30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Helaas, hier ook slecht nieuws. Net gehoord tijdens de echo dat er geen hartactie is. Ws is vruchtje nog niet zo lang gelden gestopt, want vruchtzakje past wel bij zwangerschap van bijna 8 weken.

Nu hopen dat miskraam gauw op gang komt. Sowieso woensdag weer naar zh om te kijken hoe het ervoor staat.
    Ik ben verdrietig, mijn man natuurlijk ook. Het enige positieve is dat ik nu weet dat zwanger worden wel mogelijk is.

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Oh Kloko meis, wat verdrietig en wat verschrikkelijk oneerlijk! Dikke knuf

3. \Oh nee Kloko wat een klote nieuws:(:(:(
    |Kan eigenlijk niet online, maar wil je laten weten dat ik aan je denk\!!! Heel veel sterkte!!!

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Kloko, och nee meis.. wat een gigantische teleurstelling.. k*t!!

5. C78

C78 Niet meer actief

Kloko, wat een verschrikkelijk naar nieuws!!! Na zo'n tijd eindelijk zwanger en dan dit...
    Ik hoop dat het fysiek snel voorbij is allemaal en dat je het een plaatsje kunt geven. Dikke knuffel!!

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel!
    Ik hoop echt dat het snel op gang komt, zodat ik geen curretage hoef te krijgen, maar dat is afwachten...
    Het gaat nu wel weer, de ergste tranen zijn eruit. Maar blijf lekker thuis de komende dagen, daarna zie ik het wel.

7. C78

C78 Niet meer actief

Neem de tijd voor jezelf... Het is zo'n worsteling met emoties!

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, Kloko wat balen, dit is je zo niet gegund. Ik hoop dat het snel weer raak is want dit is wel bijzonder kl*te. Ik hoopte heel graag wat positief nieuws te horen voor je. Dat geeft hoop.

Bedankt voor de belevingen van de operatie. Hoe lang kun je eigenlijk niet werken?

9. C78

C78 Niet meer actief

@Elba, je bedoelt na een lapro?
    In principe zeggen ze een dag of 4 dat je nodig hebt... Ik heb mezelf er alleen 2 bij gegund. Het is erg druk op het moment op het werk en er moest nog wat papierwerk gedaan worden. Dat heb ik de afgelopen 2 dagen thuis gedaan. Vanaf morgen ga ik weer aan de slag alleen heb ik wel gezegd dat ik nog niet echt zwaarder lichamelijk werk wil doen.

10. C78

C78 Niet meer actief

Wanneer had jij je afspraak?

11. leonieke

Elba, ik ben na 2 dagen weer gaan werken.. dat ging lichamelijk opzich best goed, ware het in een slobberige jogging broek..
    Heel slim was het niet, want ik ben nog lang moe moe moe gebleven... het is toch narcose..
    Ik zou zo lang je mag en kunt opnemen gebruiken..
    Je hebt niets aan flink doen en over je eigen grens gaan zoals ik deed, sukkel die ik ben

12. Jullie zullen het niet geloven, maar ik had vanochtend een positieve ovulatietest!!!:$ |Ik had veel vs en ik dacht toch maar een testje wagen. Ga zo t Geertgen bellen voor een echo, ben heel benieuwd!!

\EN dat terwijl ik net een paar daagjes bij mn moeder ben, omdat ik er even helemaal klaar mee was...

13. saskia33

Elba ik ben net zo eigenwijs als Leonieke :) en ben maar 1 dag thuisgebleven na de laparoscopie, had verder geen pijn dus dacht ach waarom niet....maar de narcose had toch meer invloed dan ik dacht. Ben best nog wel een tijd erg moe gebleven. Dus als het even kan sluit ik me aan bij Leonieke en rust eerst maar goed uit voordat je weer aan de slag gaat.

14. saskia33

Super Lobi!!! Ben benieuwd. Enne dan als de wiedeweer weer terug naar hubbie....

15. Haha inderdaad!! Hoop zo dat er nu wel een eitje zit!!!

16. C78

C78 Niet meer actief

Lobi, wat spannend!!!!

17. Even korte update van mij. Korte versie
    Ze kon mn eierstok weer niet vinden. Ze dacht eitje te zien van 16 mm. Daarna was ze m weer kwijt. Na t plassen nog een echo en toen kon ze m weer vinden. Uiteindelijk en eitje gemeten van 16mm. Morgenochtend ovutest doen en indien negatief ga ik de pregnyl zetten (1e keer!)

18. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Lobi, wat fijn dat ze toch een eitje hebben kunnen vinden!
    Gaan ze dan ook IUI doen oid of is de pregnyl prik puur om te zorgen dat er ook werkelijk een eisprong volgt?

Hier vandaag wat meer aan het huilen.... maar toch blijft die hoop er zolang er geen bloed is. Heel raar. We moeten er gewoon even doorheen

19. Nee geen iui. We proberen t gewoon zelf. Pregnyl is idd voor de zekerheid.

Wat ik mij wel afvraag. Ik moet morgen een ovulatietest doen. Als ie positief is moet ik savonds pregnyl zetten, als ie negatief moet ik sochtends pregnyl zetten.

Maar als de ovulatietest negatief is, zou je denken dat mn ei al gesprongen is. Is t dan eigenlijk niet te laat om dan nog pregnyl te zetten?

Jouw gevoelens zijn denk ik heel begrijpelijk. Eerst zo onwerkelijk dat je eindelijk zwanger bent en nu weer zo onwerkelijk dat t niet goed is. Vind t zo erg voor je..

20. leonieke

Lobi, nee hoor, als je ovu negatief is hoeft je ei niet gesprongen te zijn!
    Mijn ovu is meestal 3-4 dagen voor ei positief, en 2 dagen voor ei alweer wit..
    Door tempen weet ik zeker wanneer mijn ei springt.
    Kijk maar bij mijn kaartjes..

Wat was de uitkomst vanmorgen?

Deel Deze Pagina