30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Jippiejje: ja ik gebruik hormonen, eerste 4 keer IUI clomid en vanaf volgende IUI gonal-f. Elke keer max. 2 follikels die groot genoeg zijn (en meerdere kleintjes die niet meetellen). Eigenlijk geloven we er niet meer zo in en zijn inderdaad bezig in ons hoofd met IVF (alhoewel ik daar heel erg tegen op zie). Hoop voor jou dat IUI de magic tric is! Knuf!

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik hoop dat gonal het voor jullie mag zijn! Ik wilde je niet demotiveren hoor! Maar heb zelf al het gevoel van waarom zal het de volgende keer dan wel lukken, vroeg me af hoe jij dat voelde. IVF, ik ben er ook al wel een beetje over aan het denken, hoewel het ver van mijn bed show was, denk ik nu wel serieus dat we ook die kans zouden grijpen mocht het nodig zijn, behalve de punctie is het denk ik ook al niet meer zo'n grote stap, technisch gezien...

3. C78

C78 Niet meer actief

Dat is het ook gewoon... Elke keer ga je toch weer een stap verder!
    Ik merk zelf wel dat ik nu ook wel toe ben aan de volgende stap, in mijn geval dus IUI. Ik heb mijn hoop er nog helemaal opgevestigd, maar dat komt denk ik ook omdat ik al een kindje heb via de "natuurlijke" manier. Ik heb gewoon het idee dat het echt nog wel moet kunnen.

Toch groei je langzaam aan elke keer in het medische proces. Als je eenmaal bent begonnen komt er elke keer weer een stapje bij.
    Saskia, ik kan me voorstellen dat je je nu toch ook voorbereid op IVF nu de IUI niets lijkt op te leveren. Na een paar maanden zakt de hoop dat het een volgende keer wel gaat lukken.
    Jippie, het lijkt voor jou nog wat een ver van je bed show en hopelijk blijft het dat ook! Nu die IUI op de juiste tijd in de maand, misschien werkt dat!

4. C78

C78 Niet meer actief

Ohja, ik ben trouwens weer in de volgende ronde beland... Oma is gearriveerd.

5. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    #1285 zwaaistaart, 1 jul 2011
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
    Zo, weer terug van paar dagen vakantie. Lekker 2 dagen naar de sauna geweest, maar mocht natuurlijk nergens in. Maar dat kon me geen moer schelen :) Zou ook massage krijgen, maar werd geadviseerd omdat niet te doen, dus niet gedaan. Lekker dag daarna gezichtsbehandeling gedaan.
    En 2 dagen limburg, ook leuk!

MvD: balen dat oma weer is gearriveerd!

Jippie, fijn dat jou gevoel over de timing werd bevestigd door de gyn. Aan de ene kant lijkt het me irritant om steeds een andere gyn te hebben, maar het is ook wel goed denk ik om af en toe iemand te hebben, met een andere kijk op de zaak.

Knuffel, fijn dat ze jullie niet willen laten aanmodderen!

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    *&^%$#@$%^&*(*&^%$ Ja kan me voorstellen dat jij er ook wel bijna klaar mee bent op deze manier...:(

@Sas, probeer er nog wel in te blijven geloven hè, het is natuurlijk nog best mogelijk, veel zijn op de 'normale' manier ook niet in 4 rondes zwanger...

@Kloko, zou mij ook niet kunnen schelen dan maar geen sauna:p

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

MvD, getverderrie.. toch weer oma... balen meis... :(
    Ik hoop dat de lapro iets zal opleveren qua info.. en het doorspoelen van je eileiders heeeel mooi resultaat zal gaan opleveren..
    lfs

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Balen Mvd!

9. C78

C78 Niet meer actief

Meiden, wat is het hier rustig??
    Hoe is het met iedereen?

Ik verveel me thuis :) Ik ben aan het bijkomen van mijn lapro die gelukkig is meegevallen.
    Mijn linkereileider zat verkleefd en daardoor niet ik de buurt van mijn eierstok. Hij heeft het gelijk los kunnen maken en zit nu weer op de juiste plek.
    Hopelijk was dit het euvel wat een zwangerschap in de weg stond...

10. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    MvD: wat fijn dat lapro is meegevallen! Hopelijk geeft dit net dat laatste zetje.
    Ik was zelf in de 3e ronde na de lapro zwanger geworden, wie weet gaat dat voor jou ook gebeuren!

11. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Lobi, volgens mij ben jij weer terug van vakantie. Lekker gehad? Hoe zit het nou precies met jou eierstok? Ben benieuwd!

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jippie: bedankt voor de tips! Een deel deed hij al wel, alleen het stoppen met roke krijg ik er nog niet door. Ben jij alweer "ge-IUI-ed"???

@Saskia: jij deze ronde aan de gonal-f? Wanneer gaat het gebeuren?

@MvD: ook jij weer een nieuwe ronde. Bah, het schiet niet echt op hier.... En wat fijn dat de laparo zelf je mee is gevallen. En het zou wat zijn dat ze het "euvel" nu gevonden en verholpen hebben! Ik hoop het zo voor je! Ik was de tweede ronde na de HSG zwanger, dus wie weet...

@Kloko: we houden ons nu allemaal aan jou vast hoor:D:D. Dus als je denkt dat je aankomt.... Nee hoor, wij zijn het die ons aan jou vastklampen:p:p

Hier is het een beetje knudde. Ben deze week al 2 keer in het ziekenhuis geweest. Woensdag avond bij de HAP en vandaag even tussen door bij (weer een andere) gyn. Ik heb sinds woensdagmiddag zo'n enrome buikpijn. Echt tranen over mijn wangen soms. Het lijkt heel erg op de hevige krampen die had na de curettage.
    Ze heeft vanmiddag een echo gemaakt en waarschijnlijk zit er toch nog een klein beetje rest weefsel. Ik zou nu zo ongeveer wel weer ongsteld moeten worden, maar dat komt dus maar niet, of liever dat zet niet door. Heel af en toe gekleurde afscheiding maar verder niet.
    Ik heb nu pijnstillers mee gekregen. Hopen dat het dit weekend vanzelf doorzet of over gaat. Zo niet, dan maandag naar het spoedspreek uur en dan weer een curettage....
    Ze twijfelde ook nog even of het geen blinde darm ontsteking was, maar daarvoor heb ik naast de buikpijn te weinig klachten. Nu dus maar afwachten weer, zucht. Nog een extra bijkomend "dingetje": we zouden zondag op vakantie gaan. Deze gaat dus ook al niet door (3 dgn na de 1e curettage zou Knuffelman een week naar Italie gaan, dat ging ook al niet door).
    Ik ben er wel even helemaal klaar mee...

Dikke knuffel voor jullie!

13. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    hè knuffel, wat een tegenvallers weer zeg! Hopelijk wordt je snel "gewoon" ongesteld zodat je lijf het weer op kan pakken.
    Hopelijk gaat het goed en kunnen jullie maandag/dinsdag alsnog op vakantie. Of zouden jullie gaan vliegen?
    Sterkte!

(enne hou me maar vast hoor, wie weet werkt het besmettelijk;))

14. C78

C78 Niet meer actief

Knuffel, ook hier nog een keer, veel sterkte!!! Hopelijk kun je alsnog volgende week lekker van jullie vakantie genieten...

15. C78

C78 Niet meer actief

hmm, door mijn verkoudheid van al bijna 2 weken had ik al keelpijn voor de narcose. Het beademen heeft mijn keel nog meer geirriteerd. Ik heb nu ongeveer 30 aften achter in mijn mond en in mijn keel :(
    Ik hoop maar dat die ook snel verdwijnen...

