30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Het is hier ook al zo rustig...
    Niemand nieuws??

Ik zit nog 1,5 week op het wachtbankje ongeveer, dus ook niets spannends.

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Mvd, het is inderdaad heel erg rustig hier! Ik ben aan het wachten tot mijn zwangerschapstest negatief is. Gister had ik de fertiliteitsarts nog aan de lijn, om te vertellen hoe het gaat. Haar nog verteld over de assistente die mijn niet wilde laten overleggen met de gyn omdat ik toen toch bloedverlies had, en ik wilde weten of ik toch medicatie kon oroberen. Zij vond het heel vervelend voor mij dat dat zo gegaan was en zou het bespreken op de afdeling. Ze zei dat ik daar nog wat over terug zou horen. Nog geen 2 uur later werd ik al gebeld door mijn eigen gyn en bood zijn excuses aan, vroeg of ik een naam had, maar die had ik niet. Hij zou het met de afdelingsmanager bespreken om te voorkomen dat andere patiënten hier ook last van zouden krijgen. Heel netjes dus!
    vandaag sleutel van ons nieuwe huis gekregen, dus ik hoop dat wij hier snel een nieuwe beeb kunnen verwachten, die wel blijft zitten

Jij sterkte op de wachtbank

3. C78

C78 Niet meer actief

Wat leuk, de sleutel van een nieuw huis!!! In elk geval nu weer even iets om naar uit te kijken :D
    Netjes dat ze je klacht serieus hebben genomen en dat ze actie hebben genomen.

Ik hoop voor je dat je snel van de nasleep van je mk af bent en je weer kunt gaan richten op het zwanger worden...

4. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    DAs netjes van de gyn, goed dat je er wat van gezegt hebt voor andere! Maar wat jammer voor je van de mk. Veeeeeel sterkte

Ik ben weer even terug. Dinsdag naar het ziekenhuis voor een gesprek met de gyn over laparoscopie ect. Ben benieuwd of ze deze maand wel plek hebben.

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Wow meiden, waar zijn jullie???Al heel lang geen post meer hier, tok-tok eenzaam in het hok:(!

6. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ben dr´r weer. Net geopereerd laparo gister en ik ben BRAK. Viel me niet echt mee. Maar ik ga even naar het andere hok.

7. C78

C78 Niet meer actief

Elba, je hebt het nu gelukkig ook achter de rug. Is het meegevallen??

Jippie, hoe is het met jou meid?

Ohja, zie mijn onderschrift... Ik kan het nog niet helemaal geloven en juich pas als het dit keer in mijn bm zit en niet daar buiten en ik een kloppend hartje heb gehoord. Tot die tijd steek ik mijn kop onder de grond en kom ik de tijd door met om de dag een test doen.
    Als jullie het goed vinden blijf ik wel voorlopig nog meelezen hier. Ik zal opletten waar ik het over heb ;)

8. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Gefeliciteerd he mvd. Super hoor. En blijf vooral meelezen en ons moed in praten. Ik hoop voor je dat alles goed is. Het is goed te weten dat in ronde 28 ook nog alles mogelijk is!!!

Trouwens heeft Femmele van het andere hok voor jou gependelt?

En nee het isme niet echt mee gevallen. Maar goed. Nu is het een kwestie van herstellen. Ik heb nog pijn bij m'n navel en in m'n maag en ik ben nog moe. Alleen mijn man op een of andere manier vind hij het altijd moeilijk om voor mij te zorgen. En moet ik het nadrukkelijk vragen of hij mijn zoontje op het toilet kan zetten omdat het mij nog niet lukt. Dat irriteerd me soms een beetje. Verder alles prima.

En nog maals mvd, gefeliciteerd, dit geeft de burger moed!!!!

9. C78

C78 Niet meer actief

Als het goed is knap je wel redelijk snel op... hou dat maar in je achterhoofd.
    Jammer inderdaad dat mannen vaak alles voorgekauwd moeten hebben en niet zelf iets kunnen bedenken!

Femmele heeft mij inderdaad gependeld, ze schreef alleen laatst dat ze er voorlopig echt even mee op wilde houden... geen idee of dat nog geldt ;)

Nog maals, beterschap!!!

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje, roze in het hok!!! MvD: gefeliciteerd!!! Spannend hoor!

Verder leuk nieuws gelzelen en ook minder nieuws.

@Zwaaistaart: hoe is het nu met je???
    @Elba: ik hoop dat je je snel weer beetje beter zal voelen.
    @Jippie: ook weer even terug van weggeweest... Gezellig hoor

Even een lekkere Knuffel voor iedereen!!!

Hier gaat het redelijk, heb nog steeds best veel last van de narcose (tenminste daar houdt de HA het op aangezien mijn bloed in orde bleek, maar ik nog steeds zo moe ben:(). Ook begint mijn rug weer enorm op te spelen, en dat is eigemlijk wel heel erg vervelend..

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    ja MVD zag het al in het andere hok, echt super hoor!!! Laat je het weten als je je echo heb gehad en een hartje heb zien kloppen??? Kan me voorstellen dat je het HEEEEEL spannend vindt, maar toch wel alvast een voorzichtig gefeliciteerd hoor! Heb vertrouwen, het moet gewoon goed gaan!!

