30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hihi.. ja inderdaad.. en dan vet aangebrand op ze reageren ook nog.. :p

2. Hihi

3. Haha arme zielen:D:D:D

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Kloko, ik ben even niet geweest in het hok, nu zie ik je onderschrift, meis wat erg voor je, wat weer vreselijk oneerlijk... Sterkte, weet niet wat ik anders kan zeggen...

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Leo, mooi Lenette weer op reis!
    @Lobi, hoop dat je de DVD leuk vindt!

Waar hebben jullie het eigelijk over??? Spannende dingen op de post?? Gehgeh;):D

6. Hihi volgens mij weet jij bést waar wij het over hebben;)

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Lobi. Is het niet zo dat jij pregnyl krijgt voor het geval je eitje toch nog weigert? De eisprong komt zo'n 36 uur na pregnyl. Maar zoals ik ook had, een LH-piek die stiekem vóór de prik al van start ging, dan kan het best zijn dat de eisprong eerder komt. Dus klussen maar hè, wel een voordeel van 'gewoon' tov IUI, wij hebben maar 1 kans, onthouding zo'n 3 dagen voor ei, dsu daar komt (zeker bij mij) niks meer van...

8. Jippie ik denk dat t precies is zoals jij schrijft! Dus we klussen de hele week door!!;)

9. leonieke

Nee hoor, Jippiejee besteld en verstuurd alleen hele nette dvdtjes! :p

10. leonieke

Lobi, Prik weer gezet? En had je nog een ovu testje gedaan to be sure?

11. Oh ja haha. Nou mss moet je t haar dan even uitleggen!;):p

En prik gezet, om half 4. Test was niet gelukt, heel onduidelijk resultaat. Maar goed, hij zit. Heb nu wel een heel gevoelige linker eierstok. Hoop niet dat er daar een eitje zit. Maar mss is die gewoon even gevoelig door de spuit.

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ow nu ben ik dus wel nieuwsgierig, hihi. (pb-tje...:p)

En idd keurige DVD-tjes van deze kant;)!

13. C78

C78 Niet meer actief

Lobi, hopelijk springt je ei nu snel :D
    Wat gebeurt er trouwens als je ei al gesprongen is en je pregnyl spuit? Of gebeurt er dan verder niets??

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nee volgens mij opzich niet, geloof wel dat het soms na vruchtbaarheidsbehandeling ook wordt gegeven voor instandhouden van bm slijmvlies en of bevordering van innesteling ofzoiets, weet niet precies van hoe of wat hoor...

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    even ge-googled, voor verlenging bij korte LF! Wel 10000 EI las ik.

16. Ja zoals jippie zegt. Maar volge s mij moet je dan wel in 3x spuiten

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    yep!

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Lobi, Ik had ook inderdaad meer last van beide eierstokken, had het niet door tot jij erover begon, alleen wel HEEEEEL snel bij jou, mja je bent een beetje een gevoelig typje geloof ik hè...;).
    Ik had er in de dagen na de prik last van, werd er gek van want had eerst het idee dat het eitje er nog zat, maar 4 dagen na posi ovu-test geloofde ik daar niet meer in, was wel balen want normaal weet ik wel redelijk wanneer ik een eisprong heb gehad, omdat dan de druk van de eiestok of is, nu kon ik er dus gee chocola van maken:cool:.Ik heb ook steeds een paar dagen geen zin in eten, niet misselijk, maar ook nergens zin in, eet volgens mij een paar dagen de helft van normaal... (Wel handig voor die paar overtollige kilo's:D)

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Dapper hoor Lobi, zelf spuiten zetten, pooh. Ik hoop dat dat ei z'n ding doet en die zwemmers ook.Hier zwemmen een paar man de 11 steden tocht misschien kunnen ze daar een voorbeeld aan nemen;)

Ow, kloko wat vervelend wachten.

Ik ga maandag naar de anastesist en dan maar wachten op de rimpelige dame en dan wordt er een datum geprikt. Weten jullie waarom het perse voor je ovulatie moet?
    Ik ga stoppen bij het werk waar ik nu werk en ik heb nog een k-klus. Ik wil er graag onderuit komen maar ik heb geen zin om te zeggen waarom ik niet kom werken de dagen dat ik vrij moet nemen. Ik kan me ook gewoon ziek melden.

Ik moet nu ook een klusje doen dat ik steeds uitstel: m'n schenen epileren. Nou daar gaat hij dan.

20. C78

C78 Niet meer actief

Elba, het moet voor je ovulatie omdat ze ook je eileiders doorspoelen. Als er dan een bevruchteitje zit wordt dat mee weggespoeld.
    Bij ons zeiden ze dat het mogelijk ook na de ovulatie kon plaatsvinden door de drukte en die maand zouden we dan veilige sex moeten hebben...

Deel Deze Pagina