30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanks voor je lieve "verhaaltje". Ervarings verhalen zijn altijd goed om te horen (ook al is het wel "jammer" dat de ervaring niet het gewenste resuktaat opgeleverd heeft).
    Ik zou er niet aan gedacht hebben om er een soort van leuke dag van te maken.... Eigenlijk wel een heel goed idee, alleen beetje jammer dat we 's middags gewoon moeten werken;);). Ik ga er toch even over nadenken hoe we dat aan kunnen pakken. Misschien 's avonds samen lekker uit eten of zo....

Ik ben nu net weer terug. Eitje deed goed zijn best. 18+mm! De gyn was blij dat hij me vandaag nog even terug had laten komen.
    Vanavond om 10 uur prikken en dan dinsdag ochtend de IUI!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knuffel meis wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga heel hard duimen voor je dinsdag!!!!

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanks, had vandaag Dr L. weer. Waarschijnlijk dinsdag ook (alhoewel de assistente zei dat het K zou worden.....).

En ja, nu wordt het idd steeds spannender:cool::cool:

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Succes Knuf. Ik hoop niet dat het K wordt. Wat is K? Niet goed toch.

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Haha, sorry voor de verwarring. Goof en ik lopen in het zelfde ziekenhuis. Ik had vandaag dr vd Laan (L), en dinsdag waarschijnlijk dr Kuijt (K)....

Net de ovitrelle gespoten, ik zeg: eitje, doe je parachute maar om:D:D:D

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zeker niet, ik ga wat bedenken, maar weet nog even niet wat;);)

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Kweet niet of ik nog op tijd ben, maar Knuffel (en man) Toitoitoi voor jullie vandaag!!

9. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi Knuffel

Heel veel succes hoop dat het gaat lukken.

Was nieuwschierig hoe het met je gaat , kwam daarom hier even kijken.

Knuffel van Lente

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bedankt dames. Knuffelman heeft net zijn potje ingeleverd:D:D.
    Zitten nu in het restaurant onze tijd te doden. Zal nog wel even duren. Er is nu wel een stukje "spanning" weg. "It's out of our hands now".
    Ben wel geel benieuwd hoe de zaad kwaliteit is. Is al weer een haar geleden dat dat gemeten is.

11. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Knuffel: ik duim voor jullie!

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Knuf,
    Hoe was het?
    Hoe lang moest je wachten? Hoelang duurt zoiets?

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nou, de eerste IUI is achter de rug. Voor de mensen die nog moeten: misschien dit stukje even overslaan:cool::cool:. (Sorry Elba, niet een echt positief verhaaltje)

Wat een nare belevenis was dat zeg! Zaad ingeleverd, netjes gewacht en uiteindelijk sneller aan de beurt dan verwacht eigenlijk. Assistente legde netjes uit wat er zou gaan gebeuren. (Wij waren vooral heeeeel nieuwsgierig naar de uitslag van Knuffelman, maar die had ze nog niet binnen.) Vervolgens kwam de gyn. Aardige dame (we hebben eigenlijk niet zo vaak dezelfde). Goed, schijnwerper erop:), speculem erin:(, en het slangetje erachteraan. AUW!!!! Hmmm, je baarmoeder ligt gekanteld... AUW!!!, en weer en weer. Kwam ze toch niet door BM-mond heen....:$
    Speculum er weer uit, nog een keer proberen. Uiteindelijk heeft ze met een tangetje zitten te wrikken om de BM-mond "beschikbaar" te krijgen. Ik kan best wat hebben qua pijn na die hernia, maar dit was echt niet grappig....
    Nou ja, zal wel nieuwigheid zijn of zo, en laten we hopen dat het niet nog een keer nodig is;);). Dit was toch niet een echt prettige ervaring. De HSG die ik ooit gehad heb was ook "niet fijn", zeg maar (Knuffelman zei toen: "het is maar goed dat er dubbele deuren tussen zitten, anders waren ze vast geschrokken in de wachtkamer":p:p).
    Nou ja, alles voor een wondertje zullen we maar zeggen!!!!