@Knuffel, ja 5 week afstand, maar woensdag afspraak gyn, dus zoek ik hier ook maar weer een plakje op een stokje! Oh ja Dinsdag acupunctuur, ben nieuwsgierig! Hoop dat het me in ieder geval een beetje rust mag geven. Hoe is jou mmm stand nu?

@Elba, wat erg voor je dat het zo tegen is gevallen, hier viel het ècht reuze mee, maar ja ieder reageerd weer anders, je heb het achter de rug, dus wordt het vanaf nu weer beter! Beterschap meid!

ehm zwaaistaart?!?!!???? Wie ben je?

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Oh sorry zwaaistaart, heb even een beetje verder gelezen dan mijn neus lang is, zie het al, hihi...

13. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Jee, knuffel, ik hoop dat je snel weer een beetje boven jan bent. T valt niet mee he allemaal.

Ja, mvd ik hoop ook dat ik snel op knap. Heb wat last van mijn maag. Weet jij trouwens hoe lang je nog extra vruchtbaar bent door de laparo?

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Elba, balen dat het is tegen gevalle. Sterkte, hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
    knuffel, ik ben na laparo ook lang moe gebleven van narcose en jij hebt natuurlijk 2 narcoses gehad in korte tijd. Pak de rust waar je lichaam om vraagt.
    Jippie, succes bij acu.ik heb het 1 keer gedaan, was fjjne ervaring. Maaat heel stom nooit weer gegaan. Ga ik na verhuizing wel weer oppakken.

Ik ben dus druk met klussen in nieuwe huis en dat is goede afleiding. Wel moeilijk momentje gehad toen we huis net hadden en ik aan de slag zou gaan in de kamer wat we voor baby bedacht hadden, maar dat was gelukkig 1 malig.
    en heel fijn, 25 dagen na curettage ben ik al ongesteld geworden dus eind deze week verwacht ik weer een eisprong. Ga woensdag met ovulatietesten beginnen.
    over 2 weken ga ik verhuizen dan ben ik hier weer wat meer.

15. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Mvd nog gefeliciteerd! !!! Vergeet ik het nog te zeggen. Ik duim voor je dat het goed gaat!

Elba, tegen mij hadden ze gezegd dat effect van laparo ongeveer 6maanden is. Ik was in 3e ronde na lapato zwanger geworden. Hopelijk gaat het bij jou nu ook gebeuren.

16. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Zwaaistaart, dank voor je antwoord. Oke, pff een half jaar dat lijkt mij prima, is het dus niet erg als ik deze ronde oversla vanwege pijnlijke buik. Weet iemand trouwens wat je kan doen tegen een opgeblazen maag gevoel?

Ja, accu, ik moet ook eens gaan informeren. Misschien best zinnig.

Trouwens het gebied van mijn navel ziet geel, een soort blauwe plek zit er. S logisch gaat wel weer weg. Hadden jullie dat ook?

Hoe zit het trouwens met je kansen na een currettage? Dan wordt je toch ook schoon gespoeld? Of is dat dan weer anders? Wel balen hoor zwaaistaart in ronde 24 ben je ook wel eens aan de beurt zou je zeggen. Ik hoop dat je je ei snel vindt! Eens zal het toch eens raak moeten zijn zou je zeggen.

17. C78

C78 Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties!!

Elba, tegen mij zeiden ze ook 4 tot 6 maanden extra kansen... Voel je niet schuldig hoor als je je niet lekker voelt en een ronde rust houdt! Ik had ook een gele blauwe plek bij mijn navel en ook nog een ergens zomaar op mijn buik. Die was ook pijnlijk!
    Mijn navel ging sneller beter toen ik er elke ochtend schone steriele gaasjes in bleef doen. Maar mijn buik zit ook vrij op elkaar bij mijn navel ;) hierdoor kwam er sowieso niet veel lucht bij.

Zwaaistaart, hopelijk helpt het huis nog verder afleiding te geven! Succes met klussen en de verhuizing! Spannend deze week weer een eisprong. Bij mij was die extra gevoelig na mijn mk. Voel jij je eisprong normaal ook??

Jippie, succes morgen bij de acupunctuur! Ik hoop dat je er mee geholpen bent...

Knuffel, hoe is het met jou nu? Geen last meer gehad van buikpijnen sinds je 2e curretage?
    Gaan jullie volgende ronde nu nog wel met IUI beginnen of wachten jullie nog even nu?

18. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    4tot 6 maanden. Oke, dat geeft even rust. A blauwe navel is normaal dus.

Zwaaistaart, succes met klussen. En dromen over een mooi kamertje mag altijd!

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hoihoi,
    Ben weer terug van de acu-chinees, heerlijk zeg!!!
    Heb een uur lang over mezelf en mijn problemen mogen lullen zonder me schuldig te voelen dat ik teveel over mezelf praat. Wel wat tranen gehad, maar gewoon lekker opgelucht naar buiten gestapt. Dit is ook mijn insteek hoor, in ieder geval wat rust in mijn lijf tijdens de IUI's en als het ook nog helpt om zwanger te worden zou het natuurlijk helemaal geweldig zijn! Kortom een aanrader, zeker als je verzekerd bent, want goedkoop is het niet...

20. C78

C78 Niet meer actief

Jippie, wat fijn dat het je zo goed helpt!! Rust in je hoofd is ook een hoop waard...

Share This Page