30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,450
    1,036
    113
    Female
    Tat, wat balen dat het weer niet gelukt is. Sterkte.

ik ben hier niet zo veel te vinden, sorry daarvoor.
    Maar...... ons huis is verkocht! Morgen daarvoor het contract tekenen, dan is het definitief als de 3 dagen bedenktijd voorbij zijn. Maar goed, welke koper bedenkt zich nou in die 3 dagen. Dus wij gaan er vanuit dat het nu rond is. Super fijn natuurlijk.
    Daarom nu ook druk bezig met zelf een ander huis kopen. Daarvoor morgen ergens een 2e bezichtiging en dan laten we direct een aankoopkeuring doen. Als daar geen gekke dingen uitkomen, gaan we daar een bod op doen. Zeer spannende week dus voor de boeg.
    Vandaag ook nog een zeer positieve ovutest.... zal de maand juni dan echt onze maand worden! Hoop het (en ook jullie maand hoor;))
    Als het ik vorige maand ook al zo'n knalpositieve ovutest, maar ik hou hoop :)

Fijn weekend allemaal

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Kloko, spannende tijden dus weer bij jullie! Wel fijn in deze tijd is het maar afwachten of je huis verkocht wordt...

Wie heeft gister Lenette van Dongen gezien?? Ik heb alleen het laatste half uur gezien, pfff confrontatie... Maar wel op een mooie manier. Ik had binnen 5 minuten door waar de voorstelling eigelijk om ging, hoewel ze pas helemaal aan het einde liet weten waar het om draaide, ongewenste kinderloosheid. Ik heb de DVD direct bij Bol besteld, wil nu de hele voorstelling zien, ook al is het een beetje zelfkwelling...

4. Tat wat een rotnieuws meis... Hoe gaat t ondertussen met je? Beetje rust kunnen pakken?

Kloko gefeliciteerd!! Veel geregel he, maar wel super!!

Elba de datum staat dus, spannend!!

Jippie, lenette van dongen?? Wat is dat??

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    @Lobi, cabaretière, zong volgens mij vooral veel in haar voorstellingen, maar nu maar 1 liedje. De voorstelling heet nikè, tranen met tuiten hier gister aan het eind van de voorstelling, maar ik was gister ook wel erg jankerig moet ik bekennen hoor:):p. Trouwens het was ook wel echt grappig en leuk hoor, het raakte me alleen even keihard gister.

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Jippiejee, Nee niet gezien.. maarr.. waar gaat ie in grote lijnen over dan? Je maakt me nieuwsgierig? Over 'ons' zeg maar..??

Hoe gaat het verder? Stevens je nog steeds op eerste pinksterdag af? :(

7. Dat dacht ik al!! Dacht al, als ik maar niet dom overkom als ik haar niet ken. Maar zoals je al raadt, heb ik het dus niet gezien haha. Is het uit haar eigen ervaring?

Simone Kleinsma heeft ook zo'n mooi liedje voor haar overleden dochtertje geschreven. Als ik dat hoor, schiet ik ook helemaal vol!

8. leonieke

Kloko, Jee wat fijn dat jullei huis verkochtis zeg!! En (jopelijk) het huis naar jullie wensen gevonden ook..
    Veel succes en plezier met de drukke tijden die komen gaan..
    Wanneer moeten jullie eruit?
    Ik hoop dat die knallende ovu een knallend resultaat met zich mee mag brengen!

9. leonieke

Ja prachtig is die he? Staat op mijn hyves....

Ik heb daags voor dat ik ziek werd in december (bof-achtig) nog mee staan snotteren bij Simone in het theater.. niet wetende dat..

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik heb alleen het laatste half uur gezien, maar binnen 5 minuten had ik door dat het over ongewenste kindeloosheid ging, terwijl ze pas aan het eind duidelijkheid gaf over waar de show over ging. Maar zo herkenbaar. Hoewel ze rond de 50 is en juist terug kijkt. Bijvoorbeeld als er een 4 jarig kind met st.maarten bij haar voor de deur staat met een ge-ergerde moeder erachter omdat het kindje niet durft te zingen. En als ze weggaan dan roept ze in gedachtte hun na GENIET dan toch.... En dan doet ze de lichten in huis uit (mede omdat ze ook geen snoep in huis heeft...) En dan duikt ze onder de vensterbank, waar haar man haar dan vindt en snapt wat er aan de hand is. Ze eten samen een frietje achter in het huis in het donker en lachen hierom, maar dan gaat het lachen over in grote echtte tranen, omdat ze zo mist wat ze niet eens heeft gehad.... (snotter!!)

Het is een grappige voorstelling en in denk dat je als je niet in deze situatie zit je meer dan de helft niet eens mee krijgt, maar ik voelde precies wat ze beschreef...

11. leonieke

Jee.. wat strek om daar dan een voorstelling over te maken..
    Nike heet die? Ik ga hem ook bekijken denk ik..
    Zou eigenlijk verplicht kijken moeten zijn voor iedereen; sommige show's over groot verdriet. Geeft misschien eens wat meer begrip voor anderen..