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Tips, graag gedaan. Wel balen dat hij niet stoppen wil met roken, Jippieman zat er eerst ook niet om te springen maar heeft het wel gedaan! Met pleisters en dat hielp goed. Ik hoop dat je hem nog kan overhalen, maar ja hij moet het zelf willen, anders gaat het niet gebeuren. Ik ben zelf ook een roker geweest, stoppen wel gelukt ivm kinderwens, spiraaltje eruit en stoppen. Weet je dat je ook meer kans heb op miskramen als de man rookt? Misschien is dat een motivatie voor Knuffelman? Je kan het misschien es laten vallen... Ik denk trouwens niet dat de kans daarop nou zooooooveeeel groter wordt daardoor, maar dat hoef je hem niet wijs te maken, toch???;)

Ik ben vrijdag weer ge-IUI-ed (nieuw werkwoord?:D) Nu die stomme K*T wachtweken weer, heb ik echt een hekel aan...:x!

17. C78

C78 Niet meer actief

Jippie, vervelend elke keer weer die wachtweken... Het duurt altijd zo lang. Je zit dan zo lang weer in spanning of het dan nu wel een keer gelukt zal zijn.
    Wanneer mag je testen?

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Kloko: ik ga me zeker vasthouden. Als het ook maar een klein beetje besmettelijk is wil ik in de buurt zijn:p:p

@MvD: jemig. Dat klinkt heftig. Kan je nog wel een beetje eten en drinken dan??? Ik had ook een goedje van de apotheek tegen aften, dat werkte echt geweldig! Ik wil wel even kijken of ik kan vinden hoe dat heet...

@Jippie: stoppen met roken voor knuffelman.... Ben bang dat ik 'm (nog) niet zover krijg. Hij rookt wel een stuk minder. Ook ik bn een ex-roker. Nog voor de echte kinedrwens gestopt. En nu inedrdaad weer wachten... zucht, Heb je nog iets leuks in het viooruitzicht wat de tijd "versneld"??

Hier is de buikpijn een stuk minder, wel nog steeds heel erg gevoelig. Maar nog steeds niet ongesteld... WOrdt er een beetje moedeloos van. Morgen de gyn maar weer bellen. Ik hoop dat ze een "trucje" weten zodat we deze week ergens toch nog op vakantie kunnen.

19. C78

C78 Niet meer actief

Knuffel, wat balen dat het nog niet over is en je nog niet ongesteld bent!
    Hopelijk weet de gyn inderdaad iets morgen zodat jullie alsnog op vakantie kunnen... Blijven jullie in Nederland of zouden jullie naar het buitenland gaan? Misschien kunnen jullie een vakantieadresje vinden wat redelijk in de buurt is en je altijd nog weer even langs de gyn kan...
    Balen he dat de nasleep van een mk soms zo verschrikkelijk lang kan duren!

De aften zijn gelukkig ook al bijna over. Dat gaat meestal wel snel bij mij. M'n mond is nog wel wat gevoelig, maar eten en drinken gaat gelukkig wel.

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Knuffel wat intens vervelend. Dat dit nu ook je vakantie dwars gaat zitten. Hmm om ongesteld te worden, sporten en een warm bad willen wel eens helpen dan. Of 2x2 de pil slikken met 12 uur ertussen. (=morning after pil effect en dan wordt je dus ongesteld) maar das geen pretje. Verder zou ik het niet weten. Wel heel vervelend. Je had al genoeg gehad wat narigheid betreft.

Volgende week intake bij de anastesist voor de laparo, als het goed is ben ik dan ongesteld of wordt ik het dan vlot, dus wie weet kan het dan misschien meteen die weken daarna. Dat hoop ik. Dan is het lekker in de vakantie.

Mvd, geen last gehad van je schouders? Ik hoop dat de operatie heeft geholpen en je net even dat zetje geeft. Ik zend mijn positieve vibes naar je toe!

Hier trouwens heel druk op m'n werk. Veel gezeik, een artikel dat ik had geschreven heeft een collega (die mij niets gunt) afgekeurt. Ik wordt daar tureluurs van. Ik baal zo. Ik wil zo graag ook vakantie vieren. Heb al helemaal geen zin om dat artikel te herschrijven. Ow, wat baal ik.

Deel Deze Pagina