30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey meiden, ben net terug van een paar daagjes limburg! Jammer van het weer maar verder wel lekker, hoewel ik ook nu blij ben om even lekker weer thuis te zijn!!
    Morgen heb ik mijn eerste echo weer, dag 3, dus nee heb nog niet de IUI gehad. Ik mag morgen beginnen met clomid 50, ben erg nieuwsgierig wat mijn lichaam daar meer doet... We zullen zien.
    Ik ben nu nogal moe dus dit was eerst even mijn aandeel hier! Hoop dat we allemaal een beetje terug zijn van de vakantie en dat het hier iets drukker wordt!

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Lekker uitrusten Jippee, hopelijk heeft de rust een goede invloed daarbinnen!

Ik ben tegenwoordig donderdag en vrijdag van huis dus ik ben bang dat ik die dagen niet meelees, later weer. Ik doe namelijk een opleiding voor docent drama in Tilburg. Heel leuk maar oef ook pittig en ook een pittig klasje. Allemaal haantjes iedereen wil de beste zijn. En dan voel ik me nietig. Ik heb het er maar moeilijk mee. Verder alles top. Maar wel druk

3. C78

C78 Niet meer actief

Knuffel, wat vervelend dat je toch weer vrij veel last hebt van oma! Gelukkig wel nu zonder erge buikpijn, maar toch, laat dat rot mens nu maar snel een tijd achterwege blijven...

Jippie, succes deze ronde!! Ik had de eerste paar maanden met clomid best veel klachten. Vanaf de 2e dag een pilletje gelijk erge pijn in mijn borsten. Ook mijn humeur... niet om over naar huis te schrijven de 2e helft van mijn cyclus. Ik hoop dat je minder bijwerkingen zult hebben.

Elba, heel veel succes met je opleiding! Het klinkt behoorlijk pittig.

Hier gaat het wel goed. Ik ben nog steeds wat voorzichtig en erg zenuwachtig inmiddels weer voor donderdag. Hopelijk kan ik het daarna echt geloven!

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    O, wat super Mvd, dat geeft de burger toch moed als het bij jou nu goed gaat. Ik hoop dat het donderdag helemaal goed is! Zou toch super zijn. Is het bij jou nou gelukt met behulp van een beetje clomid? Misschien bij de andere ook wel. Veel liefs hoor en ik duim voor je voor donderdag. Blijf maar lekker roze, ook beter voor je humeur;)

5. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb inderdaad 100 mg Clomid gebruikt de afgelopen 7 maanden... Maar mijn ei is nu links gesprongen. Dat is de kant waar ze mijn eileider hebben opgelapt. Misschien heb ik gewoon vaker links een goed ei gehad en konden we die kansen niet benutten...
    Hoe gaat het nu met jou? Voel je je alweer helemaal beter?

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, ik ben weer beter gelukkig. Gaat mooi helen denk ik. Moest je ook follikel metingen bij clomid?
    HOe is het verder? Morgen echo? spannend!

Ik krijg nieuw werk, heb gesolliciteerd en aangenomen. Maar ik schijt 7 kleuren of het wel allemaal goed komt. Wat een plankenkoorts.

7. C78

C78 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Bij ons doen ze geen follikel metingen met clomid... Heb ik dus nog nooit gehad.
    Verder ben ik op van de zenuwen voor morgen...

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Alles goed zo te zien aan je banner! Mooi zo!!! 8 weken, dat gaat de goede kant op.

Hier weer bezoek. Wat een ellendeling is dat toch!

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames, daar ben ik ook weer eens.
    Ik ben een tijdje afwezig geweest, en zal de komende tijd ook niet heel veel aanwezig zijn denk ik.
    Ik ben helaas geveld door wat op dit moment een dubbele hernia lijkt te zijn.
    Ik lig dus plat en kan geen kant op. Gisteren bij de neuroloog geweest. Hij denkt dus een dubbele hernia, en anders 1 hele grote. Maandag moet ik terug voor een scan en foto en dan woensdag de uitslag.
    Hierdoor gaat de IUI dus voorlopig ook niet door. Naast dat dat me zo'n rug echt niet te doen is slik ook nog eens allerlei pillen (veel verschillende omdat niets helpt, zelf de morfne-preparaten niet:$).
    Helaas staat het zwanger worden dus even op een zeer laag pitje.

Ik hoop dat het met jullie allemaal wel goed gaat. Ik verdwijn niet helemaaal hoor, maar plat op je rug liggen typen is niet altijd even handig....

Edit: Elba, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Tuurlijk is het eng, maar zij vonden jou de beste kandidaat dus hebben er vast vertrouwen in. Wanneer ga je beginnen?

10. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Jeetje Knuffel, dat is niet niks!! Heel veel sterkte de komende tijd. Is er een kans dat je ook geopereerd moet worden?

Bij mij schiet het ook even niet op, al is dat van minder vervelende aard dan bij Knuffel, maar mijn schildklier is door de miskraam helemaal van slag. Nu is hij weer te snel. Dus per direct gestopt met de medicijnen die ik gebruikte, over 8 weken weer bloedonderzoek. Wat het irritante van die schildklier is, is dat dan enorm kleine orgaantje wel zorgt dat ik niet zwanger wordt, zolang hij niet goed ingesteld is. Dus ga er maar vanuit dat ik in 2012 weer zwanger wordt... irritant. Maar blijf natuurlijk wel mijn ovulatie in de gaten houden.

