@ Zwaai hoe is het gegaan??? @ Jippy waarneer zou jij kunnen testen? @ Sas oooowwwww ik duim duim duim duim duim duim! (waarneer kan je testen? De spanning stijgt!!!!! Ik wens jullie allemaal vast een fijn weekeind, Knuff Hex
Hey hexje, volgende week vrijdag is de bloedtest. Nog even geduld dus. Jij ook een heel fijn weekend!
@Saskia Ik lees net dat je 2e punctie een mooie opbrengst heeft gegeven. Wat fijn! En een tp gehad van een mooie klasse 1, spannend! Ik hoop met heel mijn hart dat dit 'm mag worden! *duimduimduimduimduim* @alle andere kippies Dikke knuf voor jullie!
inseminatie is gelukt, al was het erg lastig om slangetje door de baarmoedermond heen te krijgen, dus er waren een aantal tangen en pincetten voor nodig. Maar goed, het is gelukt. Helaas was het zaad door het opwerken wel matig geworden. van 45 miljoen naar 800.000. Maar hopelijk is dat wel genoeg. We wachten af Elba, Ik ben maandag, woensdag en vrijdag in ZH geweest. Vrijdag nam meeste tijd in beslag, mede omdat we tussen inleveren van sperma en inbrengen een tijd moesten wachten ivm het opwerken. Maar dat komt ook omdat wij het ZH in de buurt van mijn werk hebben en mijn man het dus niet thuis kan "produceren", omdat het zo vers mogelijk in ZH moet aankomen. Echo's op maandag en woensdag heb ik alleen gedaan, dat is zo gepiept... Hoop voor je dat het allemaal niet nodig is! Saskia, hoe is het met jou? Spannend he! En Jippie? met jou?
dan pas ppppppppffffffffffff lol ik duim nog rustig door hoor En krijg je dan ook gelijk de uitslag? Of moet je daarvoor tot maandag wachten???? @Zwaai ik moest even vreselijk lachen om je bericht zag het helemaal voor me al die slagen en dan jij daar met je benen wijd op die tafel Fijn dat het toch gelukt is! Ik snap (sorry blondje) alleen ff dat opwerken niet???? kun en wil je me dit uitleggen???? @Jippie waar ben je????? @ Elba al een ei??????? Dikke knuff voor allemaal ( ook 1 terug voor alex!)
Hexje: opwerken is een methode om de meest beweeglijke zaadcellen te scheiden van de rest het sperma. Zwaaistaart: kom gezellig erbij zitten op het wachtbankje. Hexje en Alex alvast bedankt voor het duimen! Hier: al een paar dagen beetje buikpijnachtig. Hoop dat dat een goed teken is. Vrijdag dus bloedprikken en 's middags wordt ik dan door het ziekenhuis gebeld met de o zo gevreesde uitslag. Maar als ik niet al eerder ongesteld word wil ik er denk ik woensdag of donderdag toch thuis al een testje aan wagen....
Hexje, het is inderdaad wat Saskia zegt. Als ze dat niet doen en het sperma direct de baarmoeder in spuit, krijg je enorme krampen, omdat normaal gesproken ook alleen de zaadcellen de baarmoeder binnen gaan en niet het prostaatvocht. [/einde biologieles voor dummies/]
Oei zwaai, das wel een beetje anders dan bij mij, is echt zo gepiept, denk dat ik het zelf zou kunnen, mits ik er bij zou kunnen en het zou kunnen zien zeg maar, haha... Hoop dat het niet teveel pijn heeft gedaan. mmmmm tja die opbrengst van zaadcellen is wel heel matig. Ik hoop dat het gewoon genoeg is en je met 14 dgn positief mag testen! Pas op met vroege testen hè, pregnyl kan je lelijk op het verkeerde spoor zetten! Ik ben ongesteld geworden, dus ook ik duik het IVF traject in, pfff wat een lange adem je moet soms moet hebben... Nou ja, we gaan er gewoon voor! Heb er op een vreemde manier 'zin in' eindelijk weer een positief vertrouwen in mogelijk goede afloop, in IUI geloofde ik ook al niet meer zo...
O, Saskia, ik hoop heel erg voor je dat die krampjes een goed teken zijn!!!Duim, duim. Wat spannend toch, we wachten do en vrijdag af. Hoezo kan Pregnyl je belazeren? Wanneer spuit of slik je dat (He wat klinkt dat lekker: spuiten en slikken) Jippee, fijn dat je weer hoop hebt. Is niks als je voelt dat het zinloos is. Heel veel sterkte met de IVF, en ja, mei waarom niet. En ja, jullie moeten ook wel een heel lange adem hebben. Al sinds 2009, poeh he! Zwaai, poeh wat een pittige inseminatie, deed het pijn? Hoop dat het niet voor niets is. Het gaat uiteindelijk niet om de hoeveelheid zaadjes maar om de kwaliteit, ja toch! He Hex, het heeft geholpen, jawel, vanmorgen een positief ovu testje, jeh!!! Dank voor al het vorderen. Poeh het was wel nodig zeg. Gelukkig bleef het ei niet nukkig en kwam over de brug! Ik hoop dat het er eigenlijk wel zin in heeft. Bedankt. T's toch niks als zo'n ei verstoppertje speelt, dan wordt dat klussen ook wat in het wilde weg. Dit ei is veel fijner, dat het zich aankondigd.
