30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @van de bil... maar jullie gaan toch nog wel eens van de bil:p:p:p

@tat kan mij die mixed emotions goed voorstellen hoor meis! Ik duim heel hard mee dat dit de laatste keer is dat je het hoeft te doen omdat deze besluit te blijven zitten daar!

@lex.. fijn om je hier te lezen! Ben benieuwd hoe je je voelt nadat de chilpil is aangeslagen!

@kloko.. 100% zeker nee deze maand?

liefs van mij

2. Nanette, wat ik me nou afvroeg... Gaan jullie wel op dezelfde manier door met proberen of even een stapje terug?

3. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    dank jullie wel voor jullie lieve woorden :)
    Net toch maar weer gebeld met het zkh. Ik kan gelukkig vanmiddag even terecht voor een check. Dat stelt me hopelijk gerust. Het is nu over, alleen nog een heel klein beetje gekleurde afscheiding...toch vreemd. Heb ook nog steeds een raar gevoel hierover...
    Sowieso vreemd eigenlijk dat ze je na de pregnyl niet meer controleren totdat je weet of het raak is of niet. Of vind ik dat alleen?

Alex, wat goed om je hier weer even te "zien"! Ik hoop zo dat de medicatie je uit je dal kan trekken. Soms hebben we nou eenmaal ene steuntje in de rug nodig en als dat op deze manier moet, so be it! Even wat Alextijd om jezelf weer te herpakken! Ik praat overigens met een hele lieve vrouw in het HAGA die speciaal vrouwen begeleid in hun IVF traject, maar ook na bevallingen en miskramen. Heb je daar ooit aan gedacht of dat ooit aangevraagd eigenlijk of geen behoefte aan? Misschien een idee, misschien ook niets voor jou?
    Het gaat je ook niet in je koude kleren zitten allemaal en je stelt je grenzen telkens bij, maar soms is de koek gewoon even op en moet het van steeds dieper komen. Je verliest jezelf hoe hard je ook probeert je eigen ik te blijven.
    Pas goed op jezelf meis, dikke knuf!

dikke knuf voor jullie en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van verdere ontwikkelingen!
    tot straks

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    wij gaan gewoon door met vrijen;) en we zien wel waar het schip strand.
    Dus wel actief maar toch ook niet..
    (heerlijk duidelijk he:))

5. Heerlijk duidelijk inderdaad!

maar ik snap m helemaal!!:D:p

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    ongedwongen sex...ook wel eens fijn dan al dat gerichte gevrij ;)

7. Wat is dat ook alweer??:(:(:p

8. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *breekt in*

Wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven en heel veel hoop

*breekt uit*

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    even copy-paste uit ander topic:

Nou meiden, net terug uit het zkh. Zo fijn dat ze op zo'n korte termijn tijd voor me heeft willen maken, geweldig gewoon!
    BMS was gelukkig dik genoeg, 10.1mm, dus dat was netjes. Follikel waar mn ei in zat was dichtgeklapt, dus ei gesprongen. M.a.w. alles zag er prima uit. pfieuw! Vanmorgen ook temp gemeten en die was netjes 37.1, dus hoog.
    Neemt het niet weg dat het vreemd was dat bloed. Gek genoeg gaf zij wel aan dat het evt eisprong bloeding kon zijn...toch vreemd die tegenstrijdige verhalen die je hoort. Had nog een beetje gekleurde afscheiding, maar hoefde me niet druk te maken. Wel gaf ze aan na de TP echt rust te pakken.

Ik ben in elk geval gerustgesteld en ze heeft meteen ook het LUMC gebeld. Morgen om 11 uur is het TP-day
    Ze hebben wel 3 cryo's moeten ontdooien om er 2 te verkrijgen. Ik denk dus dat ze een rietje van 2 hebben aangebroken waar de wat mindere kwaliteit in zat en vervolgens 1 goede hebben gebruikt. Dat hoor ik morgen.
    Reden dat ze me niet gebeld hebben vond ik lafjes... 'Ze hadden het heel druk"...uuh ja!? Wat nou als ik er zelf niet achteraan was gegaan? Vind ik geen excuus hoor.

Op naar morgen zeg ik!

10. Meis, op naar morgen!!! Spannend hoor!! Mijn duimen draaien volop voor je!!!

11. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Goed dat je gebeld hebt Tat, zo zie je maar weer. Dat is gewoon nodig. Veel succes morgen. Hoop dat het deze keer super rietjes emmys zijn met extra bizonkid. Heel veel sterkte. Wat is Haga?

Alex, wat goed weer van jou te horen. We hebben veel aan je gedacht. Ik hoop dat de AD's snel aan gaan slaan. Ik voelde me toen ik ze gebruikte niet super, maar het scheelde wel. Het haalde de scherpe kantjes ervanaf. En ik hoop dat dat jou er mooi even door heen sleept!

Ik vind ook van bil gaan zo 2010!
    Ik heb vandaag gebeld voor de afspraak voor de kijkoperatie. De zuster zei dat ze wel de anastesist kon in plannen maar dat ik eerst de gyn telefonisch of life moest spreken. Dus dan doen we dat. Weten jullie dat? Is er dan veel te bespreken. Is zo'n laparoscopische operatie heftig? Moet ik een pyama mee? Maar goed ik heb gebeld en dat is al heel wat.