Elba, hoe is het met jou?
    en jippie? Hoever ben jij in de cyclus?
    en MVD, hoe is het met jou? Nog steeds goed zwanger?
    en met de anderen?

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Er is zeker een kans. Alleen zit de hernia op dezelfde schijf als 2 jaar geleden. Ze opereren liever niet 2 keer in hetzelfde gebied... Dat is dus even afwachten wat ze daar mee willen. Zeker is dat het wel even zal duren voordat ik weer helemaal op de been ben.

Maar dat van jou is ook wel heel vervelend... Da's gewoon balen dat je door zoiets weet dat zwanger worden heel moeilijk of zelfs onmogelijk is... En dan 8 weken wachten pfff, alsof je al niet lang genoeg gewacht hebt...
    Sterkte ermee en ik hoop dat die "klier";) snel mee zal werken.

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de rest. Hoe is het dames?
    Knuffel van Knuffel

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jeemig zwaaistaart wat k*t. Zo kan je wel wachten tot je een ons weegt.

Knuffel, tjonge jonge een dubbele hernia, het zit jou ook al niet mee.

Hier heel druk met werk pfffff. 5 okt weer naar de gyn over de uitslag van de laparo.

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Wat rustig hier! Is d'r nog iemand!

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    ja het is hier heel rustig he. Maar ik heb ook niks te melden. Ben ook lekker weinig met zwanger worden bezig, waar ik heel blij mee ben.
    we doen wel een poging deze ronde, al verwacht ik er niks van ivm schildklier. Maar goed.
    Hoe is het met jou? En met de rest?

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Gaan ze er wel iets aan doen aan die schildklier. Ik bedoel er mag nu toch wel eens schot in komen zou je zeggen.

Met mij alles goed net bij de gyn geweest en die zei dat we nog een half jaar moesten proberen. mwha, mwha, mwha.

16. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Waarom nóg een half jaar?
    Ik moest stoppen met medicatie. November bloed prikken. Dan weet ik de stand. Waarschijnlijk dat weer starten met medicatie en weer wachten. Duurt best een tijd voor het goed ingesteld is

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames.
    Ben ik ook weer even. Met mini-laptop van manlief kan ik wel ff tikken.
    Ik heb geen dubbele maar 1 heeeeeeele grote hernia. Zwaar balen dus, denk dat het uiteindelijk wel op een operatie uit zal draaien. Ik heb nu een afspraak bij de neurochirurg voor 18 oktober:$ (en dat noemen ze een spoed-afspraak) En met een beetje pech is de wachttijd voor de ok daarna nog eens 3 weken. Zucht, voorlopig ben ik dus wel even uit de running. Hoe lang durf ik nog niet over na te denken, dan wordt ik alleen maat heel erg verdrietiig.
    Ik zit best aardig onde de pillen dus ben de hele dag zo duf als een konijn (dus vergeef me mijn spelfouten). Dat maakt het verplichte liggen wel iets makkelijker.
    Kindjes maken zit er voorlopig dus even niet is helaas...

Hoe is het verder bij jullie?? Is errug stil hier....

@Elba: NOG een half jaar??? Is dat soms omdat ze de boel nu "doorgespoeld" hebben Ik was de ronde na mijn HSG zwanger...

Hoe is het met de rest?? Ik kan niet heel uitgebreid reageren (ja, in etappes zoals nu ;);)), maar lezen doe ik wel hoor! Ben erg benieuwd hoe het een ieder vergaat!

Knuffel nan Knuffel (wel een voorzichtige hoor, anders auw...:p)

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Komt hier nog wel eens iemand?....
    Ben een beetje eenzaam, en dat nu ik zoveel tijd Over heb.

Ik ben me aan het voorbereiden op weer een OK bezoek...
    Ik was dinsdag bij de neurochirurg en ik ga dinsdag as al onder het mes:$. gelukkig snel, want hou het ook niet heel lang meer vol. op mijn rug liggen is steeds moeilijker dus nu vooral op mijn zij, maar zoals je begrijpt is dat niet heel fijn. Beide heupen voelen lekker beurs.
    Daarom heb ik van manlief een iPad gekregen, dat is in ieder geval makkelijker typen (en natuurlijk neerwerp lief van Knuffelman).
    De zenuwen zijn er nog niet echt maar die komen vast heel snel:cool:.

Ik hoop dat het hier verder met iedereen wel goed gaat...
    Knuffel van mij

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Knuffel wat een ellende,
    Veel sterkte met je operatie, en daarna weer gauw aan de bak he! Wordt nou toch wel een keertje tijd zou ik zeggen. We zullen maar zeggen eerst het zuur dan het zoet. Ik hoop dat dat voor jou geldt. Hier ook een geduldige wachter. Tot april nog maar wie weet is het wel eerder raak dat hoop ik echt heel erg!
    Groetjes Elba

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Leeft dit hokje nog?????

Deel Deze Pagina