30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Kloko, ik ben gister ook op mijn NOD/verjaardag weer ongesteld geworden :(
    Ik heb wel een leuke dag gehad, maar toch ook wel mijn emo momentjes gehad...
    Hopelijk heb jij beter nieuws op je verjaardag!!

Jippie, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wat balen zeg dat je IUI mislukt is... Als hij inderdaad na je ei was zou ik nog een keer overleggen met je gyn. Jij kent je cyclus wel het beste, hopelijk mag de volgende IUI iets eerder!

2. C78

C78 Niet meer actief

Sas, wat balen dat ook de IUI niet echt lijkt te werken voor jullie!!
    Tsja, IVF is dan weer de vervolg stap... Wel verstandig inderdaad om je daar nu in te gaan verdiepen. Wel balen...
    Heel veel succes en sterkte!!

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Kloko, Wat fijn om weer even van je te horen, maar wat rot dat je nog geen goed nieuws hebt..
    Ik hoop op eenheel mooi verjaardkado.. maar nod op je verjaardag is inderdaad wel een beetje dubbel.
    Loslaten... tja.. als je weet hoe dat moet hou ik mee aanbevolen voor tips.. ;) ;)

Wow.. 1 week.. wat goed dat je al een bod hebt zeg! Een nieuw huis is theoretisch zo gevonden, maar dit gaat wel heel vlot..!

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Jippiejee, bah bah bah... wat kl*te dat iui niet gelukt is...
    Was het na je eisprong? Meteen aangeven hoor...

Hoop dat je verder een fijne vakantie hebt gehad!

Saskia, Hechtingen eruit? Deze ronde hebben jullie overgeslagen of toch voor gegaan?
    Vervelend dat je de iui's niet ziet zitten... ik hoop dat je er helemaal naast zit met je gevoel meis..

5. Ik kreeg net een heel relativerend mailtje van mijn nicht (ook 1 kindje) en dat heeft me aan het denken gezet. ik ben behoorlijk aan het twijfelen of wij wel voor IUI moeten gaan. al de tijd die het gaat kosten om steeds naar het Geertgen te rijden, mn vrije dagen die ik ervoor op moet geven mbt mn werk, maar ook de dagen die ik ernaar toe moet gaan die (deels) ten koste zullen gaan van de tijd met mn dochtertje. Ik wil eigenlijk de cyclusanalyse afwachten en als die goed is, misschien wel geen IUI doen, maar op de natuurlijke manier blijven proberen (mocht er wel iets aan de hand zijn is het natuurlijk een ander verhaal). En in de tussentijd dus orienteren en eventueel stappen nemen in pleegzorg- dan wel adoptieland.

6. C78

C78 Niet meer actief

Lobi, je gevoel komt me zo bekend voor!! Bij mij gaat het ook echt op en neer en van het ene uiterste naar het andere...
    Ik ben er achter dat mijn gevoel gedurende mijn cyclus verandert. Als ik weer ongesteld ben geworden wil ik het ook elke keer maar opgeven. Ik heb een schat van een dochter (die inderdaad soms iets meer aandacht kan gebruiken) dus waarom al die moeite. Dan halverwege mijn cyclus komt de strijdlust weer terug, het is toch al eens gelukt, het kan dus wel! En dan aan het eind van mijn cyclus weer dat zenuwachtige wachten en hopen/dromen of het dan nu wel een keer raak zou zijn... Met tot slot weer die telleurstelling waardoor de moed weer in de schoenen zakt!
    X

7. MamavanDewi, klopt. Bij mij verandert het ook gedurende mijn cyclus. Op de dag dat ik ongesteld word is het het ergst. Maar ik merk nu dat de keren dat ik er zo over denk steeds vaker komen en niet alleen gedurende die periode van mn cyclus. Dus blijkbaar wordt het toch meer nu en ik denk dat ik er wel wat mee moet doen. Wat precies weet ik niet, maar op deze manier verder zie ik eigenlijk niet zitten.

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik vind het wel herkenbaar. Maar kom meiden. Houd nog even vol. Als het straks raak is (en het kan best nog even duren) dan dank je jezelf. Rijden naar het ziekenhuis is vervelend, kun je niet met je second opinion van het geertgen weer terug naar een ziekenhuis dichterbij?
    Aan de andere kant is er niets tegen pleeg zorg of adopteren. Het zou een moedig besluit zijn.
    En je dochter kan best die paar keer in de maand dat je naar het ziekenhuis moet even bij iemand anders. Daar krijgt ze niets van. Hoef je je niet schuldig over te voelen. Mijn zoontje gaat voor minder wel eens bij iemand anders spelen of naar opa en oma. en hij doet en vindt het prima. Kun je haar anders mee nemen naar het geertgen? Is er oppas daar. Dan ben je haar het kortst kwijt.

Ik ken het wel dat reizen trouwens. Ik zit hem ook te knijpen natuurlijk wat als we in leeuwarden iuien en ik ben 2 dagen voor mijn opleiding in Tilburg. HOe moet ik dat in godsnaam fiksen. Heen en weer rijden is geen optie en ik kan niet te veel missen bij mijn opleiding. Ik heb geen idee hoe dat moet gaan. Echt geen idee. Iuien in utrecht of Lelystad er tussen in of wachten. Transport iui soms in Leeuwarden soms in Tilburg, geen idee of dat kan. Dus ik begrijp wel dat je er tegenop ziet. Maar misschien hoef je niet zo vaak.