Ik heb nog steeds goede hoop dat het allemaal goed komt.. maar dat voorbeeld over St.maarten is nu al zo herkenbaar...
    Die neiging om snarkende moeders na te gillen.. :(

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    pcies!

Ik heb ook nog hoop, maar ook vrees en vraag me vaak af hoe je verder gaat als het niet blijkt te lukken, hoe dan? Hoe gaan die mensen daar dan mee om? Uiteindelijk zal het leven wel weer andere invulling krijgen, maar die pijn zal altijd blijven, ik hoop het niet zelf te moeten ondervinden.... Dat gun je gewoon niemand.

13. leonieke

Tuurlijk komt er een invulling, maar niet de invulling waarvan je als klein meisje al droomde.. en waar je als verliefd stel zo naar toe leefde.. en dat is -voorlopig iig- onverteerbaar..:x

Mijn zwager en schoonzus zijn ongewenst kinderloos en hebben een heel leuk leven.. 'zouden niet eens meer anders willen' zeiden ze..' altijd (zijn inmiddels beiden 50) Maar ik merk dat ze na wat ons is overkomen in december ook weer midden in het gemis en de leegte zitten..
    Het blijft een grote beurse plek..

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ja een hele grote pijnlijke plek, die blijft. Wij zullen ook zonder kinderen gelukkig kunnen worden, maar het is niet wat we het liefste willen. Ik denk dat je zo je moeilijke momenten blijft houden, maar steeds minder vaak.

Ik heb wel gelezen dat kinderloosheid hetzelfde voelt als een dierbare verliezen, ik vond het ietswat overdreven, maar weet inmiddels dat het klopt, de pijn zit op dezelfde plek, ik heb ook veel dierbaren verloren. Het verschil is bij mij nog de onzekerheid en hoop. Ik heb het gevoel dat 'de dierbare'van mij op het moment redelijk ziek in het ziekenhuis is opgenomen, deze kan weer beter worden (hoop) maar kan uiteindelijk hier ook aan overlijden (vrees) terwijl ik moet afwachten wat het gaat worden en daarom staat mijn leven ook gedeeltelijk stil en ik kan niet veder tot ik weet of deze het haalt of niet. En das kut....

15. leonieke

Wat 'grappig' hoe jij dat omschrijft..
    Ik ervaar namelijk ook dat het verlies van dierbare moeilijk en pijnlijk is.. maar duidelijk. Een feit. En daar kan ik iets mee..
    Maar dit.. dit is 1 grote onzekere dreiging.. je hebt en geen vat op en kunt er niets mee..
    Dat maakt dat je langzaamaan helemaal dol wordt en uitgeput raakt..

Je hebt een liedje van Rowen Heze met daarin de regel:
    Soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het noot hebt gehad'.. Dat vind ik zo'n rake zin.. ;)
    Heb daar ook na Pim* erg vaak aan moeten denken... Niet dat ik haar zo graag kwijt wilde natuurlijk.. maar ik heb er wel van mogen genieten..

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Heb even gekeken, wat ook een geweldige vrouw hè.... Tranen hier weer, pffff moet nu echt even ophouden anders kan ik straks niet meer op bezoek met zo'n hoofd...

17. Leo ja dankzij jou staat ie ook op mijn hyves.

Jippie wat een treffend stukje. Ik ga m zeker ook kijken! Kan dat op uitzending gemist ofzo?

Ondanks dat ik een gezond meisje heb mogen krijgen voel ik jullie (en mijn) verdriet. En ook ik kan niet tegen ouders die t allemaal maar voor lief nemen en niet beseffen wat een ongelofelijk wonder ze hebben rondlopen. Ik probeer maximaal te genieten van mijn meisje en iedere dag weer te beseffen wat een ongelofelijk geluk wij hebben. Dat gun ik jullie ook zo ontzettend toe...

Jippie Succes straks met t bezoek.

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hij staat helaas (nog?) niet op uitzending gemist. Ik heb hem besteld op Bol.com was in de aanbieding. Ik wil hem evt wel opsturen als ik hem heb gezien hoor! Even adres pb'en, misschien kunnen jullie hem dan aan elkaar sturen en later weer terug...

En inderdaad genieten van die kleine meid!! Maar daar ben ik bij jou niet bang voor, jij beseft dondersgoed wat een rijk bezit ze is!

20. Leo wat een rake zin inderdaad... Zo voelt t voor mij ook!! Vandaar dat ik ook altijd zeg dat ik dankbaar ben dat ik mijn meisje heb mogen meemaken en de tijd dat ik samen met haar door heb mogen brengen. Het is bitter-sweet...

Jippie dat zou ik super vinden!! Laat maar wten wanneer je m binnen hebt. Vind je dat niet erg dan?
    En dank je wel voor je lieve woorden..

Share This Page