Ik denk dat een smsje met dat je van haar houdt al genoeg is nu @tat.. dat dal is logisch meis! Wat een teleurstelling keer op keer meiske.. Een dikke knuf voor jou
Ik heb gewoon een regelmatige menstruatie gehad en ook vaak middenpijn rond mijn "eisprong". Volgens de gyn kan er wel een eiblaasje groeien en dan zonder eitje. Verder had ik inderdaad ook gewoon alle kwaaltjes...
Knuffel, GEFELICITEERD met je 2e streep!!! Hopelijk blijft het echt een mooie plakbeeb! Je hebt het verdiend. Tat, een knuffel en veel plezier in elk geval van de week... Elba, als het een goede vriendin is zou ik ook even bellen of anders even sms-en dat je er voor hara bent en ook graag een keer langs wilt komen als zij er behoefte aan heeft. Ik had vandaag weer een positieve ovutest. Ik ben benieuwd of ik nu weer een echt goed ei krijg, ik hoop het wel!
Ik zag deze club staan en ook al vind ik dat er eigenlijk geen reden toe zou mogen zijn dat deze bestaat :x kom ik me toch vervoegen. Ben 30, mijn ventje wordt straks 33 en nog steeds kinderloos ondanks bijna 2 jaar proberen. Vanmorgen de 5de inseminatie achter de rug, voor het eerst met menopur en pregnyl (voorheen clomid en pregnyl) dus ik hoop dat dit het verschil mag maken! Je weet maar nooit en het moet er toch ooit eens van komen, he! Proficiat aan zwangere Knuffel! Je verdient het!
Frambood (helaas) welkom hier!! Ik hoop voor jullie dat deze ronde jullie succes mag brengen!! Lieve meiden, sorry voor de late reactie. Na t Geertgen meteen door naar mn schoonouders en nu pas op weg naar huis. Even een koete update vanaf mn foon. Batterij is ook bijna leeg.. Maar t was een heel fijn en goed gesprek bij t Geertgen. Waar t op neerkomt is dat we de eerstvolgende ronde een cyclusanalyse krijgen en zodra wij willen krijgen we iui!! (ze houden een jaar aan wb proberen en daar zitten we nu precies op). Dus wij zijn helemaal tevreden!!
Framboos, welkom!! Vervelend dat julllie ook al 2 jaar bezig zijn... Lobi, dat klinkt toch veel belovend!! Een stuk beter dan het ziekenhuis waar je elke keer met een kluitje het riet in werd gestuurd! Wat goed dat je die stap toch genomen hebt!! Mykelti, zit er bij jullie in de buurt niet ook zoiets? Daar doen ze in elk geval ook niet moeilijk over gewicht en zo... Ik verwacht morgen weer een tempstijging en zit dan weer 10 dagen op het wachtbankje. Ik loop dus nog aardig op schema. Ik hoop maar op een leuk verjaardagscadeautje!
@Framboos: welkom idd helaas...ik hoop dat de nieuwe medicijnen helpen! @MvD: nee, niet dat ik weet helaas....
hey framboos.. Dit is inderdaad niet het clubje waar je graag bij wilt horen.. Maar als je dan toch nij zo'n clubje moet horen zijn we best lief allemaal Lobi wat fijn dat het goed voelt allemaal.. Gevoel zegt veel vind ik altijd.. Ik besef me trouwens dat ik nog een pb van je moet beantwoorden.. Dat doe ik snel want het is een heel verhaal
Dames, ik weet dat ik officieel hier niet meer hoor, maar vinden jullie het goed als ik af en toe nog wel even kom buurten?? Ik "ken" jullie nu al zo'n tijd, ben wel benieuwd hoe het jullie vergaat! Uiteraard zal ik mijn zw-verhalen hier niet ophangen, maar ik wil zo graag op de hoogte blijven van jullie! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Ik hoop echt dat er snel meer roze in het hok mag komen, het heeft voor ieder van ons al veel te lang geduurt!
Knuffel, gezellig als je hier nog af en toe komt buurten hoor!!! Ik ben ook benieuwd hoe alles bij jou gaat verlopen
nee, hij is nog niet echt gestegen... Meestal stijgt hij niet snel, maar hij moet morgen toch echt omhoog!! Ik ga ook morgen een date met de gyn maken, alvast voor hoe we verder gaan...
Eigenwijze temp ook.. :x!! Balen die onzekerheid... elke dag kun je hem wel omhoog kijken hè.. Date met de gyn altijd goed.. laat hem nu maar eens waarmaken waar is voor betaald wordt verdorie.. !
nee lobi.. niet gevoelig gewoon een lang verhaal.. ghoewel als ik het tik zal het wel kort zijn Knuffel natuurlijk kom je nog gezellig langs... mvd wat een gedoe die temp en eisprong van jou.. ze mogen inderdaad nu wel eens spijkers met koppen gaan slaan!
Hoi Framboos, welkom hier. Poeh zeg das niet niks, zo lang bezig. Ik hoop dat deze medicijnen het verschil maken. Ik heb gelijk ook een vraagje voor jou. Hoe vaak moet jij per cyclus naar het ziekenhuis? (gewoon weet ik een beetje hoe dat gaat mocht het er toch van komen). Lobi, wat top zeg. Wat een andere benadering. HOe zo jullie zijn toch wel langer dan een jaar bezig? @Iedereen, bedankt voor de adviezen. Ik zal haar zeker niet vergeten. Ze heeft een meisje gekregen. En ik zal mijn best doen zo lief mogelijk voor haar te zijn. Maar dan niet irritant. Mvd, Wat irritant van jouw temp. Laten ze het eens goed onderzoeken! Knuffel kom gerusd buurten en ons oppeppen natuurlijk! Wij zitten in de hold, tja wat moet ik er over zeggen. Saai hoor. Zou ik trouwens op de pil gaan? Is dat beter voor deze 4 maanden? Weten jullie dat?
mvd, ik zou zeggen dat hij vandaag trouwens wel gestegen is! Ik hoop zo dat ze snel je kunnen helpen met waarom het niet lukt en dat dat z'n vruchten af werpt of liever een babietje! STerkte bij de gyn. Wat zouden we zijn zonder de gyn zeg ik maar.
Mijn temp is wel weer goed gestegen vandaag... Hopelijk blijft hij nu hoog Ik persoonlijk zou voor die 4 maanden niet aan de pil gaan. Na de geboorte van Dewi wilde ik ook niet weer aan de pil (ik wilde niet dat gerommel met hormonen). We hebben het in de tussentijd met condoom gedaan. Voordeel van de pil is wel dat je hem lekker door kan slikken van de zomer. Het nadeel is dat je je cyclus weer stillegt door het gebruik van de hormonen... Nogmaals, ik zou het zelf niet doen.
Oke, mvd, dan weet ik dat. Ik hoop trouwens ook dat hij zo hoog blijft of eigenlijk dat hij lekker door gaat steigen deze maand