Trouwens, je hebt ook het FIOM die kan je helpen bij zo'n beslissing. Ik weet niet hoe dat werkt hoor maar ik lees het altijd in die folders. Dan weet je misschien zeker dat je geen spijt krijgt.

Trouwens ik heb eens zitten rekenen. Waarschijnlijk moet ik nog 4 cycli wachten brrrr. Anders is het nog steeds juni. Maar goed misschien laat ik het toch wel bij 3 dan mis ik maar die laatste maanden school, ik weet niet of dat gaat. Ach veel vragen weinig antwoord.

9. Elba, dank je meis voor deze bemoedigende woorden! Weet je het is ook niet zo zeer dat ik het helemaal niet meer zie zitten, maar meer van hoe ver ga je en wat heb je er voor over, wat geef je er voor op. Dat is een afweging en die begint nu heel erg te spelen.

Ik denk als mijn cyclus oke is, dat we geen IUI gaan doen, maar dat we het zelf blijven proberen. Daar stoppen we zeker niet mee. maar in de tussentijd gaan we dan wel zoeken voor pleegzorg/adoptie. Het is bij ons geen verhaal van of of, maar hopelijk dan van en en.

Ik zal eens kijken bij het FIOM.

En jij nog 4 cycli...gelukkig heb je wel veel afleiding en weet je waar je het voor doet!

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    HOe vaak moet je voor zo'n cyclus analyse? Ja, ik vind het verstandig als het goed is, dat je nog zelf probeert. Maar niet te lang hoor. anders maar gewoon een paar keer IUI. Maar misschien kan je dan weer bij je dichtbij ziekenhuis terecht. Maar hopelijk ben je dan gewoon zwanger. Misschien heb je nu minder aandacht voor je meisje. Maar ik denk dat zij straks ook heel blij is met een brusje! Je doet het ergens voor.

Ja, die 4 cycli, misschien is het wel heel dom op de boel op te schorten. Ik moet er nog eens diep over na denken. Want net als jij lijkt mij te veel heen en weer reizen met iui geen pretje. Dus misschien als we nu door gaan, hebben we daar minder kans op maar ja tijdens het 1e jaar bevallen is ook niet alles. En er is wel een selectie. Ik vind het zo zonde om niet verder te kunnen om die reden. Lastig, lastig. Maar goed ik zie het wel. Een mens lijdt het meest......

11. Ik weet niet zo goed hoe vaak ik voor een cyclusanalyse moet. Ik denk als ie goed is, dat het eenmalig is (misschien vragen we dan zelf om nog een x voor de zekerheid). Ik kan me voorstellen als het niet goed is, dat we vaker terugmoeten. Om te kijken of het eenmalig niet goed was en als dat niet het geval is, zal ik denk ik hormonen krijgen om het te verbeteren en dat zullen ze dan natuurlijk ook id gaten willen houden. Maar als dat het geval is, wil het Radboud ons wellicht ook wel helpen. Nouja, ik wacht het maar af...

Elba, hoe oud is jouw kindje ook alweer? wat een moeilijk keuze he... Kan me voorstellen dat je twijfelt en tegelijk vind ik het een heel dappere en moedige keuze!! Succes ermee, ik hoop dat wat je ook beslist dat je erachter kan staan, dat is het allerbelangrijkste!!

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.450
    1.036
    113
    Vrouw
    Lastig hoor, die keuzes waar jullie voor staan. Succes ermee allebei!

13. Kloko, hoe ben jij eronder dan?

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.450
    1.036
    113
    Vrouw
    Nou, ik merk dat ik er nu weer heeeeeeel veel mee bezig ben. Vrijdag is mijn nod. En ik baal dat ik niet nu al aan mijn temp kan zien of het misschien raak is. (ik probeer het te analyseren, maar lukt niet helaas
    :()
    Ik ben wel blij dat ik even geen ziekenhuizen in hoef, maar het is een fijn idee dat ze in augustus wel hulp willen gaan bieden. Maar ik hoop echt dat het niet nodig is.
    Nu is het wel fijn dat we even druk zijn met de verkoop van ons huis, dat zorgt er wel voor dat ik ook af en toe niet denk aan zwanger worden. Maar dat zijn maar heel weinig momentjes helaas...

Gelukkig over 4 weken vakantie.... dat is wel lekker vooruitzicht

15. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.450
    1.036
    113
    Vrouw
    oja, wat vind jij van mijn tempkaartje?

16. Ja moeilijk he, er minder mee bezig zijn. Of zeg maar liever onmogelijk. Gelukkig heb je nu wat afleiding inderdaad dat scheelt wel denk ik.
    Ik probeer je temp kaartje te bekijken, maar ik heb geen idee welke van jou is??

17. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.450
    1.036
    113
    Vrouw
    tempkaartje staat met link onder mijn banner...

18. Ja maar als ik die aanklik, krijg ik er heel veel:(

19. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.450
    1.036
    113
    Vrouw
    ohhhhhhhhh dan werkt het blijkbaar niet... nou ja, dan laat maar :) toch bedankt!

20. En t zou ook nog niet zoveel zeggen... Te vroeg.

Deel Deze Pagina