30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by eternity, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ja, lekker he mooi weer. Wanneer mag jij testen knuf? Merk je al iets? Ik zit verder gezellig bij je op de wachtbank.

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik moet/mag nog een week wachten. Voel niets bijzonders... De tijd zal het leren (zeg ik nu nog heel rustig:p:p)

3. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Elba, heb je je ei gevonden? Of doe je geen testen?

Knuffel, wachten duurt lang he :)
    Maar wel gezellig zo saampjes wachten

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ha meiden! Ik kom even om het hoekje gluren.

@Knuffel en Zwaaistaart, sterkte op de wachtbank. Moge het wachten deze keer beloond worden. Ik zal voor jullie duimen!

@Elba
    Ik heb 1 keer IUI gehad en bij mij was het pijnloos en zo gepiept. (Effe nog een positief verhaal er tegenover zetten.;)) Het scheelt ook weer een stuk als je er ontspannen in gaat. :)

5. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Ik was 2e keer inderdaad stuk ontspannender, omdat ik wist wat me te wachten stond, en toen was het in 2tellen gepiept

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey Lexie, alles goed????

Ik ga er ook helemaal vanuit dat mijn verhaal een "worst-case" ervaring is hoor:p:p. Dikke pech, maar zal de volgende keer vast wel beter gaan...

Heb vandaag ongi-kramp... heel vaag... Nou ja, voordat ik een jongetje ben is het vast over:D:D:D

Iemand een bakkie thee??? Ik zit hier toch maar te wachten:cool::cool:

7. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Knuffel, zit bij te lezen hier en zie nu pas (shame on me:)) dat je je eerste IUI achter de rug hebt...en wat voor 1.. Sterkte met wachten.

Zwaaistaart en Elba ook al op de wachtbank...Ook voor jou sterkte met de dagen aftellen...

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He, kwam je ff neuzen??? Geeft niets hoor, je hebt het zelf ook druk genoeg!!!

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hey hoe is het op het wachtbankje????

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Goed hoor :D:D. Nog niet echt zenuwen of zo....

En jij aan het spuiten zag ik?? Hoe voel je je erbij? Nu is het toch een soort van begonnen...

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ja we zijn wel 'begonnnen' idd!
    Ik voel me opzich nog prima gelukkig, eerste week zit erop, dinsdag as een echo en waarschijnlijk beginnen met stimuleren. Vanaf woensdag net even iets minder van humeur, een mini dipje, maar mag niet klagen en v.a. gister hoofdpijn. (wel vervelend, maar te doen met paracetamol) Ben vandaag even weer bij de acupunctuur geweest, was wel fijn even bijpraten en even relaxen, ben weer heerlijk ontspannen!

Maar jij zit nog rustig op de bank dus, fijn hoor, ik was de laatste week altijd wel heel erg onrustig!

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoofdpijn heb ik wel vaker gehoord door de meds... Vervelend!
    En ja, humeur... gelukkig kan je t.o. Jippieman in ieder geval een verklaring geven. En wat de rest er van vind..... jammer dan:p
    Lekker dat de accu je in ieder geval tijdelijk heeft geholpen! Merk je er verder ook iets van? Of is het alleen voor het zwanger worden? Ik heb het ook gebprobeert voor mijn rug toen (en hoge spier spanning), maar mij hielp hiep het (toen) niets.

Ik zit nog vrij rustig ja. Voel wel sommige dingen, maar heb niet het idee dat die nou iets betekenen. Meestal riep ik dat heel hard en dacht/hoopte ik stiekem iets anders, maar nu is het echt zo...
    Ben benieuwd hoe lang die rust blijft:D:D
    Ik hoop dat ze disndag "goed nieuws" hebben en dat je mag gaan spuiten, dan ben je cht ergens mee bezis zeg maar....
    Spannend hoor!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik doe acu voor het zwanger worden, althans een beetje 'ZEN' blijven in de MMM zeg maar. Ik geloof niet dat ik daadwerkelijk zwanger wordt door de acu, maar ik heb wel een heel goed gevoel bij die man, dus kan ook mijn verhaal kwijt en ik merk wel duidelijk dat hij rust in mijn lijf krijgt. (oa ook door ademhalingsoefeningen etc) gewoon heel fijn allemaal!!

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    If it works for you!! Ik zeg, lekker blijven doen hoor!
    Dat heb ik heel veel dingen, als je er zelf op wat voor manier dan ook, maar iets aan hebt lekker doen!
    En als je er lekker ontspannen van wordt dan zeker!
    Als ze nu zouden zeggen dat ik zeker zwanger zou worden en blijven als ik vanaf nu een jaar lang met een baksteen rond moest lopen deed ik het ook :D:D

15. Marbit

Marbit Actief lid

Feb 27, 2012
    163
    1
    18
    Female
    Kop van Noord Holland
    Hier een 'kippetje' met een kinderwens sinds aug '09.
    Hallo allemaal!

16. Marbit

Marbit Actief lid

Feb 27, 2012
    163
    1
    18
    Female
    Kop van Noord Holland
    Van 31 btw hihi

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Welkom, welkom...
    Helaas zou ik haast willen zeggen. Jullie zijn ook al een flinke tijd bezig dus...
    Zitten jullie wel/niet in de MMM?
    Klets lekker mee zou ik zeggen!!

18. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Jippie, voor jullie is het dus begonnen, spannend!
    Knuffel, knap dat jij zo relaxed kan blijven, mij lukt dat sinds gister niet meer :( komt ook door de bruinige afscheiding die ik had (maar echt maar heeeeeeel weinig)
    vanmorgen toch maar even testje gedaan, hartstikke negatief.
    Maar weet ook niet zo goed wat ik al NOD moet aanhouden.
    1e dag LM was 8 maart, IUI op 19 maart (dus was "pas" dag 12 van cyclus) Moet ik dan 14 dagen na 19 maart aanhouden (dus as maandag) of gewoon 28 dagen na 8 maart (is woensdag)
    Eigenlijk boeit het niet zo veel, maar toch vind ik het irritant.
    en dan die zere borsten, heel irritant! Ik heb dat sinds miskraam elke maand, maar daarvoor had ik dat nooit. toen had ik dat alleen toen ik wel zwanger was. Nou ja, toch maar afwachten, dat is alles wat ik doen kan.

Marbit, balen dat je je hier ook moet melden. Al wel bezig met IUI toch? Las ik volgens mij ergens anders.

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hey Marbit,
    Heb je de weg naar het kippenhokje gevonden??
    Was even nieuwsgierig waarom IVF niet voor jullie kan. (zie ander topic)
    Normaal is 6 IUI's maar ook doen ze wel eens meer in sommige gevallen.

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Volgens mij toch woensdag hoor, IUI is voor of op de eisprong, maar ik was ook altijd al dag 12 ongesteld... (koste ook geen test...) Heb jij geen pregnyl gespoten??? Zo wel dan weet je nu i.i.g. dat dat je lichaam uit is, aangezien je een oma test had. Verder zegt die test nog niet zoveel, je bent wel een beetje vroeg meis;)

Succes verder met de laatste loodjes!

Share This Page