Pregnyl moest ik spuiten om m'n eisprong op te wekken, is een zwangerschapshormoon die, afhankelijk van hoeveel je spuit (ik 5000IE), zo'n 10 dagen in je lichaam blijft. Zo kan het dus zijn dat je posief test door de pregnyl, erg verdrietig als dat zo is! Ik wilde daarom ook niet eerder dan 14 dagen na pregnyl testen, helaas ben ik daarom ook nooit tot testen gekomen, omdat ik al ongesteld was...
Oei, ja, jip, dan snap ik het. Niet leuk hoor om nooit een positief testje te zien. Ik heb soms het idee dat dat bij mij gewoon niet kan of dat mijn urine resistent is. Maar ja dan blijk ik toch echt gewoon niet zwanger te zijn.
hahaha, dat zal wel heel bijzinder zijn, nee ik denk bij een witte test toch echt gewoon dat ik niet zwanger ben. Al wel lang geleden trouwens dat ik heb getest... Volgens mij donder ik ook gewoon van de stoel al ser eens twee streepjes verschijnen, dat ken ik helemaal niet (zal het wel heul graag es meemaken..) ps hebben jullie goed jullie best gedaan?? Hoop zo ook voor jou eindelijk es die 2 strepen!!!
Ja gister ochtend, en eergister avond, mijn man zegt vanavond ook nog eens. Nou dan heb ik wel weer genoeg voor de komende tijd. En eh, val voorzichtig van je stoel he!! Het is je gegund!
Ben voorlopig aan de pil, verwacht niet door de pil heen zwanger te worden dus zal nog wel even op mijn stoel blijven zitten!
oh ja weet je wat ik vanmorgen voor tegenstrijdige dingen heb gedaan? Heb eerst de pil genomen en toen een foliumzuur tablet, nou vraag ik je, tssssss
Jippie, balen dat IUI voor jullie niet de oplossing bleek te zijn. Wel fijn dat je nu direct door kan met IVF. Hopelijk gaat dat wel aanslaan! Elba, goed jullie best gedaan dus! Ik weet het inderdaad van de pregnyl, maar toch bedankt Jippie. Ik heb ook echt last van zere borsten door dat spul, voor gister en eergister was dat erg, wordt nu al weer wat minder. ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar toch zit ik continu op signalen van mijn onderbuik te letten.... nog 1,5 week...
Ook even hier: Vanmorgen omowit getest....1 positief ding de pregnyl is uit mijn lichaam. Vrijdagochtend voor de bloedtest nog maar een keer zelf testen, maar vrees dat het weer game over is. Heel gek ik raak elke keer steeds minder teleurgesteld, vriend elke keer meer. Misschien van mijn kant een soort zelfbehoud, of een soort bevestiging van zie je wel het is ons niet gegund...
he balen een negatieve test! Hopelijk vrijdag toch anders! En dat gevoel, dat het jullie niet gegund is is vreselijk he! Mocht het nu niet raak zijn, kan je dan wel direct door met een poging met een cryo? Of moet je dan eerst weer aan de pil?
Sas, wat ellendig, omo moet uit het assortiment. Jip, ja, das gek en pil en foliumzuur. Wanneer worden jullie opgeroepen? Die avondklus is niets meer geworden, te moe, geen zin. Ach je kent het wel. Nu maar hopen dat die andere effectief waren. Ach nog 2 maandjes tot mei......
Hallo dames, daar was ik weer eens. Getverderrie, nog steeds geen mooie verhalen hier.... Ik had zo gehoopt dat omdat ik een tijdje uit de running was iemand anders het gekluk zou vinden. Helaas werkt het niet zo... Wij hebben besloten om toch maar weer de draad op te pakken. We hebben het er veel en vooral lang over gehad. We gaan het toch weer proberen. We zien wel even hoe het lopen gaat. Deze ronde wel weer "getimed" geklust. Jemig, je gaat meteen weer vol erin blijkt wel. Ik voel me echt enorm zwanger. Zere boobies, niet te kort, beetje weeig de hele tijd en enorme opvliegers (echt het zweet over de rug terwijl ik toch niets geks doe). Je zou haast denken dat.... maar die kans is zoooooo klein dat ik dit weekend wel weer een klap in mijn gezicht zal krijgen (in de vorm van oma dan....). Wie weet straks ff langs het kruidvat (ik dacht testen te hebben, kloopt ook. Ik schrok er zelf van hoeveel, maar allemaal gebruikt.... ga ze toch maar weggooien). Knuffels voor wie dat maar wil!!!! En waarschijnlijk zal ik wel weer wat vaker miojn koppie om de hoek steken....