30+ en nog steeds niet zwangere kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eternity, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even snel tussendoor....
    Maandag de 23e om 15 uur echo!!
    Bibber.... doodeng.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, kom af en toe even buurten als jullie het goed vinden, vooral hoe het met de niet zwangere kippies gaat.........

@Sas fijn als het je helpt, en als je er niet genoeg aan hebt gewoon verder hulp zoeken hoor.

@Elba duurt niet heel lang meer voor je afspraak, mijn duimen draaien.

@Nanette knuff....hoe gaat het met je man?

@Jippiee wat een verhaal.....tsssss............ongelooflijk maar fijn dat je iig wel een uitgepraat gevoel hebt.

Dikke knuff aan iedereen en het kaarsje brandt hier voor jullie.

3. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Knuffel spannend!! Kan me voorstellen dat je het doodeng vindt.

Goof knuf terug!

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Da's best nog snel. Spannend!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    pfoe, Alex, je hebt hier (ik heb net even in ander hok gekeken) Geen Banner, kreeg even heel erg de schrik dat je banner weg was. Goddank was hij er wel in het ander hok en snap ik nu waarom, van mij hoef je hem niet weg te laten, maar ik vind het wel erg lief dat je de moeite genomen hebt. Maar om hartverzakking bij Jippie te voorkomen....;)

ps weet je al hoe de IUI gegaan is?

6. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jippie
    Tja, een banner kan toch confronterend zijn op sommige momenten en het is voor mij een kleine moeite om even het vinkje weg te halen. :)(Weet sinds kort pas dat die optie er is. Ik dacht eigenlijk dat je daarmee voor alle berichten je banner in- en uitschakelde.)

De IUI van mijn vriendin is super goed gegaan. Haar vriend mocht het spuitje leeg drukken. Ze reageerden zelfs heel lief daarop. Zaad van haar vriend was ook super goed en de gyn had zelfs gezegd dat de zwangerschapskans 48% is. Ik had zelf nog nooit gehoord dat gynaecologen zo'n percentage geven, maar zo zie je maar weer dat ze overal weer anders te werk gaan.

7. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hey Alex: fijn voor je vriendin dat dat mocht. Ik had er nog nooit over gehoord dat dat kon. Voor mij hoef je ook niet je banner weg te halen. Voor mij is het een soort van geruststelling. Zo van het zwanger worden kan dus nog wel na heel lang vechten ervoor.

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wat fijn dat dat mocht! En dat het zo goed ging allemaal!
    Wel bijzonder dat ze zo'n percentage noemen, eerlijk gezegt vind ik het ook wel wat hoor, hoe komen ze aan zo'n getal?? Bij Jippieman was het zaad ook meer dan goed en mijn eitjes groeiden super... Ben zo bang voor teleurstellingen, maar hoop dat ze 'gewoon' lekker zwanger mag zijn!!!

9. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Saskia
    Nou als het een geruststelling voor je is dan voeg ik 'm weer lekker toe. :)

@Jippie
    Ik weet ook niet hoe ze die kansberekening maken. Zal wel een of ander sommetje zijn met kwaliteit van het zaad, leeftijd etc.
    En inderdaad, alle factoren kunnen gunstig zijn, maar het blijft theorie. Het komt voor een deel toch echt telkens op geluk aan.

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank je wel lieverd!!!

Meis, jij hebt dan m isschien niet in de MMM gezeten zoals simmigen hier, maar vlak je eigen ervaring niet uit wil je! Jemig, jij hebt ook nogal wat achter de kiezen!!!

@Jippie ik keek ook even raar op van de banner van Alex. Wanneer mag je voor de volgende echo?
    @Lexie, wat ben je toch een schat om zo mee te leven!!! En wat fijn da de IUI bij haar zo goed is gegaan!

De echo is inderdaad gelukkig al redelijk snel. Ik ben dan net geen 7 weken, veel eerder heeft gewoon niet heel veel nut. Nu nog even zien die dagen door te komen.....:cool:

Ik ga lekker mijn mandje in. Dikke knuffels voor iedereen!!!

11. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jippie
    Hoe was de echo gisteren?

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ben ook wel nieuwsgierig!!!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ach snorry,
    heb jullie lang in spanning gehouden... Ik kon even zo snel het hok vinden en had zin om naar buiten te gaan, dus dacht doe ik straks wel ff!
    Ze heeft 8 folikels gevonden van tussen de 11 en 14mm. Verder waren er nog wel een aantal kleinere. rechts totaal 10 links kleintjes meegeteld. Ik ga er vanuit dat de 8 grotere gaan groeien tot iets waar ze wat mee kunnen, althans dat hoop ik! Morgenochtend weer echo, verwacht begin v/d week punctie, ook omdat ze puregon 300IE heeft voorgeschreven, net genoeg voor 2 dagen extra. Ik heb er nog steeds 'zin in'!

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Gelijk heb je, nu is het mooi weer (maar we waren inderdaad wel benieuwd:p:p).
    8 is dat een goede opbrengst? Ik heb geen idee, maar dat klinkt als best goed! Spannend hoor, en goed dat er nog steeds "zin in hebt". Kan me voorstellen dat het ok allemaal rete spannend is en daardoor misschien een soort bergje wordt waar je tegenop ziet.
    Morgen weer dus..... We wachten weer op nieuws hoor:D

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    8 is geloof ik niet echt veel, maar ik weet ook niet hoe anderen tellen, of die ook al die kleintjes meetellen. Dan had ze10 alleen al in mijn rechter stokje geteld. Maar ja die gaan toch allemaal niet echt meer meedoen lijkt mij???? Hoe dan ook ik hou nog maar even 8 aan die er echt toe doen, wie weet zijn er wel meer morgen, alleen maar fijn dan.

Weet jij nog hoeveel jij had Alex??

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Bij mij waren er 14 rijpe follikels te zien. De opbrengst bij de punctie was 13. Daarvan zijn er 9 succesvol bevrucht. (Gemiddeld raakt 80% bevrucht.) Eén ervan is teruggeplaatst en 6 ervan waren geschikt om in te vriezen. (Degenen die zich zijn gaan delen in de stoof.) Van die 6 is er 1 niet goed ontdooid. De anderen zijn teruggeplaatst.

Nu lijkt jouw opbrengst wel weinig vergeleken met mijn ervaring, maar ik moet erbij vertellen dat ik een bovengemiddeld goede opbrengst had hoor.
    Er zijn ook heel veel vrouwen die het met 2 eitjes moeten doen, of helemaal niks hebben om in te vriezen.
    8 is echt een heel mooi getal om mee te beginnen en daarna is het afwachten van welke kwaliteit ze zijn. Blijft spannend he...

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @jippies eitjes...wie bevrucht wil worden jump!

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    :Dhihi, maf mens:D (Maar ze mogen niet springen hoor!! Ik hoop dat ze niet naar jou luisteren:p)

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Vanmorgen weer echo gehad, dinsdag punctie, brrrrr.
    Ik had 5 a 6 folikel die groot genoeg waren, dus we gaan ervoor. Ik vind het stiekem wel een beetje tegenvallen, mja het is zoals het is er hoeft maar 1 te zijn die ons kindje wordt;)!

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Jippie
    Ik snap dat je 5 á 6 follikels tegen vindt vallen. Je hoopt toch op meer. Het zou zomaar kunnen dat er toch nog een paar follikels een groeispurtje gaan maken. Hoe groot zijn de kleinere follikels nu?

Edit: Inderdaad, je hebt maar één plakkerd nodig! Daar gaan we met zijn allen heel hard voor duimen!

Deel Deze Pagina