30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Tuurlijk, geen probleem!

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

3. leonieke

Tja.. raak he?
    En ik herken je gevoel over Luna* helemaal! x

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ken je dees ook, komt ook altijd in me op net als dat andere zinnentje

van; Is ook schitterend;

Is dit dan het einde van het feest
    Wil jij dan soms beweren, dat er nooit iets is geweest
    Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt
    Voltooid verleden tijd.

Zoeken naar de juiste woorden
    De muren komen op me af
    Heb ik jou dan echt verloren
    Ben ik echt weer terug bij af

Zoeken naar de juiste woorden
    Voor een gevoel dat ik niet ken
    Zonder jou ben ik verloren
    Weet ik niet meer wie ik ben.

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Meiden, Ik ben weer thuis van een weekendje familie met broers en zussen. Ik vind het echt verschrikkelijk deprimerend. Ik ben de jongste en ze spelen nog steeds de baas over mij. grrrrr. Ik ben zo blij dat ik weer thuis ben. Deze week weer benen opslot want er komt weer een eisprong aan. en dat dan nog 3 a4 maanden lang. Poeh tis wat. \

Wat een mooie teksten. Sluit ik mij helemaal bij aan. Soms is het beter iets moois te verliezen.

7. C78

C78 Niet meer actief

Hi meiden,

even een kort berichtje vanaf de vakantie... volgende week kom ik weer verder mee kletsten!

Ik ben vandaag (zoals ik al vreesde) toch al weer ongesteld geworden....
    Morgen kan ik nog bellen voor de progesteron en dan misschien nog extra clomid slikken. Verder nog de afspraak voor de lapro maken.

De moed zakt weer even in mijn schoenen, ik twijfel weer of het wel weer een keer zal gaan lukken...

Knuffel!

8. MamavanDewi wat rot zeg. En je weet dus ook niet of je deze ronde wel een eisprong hebt gehad, toch? Ik hoop dat je toch nog een fijne vakantie hebt..

Elba wat vervelend dat je zo'n rot weekend hebt gehad... Familie is ook niet alles he...

Jippiejee mijn man zegt dat ook steeds. Wat er niet is, kan je ook biet missen of kwijtraken. Toch werkt dat niet helemaal zo vind ik. In gedachte hou je al van je toekomstige kindje en als t dan niet lukt, mis je hem/haar zeker wel...

9. C78

C78 Niet meer actief

Mijn cyclus was nu 23 dagen... ik denk echt geen ei!
    Misschien als ik morgen bel nog even overleggen of ik nu wel verder moet met de Clomid. Ik weet het ook niet meer... ik geloof er niet meer zo in!

De vakantie is verder gelukkig wel heerlijk!

Elba, vervelend dat ze je als de jongste blijven zien die ze moeten corrigeren....

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    oh ja zeker, ik mis ook een kind, echt missen, dat ben ik heel erg met je eens. Ik denk ook niet dat dat anders is met een eerste, tweede of derde. Maar ik lees in die zin juist dat als je niet iets kwijt wil raken je ook niet iets moet verlangen. Mijn verlangen in deze is dus veeeeel groter dan de angst het weer kwijt te kunnen raken... Dus een soort durf te leven, want als je niks of niemand heb kan je het niet kwijt raken, maar wat is het leven dan nog waard?

In het klein, we hebben twee schatjes van honden, maar als het een beetje mee zit zullen we die verliezen, omdat ze nou eenmaal niet zo oud worden als mensen. Wil je niet het verdriet om een hond te verliezen, moet je geen aanschaffen. Wil je niet het plezier missen en neem je wel een hond moet je ook met het verlies om kunnen gaan.

Met kinderen is het natuurlijk heel anders, die hoor je gewoon NIET te verliezen, maar helaas gebeurd het wel, veel te vaak...

11. leonieke

Ahj... succes..! Verjaardag overleefd? ;)

12. leonieke

MvD, verdorie meis... stomme oma.. op vakantie nb! Knuffel..!

13. Jippiejee wat verachrikkelijk van je zus...

En inderdaad, ik heb beide meegemaakt een kindje om te verliezen en een kindje om te mogen verzorgen. Om die reden zegt mijn man het ook, een nieuw kindje kun je ook niet verliezen en missen. Maar ons verlangen is ook zeker groter dan de angst weer een kindje te moeten verliezen. Al grijpt die angst me soms wel bij de keel... Maar we gaan ervoor met zn allen!!!! T moet gewoon een keertje goedkomen en lukken...toch??

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja we moeten ook gewoon positief blijven, anders kan je wel stoppen! Dus we gaan er weer voor!!

Morgen afspraak gyn, planning IUI, ik denk zelf dinsdag. Spannend dus weer!

15. Spannend Jippie!! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!

Ik dacht vandaag wat bloed te zien dus voor morgen een qfspraak gemaakt bij t Geertgen.
    We moeten om 14.20. Maar nou zet mn ongi niet door:x:x:x Ik ga ervan uit dat morgenmiddag mn ongi wel doorgebroken is. Dan zou ik kunnen gaan en dan prikinstructies etc krijgen en dan woensdagochtend mn eerste spuit zetten. Dan zit ik toch op dag 2, dat zou dan toch goed zijn?
    Als t morgenochtend niet doorgebroken is, ga ik de qfspraak denk ik verzetten.

16. C78

C78 Niet meer actief

Mijn progesteron was hoog genoeg... Het is dan het meest waarschijnlijk dat ik wel een ei heb gehad. Alleen wanneer??? Mijn cyclus was maar 23 dagen... Op dag 13 nog geen groot ei te zien en op dag 14 een pos ovutest.
    De afspraak voor de lapro heb ik nog niet kunnen maken. Als het lang duurt vraag ik toch voor de cyclus analyse deze maand, dat had ze ook aangeboden. Kan denk ik precies tussen mijn 2 vakanties door...

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Lobi, volgens mij tellen ze als eerste cyclus dag de dag wanneer je helder bloed verliest, maar bij jou??? Je hebt niet zoveel oma op de koffie toch?

Mvd, wel een ei dus waarschijnlijk, maar wanneer is dus een groot vraagteken.... Hebben jullie wel regelmatig plezier gehad??? Ik hoop dat jullie dit mysterieus eitje hebben weten te bevruchten...

@leo, schoonmoeders feestje is goed gekomen, ik zat er een beetje (boel) tegenop, de eerste keer dat ik mijn schoonzus weer zag nadat ze ontdekt had wat voor problemen we hebben om een kindje te mogen krijgen. Toch wat ongemakkelijk, maar achteraf viel het heel erg mee, op mijn verzoek geen woord over HET onderwerp... Moet ik janken en de rest van de familie weet van niks...

18. C78

C78 Niet meer actief

Jippie, wel fijn dat het feestje goed is gekomen... Altijd ongemakkelijk zulke situaties!
    Ik was gister alweer ongesteld geworden, op dag 23 al :( Vandaar dat ik misschien toch wel in ga op dat aanbod eens een cyclus goed te laten volgen, kijken wat er nou gebeurt.

19. leonieke

MvD, wat vreemd..!!?? Heb je je temp bijgehouden? Want je prog was goed en je ei gesprongen. Dat zou iig betekenen dat je LF lang genoeg is...

20. Mogge Leo;)

MamavanDewi, dat is inderdaad wel heel vreemd... Wel een ei, maar dus echt geen idee wanneer?? Zou het heel vroeg kunnen zijn geweest?

Deel Deze Pagina