30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Kloko, ben je wat verder geholpen vandaag?

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    MvD: balen ze dat mee gaat op vakantie! Hopelijk kan je haar daar achter laten om nooit meer terug te laten komen :D

Elba, herken baar hoor! vriendin van mij belde gister dat ze bevallen is van een dochter. Ben op dat moment oprecht blij voor haar, maar savonds in bed toch even verdrietig erover.

En dan helpen die hormonen in mijn lijf natuurlijk ook niet mee!
    Ben afgelopen weekend wel wat meer gaan vloeien, maar niet genoeg denk ik
    Vandaag was de huisarts er niet ivm nachtdienst, maar dat was niet erg. We hadden gisteravond in bed besloten het oorspronkelijke plan gewoon aan te houden, dus dat is woensdag curretage. Ik ben er klaar mee, het moet er nu gewoon uit...
    Morgen om 14 uur kan ik naar de afd. bellen hoe laat ik aan de beurt ben. En deze keer ga ik me dus echt niet weer naar huis laten sturen (zoals toen met de laparo). Woensdag moet het gebeuren, punt uit:p

Lobi en Leonieke, bedankt voor jullie interesse

3. leonieke

Kloko, geen dank, dat spreekt vanzelf meis..
    Goed dat jullie samen een besluit genomen hebben.. ik kan me zo voorstellen dat je er klaar mee bent.. Hoop dat je lekker vroeg mag woensdag.. weinig kans op uitloop (of erger) en niet de hele dag om er tegenaan te hikken..

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Succes morgen Kloko, Wij gaan op vakantie, maar pfff wat moet er nog veel gebeuren.

5. Kloko wat een dappere beslissing. maar heel begrijpelijk. Het is klaar nu, je kunt nu ook niet verder, het niet afsluiten... Heel veel sterkte alvast voor morgen, ik zal aan je denken!

Elba, waar gaan jullie naartoe?

6. leonieke

Kloko, succes vandaag meis.. Hoe laat mag je komen?

7. leonieke

Elba, Fijne vakantie meis!

8. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel! Gisteravond even veel gehuild :( maar nu gaat het wel. Ik moet om 14 uur in het ZH zijn en dan ben ik om half 4 aan de beurt.
    ik laat jullie morgen ofzo wel horen hoe het gegaan is.
    Mijn moeder en een vriendin komen zo hier naar toe, om de tijd door te komen. dus dat is wel fijn.

Elba, fijne vakantie!

9. Kloko sterkte meis! Ik denk aan je! Hopelijk zal alles voorsppedig verlopen. Fijn dat je even wat afleiding krijgt. Gaan ze ook met je mee straks?

10. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    ik ben ook weer thuis, hier mijn verhaal:
    Het is allemaal goed gegaan! Was precies op tijd aan de beurt, ging heel vlot allemaal. Ik had een eenpersoonskamer, dat was heel prettig.
    Om kwart over 3 naar de voorbereidingskamer voor infuus en stickers voor hartbewaking. Daarna naar de operatiekamer.
    Toen heel snel onder narcose en om 16.05 was ik weer op de uitslaapkamer.
    Daar begon ik wel heel erg te huilen, alle spanning en verdriet kwamen er uit.
    Rond kwart voor 5 was ik weer op mijn kamer en daar was mijn man natuurlijk ook. Dat was heel fijn, om hem weer te zien!
    Ik had helemaal geen pijn, bleek op de OK al wat morfine gehad te hebben. Omdat mijn bloeddruk in het ZH erg laag bleef (ongeveer 88/46) kreeg ik nog een kopje bouillon en daarna mocht ik naar huis. Bloedverlies is minder dan de afgelopen dagen, ben benieuwd hoe dat de komende dagen gaat zijn.
    We waren om ongeveer 8 uur weer thuis, net lekker wat chippies gegeten (zout helpt bloeddruk omhoog te krijgen:D)
    Maar ben echt blij dat alles zo goed gegaan is en dat het nu klaar is. Morgen lekker dagje thuis en vrijdag kijk ik wel of ik ga werken. Als het lukt ga ik, leidt lekker af.

11. Fijn om te lezen dat het allemaal zo soepel is gegaan. Hopelijk ben je snel weer helemaal hersteld en kun je dit gaan afsluiten. Sterkte en beterschap meis!

