30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Jippiejee, Heel veel succes vandaag meis!! Ik duim heel hard voor jullie dat het meteen raak mag zijn en dat jullie de mmm uit mogen..
    lfs

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    dank jullie lieve meiden, ik ben rustiger dan de vorige keer dus kom maar op....:D

Balen Leo, maar wat je zegt, alles weer op regel is ook wat waard!

@ Knuffel, ik heb nog steeds weekend, haha... Moet donderdag pas weer werken, toch nog ergens voordeel van de mmm ;)

3. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Jippiejee heel veel succes vandaag!!

4. Jippie heel veel succes vandaag!!!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jippie ik hoop dat het vandaag goed is gegaan!! want volgens mij ben je klaar

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Jippie, hoe is het gegaan meis? Nu met z'n allen duimen voor een plakkerd!!
    Heb je dvd in goede staat ontvangen!! Wordt wel vrijdag voor ik ff rustig kan kijken..
    Alvast heel erg bedankt voor het lenen!!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey lieve meiden,
    hebben allemaal aan mij gedacht:)? Ik word er helemaal verlegen van!!!
    Alles goed gegaan, we zijn al zo'n anderhalf uur thuis. Het was zelfs wel een leuke dag! Ik heb er een beter gevoel bij dan de vorige keer, niet dat ik weet dat het 'gelukt' is natuurlijk, maar de vorige keer had ik zo het gevoel dat het een slechtte timing was dat ik er toen so-wie-so niet in geloofde dat het gelukt was...

*Ik zit weer op de wachtbank*;)

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    oh nu al:$???? Had ik niet verwacht, geweldig! Veel plezier ermee!

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    14:00 uur, Ik lag toen net met de benen wijd!! hihi...:D;)

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jippiejee: donderdag pas weer werken:$:$. Haha lekker hoor! En wat fijn dat je bij deze poging in ieder geval een beter gevoel hebt! Zegt niet direct iets over het al dan niet slagen, maar geeft in ieder geval moed!

Hier vandaag voor het eerst even op het werk geweest. Was best heftig, maar ging ook wel goed. Heb mijn verhaal verteld. Wat is het dan toch altijd weer een soort van schrikken van hoeveel vrouwen je terug hoort: dat hebben wij ook mee gemaakt. Of: oh meis, zo herkenbaar.
    Echt opvallend hoe veel mensen ook een (V)MK of MA meegemaakt hebben, of mensen die (heel) moeilijk zwanger raakte. Ik voelde vandaag echt wel gesteund op het werk, en dat maakt het donderdag (morgen halve vrije dag) op mijn eerste dag vast iets minder moeilijk!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hmmzzz verdikkie.. zat ik er toch echt naast
    (nou ja niet letterlijk dan!)

12. C78

C78 Niet meer actief

Jippie, fijn dat je er dit keer een goed gevoel bij hebt! Nu weer 2 lange weken wachten.... pppffff, sterkte!

Knuffel, wat fijn dat het goed is gegaan op je werk. Ik merkte inderdaad na de mk ook dat er echt veel mensen zijn die ook zoiets hebben meegemaakt. Pas als je erover praat hoor je er ook meer over. Succes donderdag alvast met je 1e werkdag!

Ik ben vandaag goed gekeurd door de anestesist. Ik mag 4 juli onder narcose voor de lapro. Ik zie er wel wat tegenop en hoop dat ik niet te misselijk wordt. Deze maand doen we even lekker zonder temperaturen en ovutesten. Wel natuurlijk gewoon aan de klus, maar verder niets extra's.

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Kijk, zo'n APK uitslag is altijd goed natuurlijk!
    Ben je eerder wel erg misselijk geweest door narcose?
    Ik had dat ook, ze hebben nu bij de curr. daar extra rekening mee gehouden door al voor de narcose 2 middeltjes tegen misselijkheid te geven (primparan en nog 1). Dus echt heel duidelijk zeggen tegen de anestesie medewerker, dan zorgen ze er ook voor dat je zo kort mogelijk onder narcose blijft. Ik zag daar ook als een berg tegen op (ik zou in eerste instantie daardoor dus een ruggeprik krijgen), maar is me dit keer erg mee gevallen.

14. C78

C78 Niet meer actief

Ik krijg ook wat voor de misselijkheid...
    Ik ben 17 jaar geleden voor het laatst onder narcose geweest en was toen wel misselijk. Maarja, ik wacht wel af. Ik zag ook zo op tegen de HSG en die is me uiteindelijk ook 100% meegevallen. Ik hou me maar aan die gedachte vast!

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    MVD, ik was ook misselijk na die tijd hoor, gewoon zeggen dat je er wat tegen wil, dan is het zo weg!!! Fijn dat APK goed was!;)

16. Ik heb vandaag de eerste follikelmeting gehad., Er was helemaal niks te zien, niks, noppes, nada. Zit op dag 9, dus ik had het wel verwacht. Ik moet zaterdag terug. Is er een eitje, dan is het goed, is er geen eitje, dan breken we deze ronde af:(

17. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.474
    1.052
    113
    Vrouw
    Lobi, wat vervelend! Hopelijk is er zaterdag wel wat te zien. Wordt nu de medicatie aangepast? of dat nog niet?

18. Nee (nog) niet. Omdat dit pas de eerste ronde is willen ze kijken wat t doet verder. Ook omdat het wel nog kan. Daarnaast willen ze bij mij absoluut geen overstimulatie. En zaterdag ga ik op vakantie, dus dan zouden ze het ook niet id gaten kunnen houden.
    Dus nee...tis nu gewoon heel hard hopen dat er uberhaupt een ei komt en dat die een flinke groeispurt gaat maken!!

19. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.474
    1.052
    113
    Vrouw
    Redenering klinkt wel logisch. met overstimulatie kan je ook weer problemen krijgen. Ik duim voor dat er een superei bij blijkt te zitten.
    succes zaterdag!

20. Ja ik baal er wel van, maar dat is meer van mn eigen lijf. Ik vind de reden waarom ze niet ophogen wel heel aannemelijk..

Deel Deze Pagina