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    elba volgens mij heeft leo ook een lapro gehad. Eigenlijk zou je haar eens moeten vragen. ik heb een hystro gehad en dan kiezen ze de ingang beneden:D;)

tat wat spannend morgen.. ik hoop dat je nog wat ontspannen kunt vanavond (dat zou ik niet kunnen hoor;))

en ongedwongen seks.. pfffffffff ik weet ook bijna niet meer hoe dat moet. Ben in mijn hoofd altijd aan het tellen wanneer mijn ei ong de sprong gaat wagen/. Al jaren is mijn hele sociale leven en seksleven gebasseerd op mijn cyclus..
    Ik ben daar diep in mijn hartje zo klaar mee.. Maar ik weet ook niet goed hoe ik dat moet leren loslaten..

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Kloko: he nee meis. Balen hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat j even geen uitweg meer ziet.

@Jippie: weer helemaal klaar voor het vervolg dus?? Hoe zit je in je cyclus??

@Tat: kan me wel voorstellen dat je opziet tegen een (mogelijk) volgende teleurstelling, het is ook zooooo moeilijk om altijd maar positief te blijven, dat redt geen mens! Maar ik zal aan je denken morgen (en misschien helpt dat een heeeeeel klein beetje;);))

@Alex: jij ook weer even met je koppie om de hok? Fijn om te lezen dat het met jou iets beter lijkt te gaan (en dan heb ik het niet over de kinderwens). Ik hoop dat de stijgende lijn door zet!!

@Elba: wat een dilemma's bij jou. Maar stoer dat je gebeld hebt hoor! Dat is al een hele stap!

Voor iedereen die ik vergeten ben een dikke knuffel!!!

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    En omdat jullie er om vroegen hierbij een update over mij.
    Als je geen zin hebt in nieuws van een zwangere gewoon overslaan dit berichtje, vind ik helemaal niet gek.

Hier begint heel langzaam het besef te komen. Ik vind het nog steeds best heel eng. Kan het nog steeds niet laten naar het wc-papiertje te staren als ik ben wezen plassen. Mijn lijf heeft me al zo vaak in de steek gelaten de afgelopen jaren, waarom zou dit wel goed gaan..
    Ik mag verder niet echt klagen. Heb buiten gevoelige/pijnlijke boobies eigenlijk (nog) niet heel veel klachetn. Dat maakt het zo mogelijk nog onwerkelijker.

Lief dat jullie vroegen naar hoe het met mij is, maar dit is een eenmalige actie hoor. Weet hoe pijnlijk het kan zijn...

15. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,450
    1,036
    113
    Female
    alex, wat goed om weer wat van jou te lezen. Succes de komende tijd! wij mogen in augustus weer terug komen als ik dan niet zwanger ben. Pas dan willen ze wat doen, omdat ik dan 2 jaar geen anticonceptie meer gebruik... Maar ik vind het nu ook wel even goed. We zijn namelijk druk met ons huis verkopen en moeten dan ook nog een ander huis terugkopen. Daar zijn we dus lekker mee bezig en dan ga ik daarna wel weer naar het ziekenhuis. Maar hopelijk is dat helemaal niet nodig...

Tat, fijn dat je wel op tijd was voor de terugplaatsing. Alles goed gegaan?

Nanette, wat een verhaal weer voor jou zeg!

Rest, vergeten, sorry...

Hier nu echt oma op bezoek (die wilde gewoon verse verjaardagstaart. ze is niet eens een dagje later oude taart komen eten:p). Maar dip valt mee! Gister was erger. op naar de volgende ronde!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik kan mij je angst en onzekerheid voorstellen knuffel. de weg is ook al zo lang en vol hobbels geweest!

Kloko.. nam de taart nou taart mee? alsof het zo'n feestje is!

Bij mij het eerste ongibloed ook gespot denk ik (of opeens een restje van de hystro, dat kan ook) mocht het oma zijn dan ben ik blij, want dan is ze mooi op tijd en de "handjes boven de dekens"maand echt voorbij;) Joepieee hoe zullen we dat over een aantal avonden nou eens vieren:p

17. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Elba
    Wat ontzettend lief dat kaartje!!! Echt een aangename verassing. *dikke knuffel*

18. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Knuffel
    Kan ik me heel goed voorstellen dat het eng is en dat zal het nog wel een tijdje blijven. Maar het begin is er en dat is al HEEL wat! De kans dat het goed gaat is nog altijd veel groter.

19. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Kloko
    Vind wel dat ze je lang aan het lijntje houden hoor. Twee jaar na het stoppen van anticonceptie, echt nooit gehoord dat ze dat ergens als maatstaf aanhouden. MAar goed, overal is het weer anders.
    Maar ik begrijp dat je nu zo lekker druk bent dat je de tijd makkelijk doorkomt. Veel succes daarmee!

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

*leest even mee een breekt in*

Ik heb 2x een hystero en 1x en laparo gehad...
    Vragen staat altijd vrij... :)

*en weer uit*

Share This Page