30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hey Elba, fijn dat je wat aan onze adviezen had!
    Ik zou ook niet weer aan de pil gaan, wie weet wat er gebeurd, straks de hele boel op de kop.... Condooms zijn trouwens ook van die stomme dingen, ik zou volgens mij gewoon de eisprong in de gaten houden en nu dan NIET doen wat we anders wel zouden doen:D! Het lijkt me veilig genoeg in jou situatie en evt in de vruchtbare zone een regenjasje aan...

Succes ermee, wel raar denk ik ...

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    owwwwwwwwwww mensen ik ben gewoon te kapot om alles na te lezen..
    Vandaag bizar veel gedaan..
    Plafond wit.. 1 muur wat behang vervangen en gewit.
    2 muren knal knal knal roze.. (eerst de muren kaal gemaakt)
    Morgen nog 1 muur roze en dan de plinten zwart.. Dan kan manlief vrijdag of zaterdag de vloer gaan doen en dan kunnen we aankleden:)
    Ik moet ook nog een kast verven enz..
    Vandaag alles alleen gedaan want mijn ega moest met de auto bezig..
    Dochterlief stroopte binnen en buiten rond en zag haar kans schoon om vooral veel stoute dingen te doen..

Toen manlief even binnen ging kijken om te ien hoe het ging had ze samen met de buurkindjes ichzelf, de muren en de speelgoedboxen geverfd.. zucht..
    gelukkig met waterverf dus het was snel schoon..

Verder heb ik beneden alles schoon en fris gemaakt vanavond want dat werd ook ruim tijd..
    Dus je kunt mij wegdragen;)

Zowwwwwwwwwwwwwwww wat een heerlijk ego verhaal
    (wel om 8 uur 2 minuten stil geweest hoor!)

3. framboos

framboos Actief lid

Nov 19, 2010
    468
    0
    16
    België
    @Elba: met iui valt het aantal consultaties nog mee. Ik moet gewoon (minimum) 1 keer gaan voor een echo, om te kijken hoe groot het ei al is, en dan meestal twee dagen later de iui zelf. Het eerste kunnen ze meestal doen na mijn werkuren, het tweede (en daar heb je zelf nul aan inspraak :)) is bij mij steeds 's morgens, dus dan moet ik een doktersbriefje hebben.
    Ik heb meestal geluk dat mijn ei op de eerste echo al groot genoeg is, heb het nog maar twee keer meegemaakt dat ik tweemaal voor een echo moest gaan.
    Je kan natuurlijk ook geluk hebben dat de iui in het weekend valt, maar dat geluk heb ik nog niet gehad... grr..

4. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Dankt je wel framboos, dan weet ik dat ongeveer. Ik hoop op lazy weekend eieren voor jou! Die lazy genoeg zijn om te blijven hangen. Doet je werk een beetje leuk mee?

Nanette, je inspireerd me gewoon, ik ga zo ook aan de slag.

Oke, geen pil. Ja ik dacht eerst dat je daar vruchtbaarder van zou worden als je weer stopte, vandaar dat ik het vroeg.

Trouwens, niet leuk nieuws. Het gehandicapte dochtertje van die vriendin is overleden. Ik vind het heel erg voor ze. Maar misschien is het wel het beste zo. Ze zijn gestopt met medicijnen en toen is het overleden. Ik vind het heel triest ben er echt kapot van. Wat verdrietig is dat. Wou het even kwijt. Maar het is maar heel zeldzaam dat dat gebeurt. Weten jullie dat gaat dit dan de statistieken in als wiegendood om en na bij de geboorte (daar gaan we dan met slechte cijfers). Ik hoop voor ze dat ze als ze uit de rouw zijn snel een gezond kindje krijgen.

5. Elba wat een schrik en verdriet.:(
    Als je vriendin behoefte heeft om er met iemand over te praten, dan mag je haar altijd mijn gegevens geven (ook bijvoorbeeld het adres van mijn vlindersite). Ik heb altijd erg veel gehad aan lotgenotencontact.
    Ik hoop dat je er ook kunt zijn voor ze in deze verschrikkelijke tijd!

