Elba, wat balen dat het tegenzit op je werk... Ik heb wel af en toe wat schouderpijn, maar niet extreem veel. Ik heb vaker last van mijn rechterschouder zoals bij mijn menstruatie en het is nu niet erger. De narcose is mij dit keer ook alles meegevallen. Ik hoop dat jij het ook snel achter de rug hebt en dat het jou net zo meevalt als mij. Nog voor ik aan de beurt was kwam er een andere meid terug op de zaal. Het was haar zo tegen gevallen zei ze en ze had zoveel pijn... de moed zakte me in de schoenen! Gelukkig was ik een stuk vrolijker na afloop en mocht zelfs een uur eerder naar huis. Ik hoop dat je snel van je vakantie kan gaan genieten!
@MvD: we zouden gaan kamperen in zuid-frankrijk. Ik hoop ergens deze week alsnog te kunnen vertrekken. En die nasleep is inderdaad killing. En zo zie je maar weer, geen 2 behandelingen zin hetzelfde. Maar wel vervelend dat je dat nog net even mee kreeg voordat jij aan de beurt was... Fijn juist dat het jou zo meeviel!! @Elba: spannend voor de laparo. Hoop dat je snel aan de beurt bent. Enw at een vervelende toestanden op je werk. Hoelang moet je nog voor de vakantie?? Hier net terug van de gyn. WE GAAN OP VAKANTIE!!!! Joepie!!! Er zit nog steeds wel iets in mijn bm. Zij weet eigenlikjk ook niet wat het is. Misschien inderdaad rest weefsel. Wat nou de oorzaak is van de buikpijn is nog steeds niet duidelijk. Wel dat het geen blinde darm ontsteking is. Zij denkt aan een ei-sprong. Ik bewtijfel dat omdat mijn temp nu echt laag is. Ikzelf denk dat ik een ronde de menstruatie oversla. Ach, in ieder geval verwachtte zij niet op korte termijn problemen. Dus gaan we woensdag (mijn verjaardag) lekker op weg naar het zuiden! Heb er wel zin in, merk dat ik toch wel erg veel spanning in mijn lijf heb (vandaar ook nu weer enorme hoofdpijn). Knuffel voor iedereen!!
Knuffel, wat een goed nieuws!! Fijn dat je toch nog op vakantie kan! Ik moet trouwens zeggen dat ik de 1e eisprong na mijn mk ook verschrikkelijk buikpijn had. Dit duurde alleen maar 2 dagen en niet zo lang als bij jou. Hopelijk komt het restweefsel er volgende maand gewoon mee uit en kun je daarna weer met een schone lei beginnen. Fijne verjaardag alvast en een fijne vakantie!!
Knuffel, wat fijn dat jullie wel op vakantie kunnen. Geniet ervan! MvD: wat grappig, ik had ook last van mijn rechterschouder, niet van mijn linker. Maar dat zal dan altijd wel zijn. ik had wel echt PCM nodig Elba, wat vervelend van je werk! Hier nog 2 nachtjes slapen en dan de echo. Wel spannend. Vannacht gedroomd dat ik zwanger ben van een 2ling....
Kloko, wat spannend zeg! Nog 2 nachtjes... Een 2-ling?? Tsja, ik ben eigenlijk ook wel voor Hebben we wel verdient toch na dat lange proberen Maarja alle complicaties die daar weer bij kunnen horen, ook wel weer een groter risico. Succes met je echo donderdag! Ik ben benieuwd...
Een 2ling Kloko??? !! Dat zou toch wel helemaal super zijn, toch?! Ben je in 1 keer klaar! Spannend donderdag!!!
tja, we zullen zien. Als er maar een kloppend hartje te zien is, vind ik alles goed en het is woensdag trouwens, nog een dagje eerder!
Oh, woensdag... mijn dagen lopen nog wat door de war nu ik niet werk Een kloppend hartje zou inderdaad gewoon al heel erg mooi zijn!
Ja, Kloko, dat zou geweldig zijn 1 of 2 kloppende hartjes!!! Ow Mvd ja daar zie ik ook tegen op die narcoze. (ik ben een beetje een bange poeperd mat dat soort dingen). Trouwens heb jij veel menstruatie pijn normaal als oma er is? En mag je na je laparo ibu nemen of paracetamol? Alvast bedankt he. Bedankt voor de steun van wege het werk. Nog 2.5 week en dan VAKANTIE!!!!!
Trouwens lekker hoor knuf dat je op vakantie kan. Is je zo gegund!!!! En ik zeg: Flieber kom er uit!!!! (of beter nog wees een embryo en groei) Sterkte he!!!!
Ik heb altijd wel veel last van menstruatie pijn. Ik slik daar Naproxen voor... Ik mag elke 6 uur 2 paracetamol innemen. Maar dat heb ik alleen de eerste dag gedaan. Daarna volstond 's ochtends 2 en eind van de middag weer 2. Ik had na de HSG ook niet echt buikpijn en nu weer niet echt vervelende pijn. Ik heb voornamelijk een beurs gevoel (en de bijbehorende blauwe plekken). Geen idee of het scheelt, maar ik heb wat overgewicht waardoor mijn buik sneller in de weg zit met bijvoorbeeld zitten. Ik heb nu voornamelijk jeuk, wat betekend dat de wondjes aan het genezen zijn... Lekker aftellen tot de vakantie, heerlijk!!!! Ik doe met je mee...
Ik had ook niet zo veel last van mijn buik daarna. Alleen van mijn schouder eigenlijk. Hechtingen: deze zijn ws oplosbaar. Laat vooral die in de navel er na ongeveer een week uithalen, want door mijn werk weet ik dat deze heel vaak niet oplossen en het dan alleen maar irritatie geeft aan de huid. Heb die van mij er ook na 1 week zelf uitgehaald, toen zat het echt mooi dicht, geen ontsteking aan gehad.
Dames, wij vertrekken morgen voor ruim 2 weken naar La France. Vandaag ging het best redelijk met de pijn, maar als ik te veel doe merk ik dat heel duidelijk (vanmiddag had ik nog even een moment dat ik dacht dat de vakantie alsnog niet door zou gaan). Dus verplicht rust op vakantie, he wat vervelend nou... Misschien is er wel weer wat roze als ik terug kom??? Voor iedereen die vakantie krijgt of heeft: hele fijne tijd!!
Knuffel fijne vakantie en van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Kloko succes met de echo vandaag!