Edit: ik vergeet bijna het belangrijkste.... de zaadkwaliteit was best heel goed!!! Daar waar de vorige keer 98% van het zaad niet oke was, was nu 59% (dacht ik) wel oke!!! Da's toch een beter bericht dan verwacht (ik had me stiekem ingesteld op de melding: dit is zo slecht, IUI heeft geen nut...).

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    He knuffel, beetje dubbel om ook hier te reageren, maar doe het toch:p
    Fijn dat de zaadkwaliteit beter was dan je verwachtte! Nu saampjes wachten!

Ik heb gister mijn 2e IUI gehad. Bij ons was het zaad na opwerken gelukkig veel beter dan de vorige keer! Dus nu ook meer hoop dat het tot iets moois leidt... we moeten helaas nog even wachten.

Knuffel, heb je ook al bijwerkingen van ovitrelle. Ik heb me vandaag toch zere borsten!

Elba, IUI zelf is over het algemeen niet zo lang werk, als het slangetje door de baarmoedermond heen wil. Lukt dat niet direct dan zijn er wat meer handelingen nodig, zoals Knuffel nu vertelde en ik de vorige keer.
    Deze keer had ik niet eens in de gaten dat ze al met slangetje bezig was of hij zat er al in. Paar tellen later ook al het zaad door gespoten en dan is het klaar. Dan een kwartier liggen, want dat schijnt betere resultaten te geven (mag jij dat ook Knuffel?)
    Alleen tussen zaadinleveren en de daadwerkelijk IUI zit bij ons dus 2,5 uur, omdat ze de spermacellen moeten ontdoen van de vloeistof waar ze inzwemmen...

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wij hebben niet zo lang zitten wachten als jullie, maar toch ook wel 1,5 uur. Blijven jullie in het ziekenhuis, of gaan jullie tussendoor naar huis?

16. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Wij blijven in t ziekenhuis, omdat dat 45 rijden van huis vandaan is, dat is het zh waar we begonnen zijn met onderzoeken, maar ook t makkelijkst is met mijn werk. Maar door verhuizing voor mijn man wel lastiger ...

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Tjee, Knuffel, wat een gedoe zeg, 't was bij mij echt zo gepiept!
    Fijn dat het zaad zo boven verwachting goed was! Goed teken!

Ook voor jou Zwaai, goed teken. Sorry dat het me was ontgaan dat jij ook weer moest/mocht. Samen op de wachtbank, wel zo knus! Hoop dat er eindelijk weer wat roze mag komen!

wbt blijven liggen, dan weer wel beter, dan maakt het niks uit. (uitslagen van studies) Ik ben wel steeds blijven liggen, maar in het UMCG gaven ze aan dat het niet uitmaakte, maar het voelde gewoon beter.

Ik begin alvast; duimduimduimduimduimduim...;)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knuffellllll........wilde bijna zeggen die dr L heeft bij mij geluk gebracht........you go girl, goed nieuws.

JIj ook zwaaistaart.....en anderen.....duim ook voor jullie...

*sluipt weer weg*

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jeetje, Knuffel wat een ellende, nou ja ben ik in elk geval voorbereid. Hopelijk was het niet voor niets, zal maar zeggen.

Bedankt voor jullie IUI verhalen dus tussen de 1.5 en 2.5 uur wachten. Nou ja dan weet ik dat maar.

Hier almost ready to do the routine. Ach je weet wel. Maar nog geen positief ovu testje dus daar wacht ik nog op. Verder heb ik ontstoken tandvlees en dat schijnt niet goed te zijn dus, ach, geduld is het toverwoord lijkt mij.

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames....
    Hoe is het bij jullie allemaal????

Ik hang op de wacht bank, iemand een kopje thee???? Ik heb de bank lekker in het zonnetje gezet. Wat ziet de wereld er toch anders uit als het mooi weer is!!!

Knuffelsssssssssssss

Deel Deze Pagina