6. C78

C78 Niet meer actief

Elba, wat naar dat ze nu overleden is... Sterkte voor iedereen!

7. framboos

framboos Actief lid

Nov 19, 2010
    468
    0
    16
    België
    Ik sta er soms bij stil dat koppels waar kinderen krijgen als een fluitje van een cent gaat, zich niet niet kunnen inbeelden dat dit niet voor iedereen weggelegd is. Wat een drama's men toch moet doorstaan.. ik voel mee met elke vrouw die zoiets meemaakt. Wens hen veel sterkte.. en inderdaad, wanneer ze er alsnog opnieuw voor gaan is een gezond kindje hen volop gegund!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Elba, heel veel sterkte voor je vriendin en jou....

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ach Elba, wat een rotnieuws, veel sterkte en ik hoop dat je wat voor ze kan betekenen. Jij ook sterkte, rot als je vrienden in zoiets moet steunen.

10. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ow elba wat een vreselijk nieuws..

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    hey lieverds,
    Ik ga op VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!
    Ben er over een weekje weer, ik hoop dat ik het niet te spannend voor jullie maak, geh-geh-geh...:D Jullie ook een fijne week, aan het nederlandse weer zal het niet liggen volgens mij!

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lieve meis, geniet ervan!! Je hebt het verdient.. :)
    Enneh.. spannend maken mag altijd....!!

13. Geniet ervan meis!!

Waar gaat de reis naartoe?

14. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Jippiejee: hele fijne vakantie!

15. C78

C78 Niet meer actief

Jippie, Fijne vakantie!!!!

Mijn temp is vandaag wel erg mooi gestegen... iki ben alleen erg verkouden. Hopelijk is de stijging daar niet van...

Hoe gaat het met jullie verder??

16. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    mvD, dat ziet er erg goed uit!!! Zelfs al een wolkje roze. maar wil je geen valse hoop geven. Maar dat komt niet van een verkoudheidje hoor, volgens mij. Bij mij heeft dat geen invloed. Ik hoop het voor je!!!!!

Jippee, fijne reis!

17. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Dank voor alle sterkte wensen. Eva wordt dinsdag begraven dus daar ga ik naar toe. Fijn dat jullie ook aan hen denken. Ze hadden een heel mooi kaartje gestuurd.
    Lobi, ik zal haar vragen of ze contact wil. Misschien is dat wel heel prettig zo'n vlinder site. Heel erg bedankt! Ik ben er trouwens wel van geschrokken. Weer iemand die dit mee maakt, dat een kindje overlijd. Dat zou toch zeldzaam moeten zijn.

18. Elba heel veel sterkte voor dinsdag!

En inderdaad het zou zeldzaam moeten zijn, maar helaas...

19. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Mvd, je temp is prachtig.

Lobi, ik heb een vraagje. Kan ik haar een kaartje sturen met Super mama er op. Want ik vind dat ze het super doet en heeft gedaan allemaal. Of is dat te confronterend?

En ja, het zou zeldzaam moeten zijn. Ik vind het echt heel vreselijk dat dit gebeurt. Echt onpeilbaar verdriet. Maar hoe ze er mee om gaat, erg knap. Poeh wat moet je sterk zijn en jij ook trouwens om weer een zwangerschap aan te durven. Begrijpelijk maar ook moedig!!! Laat de artsen daar ook eens naar kijken. Maar goed je wordt nu geholpen bij geertgen. Ik hoop dat het snel resultaat heeft;)

20. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Had net een high tea feestje. en er waren ook twee zwangere vriendinnetjes. Ik vind het heel leuk voor hun en daar geniet ik ook van. Maar ik vind het ook een beetje moeilijk. Ook omdat we in de hold zitten. Ik weet het het klinkt misschien gek. Maar ik vind het nu toch ook wel moeilijk dat we er nu niet alles aan doen en een paar eisprongen (als die er zijn) laten lopen. Maar goed het moet gewoon maar even. Maar van die mooie zwangere vrouwen. Toch een beetje moeilijk en even slikken. Blijft toch, dat beetje jaloezie.

Share This Page