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Lobi, dank je wel!

Morgen ga ik werken van 13-17, zodat ik wel lekker kan uitslapen. Vandaag voel ik me goed, alleen hoofdpijn. Geen bloedverlies, dat is wel gek, maar zal wel goed zijn.
    (ik heb mijn naam laten aanpassen, ivm herkenbaarheid, dan weten jullie dat)

13. Ik dacht al, wat een aparte naam haha!

Fijn dat t naar omstandigheden goed gaat meis. Hopelijk ben je snel weer echt helemaal de oude. Weten jullie wanneer jullie weer zwanger mogen worden? Of zijn jullie daar nog even helemaal niet mee bezig, dan excuses voor de vraag..

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Lobi, logische vraag hoor. De artsen zeggen 1 menstruatie afwachten maar dat is alleen omdat ze dan makkelijker kunnen berekenen hoe lang je zwanger bent, mocht het direct lukken. Dus daar ga ik niet op wachten. Er komen zo een berg ovulatietesten binnen en dan ga ik mooi op zoek naar dat ei;)

15. Haha you go girl!! Ik vroeg het een beetje voorzichtig omdat ik al eens een x iemand op deze manier voor het hoofd gestoten heb. Maar ik zou precies hetzelfde doen!! :D

16. leonieke

17. leonieke

Zwaaistaart, fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en datje zelfs alweer wat naar de toekomst kijken kunt! Trots op je!
    Sterkte nog..

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dag dames, ik ben er ook weer eens.

Heb niet echt gelezen, maar kwam even zeggen dat ik er was en kijken naar nieuws van Kloko:):).
    Zwaaistaart, wat een triest nieuws. Zo verdrietig voor jullie. Grrrr, er lijkt een vloek te heersen op dit topic!
    Hoe is het nu met je?

Hier terug van vakantie. Was heerlijk.
    Gisteren alleen een enerverend dagje gehad. Ik kreeg vrijdag avond ineens weer enorme buikpijn.
    Een lang verhaal kort: ik ben gisteren met spoed opgenomen en nog een keer gecuretteerd. Nu gelukkig weer thuis en het voelt een stuk beter dan gisteren.
    Ik hoop toch echt dat nu dan alles een keer achter de rug is....

Knuffels voor iedereen die dat kan gebruiken!!

19. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Knuffel, dat is een tegenvaller voor je! Had je al die tijd nog buikklachten of kwam dat nu ineens opzetten?
    Was er na de curettage een echo gemaakt voor controle?

Met mij gaat het goed. Dinsdag heb ik een belafspraak staan met de arts in het ziekenhuis. Krijg ik de uitslag van het weefsel. Vind het wel raar dat er niet standaard een controle echo gemaakt wordt om te kijken of de baarmoeder echt helemaal schoon is. Maar zal vaak wel goed gaan.
    Heb af en toe nog wat bruinverlies, maar verder gaat het goed. Zaterdag nog wel een duidelijke 2e streep te zien op zwangerschapstest, dus duurt nog wel even voor ik weer een eisprong heb verwacht ik. Maar dat ga ik ook even vragen aan de arts dinsdag.

Was jij al wel weer ongesteld geweest na de 1e curettage of ook nog niet?

20. C78

C78 Niet meer actief

Ik ben ook weer terug van vakantie...

Knuffel, wat balen zeg dat je nog weer een keer een curretage hebt gehad! Je had al het idee dat het nog niet helemaal goed zat toch? Balen dat het na 2 maanden alsnog nodig was. Zo gaat de tijd ook weer zomaar voorbij. Het kan zo lang duren die nasleep...

Zwaaistaart, ik kan me ook wel voorstellen dat je niet een menstruatie af wilt wachten. Je ei komt inderdaad pas als alle HGC uit je lijf is. Dan na de gebruikelijke 2 weken komt je ei. Als je testen lichter kleuren betekend dat dat het verdwijnt en dan kun je een weekje later je ovutesten doen. Wij hebben ook niet gewacht...
    Hoe is het gegaan met werken?

Ik heb deze maand geen ovutesten gedaan of getemperatuurd. Ik ben nu ongeveer op de helft dus we zijn weer volop aan het klussen geweest. Nu nog weer ongeveer 1,5 week afwachten...

Deel Deze Pagina